abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83512638
quote:
Waarom Nederland vrijdag van Brazilië gaat winnen, luidde de vraag aan Rafael van der Vaart. De middenvelder haalde zijn hand over zijn kin, keek even wat verbaasd en zei vastbesloten: “Dat is heel simpel. Omdat wij echt nog niet naar huis gaan.”

Nederland-Brazilië, het het hele land kijkt er naar uit. Dat is andere koek dan duels met Denemarken, Japan, Kameroen en Slowakije, vindt ook Van der Vaart. “Nu wordt het echt spannend”, zegt hij tegen FCUpdate.nl. “Dit zijn de wedstrijden waarin we top moeten zijn. We hebben vijftig procent kans om te winnen en ik heb er een heel erg goed gevoel over. We hebben een topdag nodig, maar kunnen Brazilië absoluut verslaan.”

Brazilië is het eerste grote voetballand waar Oranje dit WK op stuit. Vooral in het buitenland worden de Brazilianen gezien als de grote favoriet, maar Van der Vaart is niet zo onder de indruk van de ploeg. “Om eerlijk te zijn: toen ik voor dit WK de lijst met internationals van Brazilië zag en de clubs waarvoor ze spelen, had ik niet verwacht dat ze ver zouden komen. Het is niet zo'n sterke ploeg als in het verleden. Maar dit WK maken ze wel een heel stabiele indruk. Een beetje net zoals wij, misschien.”

Eén van de blikvangers van dit Brazilië, Kaka, is een teamgenoot van Van der Vaart bij Real Madrid. In Spanje overtuigde hij dit seizoen niet. “Hij heeft een moeilijk seizoen achter de rug, met veel blessures”, vindt ook Van der Vaart. Om er lachend aan toe te voegen: “Maar misschien heeft hij zich gespaard voor dit WK.”

Contact met Kaka, bijvoorbeeld via sms, heeft hij de afgelopen dagen niet gehad. “Daar ben ik sowieso niet zo van, sms'en. En bovendien: erg veel ga ik, in Madrid, niet met hem om. Ik vind het een aardige jongen, een ideale schoonzoon. Een beetje on-Braziliaans. Maar we komen niet op elkaars verjaardagen of zo.”

Kaka moet vrijdag zorgen voor de aanvoer naar de spitsen Robinho en Luis Fabiano. Gevaarlijke spelers, maar Van der Vaart ligt er niet wakker van. “Brazilië heeft een goede ploeg, maar ze zijn echt niet beter dan wij. Waarom we gaan winnen? Omdat we niet naar huis gaan. We zijn hier om wereldkampioen te worden, dat gevoel leeft enorm in de groep. In de selectie hebben we een gevoel van: wie houdt ons nog tegen? Dat gevoel was er tijdens vorige toernooien veel minder.”

Van der Vaart heeft nog een reden waarom hij niet binnen een paar dagen naar huis wil. Met Wesley Sneijder is hij verwikkeld in een klaverjascompetitie tegen het duo Joris Mathijsen-John Heitinga. “We staan flink achter. Als we er tegen Brazilië uit vliegen, hebben Wesley en ik niet genoeg tijd om onze achterstand in te halen. Of we moeten op weg terug naar Nederland elf uur gaan kaarten, maar dat lijkt me niet echt prettig. Komend weekend naar huis gaan is dus geen optie voor ons”, lacht hij.
http://www.fcupdate.nl/vo(...)wie-houdt-ons-tegen/

Kijk, dat horen we graag!
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_83512666

pi_83512709
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 22:47 schreef Confetti het volgende:
[ afbeelding ]

Fuck hem. Mooie goal tegen Noord-Korea en dat was het dan. Hup Holland!
pi_83512714
quote:
[ afbeelding ]

As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_83512737
Jajaja... praatjes vullen geen gaatjes.
pi_83512771
quote:
[ afbeelding ]

Van Der Vaart verwoord precies hoe ik tegen deze wedstrijd aankijk. Nederland gaat gewoon kansen krijgen want het is gewoon gelijkwaardig aan dit Brazilië. Het wordt een kraker die alle kanten op kan.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  woensdag 30 juni 2010 @ 22:50:04 #7
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_83512794
Tsja, hij kan moeilijk zeggen dat we gaan verliezen he...
  woensdag 30 juni 2010 @ 22:51:46 #8
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_83512893
Als Oranje echt in zichzelf gelooft. Dan gaan ze winnen. Ze kunnen winnen van dit Brazilië. Al wordt het Vrijdag 45 graden, ik zit er klaar voor.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_83512900
Het zou ook sneu zijn als ze die klaverjascompetitie niet af kunnen maken in Zuid-Afrika.
  woensdag 30 juni 2010 @ 22:52:50 #10
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_83512942
quote:
[ afbeelding ]

pi_83513071
quote:
[ afbeelding ]

Deze moet er dan ook bij.
pi_83513159
Ik denk mensen die hun hand voor hun hoofd houden bij het penalty gebied...
  woensdag 30 juni 2010 @ 22:59:27 #13
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_83513295
Nog eentje dan, omdat het kan
pi_83513360
Het zou wel legendarisch zijn als we nu weer penalties zouden schieten net als in 1998, en we deze keer wél winnen. Dan moet ik alleen wel even wat extra onderbroeken wassen denk ik
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_83513430
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 22:59 schreef YazooW het volgende:
[ afbeelding ]

Om het af te leren.
pi_83513622
quote:
[ afbeelding ]

U kunt hier adverteren voor maar ¤10 per maand. Neem contact op via PM.
pi_83513915

pi_83513973
de visserszoon uit katwijk
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_83514025
Ik hoorde vandaag iemand zeggen "Ik denk dat van Marwijk totnutoe opgedragen heeft om kutvoetbal te laten zien om iedereen zand in de ogen te strooien en dat we vrijdag beginnen met vlammen."
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_83514093
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 23:15 schreef bas-beest het volgende:
Ik hoorde vandaag iemand zeggen "Ik denk dat van Marwijk totnutoe opgedragen heeft om kutvoetbal te laten zien om iedereen zand in de ogen te strooien en dat we vrijdag beginnen met vlammen."
Klopt. Tactiek die ook wel bekend staat als 'wishful thinking'.
pi_83514165
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 23:16 schreef MrJones het volgende:

[..]

zoiets idd... maar wie weet, is het echt waar
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_83514225
Leuk beetje blufpoker maar als je tegen Brazilie verliest heb je... "een zaadtoernooi gespeeld". Dat one-love gedoe dat de groep een is en ze allemaal zich niet kunnen voorstellen al naar huis te gaan is nu wel leuk geweest. Fabiano prikt er een in en je zit zaterdagavond weer in Madrid Rafael, vergeet dat niet.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_83514397
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 23:14 schreef sjeppert het volgende:
de visserszoon uit katwijk
Die gaat een paar Brazilianen helemaal gek maken.
pi_83515253
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 23:23 schreef sig000 het volgende:

[..]

zeker die maicon, kuyt gaat zich een ongeluk rennen.
pi_83515457
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 23:39 schreef minutenman het volgende:

[..]

zeker die maicon, kuyt gaat zich een ongeluk rennen.
En daarna gaan al die Kuyt haters stil in een hoekje zitten en zich afvragen waarom juist die prutser beter was dan de grote 4.
pi_83515552
Van der Vaart overdrijft, maar vind het wel een mooi interview. Nederlanders (dat zien we ook op FOK!) zien zichzelf nooit als winnaars. Daarom zijn we ook een kansloos sportland (enkele lullige sporten daargelaten). Het is goed dat Van der Vaart die trend doorbreekt en gewoon zegt: fok Brazilie, we kunnen ze hebben!
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_83515558
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 22:59 schreef YazooW het volgende:
[ afbeelding ]
pi_83515604
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 23:19 schreef Aloulou het volgende:
Leuk beetje blufpoker maar als je tegen Brazilie verliest heb je... "een zaadtoernooi gespeeld". Dat one-love gedoe dat de groep een is en ze allemaal zich niet kunnen voorstellen al naar huis te gaan is nu wel leuk geweest. Fabiano prikt er een in en je zit zaterdagavond weer in Madrid Rafael, vergeet dat niet.
Ik heb je altijd gerespecteerd als user, maar nu ga je echt te ver
pi_83515684
Waarom gaan we niet naar huis ? Omdat we niet naar huis gaan Kampertje zal het altijd blijven.... maar goed, (vals) optimisme mag ook wel 's
pi_83515738
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 23:45 schreef KoosVogels het volgende:
Het is goed dat Van der Vaart die trend doorbreekt en gewoon zegt: fok Brazilie, we kunnen ze hebben!
Die wil graag op de positie van Wesley spelen, die heeft nog maar weinig gebracht.
pi_83515905
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 23:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik heb je altijd gerespecteerd als user, maar nu ga je echt te ver
haha ik zet Rafael op scherp koos, vrijdag wordt het alles of niets. Of winnen en Nederland trots maken, of een zaadtoernooi met een troosteloos einde (aangezien Brazilie de eerste ECHTE tegenstander is). Maar ik heb vertrouwen in dit Nederlands elftal en kan niet wachten tot vrijdag 4 uur. De jongens weten wat ze kunnen, wat verwacht wordt en wat nodig is

PS: En Rafael zit toch bankie, dus hij hoeft zich in eerste instantie niet zoveel zorgen te maken.

PPS: Je zegt dat NLers zichzelf nooit als winnaars zien Nederland heeft volgens de publieke opinie die beker al drie keer gewonnen man!
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_83516106
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 23:53 schreef Aloulou het volgende:

[..]

haha ik zet Rafael op scherp koos, vrijdag wordt het alles of niets. Of winnen en Nederland trots maken, of een zaadtoernooi met een troosteloos einde (aangezien Brazilie de eerste ECHTE tegenstander is). Maar ik heb vertrouwen in dit Nederlands elftal en kan niet wachten tot vrijdag 4 uur. De jongens weten wat ze kunnen, wat verwacht wordt en wat nodig is

PS: En Rafael zit toch bankie, dus hij hoeft zich in eerste instantie niet zoveel zorgen te maken.
We wachten het af. De eerste kriebels beginnen in ieder geval al te komen
quote:
PPS: Je zegt dat NLers zichzelf nooit als winnaars zien Nederland heeft volgens de publieke opinie die beker al drie keer gewonnen man!
Praat maar eens met de gemiddelde Nederlander. Misschien dat we in een gekke bui wel eens Nederland willen aankruizen als winnaar bij een internetpolletje, maar in een serieus gesprek zijn de verwachtingen stukken minder hooggespannen.
pi_83516194
haha ja en als je met Nederlanders praat zijn ze ook helemaaaaaaal niet chauvinistisch, maar bij een WK of EK kleurt het hele land Oranje en staat men met de hand op de borst stotterend het wilhelmus mee te zingen.
Op die fiets dus. Dat gekanker moet je doorheen prikken, zodra het WK begint en een paar kranten/vooraanstaande kenners zich roeren is die cup al binnen volgens het volk en slechts een kwestie van tijd.

En ja, heb zin in vrijdag en verwacht ook dat wij doorgaan en plan stiekem al wat en waar ik met de finale zal gaan kijken.
pi_83516267
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 00:01 schreef Aloulou het volgende:
haha ja en als je met Nederlanders praat zijn ze ook helemaaaaaaal niet chauvinistisch, maar bij een WK of EK kleurt het hele land Oranje en staat men met de hand op de borst stotterend het wilhelmus mee te zingen.
Dat gekanker moet je doorheen prikken, zodra het WK begint en een paar kranten/vooraanstaande kenners zich roeren is die cup al binnen.
Praat maar eens met die ouwe van mij. De eeuwige realist. "Verwacht er maar niet teveel van, dan kan het ook niet tegenvallen."

Overigens, het Wilhelmus

donderdag 1 juli 2010 @ 00:03:37 #35
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_83516288
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 23:12 schreef Jojoke het volgende:
[ afbeelding ]
Kuijt wilde zo te zien ook het liefst Sneijder gewisseld zien.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_83516396
Okee, dan moet "die ouwe" een ROTTERDAMMER zijn, wellicht een van zijn voorvaderen. Alleen zij/wij hebben het tot kunst verheven om altijd en overal te kankeren en niets is goed. Dat is ons recht met uberkankeraar Sorensen als het beste voorbeeld daarvan
pi_83516795
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 00:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Praat maar eens met die ouwe van mij. De eeuwige realist. "Verwacht er maar niet teveel van, dan kan het ook niet tegenvallen."
Het is toch helemaal niet fijn om zo pessimistisch het WK te volgen? Dan kan je net zo goed gewoon wielrennen of tennis kijken en achteraf in de krant wel even kijken wie de cup heeft gewonnen De droom om iets te bereiken (en het groeien hiervan na elke gewonnen wedstrijd) is juist wat het extra leuk maakt, en maakt het ook extra bijzonder als we die cup dan uiteindelijk ook winnen... iets met opbouw en ontlading.

Nederland wordt kampioen, klaar
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
  donderdag 1 juli 2010 @ 00:18:39 #38
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_83516900
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 00:03 schreef TC03 het volgende:

[..]

Kuijt wilde zo te zien ook het liefst Sneijder gewisseld zien.
Dirk heeft ook net met zn arm in het poepertje van Sneijder gezeten zie ik.
pi_83516976
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 22:48 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Doet me een beetje denken aan de Technoviking zo!

pi_83517224
Als ik VdV zo hoor, geloof ik hem nog ook :$
Maakt fantastische podcasts voor jouw bedrijf bij https://podcast-fabriek.nl
  donderdag 1 juli 2010 @ 00:48:12 #43
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_83517855
Wat waren eigenlijk de resultaten van Brazilië dit toernooi. Hoeveel velddoelpunten hebben ze tegen gehad?

Ik vind dat van Persie zich trouwens meer mag gelden over de vrije trappen die direct op doel gaan. Hij laat elke keer less advanced Sneijder en v/d Vaart voor.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_83518093
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 00:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat waren eigenlijk de resultaten van Brazilië dit toernooi. Hoeveel velddoelpunten hebben ze tegen gehad?

Ik vind dat van Persie zich trouwens meer mag gelden over de vrije trappen die direct op doel gaan. Hij laat elke keer less advanced Sneijder en v/d Vaart voor.

²
Volgens mij pakt vdv alleen de indirecte
pi_83518135
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 00:21 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Doet me een beetje denken aan de Technoviking zo!

omg, een filmpje van 'm...

donderdag 1 juli 2010 @ 02:19:31 #46
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_83519267
Tsja lekker logica van van der Vaart. Waarom winnen we van Brazilie? Omdat we nog niet naar huis gaan.

En dan het kijken naar clubs... 3 Brazilianen spelen bij de Champions League winnaar. Van der Wiel speelt bij Ajax, van Bronckhorst bij Feijenoord. Daar zullen de Brazilianen dan weer niet van opkijken.
pi_83519320
Zo is dat, de mannen van de Oranjenatie hebben allemaal een topvorm te pakken, terwijl de grote namen van Brazilie (op Maicon, JC, Bastos en Lucio) er eigenlijk weinig van gebakken hebben. Het zwakke middenveld zal ze opbreken. Hopelijk dat van Marwijk hier druk op gaat zetten, dan breken ze al snel.
pi_83519329
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 02:19 schreef Perico het volgende:
Tsja lekker logica van van der Vaart. Waarom winnen we van Brazilie? Omdat we nog niet naar huis gaan.

En dan het kijken naar clubs... 3 Brazilianen spelen bij de Champions League winnaar. Van der Wiel speelt bij Ajax, van Bronckhorst bij Feijenoord. Daar zullen de Brazilianen dan weer niet van opkijken.
Volgens mij speelt Wessel daar ook. Ik denk dat vd Wiel momenteel hoger geschat wordt dan een overschatte midvoor van Benfica (Ramires) en een middenvelder van Panathinaikos. Maar goed het beste team wint morgen, laat dat nou net een pijnpunt zijn van Brazilie!
pi_83519334
Jijzelf
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_83520230
quote:
2 meer dan wij
pi_83520237
quote:

Nederland heeft ook gewoon 3 CL finalisten.
pi_83520660
quote:
Waarom Nederland vrijdag van Brazilië gaat winnen, luidde de vraag aan Rafael van der Vaart. De middenvelder haalde zijn hand over zijn kin, keek even wat verbaasd en zei vastbesloten: “Dat is heel simpel. Omdat wij echt nog niet naar huis gaan.”
En dat is GVD de instelling! . . Dat eeuwige zielige gedoe van ons, niks daarvan, gewoon gaan voor goud en niks minder! Die mentaliteit zijn we niet gewend hier maar da's de enige manier waarop we kampioen worden.
  donderdag 1 juli 2010 @ 08:27:04 #53
176916 Karrs
2007-2017
pi_83520799
Prachtuitspraak.
"Omdat we echt nog niet naar huis gaan".

Het vanzelfsprekende wat van die uitspraak uitgaat... heerlijk.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
  donderdag 1 juli 2010 @ 08:54:04 #54
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_83521194
Eerst zien, dan geloven.

Maar met een degelijk tactisch plan kunnen we ze zeker hebben.
Intelligent, but fucked up.
pi_83521325
quote:
Drie NL'ers spelen bij de CL-finalist en de NL'ers zullen niet opkijken van iemand die afbouwt bij Panathinaikos of een speler van Galatasaray.
  donderdag 1 juli 2010 @ 09:15:46 #56
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_83521578
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 23:15 schreef bas-beest het volgende:

Sandbagging, al jaren toegepasti in de autosport. Wel riskant natuurlijk, want je kan er zomaar eerder uitliggen.
pi_83521621
quote:

²
Ik heb niet alle wedstrijden gezien maar ze hebben in de wedstrijden tegen Noord-Korea en tegen Ivoorkust een tegengoal gehad.

Eerlijk? Ik ben bang dat Nederland er morgen uit vliegt, ik heb zo'n vaag voorgevoel. En ik ben nu al licht nerveus.
  donderdag 1 juli 2010 @ 09:21:14 #58
58560 Oksel
Gezellig.
pi_83521679
Goede instelling. Mag ik wel. Nog 1 dan.
pi_83521869
Kuyt doet er een schepje bovenop.
quote:
Zekere Kuyt: „Uitschakeling nu geen optie”
Van onze speciale verslaggevers

JOHANNESBURG - Dirk Kuyt houdt er geen seconde rekening mee dat het Nederlands elftal morgen in de kwartfinale van het WK wordt geëlimineerd door Brazilië. „Uitschakeling is nu geen optie”, aldus de blonde Katwijker, die de eerste vier duels indruk maakte.

„Voorgaande toernooien pakte ik soms al wat toiletspullen bij elkaar. Moet ik dit meenemen? Moet ik dat meenemen? Kom ik hier nog wel terug in het hotel? Waarom ik zo zeker ben? Door de ervaring die we hebben. Voor veel jongens is dit het derde grote toernooi op rij. Als we ooit iets willen, is het nu. Als je het heel reëel bekijkt, hoeven we maar drie keer te winnen om wereldkampioen te worden. Hoe vaak krijg je die kans. De hele groep heeft echt het gevoel, nee de overtuiging, dat we het gaan doen!”
Telesport

Nou, ik hoop het voor hen dat het goed komt morgen Anders komt de klap extra hard aan.
pi_83521918
quote:
JOHANNESBURG - Dirk Kuyt houdt er geen seconde rekening mee dat het Nederlands elftal morgen in de kwartfinale van het WK wordt geëlimineerd door Brazilië. „Uitschakeling is nu geen optie”
. Lang geleden dat ik Nederlandse voetballers zo heb horen praten, het is altijd dat verontschuldigende van tevoren, dat indekken, dat licht fatalistische, en nu gewoon deze winners mentaliteit... Super!
pi_83521935
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 09:29 schreef Jojoke het volgende:
[..]

Telesport

Nou, ik hoop het voor hen dat het goed komt morgen Anders komt de klap extra hard aan.
Het is in elk geval gunstig dat ze de goede instelling hebben.
pi_83522404
Hij kan moeilijk zeggen dat hij denkt dat ze verliezen. Denk toch echt niet dat Nederland wint. Als Nederland wint, dan vreet ik bij wijze van mijn schoen op.

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2010 09:50:44 ]
pi_83522433
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 09:50 schreef AlwaysHappy het volgende:
Denk toch echt niet dat Nederland wint.
Gelukkig denken ze dat zelf wel en maakt het niet zo heel veel uit wat jij denkt! .
pi_83522507
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 09:51 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Gelukkig denken ze dat zelf wel en maakt het niet zo heel veel uit wat jij denkt! .
Tja, het is een standaard praatje. Iedereen denkt aan het begin van zo'n wedstrijd dat ze een goede kans maken omdat ze zo'n goed team zijn. Zal vast wel een beetje twijvel zitten bij hen, maar dat kunnen ze moeilijk zeggen tegen de pers.

En dan na de wedstrijd ; na een pijnlijk verlies : ( huilend ) Tja, we hebben er altijd rekening mee gehouden en Brazilie ... ( komt met excuses ).

Brazilie wint dus gewoon in mijn ogen Maar als ze toch winnen...tja, dan heb ik ongelijk.
pi_83522556
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 09:54 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Tja, het is een standaard praatje.
Helemaal niet. Nederlandse spelers doen altijd zo geforceerd voorzichtig voor zo'n wedstrijd - ja moeilijke tegenstander maarja kijken wat er uitkomt blahdieblah. Dit is juist GEEN - Nederlands - standaardpraatje, dit is gaan voor goud.
  donderdag 1 juli 2010 @ 10:16:32 #66
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_83523207
quote:
[..]

Telesport

Dirkie Kuyt gaat ons naar de halve finale schieten .
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 09:55 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Helemaal niet. Nederlandse spelers doen altijd zo geforceerd voorzichtig voor zo'n wedstrijd - ja moeilijke tegenstander maarja kijken wat er uitkomt blahdieblah. Dit is juist GEEN - Nederlands - standaardpraatje, dit is gaan voor goud.
Ik wil dit even beamen. Het is inderdaad het tegenovergestelde van een standaard praatje. Hieronder een standaard praatje:
quote:
"Ja, Brazilë is natuurlijk een sterk team met veel individuele kwaliteit, ook hebben ze in de afgelopen wedstrijd weinig moet geven. We zullen scherp moeten zijn, maar kansloos zijn we nooit. We hebben vertrouwen in een positieve uitkomst."
Dit rijmt totaal niet met "wij gaan niet verliezen" hoor.
2000 light years from home
pi_83525262
Wil niet zeggen dat alle voetballers 100% zeker zijn dat ze winnen. Er zal vast wel angst leven onbewust of bewust bij een enkele voetballer. Maar dat word niet aan de pers verteld. Aan de pers worden vooral aan de aanvang van de wedstrijd de positieve dingen genoemd ; over het zo'n goede team-gevoel , goed in vel zitten, etc. En dat doen ze nu ook, dus het is wel een standaard praatje. Waar er meerdere van zijn. Zulke meningen van voetballers zijn niet bepaald objectief, omdat als ze ook maar iets negatiefs zeggen waar realisme uitspreekt er kans is dat ze geschorst oid worden.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2010 11:18:59 ]
pi_83525917
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 11:15 schreef AlwaysHappy het volgende:
En dat doen ze nu ook, dus het is wel een standaard praatje.
Nee, dat is het niet. Om op deze manier zo te stellen dat je zéker bent dat je gaat winnen, ipv 'moet te doen zijn' is behoorlijk onNederlands en tekent de inzet en overtuiging van het NL 11tal op dit moment denk ik. Alleen maar goed nieuws dus.
pi_83526961
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 11:31 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Nee, dat is het niet. Om op deze manier zo te stellen dat je zéker bent dat je gaat winnen, ipv 'moet te doen zijn' is behoorlijk onNederlands en tekent de inzet en overtuiging van het NL 11tal op dit moment denk ik. Alleen maar goed nieuws dus.

Kan best zijn dat het on-nederlands is, maar mijn punt is dat ze moeilijk negatieve dingen kunnen zeggen tegen de pers. Dat ze bijvoorbeeld denken geen schijn van kans te maken. En als je naar beide teams kijkt is toch eigenlijk wel te zien dat Brazilie gewoon een beter elftal heeft met enkele uitzonderingen daargelaten. Allemaal groot praat dus. Met vertrouwen is niks mis, maar een beetje realisme kan geen kwaad. Nederland moet wel een erg goede dag hebben om Brazilie aan te kunnen.

Maar ieder zo zijn eigen mening natuurlijk. Persoonlijk hou ik altijd rekening met de realiteit en met het ergste scenario. Wil niet zeggen dat ik niet wil dat ze winnen of dat ik een hekel heb aan het NL elftal, maar probeer mijn mening duidelijk te maken.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2010 12:00:55 ]
pi_83527050
wie houdt ons tegen?
in ieder geval niet frankrijk en italie:P
pi_83527142
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 11:58 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Kan best zijn dat het on-nederlands is, maar mijn punt is dat ze moeilijk negatieve dingen kunnen zeggen tegen de pers.
Maar in het (nog niet zo verre) verleden durfden ze ook niet uitgesproken positief te zijn, omdat je in Nederland altijd van die middenklasse 6-jes scoorders hebt die je daar op aanspreken. Zoals jij dus. Gelul. Je moet gewoon overtuigd zijn van jezelf, gaan voor goud en meer van dat soort clichés. Ik wil geen relativerend gelul horen van een speler over 'tsja wie weet als we een goede dag hebben dan kunnen we eventueel leuke dingen doen mits de wind niet te hard waait en ik goed ontbeten heb'. Niks van die excuses, ik wil horen dat je ervoor gaat en niks minder dan dat. En het is fijn dat dat nu kennelijk de sfeer in het team is, zowel vd Vaart als Kuyt stralen het uit. Heerlijk.

En ja, iedereen weet dat Brazilie een tegenstander van formaat is. Het heeft níks te maken met onderschatting van de tegenstander. Het heeft alles te maken met er zélf voor gaan ongeacht wie je tegenstander is.

Jij bent echt zo'n relativerende Nederlander die ervoor zorgt dat we in Nederland allemaal zo'n 6-jes mentaliteit hebben, bah.
pi_83527662
quote:
[..]

Telesport

Mensen die deze reacte "typisch Nederlands" noemen . Is dit jullie eerste eindtoernooi ofzo?
  donderdag 1 juli 2010 @ 12:18:45 #73
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_83527811
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 11:58 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Kan best zijn dat het on-nederlands is, maar mijn punt is dat ze moeilijk negatieve dingen kunnen zeggen tegen de pers. Dat ze bijvoorbeeld denken geen schijn van kans te maken. En als je naar beide teams kijkt is toch eigenlijk wel te zien dat Brazilie gewoon een beter elftal heeft met enkele uitzonderingen daargelaten. Allemaal groot praat dus. Met vertrouwen is niks mis, maar een beetje realisme kan geen kwaad. Nederland moet wel een erg goede dag hebben om Brazilie aan te kunnen.

Maar ieder zo zijn eigen mening natuurlijk. Persoonlijk hou ik altijd rekening met de realiteit en met het ergste scenario. Wil niet zeggen dat ik niet wil dat ze winnen of dat ik een hekel heb aan het NL elftal, maar probeer mijn mening duidelijk te maken.
Ben je echt zo dom of doe je maar alsof? Je komt op mij over als een persoon met een onderontwikkeld stel hersenen aangezien je niet in staat bent de essentie van een verhaal te begrijpen en allerlei irrelevante randzaken erbij betrekt. Daarnaast is het begrip "nuance" voor jou ook een onbekend iets.
pi_83530195
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 12:18 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ben je echt zo dom of doe je maar alsof? Je komt op mij over als een persoon met een onderontwikkeld stel hersenen aangezien je niet in staat bent de essentie van een verhaal te begrijpen en allerlei irrelevante randzaken erbij betrekt. Daarnaast is het begrip "nuance" voor jou ook een onbekend iets.
Zeker niet op de partij van de vrijheid gestemd? Ik zeg talloze keren dat ik mijn mening geven. En waarom zal ik mijn mening niet mogen geven ( twijfel ) terwijl jij en anderen (positieve mening ) het zo vaak mogen zeggen als je wilt. Je hoort mij niet zeggen dat het een feit is. Je hoort mij alleen zeggen dat IK dat vind. Dat jij het niet me eens bent kan me ook eerlijk te zijn geen bal schelen. En al helemaal als je het persoonlijk gaat maken met mijn onderontwikkelde hersenen. Dat jij het persoonlijk maakt moet jij weten ; maar het enige wat het uitstraalt is onzekerheid. Geen goede argumenten meer, dus dan maar persoonlijk maken ; terwijl ik alleen mijn mening geven. Go figure..
pi_83530677
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 12:03 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Maar in het (nog niet zo verre) verleden durfden ze ook niet uitgesproken positief te zijn, omdat je in Nederland altijd van die middenklasse 6-jes scoorders hebt die je daar op aanspreken. Zoals jij dus. Gelul. Je moet gewoon overtuigd zijn van jezelf, gaan voor goud en meer van dat soort clichés. Ik wil geen relativerend gelul horen van een speler over 'tsja wie weet als we een goede dag hebben dan kunnen we eventueel leuke dingen doen mits de wind niet te hard waait en ik goed ontbeten heb'. Niks van die excuses, ik wil horen dat je ervoor gaat en niks minder dan dat. En het is fijn dat dat nu kennelijk de sfeer in het team is, zowel vd Vaart als Kuyt stralen het uit. Heerlijk.

En ja, iedereen weet dat Brazilie een tegenstander van formaat is. Het heeft níks te maken met onderschatting van de tegenstander. Het heeft alles te maken met er zélf voor gaan ongeacht wie je tegenstander is.

Jij bent echt zo'n relativerende Nederlander die ervoor zorgt dat we in Nederland allemaal zo'n 6-jes mentaliteit hebben, bah.
So true..in Nederland wordt je door de grijze massa verbaal de kop afgehakt als je die boven het maaiveld durft uit te steken...niet alleen bij sport

Goed dat we nu wat mensen (met name Kuijt, VdV en Sneijder) in de ploeg hebben die daar schijt aan hebben en een winnaarsmentaliteit hebben en die durven laten zien. Als iedereen nu nog z'n ego aan de kant kan zetten en voor elkaar gaat werken dan hebben we zowaar tegen Brazilie nog een kans

Daar kijk ik met name naar Sneijder, die is nu al 3x goed bediend geweest door een onzelfzuchtige Van Persie en Kuijt, ik hoop dat ie nu ook 'the favour' naar met name van Persie terug gaat doen en hem vaker aan gaat spelen ipv voor eigen succes te gaan. Wat dat betreft speelt VdV beter met Van Persie samen dan Sneijder...
pi_83531315
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:35 schreef jagunsu het volgende:

[..]

So true..in Nederland wordt je door de grijze massa verbaal de kop afgehakt als je die boven het maaiveld durft uit te steken...niet alleen bij sport

Hier op het forum gebeurt precies hetzelfde. Als ik een andere mening heb dan de meesten hier, word die ook de grond ingetrapt en dan komt het erop neer dat ik mijn mening niet mag geven.

Ik waardeer het juist als voetballers hun echte mening voordragen ipv de mening die ze MOETEN overdragen van de coach of in samenspraak met het team.
pi_83534133
Ik heb er wel vertrouwen in dat ze het gaat lukken!
pi_83534639
Ik ben overigens blij dat Alex niet in de verdediging staat bij Brazilië.

Heb ook nooit een hoge pet op gehad van die Lucio eigenlijk. Bij Inter heeft hij het geluk dat hij met Samuel speelt volgens mij.
pi_83536063
En van Bommel doet ook ff mee...
quote:
Dat heeft Frank de Boer ook bij de allereerste wedstrijd na Euro 2008 tegen Rusland gezegd. Dat het gelijk begint. Je moet direct die focus hebben richting WK-finale. Als je daar constant op hamert en je gaat steeds beter spelen, en je blijft winnen, dan wordt dat gevoel dat je ergens naartoe werkt ook steeds sterker. Zo is het nu ook. Er valt niets te vieren. We willen die beker winnen. We zitten in een tunnel, waar het eindigt weten we niet. Wat we wél weten, is dat we heel sterk zijn.
.

Instelling is dus goed in het elftal.
pi_83536546
Tering, heeft het nl-elftal een positiviteitscursus gevolgd? Dit is niet normaal voor het Nederlands elftal, en het geeft me zelfs vertrouwen in morgen.
Maakt fantastische podcasts voor jouw bedrijf bij https://podcast-fabriek.nl
pi_83538395
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 16:15 schreef StefanKollaart het volgende:
Tering, heeft het nl-elftal een positiviteitscursus gevolgd? Dit is niet normaal voor het Nederlands elftal, en het geeft me zelfs vertrouwen in morgen.
Komt door Frank de Boer en Cocu denk ik. Die hebben al meermaals aangegeven dat in '98 het geloof onder de spelers er niet echt was om wereldkampioen te worden.

Ik vind het geweldig dat ze deze killermentaliteit laten zien....morgen vol er in en alles geven!
Ik wil nu eindelijk wel eens de Duitse winnaarsmentaliteit zien bij Oranje!
pi_83538971
Als we morgen zal dan de Oranjegekte nog eens extra hard toeslaan. Zou mooi zijn als we dat weer eens mogen meemaken!
  donderdag 1 juli 2010 @ 17:23:07 #83
176916 Karrs
2007-2017
pi_83539238
Die instelling is zó goed dat ik mijn mening denk ik ga bijstellen... ik voorzag een 3-1 voor Brazilië maar nu weet ik het zo net nog niet.
pi_83539275
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 17:23 schreef Karrs het volgende:
Die instelling is zó goed dat ik mijn mening denk ik ga bijstellen... ik voorzag een 3-1 voor Brazilië maar nu weet ik het zo net nog niet.
Priceless.
pi_83539815
Jullie worden morgen zo teleurgesteld....
pi_83539872
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 17:42 schreef AlwaysHappy het volgende:
Dan zij dat zo. Tot die tijd weiger ik echter om mezelf in te dekken om maar eventueel gelijk te kunnen krijgen na afloop.

Het is alles of niets.
pi_83539875
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 17:42 schreef AlwaysHappy het volgende:
Als ze toch verliezen bedoel je? Ja, dat hoort bij iets als sport. Da's nog altijd beter dan jezelf laf indekken tegen eventueel verlies zoals jij dat doet.

PS: We gaan winnen.
pi_83539928
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 17:43 schreef marcodej het volgende:

[..]

Dan zij dat zo. Tot die tijd weiger ik echter om mezelf in te dekken om maar eventueel gelijk te kunnen krijgen na afloop.

Het is alles of niets.
Dit dus. Lekker indekken en dan achteraf in de kroeg gaan roepen: 'ik zei het toch!' Nee, dat is niet mijn stijl. Vind ik eerlijk gezegd ook ronduit zielig.
pi_83541343
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 17:43 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Als ze toch verliezen bedoel je? Ja, dat hoort bij iets als sport. Da's nog altijd beter dan jezelf laf indekken tegen eventueel verlies zoals jij dat doet.

PS: We gaan winnen.
Ik vind het juist laf om mensen geen mening te gunnen. Ik hoop net zo goed dat NL wint en ik zal echt niet van de daken schreeuwen dat ik gelijk had. Zo zit ik niet in elkaar, dus vind het niet leuk dat jullie eigenlijk al conclusies trekken puur omdat ik mijn mening geef. En al helemaal laf, omdat als NL WEL wint, jullie dan wel zeggen dat jullie voorspelling klopt. En mensen die denken dat ze verliezen mogen dat niet? Beetje hypocriet als je het mij vraagt. Ik ben niet iemand die blindelings met de massa meegaat en overloopt van over-positivisme. Ik ben blij dat we in NL leven en iedereen zijn eigen mening mag hebben. Wat jullie doen hier is pure censuur.
  donderdag 1 juli 2010 @ 18:51:53 #90
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_83541430
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 @ 08:27 schreef Karrs het volgende:
Prachtuitspraak.
"Omdat we echt nog niet naar huis gaan".

Het vanzelfsprekende wat van die uitspraak uitgaat... heerlijk.
Dat stralen ze al langer uit, ik vind het mooi .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_83541841
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 18:49 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik vind het juist laf om mensen geen mening te gunnen. Ik hoop net zo goed dat NL wint en ik zal echt niet van de daken schreeuwen dat ik gelijk had. Zo zit ik niet in elkaar, dus vind het niet leuk dat jullie eigenlijk al conclusies trekken puur omdat ik mijn mening geef. En al helemaal laf, omdat als NL WEL wint, jullie dan wel zeggen dat jullie voorspelling klopt. En mensen die denken dat ze verliezen mogen dat niet? Beetje hypocriet als je het mij vraagt. Ik ben niet iemand die blindelings met de massa meegaat en overloopt van over-positivisme. Ik ben blij dat we in NL leven en iedereen zijn eigen mening mag hebben. Wat jullie doen hier is pure censuur.
Niemand verbied je je mening, maar eigenlijk ben je gewoon in heel je reactie kk gaar bezig. Kijk je vaker voetbal?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_83541870
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 19:02 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Niemand verbied je je mening, maar eigenlijk ben je gewoon in heel je reactie kk gaar bezig. Kijk je vaker voetbal?
Sorry hoor, maar zie je zelf niet dat je jezelf tegenspreekt?! Hilarisch gewoon
pi_83541964
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 19:03 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar zie je zelf niet dat je jezelf tegenspreekt?! Hilarisch gewoon
Nee, leg uit. Waar precies verbied ik jou je mening te mogen hebben?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_83542446
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 19:05 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Nee, leg uit. Waar precies verbied ik jou je mening te mogen hebben?
Wat ben jij slim zeg!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2010 19:21:28 ]
pi_83542632
Je laat je kennen.
pi_83543046
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 19:26 schreef kalinhos het volgende:
Je laat je kennen.
En jij laat je hersencapaciteit blijken
pi_83543131
whatever, irritant blijf je.
pi_83543587
Laten we maar weer OT gaan en de mening van anderen gaan accepteren. Dat lijkt me niet zo moeilijk toch? OT dus.
  donderdag 1 juli 2010 @ 20:04:18 #99
8369 speknek
Another day another slay
pi_83543854
Mensen die langer dan een kwartier naar de gilmore girls kunnen kijken zonder aandrang te krijgen om hun oogballen door hun neus naar buiten te trekken hebben sowieso al gefaald in het leven.

Ben blij om te horen dat de sfeer zo positief is. Eigenlijk was ik van plan om thuis met de gordijnen dicht een fles vodka soldaat te maken en zo het ergste niet meer mee te hoeven maken. Maar het lijkt erop dat ze met opgeheven hoofd de strijd aangaan, en moge de beste overleven. Dat mag ik graag, ik ga het gewoon in de kroeg kijken.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 1 juli 2010 @ 20:07:00 #100
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_83543949
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 20:04 schreef speknek het volgende:
Mensen die langer dan een kwartier naar de gilmore girls kunnen kijken zonder aandrang te krijgen om hun oogballen door hun neus naar buiten te trekken hebben sowieso al gefaald in het leven.

Ben blij om te horen dat de sfeer zo positief is. Eigenlijk was ik van plan om thuis met de gordijnen dicht een fles vodka soldaat te maken en zo het ergste niet meer mee te hoeven maken. Maar het lijkt erop dat ze met opgeheven hoofd de strijd aangaan, en moge de beste overleven. Dat mag ik graag, ik ga het gewoon in de kroeg kijken.
Ik ga het op de Oude Markt in Enschede kijken, want ze gaan gewoon winnen. Net zoals ik een aantal weken geleden op dezelfde plek Twente kampioen zag worden
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_83544073
Al ervaring met het kijken op de Oude Markt? Is het commentaar daar ook te verstaan?
  donderdag 1 juli 2010 @ 20:17:31 #102
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_83544381
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 20:10 schreef Thijsssss het volgende:
Al ervaring met het kijken op de Oude Markt? Is het commentaar daar ook te verstaan?
Er staan twee grote schermen en een aantal kleine en het geluid is zeker goed te verstaan. De wedstrijd tegen Slowakije heb ik er ook gevolgd.
[/b]
Eindbaas ^O^
  donderdag 1 juli 2010 @ 20:18:33 #103
299194 DanHardy
WAR SONNEN!
pi_83544427
Ik begin er in te geloven
pi_83544466
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 17:45 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dit dus. Lekker indekken en dan achteraf in de kroeg gaan roepen: 'ik zei het toch!' Nee, dat is niet mijn stijl. Vind ik eerlijk gezegd ook ronduit zielig.
wow, ik ben het gewoon eens met KoosVogels.

Heel zwak om je vooraf in te dekken met kreten als "ZE GAAN VERLIEZEN LET MAAR OP!". En als Oranje wel wint juichen ze 't hardst en is het opeens 'ons' Oranje.
  donderdag 1 juli 2010 @ 20:22:28 #105
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_83544589
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 20:19 schreef 16meter het volgende:

[..]

Heel zwak om je vooraf in te dekken met kreten als "ZE GAAN VERLIEZEN LET MAAR OP!". En als Oranje wel wint juichen ze 't hardst en is het opeens 'ons' Oranje.
Tjah, wijsheid achteraf is makkelijk scoren voor veel mensen.
[/b]
Eindbaas ^O^
pi_83544687
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 20:04 schreef speknek het volgende:

Mompelt iets over mening van vrijheid...

Ik verkies het logisch redeneren boven het meegaan met de grote groep die blindelings roepen dat ze wel gaan winnen met een nulletje of 4. Heb totaal geen respect voor mensen die zichzelf tegenspreken ; en alleen maar meelopers zijn en maar schreeuwen dat we wel gaan winnen zonder goede argumenten. En wanneer ik daar op wijs, maken mensen het persoonlijk. Enige wat daaruit blijkt is grote onzekerheid. Want geef maar toe ; als ze morgen verliezen zullen jullie degene zijn die verdrietig roepen dat jullie het altijd al wisten ; en dat er teveel redenen waren waarin Brazilie beter was. Mij heb je t hele toernooi nog niet horen zeggen : Zie, zie, zie, ik had gelijk!

Btw : Gilmore Girls
pi_83544757
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 20:24 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Mompelt iets over mening van vrijheid...

Ik verkies het logisch redeneren boven het meegaan met de grote groep die blindelings roepen dat ze wel gaan winnen met een nulletje of 4. Heb totaal geen respect voor mensen die zichzelf tegenspreken ; en alleen maar meelopers zijn en maar schreeuwen dat we wel gaan winnen zonder goede argumenten. En wanneer ik daar op wijs, maken mensen het persoonlijk. Enige wat daaruit blijkt is grote onzekerheid. Want geef maar toe ; als ze morgen verliezen zullen jullie degene zijn die verdrietig roepen dat jullie het altijd al wisten ; en dat er teveel redenen waren waarin Brazilie beter was. Mij heb je t hele toernooi nog niet horen zeggen : Zie, zie, zie, ik had gelijk!

Btw : Gilmore Girls
Mening van vrijheid....ehhh...juist...

Grote groep die schreeuwt dat we met 4-0 winnen... Waar dan?
pi_83544774
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 20:19 schreef 16meter het volgende:

[..]

Oordelen over personen die je niet eens kent... Neem aan dat je mij bedoelt ; maar je kent me niet eens. Ben totaal niet iemand die achteraf zit te schreeuwen dat ik gelijk had. Ik ga alleen niet blindelings mee met de grote groep zonder dat er een goede reden voor is. Een reden die niet persoonlijk is!
pi_83544791
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 20:26 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Oordelen over personen die je niet eens kent... Neem aan dat je mij bedoelt ; maar je kent me niet eens. Ben totaal niet iemand die achteraf zit te schreeuwen dat ik gelijk had. Ik ga alleen niet blindelings mee met de grote groep zonder dat er een goede reden voor is. Een reden die niet persoonlijk is!
Waarom voel je je zo aangesproken?
pi_83544808
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 20:26 schreef marcodej het volgende:

[..]

Mening van vrijheid....ehhh...juist...

Grote groep die schreeuwt dat we met 4-0 winnen... Waar dan?
Was maar een voorbeeld wat je ook wel weet
pi_83544830
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 20:27 schreef marcodej het volgende:

[..]

Waarom voel je je zo aangesproken?
Misschien omdat ik de enige ben die tegen de grote groep ingaat?
  donderdag 1 juli 2010 @ 20:29:00 #112
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_83544887
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 20:26 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dat maak jij ervan, er is zeker wel een goede reden om aan te nemen dat Nederland wint morgen. Of wil je gewoon stoer buiten die "grote groep" vallen?
[/b]
Eindbaas ^O^
pi_83544893
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 20:27 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Welke grote groep? Volgens mij verwacht de meerderheid dat Nederland gewoon gaat verliezen hoor?

Maar er zijn inderdaad ook mensen, waaronder ik, die denken dat Nederland gewoon een goede kans heeft om te winnen. En die hebben daar zelfs redenen voor...
pi_83545176
Ik verwacht helemaal niks, behalve dan dat het NL elftal zijn stinkende best gaat doen te winnen van Brazillie. Zodat je, als je tóch verliest, je met opgeheven hoofd het veld af kunt. En daar zit het dus wel goed mee zo te zien. Verder durf ik echt niet voorspellen welke kant het opgaat, beide ploegen kunnen winnen morgen...
  donderdag 1 juli 2010 @ 20:36:26 #115
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_83545226
Niemand Raffie, niemand...
Life is what you make it.
pi_83545234
We worden keihard kampioen! Positief denken, tjakka! We gaan het helemaal maken!
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_83545346
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 20:35 schreef KingOfMars het volgende:
Ik verwacht helemaal niks, behalve dan dat het NL elftal zijn stinkende best gaat doen te winnen van Brazillie. Zodat je, als je tóch verliest, je met opgeheven hoofd het veld af kunt. En daar zit het dus wel goed mee zo te zien. Verder durf ik echt niet voorspellen welke kant het opgaat, beide ploegen kunnen winnen morgen...
Dat dus.
pi_83545659
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 20:35 schreef KingOfMars het volgende:
Vechten zullen ze wel ja
  donderdag 1 juli 2010 @ 20:47:21 #119
299194 DanHardy
WAR SONNEN!
pi_83545700
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 20:46 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Vechten zullen ze wel ja
Dat is het belangrijkste, dat ze met bloed op de ellebogen van het veld vertrekken.
pi_83545847
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 20:29 schreef ShevaJB het volgende:

[..]

Dat maak jij ervan, er is zeker wel een goede reden om aan te nemen dat Nederland wint morgen. Of wil je gewoon stoer buiten die "grote groep" vallen?
Nee, ik geef mijn mening. Ik accepteer jouw mening ; en zal het dus eerlijk vinden als mijn mening ook geaccepteerd word ; zelfs als je het er niet mee eens bent. Ik kraak jou ( en anderen in dit topic ) niet af, dat doen jullie. Enige wat ik doe is mijn mening geven.
  donderdag 1 juli 2010 @ 20:53:12 #121
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_83545963
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 20:50 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Nee, ik geef mijn mening. Ik accepteer jouw mening ; en zal het dus eerlijk vinden als mijn mening ook geaccepteerd word ; zelfs als je het er niet mee eens bent. Ik kraak jou ( en anderen in dit topic ) niet af, dat doen jullie. Enige wat ik doe is mijn mening geven.
Oké, vooruit dan maar.
[/b]
Eindbaas ^O^
pi_83546622
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 20:27 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Nee hoor, er zijn er meer. Jij bent alleen het irritantst. Met je mening van vrijheid en zo, sodemieter toch op
pi_83547210
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 20:47 schreef DanHardy het volgende:

[..]

Dat is het belangrijkste, dat ze met bloed op de ellebogen van het veld vertrekken.
Inderdaad, de instelling en overtuiging is goed. Als we dat morgen ook maar in het veld terug zien.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_83547288
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 21:23 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Nee hoor, er zijn er meer. Jij bent alleen het irritantst. Met je mening van vrijheid en zo, sodemieter toch op
Dan heeft die persoon wel gelijk. Immers, iedereen mag zijn mening geven. Dat je het niet leuk vindt om te horen van sommigen is iets anders.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_83547359
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 23:23 schreef sig000 het volgende:

[..]

Maicon.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
  donderdag 1 juli 2010 @ 21:42:12 #126
13462 BansheeBoy
pi_83547616
Advanced Afellay zou zich morgen eens goed op de kaart kunnen zetten. Eerlijk, is er met de bal aan de voet een betere in de the world? Ik vind hem geavanceerder dan bv. een Kaka.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_83547871
Eh nee.
  donderdag 1 juli 2010 @ 21:54:58 #128
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_83548407
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 21:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Advanced Afellay zou zich morgen eens goed op de kaart kunnen zetten. Eerlijk, is er met de bal aan de voet een betere in de the world? Ik vind hem geavanceerder dan bv. een Kaka.

²
Ook alleen maar omdat hij moslim is .
pi_83548471
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 21:23 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Jij beweert dus dat er geen vrijheid van meningsuiting hier is in Nederland? Ik geef mijn mening ; en jij maakt het persoonlijk. Dat je mijn mening niet begrijpt is jouw probleem, maar het minste wat je kunt doen is het accepteren van het feit dat niet iedereen hetzelfde in elkaar zit, maar dat wel iedereen hetzelfde recht tot spreken heeft.
pi_83548494
quote:

²
Mits Nutella.
pi_83548591
quote:

²
Afelley is een geweldige speler, maar nu sla je toch een beetje door. Laat die jongen nog maar lekker een paar jaartjes op de bank zitten en zo nu en dan invallen.
pi_83548706
Brazilë !!!!!

Nederland gaat morgen keihard falen dan komt aap pas uit mouw met 11 amateurs op het veld tegen echt voetbal land
  donderdag 1 juli 2010 @ 22:02:38 #133
13462 BansheeBoy
pi_83548816
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 21:54 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ook alleen maar omdat hij moslim is .
Dat staat er serieus los van. Met elke invalbeurt van hem zie je dat het elftal middels TDI een directe kwaliteitsinjectie krijgt. Hij is een voetballer, ééntje met durf, hij is brutaal, hij denkt vooruit, hij is Afellay.

En het mooie is, met een Afellay in de basis krijg je er gratis een uitstekend presterende van Persie bij.

²
pi_83548824
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 22:00 schreef bamboe007 het volgende:
Brazilë !!!!!

Nederland gaat morgen keihard falen dan komt aap pas uit mouw met 11 amateurs op het veld tegen echt voetbal land
Voor velen hier op fok! gaat het een keiharde aanvaring zijn met de realiteit. Iets wat hier op fok! nog wel eens wil vergeten worden.
pi_83548856
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 22:02 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Voor velen hier op fok! gaat het een keiharde aanvaring zijn met de realiteit. Iets wat hier op fok! nog wel eens wil vergeten worden.
__________!
pi_83548881
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 21:56 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Jij beweert dus dat er geen vrijheid van meningsuiting hier is in Nederland? Ik geef mijn mening ; en jij maakt het persoonlijk. Dat je mijn mening niet begrijpt is jouw probleem, maar het minste wat je kunt doen is het accepteren van het feit dat niet iedereen hetzelfde in elkaar zit, maar dat wel iedereen hetzelfde recht tot spreken heeft.
AlwaysHappy snapt het, RESPECT voor iemands mening
  donderdag 1 juli 2010 @ 22:03:58 #137
195858 Krambo
Ik doe mee!
pi_83548897
quote:

²
Honda heeft toch echt de meest geavanceerde techniek van allemaal

Jij ook?
pi_83548986
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 22:02 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Want wij hebben Nederland nog nooit zien verliezen? Jezus man, ben niet anders gewend. In '88 was ik pas drie jaar oud dus daar heb ik weinig van meegekregen. En daarna is het alleen maar slechter geworden. Mijn generatie weet niet beter dan dat Nederland er voortijdig uitvliegt. Dumbass.
pi_83549035
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 22:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Want wij hebben Nederland nog nooit zien verliezen? Jezus man, ben niet anders gewend. In '88 was ik pas drie jaar oud dus daar heb ik weinig van meegekregen. En daarna is het alleen maar slechter geworden. Mijn generatie weet niet beter dan dat Nederland er voortijdig uitvliegt. Dumbass.
Ik doelde meer op het grut wat op fok! zo ongekend positief is over Nederland en voornamelijk dat ze dat al zijn een héél WK lang.
pi_83549073
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 22:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

In 1998 zat ik midden in mijn ik-leef-in-de-kroeg-periode dus ik weet wel wat verliezen is idd .
pi_83549157
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 22:06 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Ik doelde meer op het grut wat op fok! zo ongekend positief is over Nederland en voornamelijk dat ze dat al zijn een héél WK lang.
Ach, een beetje positivisme kan geen kwaad. Maar denk dat niemand verbaasd is als we er morgen uitvliegen. Teleurgesteld, dat wel. In 1998 heb ik wel flink gebaald. Huilend zat ik nadien in de tuin.
pi_83549182
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 22:07 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

In 1998 zat ik midden in mijn ik-leef-in-de-kroeg-periode dus ik weet wel wat verliezen is idd .
Daar zit ik nog steeds in
pi_83549211
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 22:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ach, een beetje positivisme kan geen kwaad. Maar denk dat niemand verbaasd is als we er morgen uitvliegen. Teleurgesteld, dat wel. In 1998 heb ik wel flink gebaald. Huilend zat ik nadien in de tuin.
Huilen niet maar ik heb wat volwassen mannen naar buiten zien vluchten na die laatste penal...
pi_83549254
quote:

[..]

Daar heb je wel gelijk in. Alleen de indruk die hier soms gewekt wordt, is het net of we de favoriet zijn morgen. Ik bedoel...je snapt toch.
pi_83549260
quote:

[..]

Huilen deed ik toen niet. In 2000 wel...
pi_83549277
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 22:10 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Daar heb je wel gelijk in. Alleen de indruk die hier soms gewekt wordt, is het net of we de favoriet zijn morgen. Ik bedoel...je snapt toch.
Dan heb je toch écht het topic niet goed gelezen hoor.
pi_83549301
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 22:09 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Huilen niet maar ik heb wat volwassen mannen naar buiten zien vluchten na die laatste penal...
Ach, ik was 13. Dan laat je de tranen wat sneller vloeien. Maar jij wou zeggen dat je geen traantje hebt weggepinkt?

Twee jaar geleden was ik inmiddels al een doorgewinterde loser. Effe zo'n trommelhoed van Heineken kapot stampen op straat en daarna gingen we weer aan de borrel.
pi_83549374
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 22:10 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Dan heb je toch écht het topic niet goed gelezen hoor.
Dat heb ik wel en in andere topics al die positieve praat. Morgen kan héél de oranje-troep weer weggeborgen worden.
pi_83549385
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 22:10 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Is ook een beetje de roes waarin we met zn allen verkeren. Laat mij ook altijd meeslepen. Ik ga morgen niet in de kroeg zitten met een kop van 'ik denk dat we gaan verliezen'. Eerder een van 'het wordt retemoeilijk maar het kan alle kanten op'.
pi_83549417
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 22:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ach, ik was 13. Dan laat je de tranen wat sneller vloeien. Maar jij wou zeggen dat je geen traantje hebt weggepinkt?

Twee jaar geleden was ik inmiddels al een doorgewinterde loser. Effe zo'n trommelhoed van Heineken kapot stampen op straat en daarna gingen we weer aan de borrel.
Ach ik ben geen enorme voetbalfan, alleen zo'n internationaal tournooi kan me bekoren eigenlijk. Lekker overzichtelijk enzo . Dus ik kan het ook wel weer snel van me afzetten. Maar in 1998 had het gewoon moéten gebeuren...
pi_83549466
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 22:13 schreef KingOfMars het volgende:

Maar in 1998 had het gewoon moéten gebeuren...
Idd. Godsamme zeg, ongelofelijk dat het toen niet lukte. Wat een elftal was dat.
pi_83549480
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 22:12 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Dat heb ik wel en in andere topics al die positieve praat. Morgen kan héél de oranje-troep weer weggeborgen worden.
Volgens mij ben jij vooral tegen het hele Oranje circus eromheen. Kan, maar dan moet je dat zeggen. Ik heb er ook niks mee hoor.
  donderdag 1 juli 2010 @ 22:14:46 #153
13462 BansheeBoy
pi_83549511
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 22:03 schreef Krambo het volgende:

[..]

Honda heeft toch echt de meest geavanceerde techniek van allemaal

Ofschoon hij inderdaad een degelijk onderstel heeft doet hij helaas niet meer mee.

²
pi_83549568
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 22:14 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij vooral tegen het hele Oranje circus eromheen. Kan, maar dan moet je dat zeggen. Ik heb er ook niks mee hoor.
Ik moet je eerlijk bekennen dat die zooi me uit de strot komt.
pi_83549578
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 22:13 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Ach ik ben geen enorme voetbalfan, alleen zo'n internationaal tournooi kan me bekoren eigenlijk. Lekker overzichtelijk enzo . Dus ik kan het ook wel weer snel van me afzetten. Maar in 1998 had het gewoon moéten gebeuren...
Maar zo'n toernooi is ook gewoon het leukste wat er is. Het sfeertje, de gezelligheid, het bier. En in 98 had het zeker moeten gebeuren. Maarja....
pi_83549582
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 22:14 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Idd. Godsamme zeg, ongelofelijk dat het toen niet lukte. Wat een elftal was dat.
Halve finale ook gewoon. Man wat dichtbij .
pi_83549640
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 22:15 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Ik moet je eerlijk bekennen dat die zooi me uit de strot komt.
Ik heb geen oranje vlaggetje, petje of wat dan ook. Wel beessies maar die kan ik niet weigeren met m'n dochter van 3 erbij .
pi_83549731
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 22:16 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Ik heb geen oranje vlaggetje, petje of wat dan ook. Wel beessies maar die kan ik niet weigeren met m'n dochter van 3 erbij .
Ja ok, dat begrijp ik maar al te goed.
pi_83549818
En dat toch vind ik jammer als de show morgen voorbij is. Gelukkig begint de Tour komende zaterdag.
pi_83549938
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 22:19 schreef KoosVogels het volgende:
En dat toch vind ik jammer als de show morgen voorbij is. Gelukkig begint de Tour komende zaterdag.
Heb ik niet zoveel mee alhoewel ik het wel elk jaar probeer te volgen. Ik probeer me voor te stellen hoe groot de totale gekte voor de halve finale wordt als we morgen winnen. .
pi_83549996
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 22:15 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Idd. Als ik er aan terugdenk, heb ik bijna wéér tranen in mijn ogen. Wat was het elftal goed. Zoveel klasse en dan...ja dan.... die verdomde strafschoppen.

In de 51e minuut scoorde de toen briljante Ronaldo, waarna Kluivert vlak voor tijd de bal zo kiezelhard in het doel kopte, dat ik écht dat dat het stond te gebeuren.
Héél de wedstrijd bekeken en het kon gewoon, zeker wanneer Van Hooijdonck dan ook nog eens een strafschop zou moeten krijgen.

Maar....die scheids weigerde. Het stond toen geloof ik al 1-1.

Maar toen die strafschoppen.

Ik geloof dat Cocu, Stam en De Boer misten. Kluivert schoot hem er wel in.

Nadien kon ik even niks meer zeggen. Mijn vader zei nadien tegen mij: Nederland had de klasse om het te halen en dan kwamen die ellendige strafschoppen.

Maar wat een spelers zeg. En niet te vergeten: Wat een coach. Hiddink
pi_83550031
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 22:21 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Heb ik niet zoveel mee alhoewel ik het wel elk jaar probeer te volgen. Ik probeer me voor te stellen hoe groot de totale gekte voor de halve finale wordt als we morgen winnen. .
Dat wordt een groot feest, gok ik. Ik kan mij al voorstellen hoe mijn avond er dan uitziet en daar wordt ik heel vrolijk van
pi_83550190
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 22:22 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat wordt een groot feest, gok ik. Ik kan mij al voorstellen hoe mijn avond er dan uitziet en daar wordt ik heel vrolijk van
Ik ook. . Da's gewoon de reden voor al die positiviteit. Ik zeg op naar zondag 11 juli!
pi_83550242
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 22:25 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Ik ook. . Da's gewoon de reden voor al die positiviteit. Ik zeg op naar zondag 11 juli!
En ons dan helemaal lam drinken.
pi_83550337
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 22:25 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Exact! De kroeg elke wedstrijd ook tjokvol en het is verrekte gezellig en als we winnen gaan alle kroegklanten in die straat de deur uit en wordt er feest gevierd in de straat
pi_83551393
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 22:19 schreef KoosVogels het volgende:
Een mooie troost is als Gesink de Tour wint, wat mij betreft.
pi_83552175
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 21:36 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Dan heeft die persoon wel gelijk. Immers, iedereen mag zijn mening geven. Dat je het niet leuk vindt om te horen van sommigen is iets anders.
Absoluut niet. Ze mag haar mening hebben, maar ze moet ook niet gaan huilen als er wordt gediscussieerd - op een forum - over die mening.

Er is niemand hier die het boeit dat ze een mening heeft. Leuk voor haar. Maar het feit dat zij die mening heeft, wil toch niet zeggen dat andere mensen die mening mogen aanvallen?
pi_83552285
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 22:15 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Die hadden ze niet gewonnen man. Frankrijk op zn top, in eigen land en metershoog favoriet. Brazilië heeft geen kans gehad die wedstrijd.

2000 had Oranje gewonnen daar ben ik van overtuigd. 98 verloren
pi_83552305
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 23:03 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Absoluut niet. Ze mag haar mening hebben, maar ze moet ook niet gaan huilen als er wordt gediscussieerd - op een forum - over die mening.

Er is niemand hier die het boeit dat ze een mening heeft. Leuk voor haar. Maar het feit dat zij die mening heeft, wil toch niet zeggen dat andere mensen die mening mogen aanvallen?
Nee, iedereen dient idd respect te hebben voor iemands mening. Dan kan er idd gediscussieërd worden.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 1 juli 2010 @ 23:07:07 #170
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_83552328
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 23:16 schreef MrJones het volgende:

[..]

pi_83552340
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 21:56 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dat ontken ik ook nergens hoor. Maar je moet niet bij iedereen die het niet met jou eens is, gelijk gaan zeggen"Heuy ik heb mening van vrijheid " Dat heb je ook, maar dat heeft de rest ook En juist op een discussieforum horen er discussies over meningen te zijn.
pi_83552344
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 23:05 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Die hadden ze niet gewonnen man. Frankrijk op zn top, in eigen land en metershoog favoriet. Brazilië heeft geen kans gehad die wedstrijd.

2000 had Oranje gewonnen daar ben ik van overtuigd. 98 verloren
Dat was mede te danken aan het feit dat Ronaldo vlak voor de wedstrijd één of andere aanval kreeg, naar het schijnt.

Daardoor was hij een schim van zichzelf in de wedstrijd.
pi_83552399
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 23:06 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Nee, iedereen dient idd respect te hebben voor iemands mening. Dan kan er idd gediscussieërd worden.
Dat is toch ook zo; tis meer de irritante manier waarop ze het steeds uit dat een aantal haar hier irritant vinden. Haar mening zelf is niet uniek. Zij hoopt, maar denkt niet dat we het winnen. De andere kant hoopt en denkt wel dat we het winnen; zij is echter de enige die continu loopt te huilen dat ze mening van vrijheid heeft en dat we haar mening moeten respecteren blabla.

Wij hebben ook regelmatig een verschillende mening. Toch heb ik jou nog geen enkele keer daarover zien huilen dat het niet eerlijk was dat mensen jou aanvielen op jouw mening.
pi_83552420
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 23:07 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Dat was mede te danken aan het feit dat Ronaldo vlak voor de wedstrijd één of andere aanval kreeg, naar het schijnt.

Daardoor was hij een schim van zichzelf in de wedstrijd.
een heel stadion vól Fransen, Frankrijk in topvorm, Zidane in topvorm, etc. Ik denk niet dat Nederland die gewonnen zou hebben.
pi_83552437
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 23:08 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Dat is toch ook zo; tis meer de irritante manier waarop ze het steeds uit dat een aantal haar hier irritant vinden. Haar mening zelf is niet uniek. Zij hoopt, maar denkt niet dat we het winnen. De andere kant hoopt en denkt wel dat we het winnen; zij is echter de enige die continu loopt te huilen dat ze mening van vrijheid heeft en dat we haar mening moeten respecteren blabla.
Dat is idd zo. Vandaar dat ik het met je eens ben.
pi_83552476
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 23:09 schreef kalinhos het volgende:

[..]

een heel stadion vól Fransen, Frankrijk in topvorm, Zidane in topvorm, etc. Ik denk niet dat Nederland die gewonnen zou hebben.
Daar valt over te discuteren. Maar idd, Frankrijk was toen enorm goed, onder leiding van één der beste middenvelders ooit op een voetbalveld gezien.

Magie schiet tekort als je Zidane hebt zien voetballen
pi_83552573
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 23:10 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Daar valt over te discuteren. Maar idd, Frankrijk was toen enorm goed, onder leiding van één der beste middenvelders ooit op een voetbalveld gezien.

Magie schiet tekort als je Zidane hebt zien voetballen
Vooral toen. Was NEderland doorgegaan in 2000 weet ik ook 100% zeker dat Nederland gewonnen had. Thuis in een volle Kuip met 49.000 oarnje fans tegen een paar fransozen. 100% dat ze die gewonnen hadden dan. Maar in '98 zou ik Frankrijk toch torenhoog als favoriet hebben gezien
pi_83552637
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 23:12 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Vooral toen. Was NEderland doorgegaan in 2000 weet ik ook 100% zeker dat Nederland gewonnen had. Thuis in een volle Kuip met 49.000 oarnje fans tegen een paar fransozen. 100% dat ze die gewonnen hadden dan. Maar in '98 zou ik Frankrijk toch torenhoog als favoriet hebben gezien
In 2000 idd. In 1998 zou het wellicht moeilijker zijn geweest. Toch denk ik dat we een behoorlijke kans zouden hebben gemaakt.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 1 juli 2010 @ 23:18:30 #179
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_83552811
Maar goed, ik geloof er elke keer weer heilig in. En ooit... OOIT heb ik gelijk. En volgens mij is dat deze keer. We worden wereld kampioen.
pi_83552843
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 23:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar goed, ik geloof er elke keer weer heilig in. En ooit... OOIT heb ik gelijk. En volgens mij is dat deze keer. We worden wereld kampioen.
Ik ga van jou op aan.
pi_83552868
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 22:47 schreef mediaconsument het volgende:
kwoot: "Maar dit WK maken ze wel een heel stabiele indruk. Een beetje net zoals wij, misschien.
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
pi_83552970
Eigenlijk zou van Marwijk de spelers voor de wedstrijd de Wesdtrijd NL-Brazilie van '74 moeten laten terugkijken. Dat zou toch een eeeeeenorme motivatie zijn
  donderdag 1 juli 2010 @ 23:26:07 #183
8369 speknek
Another day another slay
pi_83553120
Zidane was goed, maar in 98 had Frankrijk naast het thuisvoordeel met afstand de makkelijkste loting, totaan de finale zo ongeveer geen enkele tegenstander. Saudi arabie, denemarken, zuid-afrika, paraguay (met moeite en Zidane had rood moeten krijgen), kroatie, enige tegenstander van formaat was italie, waar ze 0-0 tegen speelden en alleen op strafschoppen langskwamen (en italianen hadden net zo'n strafschoppentrauma als wij). Toen ze in de finale tegen brazilie stonden hadden wij ze compleet kapotgespeeld en hun sterspeler een epileptische aanval gekregen.
Desalniettemin toen (pas) een glansrol voor Zidane, maar ik vond Frankrijk totaan de finale weinig overtuigend.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_83553293

Zidane wist wel hoe je een bal moest behandelen natuurlijk. Jezus man, extreem goed, elke keer als ik hem weer 'opnieuw' zie spelen heb ik tranen van vreugde in mijn ogen.
Zo mooi kan voetbal zijn.

Hij dirigeerde zijn teams altijd.

Zinedine Zidane, één der allergrootsten op voetbalgebied, wat een geniale voetballer was dat
pi_83553723
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 23:03 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Ten eerste ; ik ben een man. Ten tweede heb ik talloze keren gezegd dat het me geen bal kan schelen dat je het niet eens bent met mijn mening. Vind het ook niet erg dat daar een discussie over ontstaat. Wat ik wel erg vind, is dat mensen hier ( noem geen namen, die weten het zelf wel ( lees het topic maar terug ) ) het persoonlijk gaan maken. En dat is niet de bedoeling lijkt me. Ik kraak jullie mening ook niet af ; en zou het dan fijn vinden dat dat wederzijds is.

Nogmaals, discussieren mag. Ga je gang. Maar kom dan met echte argumenten ipv het op de man te spelen. Zoals sommige zeggen, omdat ik Gilmore Girls kijk, ik geen verstand van voetbal heb? In een ander topic heb ik een hersenbeschadiging, en zo gaat dat door. Dat is toch niet normaal? Of mag ik ook zomaar zeggen omdat ik geen goede argumenten heb dat jouw mening zuigt omdat je bijvoorbeeld in een rolstoel zit of weet ik veel wat? Op de man spelen, en niet aankomen met goede argumenten...tja, dan is de discussie eigenlijk al gewonnen door mij aangezien jij geen goede argumenten te sprake brengt ; alleen maar persoonlijk gehuil. ( in jouw woorden ofcourse )

Dus...als je wilt discussieren ben ik er helemaal voor open. Maar het enige wat ik je vraag is mijn mening te respecteren net als dat ik jouw mening respecteer. En maak het niet persoonlijk.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2010 23:51:17 ]
pi_83554107
Ah, een homo. Ok prima, heb ik niks tegen.
pi_83554269
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 23:41 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ten eerste ; ik ben een man. Ten tweede heb ik talloze keren gezegd dat het me geen bal kan schelen dat je het niet eens bent met mijn mening. Vind het ook niet erg dat daar een discussie over ontstaat. Wat ik wel erg vind, is dat mensen hier ( noem geen namen, die weten het zelf wel ( lees het topic maar terug ) ) het persoonlijk gaan maken. En dat is niet de bedoeling lijkt me. Ik kraak jullie mening ook niet af ; en zou het dan fijn vinden dat dat wederzijds is.

Nogmaals, discussieren mag. Ga je gang. Maar kom dan met echte argumenten ipv het op de man te spelen. Zoals sommige zeggen, omdat ik Gilmore Girls kijk, ik geen verstand van voetbal heb? In een ander topic heb ik een hersenbeschadiging, en zo gaat dat door. Dat is toch niet normaal? Of mag ik ook zomaar zeggen omdat ik geen goede argumenten heb dat jouw mening zuigt omdat je bijvoorbeeld in een rolstoel zit of weet ik veel wat? Op de man spelen, en niet aankomen met goede argumenten...tja, dan is de discussie eigenlijk al gewonnen door mij aangezien jij geen goede argumenten te sprake brengt ; alleen maar persoonlijk gehuil. ( in jouw woorden ofcourse )

Dus...als je wilt discussieren ben ik er helemaal voor open. Maar het enige wat ik je vraag is mijn mening te respecteren net als dat ik jouw mening respecteer. En maak het niet persoonlijk.
Maak je niet zo druk joh.
pi_83554387
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 23:50 schreef kalinhos het volgende:
Ah, een homo. Ok prima, heb ik niks tegen.
Voor iemand die netjes wil discussieren neem je nog aardig de tijd om discussies te vermijden. Waar blijven de echte argumenten? Dat je kan schelden en het op de man durft te spelen via internet weten we nu wel
pi_83554452
Ik ben in genoeg topics te vinden;

Hoe hoog is die kast?
pi_83554460
3 minuten nog.
pi_83554491
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 23:53 schreef marcodej het volgende:

[..]

Maak je niet zo druk joh.
Ik maak me net zo druk als ik zelf wil. Enige wat ik wil is ook een goede discussie, maar dat gaat moeilijk als bepaalde personen het alleen maar op de man willen spelen ipv echte argumenten in de strijd te gooien. En nee, ik doel niet op jou. Ik laat me niet zomaar aan de kant zetten door een tienertje die denkt alles te kunnen zeggen via het internet ; ik verdedig mijzelf. Zou jij ook doen. Lees het topic maar eens terug, met wie er begon met de discussie persoonlijk te maken.
pi_83554605
Ik lees het topic terug en ben het, vooral inhoudelijk, wel eens met degene die jou aanvielen. Juist omdat hun argumenten hout sneden en jouw enige argument continu is dat je mening van vrijheid heb.
pi_83554781
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 00:01 schreef kalinhos het volgende:
Ik lees het topic terug en ben het, vooral inhoudelijk, wel eens met degene die jou aanvielen. Juist omdat hun argumenten hout sneden en jouw enige argument continu is dat je mening van vrijheid heb.
Ok, ik kan het alleen maar respecteren dat je het daarmee eens bent. Eindelijk wat discussie met argumenten. O, trouwens, waarmee ben je het eens, en waarom? Ben ik dan ook wel benieuwd na als je het hele topic hebt gelezen.

En nog geen antwoord op mijn vraag. Wie begon de discussie persoonlijk te maken? Niet ik inderdaad. Enige wat ik deed was meedoen met de discussie Maar mijn mening werd niet bepaald in dank afgenomen met mijn onderontwikkelde hersenen, mijn gebrek aan voetbalkennis, en omdat mijn mening gewoon waardeloos was ( geen argument daarvoor btw maar oke ).

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2010 00:11:35 ]
pi_83554790
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 23:57 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
3 minuten nog.
En het is de dag van de waarheid
pi_83555026
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 00:06 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ok, ik kan het alleen maar respecteren dat je het daarmee eens bent. Eindelijk wat discussie met argumenten. O, trouwens, waarmee ben je het eens, en waarom? Ben ik dan ook wel benieuwd na als je het hele topic hebt gelezen.
Basicly was ik het eens met iedereen die jou quotte op pagina 2.
Moet ik nu, niveau groep 4, aan jou gaan uitleggen dat ik het met hun eens was omdat hun verwoordden wat ik dacht toen ik jouw posts doorlas...en dat ik het daarom met hun eens was? En buiten dat, dat ik mening van vrijheid heb.
pi_83555064
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 00:06 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

En het is de dag van de waarheid
Hehe, inmiddels alweer 12 minuten bezig van de dag van de waarheid. God zeg, ik voel gewoon aan mijn water dat het een zeldzaam spannende wedstrijd in de WK-historie gaat worden.
pi_83555257
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 00:12 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Basicly was ik het eens met iedereen die jou quotte op pagina 2.
Moet ik nu, niveau groep 4, aan jou gaan uitleggen dat ik het met hun eens was omdat hun verwoordden wat ik dacht toen ik jouw posts doorlas...en dat ik het daarom met hun eens was? En buiten dat, dat ik mening van vrijheid heb.
Als jij mijn posts niet goed leest ( ik stond niet eens op pagina 2, haha ) en niet eens je best doet om het netjes bij discussieren te houden geef ik jou verder ook geen aandacht meer. Hoop dat je heel gelukkig word daar achter je internet, waar je lekker iedereen de grond in kan praten.

@ Kluivert : Ben benieuwd wat voor dag t word. Een wedstrijd die in de boeken komt te staan of zo'n saaie 0-0 wedstrijd en de winnaar natuurlijk

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2010 00:20:25 ]
pi_83555369
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 00:18 schreef AlwaysHappy het volgende:

@ Kluivert : Ben benieuwd wat voor dag t word. Een wedstrijd die in de boeken komt te staan of zo'n saaie 0-0 wedstrijd en de winnaar natuurlijk
Jeps. Of een hele slechte wedstrijd, dus niet alleen saai maar ook nog eens héél slecht. Een beetje 1990 achtig, naar ik heb horen vertellen was dat één der slechtste WK-wedstrijden ooit. ( de WK-finale dus )
pi_83555441
In mijn 50 tellende posts per pagina sta je wel degelijk op pagina 2 anders.

Ik praat niemand de grond in schat Heb ook bijna in ieder topic wel discussies met bovenstaande, maar die heb ik nog nooit zo verwijfd zien reageren als jij doet.
pi_83555443
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 00:21 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Jeps. Of een hele slechte wedstrijd, dus niet alleen saai maar ook nog eens héél slecht. Een beetje 1990 achtig, naar ik heb horen vertellen was dat één der slechtste WK-wedstrijden ooit. ( de WK-finale dus )
1990 werd ik geboren ; dus daar weet ik helaas niks van Maar heb er in ieder geval vertrouwen in dat NL ervoor gaat vechten, net als Brazilie. Een leuke wedstrijd word het dus sowieso
pi_83555528
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 00:23 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

1990 werd ik geboren ; dus daar weet ik helaas niks van Maar heb er in ieder geval vertrouwen in dat NL ervoor gaat vechten, net als Brazilie. Een leuke wedstrijd word het dus sowieso
Ach, ik ben ook nog redelijk jong.
Vechten voor het vaderland. Ze verdienen een Godsvermogen. Laat nu ook maar eens wat zien zou ik dan zeggen.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 00:29:32 #202
13462 BansheeBoy
pi_83555661
Zidane, je hoort hem nooit, maar hij was nou écht de beste voetballer aller tijden. Balverlies? Kent ie niet.

Voor een nummer 10 scoorde hij wel wat weinig. Maar wat een voetballer. Hij was heel geavanceerd.

²
pi_83555678
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 00:25 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Ach, ik ben ook nog redelijk jong.
Vechten voor het vaderland. Ze verdienen een Godsvermogen. Laat nu ook maar eens wat zien zou ik dan zeggen.
Mijn mening daargelaten ; ik zal voor ze duimen natuurlijk. Hekel aan de Brazilianen, juist omdat ze aardig vaak in de finale komen en zo'n killer ploeg hebben. Zelfde heb ik met Duitsland en Argentinië.
pi_83555710
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 00:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Zidane, je hoort hem nooit, maar hij was nou écht de beste voetballer aller tijden. Balverlies? Kent ie niet.

Voor een nummer 10 scoorde hij wel wat weinig. Maar wat een voetballer. Hij was heel geavanceerd.

²
Zidane daar kunnen de huidige topspelers niet tegenop ( Ronaldo , en in mindere mate Messi )
  vrijdag 2 juli 2010 @ 00:31:13 #205
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_83555717
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 00:29 schreef BansheeBoy het volgende:

²
En moslim, een broeder. Of wist je dit niet? Geen troll, maar een feitje.

His family are Algerian immigrants, so-called beurs (French slang for Arabs), and he describes himself as 'a non-practising Muslim'.
Scheer je weg!
pi_83555720
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 00:29 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Mijn mening daargelaten ; ik zal voor ze duimen natuurlijk. Hekel aan de Brazilianen, juist omdat ze aardig vaak in de finale komen en zo'n killer ploeg hebben. Zelfde heb ik met Duitsland en Argentinië.
Brazilië heeft de hand van de Fifa met zich en daarom zal Nederland extra hun best moeten doen. Iedere kans moet erin, want je weet niet hoeveel keer de Fifa Brazilië gaat bevoordelen.
pi_83556933
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 00:30 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Zidane daar kunnen de huidige topspelers niet tegenop ( Ronaldo , en in mindere mate Messi )
Messi is wel een treetje hoger dan Zidane. Bijna een totale verdieping.
pi_83556955
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 00:31 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Brazilië heeft de hand van de Fifa met zich en daarom zal Nederland extra hun best moeten doen. Iedere kans moet erin, want je weet niet hoeveel keer de Fifa Brazilië gaat bevoordelen.
Inderdaad, net als de Fifa Brazilië bevoordeelde met de rode kaart voor Káka, en de geschorste Ramires en het niet bestraffen van Tioté voor het doormidden zagen van Elano.

Dom gelul altijd dit
pi_83556968
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 01:16 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Messi is wel een treetje hoger dan Zidane. Bijna een totale verdieping.
Hou toch op man. Als je niet weer waar je over praat, zeg dan niks.

Messi is een hele goede voetballer maar komt nog niet in de buurt van Zidane.

Zidane
pi_83557028
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 01:18 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:

[..]

Hou toch op man. Als je niet weer waar je over praat, zeg dan niks.

Messi is een hele goede voetballer maar komt nog niet in de buurt van Zidane.

Zidane
Messi heeft het in zich beter te worden dan Maradona. Messi heeft het in zich echt de beste voetballer ter werld te worden. Catagorie Cruijff, Pelé en Maradona.
Zidane zit daar een niveau onder, met alsnog niveau Platini en Eusebio.
pi_83557058
'Heeft het in zich' klinkt al heel anders dan ' Messi is een totale verdieping hoger dan Zidane'.
pi_83557123
Op deze leeftijd iig al wel ja.
pi_83557178
Ja logisch, Zidane werd pas echt een ster op z'n 24e ofzo.
pi_83557245
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 01:29 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
Ja logisch, Zidane werd pas echt een ster op z'n 24e ofzo.
Zidane was een laatbloeier en had zichzelf niet altijd in de hand net zoals bijv . Cantona.
Die 2 zijn aardig vergelijkbaar, zelfde achtergrond, zelfde slippers en zelfde type speler.
Zidane was technischer wat begaafder, Cantona was meer een "baas" .
pi_83557278
En Messi staat er gewoon boven. Heel goed om verschrikkelijk goed zeg maar.
pi_83557319
Ik vond Zidane in z'n beste periode echt 1 van de beste spelers ooit. Beter dan Cruijff bijvoorbeeld.

Maar een type als Zidane met dribbelaars als Messi en Maradona vergelijken kan eigenlijk niet. Dat is als appels en peren.
pi_83557341
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 01:35 schreef kalinhos het volgende:
En Messi staat er gewoon boven. Heel goed om verschrikkelijk goed zeg maar.
Dat zal de tijd leren, genoeg spelers die jong pieken en later terugvallen.
pi_83557347
Nee, de vergelijking met Cruijff loopt wel lekker dan, dat scheelt. Zidane is meer te vergelijken met Bergkamp, Platini, etc
pi_83557368
Nouja, Zidane lijkt in ieder geval meer op Cruijff dan op Maradona en Messi. Maar vergelijkingen tussen topspelers is altijd moeilijk. Zeker als ze uit verschillende tijdperken komen.
pi_83559808
Iedere speler heeft wel iets unieks Maar ik vond ZIdane altijd mooier om te zien voetballe ; dan de Messi van nu. Messi is een zeer goede voetballer ; echt in mijn mening de beste die nu rondloopt op de velden, samen met Ronaldo ( in mindere mate ) en Kaka.
pi_83563576
De VS had Nederland tegen kunnen houden als ze onderstaande speler hadden opgesteld:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_83565920
quote:
Kuyt: We winnen, 100% zeker

PORT ELIZABETH - Dirk Kuyt overweegt normaliter elk woord en zegt in een interview weinig dat een journalist kan bekoren. Dat zelfs de Katwijker nu durft te zeggen dat Oranje een goede kans maakt op de wereldtitel, zegt iets over het zelfvertrouwen van de spelers van het Nederlands elftal. ,,We winnen, honderd procent zeker."

,,Het duel met Brazilië is in feit het eerste echte", zegt Kuyt in het AD. ,,We moeten nu winnen, anders is het voorbij. Dat geldt ook voor onze tegenstander. Er staan twee kandidaten voor de wereldtitel tegenover elkaar. We hebben die druk onszelf opgelegd en ik heb daar geen spijt van. We kunnen ze aan, daar ben ik honderd procent van overtuigd."

De aanvaller van Liverpool vindt dat Oranje veel ervaring heeft, misschien wel meer dan de favoriet geachte Zuid-Amerikanen. ,,Wesley, Gio en Mark wonnen de Champions League al eens, Arjen en ik speelden de finale. Als we ooit iets willen bereiken, is het nu."

,,We zullen top moeten zijn", gaat Kuyt verder. ,,En dat zullen we zijn, omdat we ook mentaal harder geworden zijn. Dat komt nog eens bovenop de technische kwaliteiten die we hebben De collectieve kracht is enorm. Ik heb het idee dat alles hier in Zuid-Afrika bij elkaar komt."
  vrijdag 2 juli 2010 @ 12:21:31 #223
307622 Perox
(niet de echte)
pi_83566078
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 01:17 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Inderdaad, net als de Fifa Brazilië bevoordeelde met de rode kaart voor Káka, en de geschorste Ramires en het niet bestraffen van Tioté voor het doormidden zagen van Elano.

Dom gelul altijd dit
Net als de niet gegeven rode kaart voor opzettelijk hands, het onterecht goedgekeurde doelpunt en uitblijven van een kaart voor 2x hands, en het toegeven aan zeurpartijen van deze watjes. Kom op, ze zijn bijna net zo huilie als die Portugezen hoor....

Overigens was de rode kaart van Kaka volkomen terecht.
pi_83567178
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 12:17 schreef marcodej het volgende:

[..]

Kuyt kappen nou! . .
pi_83567212
We hebben nu in de persoon van Mark van Bommel ook een eersteklas kaartenaannaaier cq provoceerder in de gelederen. Ik sluit niet uit dat, mocht Brazilie inderdaad op achterstand komen, van Bommel wel zo gaat treiteren dat ie Kaka een rode kaart aan gaat smeren ofzo
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 2 juli 2010 @ 13:07:24 #226
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_83567538
Kuyt heeft gewoon gelijk. We gaan simpeltjes winnen.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 13:11:04 #227
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_83567669
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 12:57 schreef jagunsu het volgende:
We hebben nu in de persoon van Mark van Bommel ook een eersteklas kaartenaannaaier cq provoceerder in de gelederen. Ik sluit niet uit dat, mocht Brazilie inderdaad op achterstand komen, van Bommel wel zo gaat treiteren dat ie Kaka een rode kaart aan gaat smeren ofzo
van Bommel is een meester in de scheids beïnvloeden. Met zo'n onervaren scheids kan dat nog best wel eens beslissend gaan worden idd. Met z'n ideale schoonzoon hoofd loopt hij de hele wedstrijd door te babbelen alsof hij aan hun kant staat
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 13:26:50 #228
8369 speknek
Another day another slay
pi_83568270
De scheids is alleen een Japanner, die verstaat geen reet van wat ie zegt.
pi_83569052
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 13:11 schreef kingmob het volgende:
Met z'n ideale schoonzoon hoofd

vrijdag 2 juli 2010 @ 13:52:48 #230
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_83569243
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 13:47 schreef El_jefe07 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 13:55:00 #231
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_83569343
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 12:57 schreef jagunsu het volgende:
Laten we het hopen, het lukte Van der Sar ook in 1998
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 2 juli 2010 @ 15:51:32 #232
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_83574032
zo jongens het laatste hobbeltje naar de wereldcup
pi_83576621
Ik bemerk echt helemaal niks van de wil om te winnen eigenlijk. . Wat een domper.
pi_83576740
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 16:51 schreef KingOfMars het volgende:
Ik bemerk echt helemaal niks van de wil om te winnen eigenlijk. . Wat een domper.
Ik moest lachen om de corner van Robben..geeftie hem een klein tikje en loopt hij vervolgens weg..als je dat doet wil je gewoon niet winnen inderdaad.
pi_83576779
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 22:00 schreef bamboe007 het volgende:
Brazilë !!!!!

Zoals ik gister al zei
pi_83576829
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 16:54 schreef bamboe007 het volgende:

[..]

Zoals ik gister al zei
Verwacht maar geen complimentjes. Ze zeggen toch alleen maar dat je jezelf hebt ingedekt
pi_83580815
Zoals beloofd ; geef ik toe dat ik ongelijk had. Nederland speelde beter dan ik had verwacht na een slechte 1e helft.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 2 juli 2010 @ 17:57:37 #238
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_83581037
quote:

[..]

Zoals ik gister al zei
hehehe, ok je bent er in ieder geval geen 1 die zich verstopt tot de volgende wedstrijd.
pi_83583172
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 16:51 schreef KingOfMars het volgende:
Hoe snel kan het omslaan. .
  Boks-Chick vrijdag 2 juli 2010 @ 19:31:33 #240
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_83584377
Het ongezellige gedeelte uit dit topic is spontaan verdwenen!
Hopen dat dat zo blijft
lolwut
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 2 juli 2010 @ 19:33:35 #241
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_83584437
Nou ja ik wil toch wel even duidelijk hebben dat ik al weken positief ben over dit nederlands elftal, de zakelijke opstelling roem en de kritiek op het ontbreken van het swingende oranje voetbal bagatelliseer.

Blijkbaar verwart het trollende kloontje met iemand anders.
pi_83584722
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 19:31 schreef BrandX het volgende:
Het ongezellige gedeelte uit dit topic is spontaan verdwenen!
Hopen dat dat zo blijft
Idem Ditto
pi_83598080
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 12:21 schreef Perox het volgende:

[..]

Net als de niet gegeven rode kaart voor opzettelijk hands, het onterecht goedgekeurde doelpunt en uitblijven van een kaart voor 2x hands, en het toegeven aan zeurpartijen van deze watjes. Kom op, ze zijn bijna net zo huilie als die Portugezen hoor....

Overigens was de rode kaart van Kaka volkomen terecht.
Nja mijn punt was dat ik niet geloof dat een fifa een bepaald land in de finale wil heben en daarvoor de scheids intstructies geeft. Brazilië eindigt met 10 man en is volgens mij de ploeg met de meest kaarten op dit WK. En die kaarten waren stuk voor stuk terecht
pi_83598095
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 13:11 schreef kingmob het volgende:

[..]

van Bommel is een meester in de scheids beïnvloeden. Met zo'n onervaren scheids kan dat nog best wel eens beslissend gaan worden idd. Met z'n ideale schoonzoon hoofd loopt hij de hele wedstrijd door te babbelen alsof hij aan hun kant staat
En wellicht heeft het geholpen
pi_83601894
dinsdag zit Rafje weer op de bank, de sukkel
  zaterdag 3 juli 2010 @ 11:41:25 #246
176916 Karrs
2007-2017
pi_83602199
Het antwoord is na gisteren: niemand.
  zaterdag 3 juli 2010 @ 11:47:54 #247
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_83602377
quote:

[..]

Zoals ik gister al zei
Heerlijk om terug te lezen dit soort topics
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  zaterdag 3 juli 2010 @ 11:53:33 #248
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_83602517
Erg mooi ja
  zaterdag 3 juli 2010 @ 11:57:35 #249
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_83602637
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 11:41 schreef Karrs het volgende:
Het antwoord is na gisteren: niemand.
Voor gisteren was het antwoord niet anders hoor.
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 20:36 schreef Schanulleke het volgende:
Niemand Raffie, niemand...
Life is what you make it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')