quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:39 schreef ellevehC86 het volgende:
Hoe zien de Brazilianen de komende wedstrijd
Na 4 pagina's trollen is dit meer een veredeld wedtopic geworden, erg jammer, want met name de beginpagina's van ErwinRommel, die in het midden van de Brazilliaanse gekte zit, vind ik hartstikke leuk om te volgen.
Zou iemand misschien wat moeite kunnen doen aan een opschoningsactie?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:03 schreef _Isis_ het volgende:
waarom een slotje Happel? Is er al een topic over?
We gaan niet winnen vrijdag.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:39 schreef ellevehC86 het volgende:
Hoe zien de Brazilianen de komende wedstrijd
Na 4 pagina's trollen is dit meer een veredeld wedtopic geworden, erg jammer, want met name de beginpagina's van ErwinRommel, die in het midden van de Brazilliaanse gekte zit, vind ik hartstikke leuk om te volgen.
Zou iemand misschien wat moeite kunnen doen aan een opschoningsactie?
ik had vanmorgen ook al een hoop zooi en geruzie weggehaald.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb die bookmakers shit verwijderd. Verder heb ik niet echt de tijd om alles uit te pluizen, werk en zo. Zal er, mocht ik het niet vergeten, vanavond even verder naar kijken.
*komt net binnen van een terrasjequote:Op donderdag 1 juli 2010 22:00 schreef Happel het volgende:
Het is lekker weer buiten, we zitten niet elke dag op het forum. Daarbij proberen we te doen wat we kunnen. Er zijn altijd topics of users die aan onze aandacht ontsnappen. Daarom is het fijn dat ook users middels TR's of Feedback problemen melden.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:41 schreef Olep het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/182664
Erg vervelende user.
Simpele troll, probeert steeds maar weer reacties uit te lokken bij andere users.
quote:Flammie blijft ook trollen in WK, je mag na het WK mailen.
Komt aandacht tekort. Gewoon verbannen, geen meerwaarde voor het forum.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Kan Kluivert_Vandervaart zijn oranjefan tag niet kwijt raken? Ik hoopt zelfs dan nederland verliest en basht het elftal al vanaf het begin van dit WK. Niet om te lopen zeiken, maar gewoon uit principe. Slaat nergens op dat hij oranje gekleurd is.
Dat is niet banbaarquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:30 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Komt aandacht tekort. Gewoon verbannen, geen meerwaarde voor het forum.
Alsof dit zoveel haast heeft.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:57 schreef DrDentz het volgende:
[..]
![]()
Word dan geen mod als je er niks aan wil doen.
keb zijn posts gedelete, de rest is aan de hogere machtenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:09 schreef Olep het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/305134
Ik geef deze troll alvast door, hou 'm in de gaten.
Ze zijn wel erg makkelijk dit jaar.
kan je dat niet beter in spammersreport topic in FB doen ?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
keb zijn posts gedelete, de rest is aan de hogere machten
Thanks!
huh?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:23 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
kan je dat niet beter in spammersreport topic in FB doen ?
Vind het wel erg ver gaan, naast het verwijderde met woorden als kankerkloon dit tyfuslijer dat blijft deze figuur maar doorgaan? Triest.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Precies, dat is een prima beschrijving voor je. Een naar vies eng persoon ben je. Net als genoemde ziektes.
quote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
keb zijn posts gedelete, de rest is aan de hogere machten
Thanks!
als je dat nu nog wil kan je beter even een PM sturen naar forum@fok.nlquote:
was een lemming, is dichtquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:34 schreef porsche1 het volgende:
Is Duitsland het oude Nederland?
Hij opent dat voor de 2e keer.
post dat ook in KLB. Stront irritant. Waarschuwing?quote:
die zit in de kliko, opgelostquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:05 schreef golfer het volgende:
Ik klaag niet gauw over een user, maar uit het toetsenbord van bamboe007 is werkelijk alleen maar getroll en gescheld gekomen tot nu toe.
Bedankt! Zoals je ziet heb ik mijn kleurtje gekregenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
als je dat nu nog wil kan je beter even een PM sturen naar forum@fok.nl
De topicreeks waarin dat kan is niet meer actueel, je bent wat aan de late kant
Maar beter laat dan nooit natuurlijk![]()
Je weet dat ik als ex-mod een gruwelijke hekel aan mods heb, maar voor jou maak ik een uitzondering.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:33 schreef Symphonic het volgende:
die zit in de kliko, opgelost
Ik heb me de tandjes gemod
ik had het te druk met het sluiten van jouw topicsquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:48 schreef tong80 het volgende:
je postte al eerder dat je een wedstrijd van oranje niet had gezien.
Vandaag was je op tijd thuis postte je. En dan nog heb je het niet gezien.
Ken je Panenka ? Of was je niet geboren ?
Tong's dilemma topic over Nederland - uruquay
Ik keek in de stad. Het café naast ons was sneller dan wij. Dus hun allemaal juigen en wij zagen het pas na 10 seconde.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik had het te druk met het sluiten van jouw topics
Weet je hoe kut het is om te kijken op een stream die bijna minuten achterloopt en dan ook nog jouw topics te moeten doorworstelen?
Ik heb alles van Nederland gezien hoor, ik heb dit hele toernooi misschien 3 wedstrijden gemist
En ja toen was ik al wel geboren, en keek ik met paps en mams op een zwart wit TV
dan zat je in het verkeerde cafequote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:53 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik keek in de stad. Het café naast ons was sneller dan wij. Dus hun allemaal juigen en wij zagen het pas na 10 seconde.
tong80 op de vraag of hij ooit moderator zou willen zijn:quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:52 schreef Symphonic het volgende:
Weet je hoe kut het is om te kijken op een stream die bijna minuten achterloopt en dan ook nog jouw topics te moeten doorworstelen?
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan zat je in het verkeerde cafe
Maar uh het begint een slowchat te worden hier
Bij de 2-1 was ik in je armen gevlogenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb alles van Nederland gezien hoor, ik heb dit hele toernooi misschien 3 wedstrijden gemist
En ja toen was ik al wel geboren, en keek ik met paps en mams op een zwart wit TV
ik had hem gezien, maar er kwam weer ff wat tussendoor.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:55 schreef DrDentz het volgende:
[..]
tong80 op de vraag of hij ooit moderator zou willen zijn:
'Nee. Ik zou er al een dagtaak aan hebben mijn eigen topics te sluiten.'
we nemen het op in de notulen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:56 schreef Stranger het volgende:
ik wil graag iedere doemdenker die al dagen loopt te zeiken dat Nederland verliest doodwensen.
Kuttrollen.
Jij en Happel doen het ehel goed.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we nemen het op in de notulen.
Maar als je in je eentje zo'n heksenketel moet modden is het niet te doen om daar echt iets aan te doen. Er zijn er al een paar met terugwerkende kracht vanaf, dus er wordt aan gewerkt .
Ik meld me aan.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we nemen het op in de notulen.
Maar als je in je eentje zo'n heksenketel moet modden is het niet te doen om daar echt iets aan te doen. Er zijn er al een paar met terugwerkende kracht vanaf, dus er wordt aan gewerkt .
Vies.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 01:26 schreef timkoenderink het volgende:
--------------> LINK NAAR GIFJE <------------------
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:03 schreef Stranger het volgende:
[..]
Jij en Happel doen het ehel goed.
Of is dat de euforie die praat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |