Idd. Godsamme zeg, ongelofelijk dat het toen niet lukte. Wat een elftal was dat.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:13 schreef KingOfMars het volgende:
Maar in 1998 had het gewoon moéten gebeuren...
Volgens mij ben jij vooral tegen het hele Oranje circus eromheen. Kan, maar dan moet je dat zeggen. Ik heb er ook niks mee hoor.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:12 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Dat heb ik wel en in andere topics al die positieve praat. Morgen kan héél de oranje-troep weer weggeborgen worden.
Ofschoon hij inderdaad een degelijk onderstel heeft doet hij helaas niet meer mee.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:03 schreef Krambo het volgende:
[..]
Honda heeft toch echt de meest geavanceerde techniek van allemaal![]()
Ik moet je eerlijk bekennen dat die zooi me uit de strot komt.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:14 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij vooral tegen het hele Oranje circus eromheen. Kan, maar dan moet je dat zeggen. Ik heb er ook niks mee hoor.
Maar zo'n toernooi is ook gewoon het leukste wat er is. Het sfeertje, de gezelligheid, het bier. En in 98 had het zeker moeten gebeuren. Maarja....quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:13 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ach ik ben geen enorme voetbalfan, alleen zo'n internationaal tournooi kan me bekoren eigenlijk. Lekker overzichtelijk enzo. Dus ik kan het ook wel weer snel van me afzetten. Maar in 1998 had het gewoon moéten gebeuren...
Halve finale ook gewoon. Man wat dichtbijquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:14 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Idd. Godsamme zeg, ongelofelijk dat het toen niet lukte. Wat een elftal was dat.
Ik heb geen oranje vlaggetje, petje of wat dan ook. Wel beessies maar die kan ik niet weigeren met m'n dochter van 3 erbijquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:15 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ik moet je eerlijk bekennen dat die zooi me uit de strot komt.
Ja ok, dat begrijp ik maar al te goed.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:16 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik heb geen oranje vlaggetje, petje of wat dan ook. Wel beessies maar die kan ik niet weigeren met m'n dochter van 3 erbij.
Heb ik niet zoveel mee alhoewel ik het wel elk jaar probeer te volgen. Ik probeer me voor te stellen hoe groot de totale gekte voor de halve finale wordt als we morgen winnen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:19 schreef KoosVogels het volgende:
En dat toch vind ik jammer als de show morgen voorbij is. Gelukkig begint de Tour komende zaterdag.
Idd. Als ik er aan terugdenk, heb ik bijna wéér tranen in mijn ogen. Wat was het elftal goed. Zoveel klasse en dan...ja dan.... die verdomde strafschoppen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:15 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Halve finale ook gewoon. Man wat dichtbij.
Dat wordt een groot feest, gok ik. Ik kan mij al voorstellen hoe mijn avond er dan uitziet en daar wordt ik heel vrolijk vanquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:21 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Heb ik niet zoveel mee alhoewel ik het wel elk jaar probeer te volgen. Ik probeer me voor te stellen hoe groot de totale gekte voor de halve finale wordt als we morgen winnen..
Ik ook.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat wordt een groot feest, gok ik. Ik kan mij al voorstellen hoe mijn avond er dan uitziet en daar wordt ik heel vrolijk van
En ons dan helemaal lam drinken.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:25 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik ook.. Da's gewoon de reden voor al die positiviteit. Ik zeg op naar zondag 11 juli!
Exact! De kroeg elke wedstrijd ook tjokvol en het is verrekte gezellig en als we winnen gaan alle kroegklanten in die straat de deur uit en wordt er feest gevierd in de straatquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:25 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik ook.. Da's gewoon de reden voor al die positiviteit. Ik zeg op naar zondag 11 juli!
Een mooie troost is als Gesink de Tour wint, wat mij betreft.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:19 schreef KoosVogels het volgende:
En dat toch vind ik jammer als de show morgen voorbij is. Gelukkig begint de Tour komende zaterdag.
Absoluut niet. Ze mag haar mening hebben, maar ze moet ook niet gaan huilen als er wordt gediscussieerd - op een forum - over die mening.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:36 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Dan heeft die persoon wel gelijk. Immers, iedereen mag zijn mening geven. Dat je het niet leuk vindt om te horen van sommigen is iets anders.
Die hadden ze niet gewonnen man. Frankrijk op zn top, in eigen land en metershoog favoriet. Brazilië heeft geen kans gehad die wedstrijd.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:15 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Halve finale ook gewoon. Man wat dichtbij.
Nee, iedereen dient idd respect te hebben voor iemands mening. Dan kan er idd gediscussieërd worden.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:03 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Absoluut niet. Ze mag haar mening hebben, maar ze moet ook niet gaan huilen als er wordt gediscussieerd - op een forum - over die mening.
Er is niemand hier die het boeit dat ze een mening heeft. Leuk voor haar. Maar het feit dat zij die mening heeft, wil toch niet zeggen dat andere mensen die mening mogen aanvallen?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:16 schreef MrJones het volgende:
[..]
Klopt. Tactiek die ook wel bekend staat als 'wishful thinking'.
Dat ontken ik ook nergens hoor. Maar je moet niet bij iedereen die het niet met jou eens is, gelijk gaan zeggen"Heuy ik heb mening van vrijheidquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:56 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Jij beweert dus dat er geen vrijheid van meningsuiting hier is in Nederland? Ik geef mijn mening ; en jij maakt het persoonlijk. Dat je mijn mening niet begrijpt is jouw probleem, maar het minste wat je kunt doen is het accepteren van het feit dat niet iedereen hetzelfde in elkaar zit, maar dat wel iedereen hetzelfde recht tot spreken heeft.
Dat was mede te danken aan het feit dat Ronaldo vlak voor de wedstrijd één of andere aanval kreeg, naar het schijnt.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:05 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Die hadden ze niet gewonnen man. Frankrijk op zn top, in eigen land en metershoog favoriet. Brazilië heeft geen kans gehad die wedstrijd.
2000 had Oranje gewonnen daar ben ik van overtuigd. 98 verloren
Dat is toch ook zo; tis meer de irritante manier waarop ze het steeds uit dat een aantal haar hier irritant vinden. Haar mening zelf is niet uniek. Zij hoopt, maar denkt niet dat we het winnen. De andere kant hoopt en denkt wel dat we het winnen; zij is echter de enige die continu loopt te huilen dat ze mening van vrijheid heeft en dat we haar mening moeten respecteren blabla.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:06 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Nee, iedereen dient idd respect te hebben voor iemands mening. Dan kan er idd gediscussieërd worden.
een heel stadion vól Fransen, Frankrijk in topvorm, Zidane in topvorm, etc. Ik denk niet dat Nederland die gewonnen zou hebben.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:07 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Dat was mede te danken aan het feit dat Ronaldo vlak voor de wedstrijd één of andere aanval kreeg, naar het schijnt.
Daardoor was hij een schim van zichzelf in de wedstrijd.![]()
Dat is idd zo. Vandaar dat ik het met je eens ben.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:08 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Dat is toch ook zo; tis meer de irritante manier waarop ze het steeds uit dat een aantal haar hier irritant vinden. Haar mening zelf is niet uniek. Zij hoopt, maar denkt niet dat we het winnen. De andere kant hoopt en denkt wel dat we het winnen; zij is echter de enige die continu loopt te huilen dat ze mening van vrijheid heeft en dat we haar mening moeten respecteren blabla.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |