Ik schrijf de laatste tijd heel veel Engels, ik let er inderdaad niet goed op.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:00 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Ik geef Bolkesteijn bijles Nederlands over wanneer iets met een d of met dt moet worden geschreven.
Dit vind ik ook wel een goeie!quote:Op zondag 20 juni 2010 20:17 schreef Bellatrix het volgende:
Dan laat ik me eerst oranje bodypainten, dan ga ik naar Amsterdam, door de Reguliersgracht, het Vondelpark en Museumplein enzeau rennen in mijn bikini, roepend: WE HEBBEN GEWONNEN HOERENZOON, GODVERDOMME, en dan ga ik voor een dag een hoer spelen op de wallen.
Deze vind ik heel schattigquote:Op zondag 20 juni 2010 19:55 schreef PS2BuyCenter het volgende:
Dan trakteer ik mezelf op een patatje oorlog
quote:Op maandag 21 juni 2010 00:23 schreef Draai_kont het volgende:
Als nederland wereldkampioen (wat toch niet gaat gebeuren) wordt, laat ik mijn balzak harsen.
hoppaquote:Op maandag 21 juni 2010 00:37 schreef sjaak182 het volgende:
dan neuk ik met een zwarte manhoer en daarna pleeg ik zelfmoord
Hopelijk wint Nederlandquote:Op maandag 21 juni 2010 00:37 schreef sjaak182 het volgende:
hup holland hupquote:Op maandag 21 juni 2010 00:37 schreef sjaak182 het volgende:
En dat in een kloon posten.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:37 schreef sjaak182 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |