van Bommel is een meester in de scheids beïnvloeden. Met zo'n onervaren scheids kan dat nog best wel eens beslissend gaan worden idd. Met z'n ideale schoonzoon hoofd loopt hij de hele wedstrijd door te babbelen alsof hij aan hun kant staatquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:57 schreef jagunsu het volgende:
We hebben nu in de persoon van Mark van Bommel ook een eersteklas kaartenaannaaier cq provoceerder in de gelederen. Ik sluit niet uit dat, mocht Brazilie inderdaad op achterstand komen, van Bommel wel zo gaat treiteren dat ie Kaka een rode kaart aan gaat smeren ofzo
Laten we het hopen, het lukte Van der Sar ook in 1998quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:57 schreef jagunsu het volgende:
We hebben nu in de persoon van Mark van Bommel ook een eersteklas kaartenaannaaier cq provoceerder in de gelederen. Ik sluit niet uit dat, mocht Brazilie inderdaad op achterstand komen, van Bommel wel zo gaat treiteren dat ie Kaka een rode kaart aan gaat smeren ofzo
Ik moest lachen om de corner van Robben..geeftie hem een klein tikje en loopt hij vervolgens weg..als je dat doet wil je gewoon niet winnen inderdaad.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:51 schreef KingOfMars het volgende:
Ik bemerk echt helemaal niks van de wil om te winnen eigenlijk.. Wat een domper.
Zoals ik gister al zeiquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:00 schreef bamboe007 het volgende:
Brazilë !!!!!
Nederland gaat morgen keihard falen dan komt aap pas uit mouw met 11 amateurs op het veld tegen echt voetbal land
Hoe snel kan het omslaan.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:51 schreef KingOfMars het volgende:
Ik bemerk echt helemaal niks van de wil om te winnen eigenlijk.. Wat een domper.
Idem Dittoquote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:31 schreef BrandX het volgende:
Het ongezellige gedeelte uit dit topic is spontaan verdwenen!
Hopen dat dat zo blijft
Nja mijn punt was dat ik niet geloof dat een fifa een bepaald land in de finale wil heben en daarvoor de scheids intstructies geeft. Brazilië eindigt met 10 man en is volgens mij de ploeg met de meest kaarten op dit WK. En die kaarten waren stuk voor stuk terechtquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:21 schreef Perox het volgende:
[..]
Net als de niet gegeven rode kaart voor opzettelijk hands, het onterecht goedgekeurde doelpunt en uitblijven van een kaart voor 2x hands, en het toegeven aan zeurpartijen van deze watjes. Kom op, ze zijn bijna net zo huilie als die Portugezen hoor....![]()
Overigens was de rode kaart van Kaka volkomen terecht.
En wellicht heeft het geholpenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:11 schreef kingmob het volgende:
[..]
van Bommel is een meester in de scheids beïnvloeden. Met zo'n onervaren scheids kan dat nog best wel eens beslissend gaan worden idd. Met z'n ideale schoonzoon hoofd loopt hij de hele wedstrijd door te babbelen alsof hij aan hun kant staat
Heerlijk om terug te lezen dit soort topicsquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |