abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83552476
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 23:09 schreef kalinhos het volgende:

[..]

een heel stadion vól Fransen, Frankrijk in topvorm, Zidane in topvorm, etc. Ik denk niet dat Nederland die gewonnen zou hebben.
Daar valt over te discuteren. Maar idd, Frankrijk was toen enorm goed, onder leiding van één der beste middenvelders ooit op een voetbalveld gezien.

Magie schiet tekort als je Zidane hebt zien voetballen
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_83552573
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 23:10 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Daar valt over te discuteren. Maar idd, Frankrijk was toen enorm goed, onder leiding van één der beste middenvelders ooit op een voetbalveld gezien.

Magie schiet tekort als je Zidane hebt zien voetballen
Vooral toen. Was NEderland doorgegaan in 2000 weet ik ook 100% zeker dat Nederland gewonnen had. Thuis in een volle Kuip met 49.000 oarnje fans tegen een paar fransozen. 100% dat ze die gewonnen hadden dan. Maar in '98 zou ik Frankrijk toch torenhoog als favoriet hebben gezien
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_83552637
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 23:12 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Vooral toen. Was NEderland doorgegaan in 2000 weet ik ook 100% zeker dat Nederland gewonnen had. Thuis in een volle Kuip met 49.000 oarnje fans tegen een paar fransozen. 100% dat ze die gewonnen hadden dan. Maar in '98 zou ik Frankrijk toch torenhoog als favoriet hebben gezien
In 2000 idd. In 1998 zou het wellicht moeilijker zijn geweest. Toch denk ik dat we een behoorlijke kans zouden hebben gemaakt.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 1 juli 2010 @ 23:18:30 #179
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_83552811
Maar goed, ik geloof er elke keer weer heilig in. En ooit... OOIT heb ik gelijk. En volgens mij is dat deze keer. We worden wereld kampioen.
pi_83552843
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 23:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar goed, ik geloof er elke keer weer heilig in. En ooit... OOIT heb ik gelijk. En volgens mij is dat deze keer. We worden wereld kampioen.
Ik ga van jou op aan.
pi_83552868
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 22:47 schreef mediaconsument het volgende:
kwoot: "Maar dit WK maken ze wel een heel stabiele indruk. Een beetje net zoals wij, misschien.
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
pi_83552970
Eigenlijk zou van Marwijk de spelers voor de wedstrijd de Wesdtrijd NL-Brazilie van '74 moeten laten terugkijken. Dat zou toch een eeeeeenorme motivatie zijn
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  donderdag 1 juli 2010 @ 23:26:07 #183
8369 speknek
Another day another slay
pi_83553120
Zidane was goed, maar in 98 had Frankrijk naast het thuisvoordeel met afstand de makkelijkste loting, totaan de finale zo ongeveer geen enkele tegenstander. Saudi arabie, denemarken, zuid-afrika, paraguay (met moeite en Zidane had rood moeten krijgen), kroatie, enige tegenstander van formaat was italie, waar ze 0-0 tegen speelden en alleen op strafschoppen langskwamen (en italianen hadden net zo'n strafschoppentrauma als wij). Toen ze in de finale tegen brazilie stonden hadden wij ze compleet kapotgespeeld en hun sterspeler een epileptische aanval gekregen.
Desalniettemin toen (pas) een glansrol voor Zidane, maar ik vond Frankrijk totaan de finale weinig overtuigend.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_83553293

Zidane wist wel hoe je een bal moest behandelen natuurlijk. Jezus man, extreem goed, elke keer als ik hem weer 'opnieuw' zie spelen heb ik tranen van vreugde in mijn ogen.
Zo mooi kan voetbal zijn.

Hij dirigeerde zijn teams altijd.

Zinedine Zidane, één der allergrootsten op voetbalgebied, wat een geniale voetballer was dat
pi_83553723
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 23:03 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Absoluut niet. Ze mag haar mening hebben, maar ze moet ook niet gaan huilen als er wordt gediscussieerd - op een forum - over die mening.

Er is niemand hier die het boeit dat ze een mening heeft. Leuk voor haar. Maar het feit dat zij die mening heeft, wil toch niet zeggen dat andere mensen die mening mogen aanvallen?
Ten eerste ; ik ben een man. Ten tweede heb ik talloze keren gezegd dat het me geen bal kan schelen dat je het niet eens bent met mijn mening. Vind het ook niet erg dat daar een discussie over ontstaat. Wat ik wel erg vind, is dat mensen hier ( noem geen namen, die weten het zelf wel ( lees het topic maar terug ) ) het persoonlijk gaan maken. En dat is niet de bedoeling lijkt me. Ik kraak jullie mening ook niet af ; en zou het dan fijn vinden dat dat wederzijds is.

Nogmaals, discussieren mag. Ga je gang. Maar kom dan met echte argumenten ipv het op de man te spelen. Zoals sommige zeggen, omdat ik Gilmore Girls kijk, ik geen verstand van voetbal heb? In een ander topic heb ik een hersenbeschadiging, en zo gaat dat door. Dat is toch niet normaal? Of mag ik ook zomaar zeggen omdat ik geen goede argumenten heb dat jouw mening zuigt omdat je bijvoorbeeld in een rolstoel zit of weet ik veel wat? Op de man spelen, en niet aankomen met goede argumenten...tja, dan is de discussie eigenlijk al gewonnen door mij aangezien jij geen goede argumenten te sprake brengt ; alleen maar persoonlijk gehuil. ( in jouw woorden ofcourse )

Dus...als je wilt discussieren ben ik er helemaal voor open. Maar het enige wat ik je vraag is mijn mening te respecteren net als dat ik jouw mening respecteer. En maak het niet persoonlijk.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2010 23:51:17 ]
pi_83554107
Ah, een homo. Ok prima, heb ik niks tegen.
pi_83554269
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 23:41 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ten eerste ; ik ben een man. Ten tweede heb ik talloze keren gezegd dat het me geen bal kan schelen dat je het niet eens bent met mijn mening. Vind het ook niet erg dat daar een discussie over ontstaat. Wat ik wel erg vind, is dat mensen hier ( noem geen namen, die weten het zelf wel ( lees het topic maar terug ) ) het persoonlijk gaan maken. En dat is niet de bedoeling lijkt me. Ik kraak jullie mening ook niet af ; en zou het dan fijn vinden dat dat wederzijds is.

Nogmaals, discussieren mag. Ga je gang. Maar kom dan met echte argumenten ipv het op de man te spelen. Zoals sommige zeggen, omdat ik Gilmore Girls kijk, ik geen verstand van voetbal heb? In een ander topic heb ik een hersenbeschadiging, en zo gaat dat door. Dat is toch niet normaal? Of mag ik ook zomaar zeggen omdat ik geen goede argumenten heb dat jouw mening zuigt omdat je bijvoorbeeld in een rolstoel zit of weet ik veel wat? Op de man spelen, en niet aankomen met goede argumenten...tja, dan is de discussie eigenlijk al gewonnen door mij aangezien jij geen goede argumenten te sprake brengt ; alleen maar persoonlijk gehuil. ( in jouw woorden ofcourse )

Dus...als je wilt discussieren ben ik er helemaal voor open. Maar het enige wat ik je vraag is mijn mening te respecteren net als dat ik jouw mening respecteer. En maak het niet persoonlijk.
Maak je niet zo druk joh.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_83554387
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 23:50 schreef kalinhos het volgende:
Ah, een homo. Ok prima, heb ik niks tegen.
Voor iemand die netjes wil discussieren neem je nog aardig de tijd om discussies te vermijden. Waar blijven de echte argumenten? Dat je kan schelden en het op de man durft te spelen via internet weten we nu wel
pi_83554452
Ik ben in genoeg topics te vinden;

Hoe hoog is die kast?
pi_83554460
3 minuten nog.
pi_83554491
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 23:53 schreef marcodej het volgende:

[..]

Maak je niet zo druk joh.
Ik maak me net zo druk als ik zelf wil. Enige wat ik wil is ook een goede discussie, maar dat gaat moeilijk als bepaalde personen het alleen maar op de man willen spelen ipv echte argumenten in de strijd te gooien. En nee, ik doel niet op jou. Ik laat me niet zomaar aan de kant zetten door een tienertje die denkt alles te kunnen zeggen via het internet ; ik verdedig mijzelf. Zou jij ook doen. Lees het topic maar eens terug, met wie er begon met de discussie persoonlijk te maken.
pi_83554605
Ik lees het topic terug en ben het, vooral inhoudelijk, wel eens met degene die jou aanvielen. Juist omdat hun argumenten hout sneden en jouw enige argument continu is dat je mening van vrijheid heb.
pi_83554781
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 00:01 schreef kalinhos het volgende:
Ik lees het topic terug en ben het, vooral inhoudelijk, wel eens met degene die jou aanvielen. Juist omdat hun argumenten hout sneden en jouw enige argument continu is dat je mening van vrijheid heb.
Ok, ik kan het alleen maar respecteren dat je het daarmee eens bent. Eindelijk wat discussie met argumenten. O, trouwens, waarmee ben je het eens, en waarom? Ben ik dan ook wel benieuwd na als je het hele topic hebt gelezen.

En nog geen antwoord op mijn vraag. Wie begon de discussie persoonlijk te maken? Niet ik inderdaad. Enige wat ik deed was meedoen met de discussie Maar mijn mening werd niet bepaald in dank afgenomen met mijn onderontwikkelde hersenen, mijn gebrek aan voetbalkennis, en omdat mijn mening gewoon waardeloos was ( geen argument daarvoor btw maar oke ).

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2010 00:11:35 ]
pi_83554790
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 23:57 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
3 minuten nog.
En het is de dag van de waarheid
pi_83555026
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 00:06 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ok, ik kan het alleen maar respecteren dat je het daarmee eens bent. Eindelijk wat discussie met argumenten. O, trouwens, waarmee ben je het eens, en waarom? Ben ik dan ook wel benieuwd na als je het hele topic hebt gelezen.
Basicly was ik het eens met iedereen die jou quotte op pagina 2.
Moet ik nu, niveau groep 4, aan jou gaan uitleggen dat ik het met hun eens was omdat hun verwoordden wat ik dacht toen ik jouw posts doorlas...en dat ik het daarom met hun eens was? En buiten dat, dat ik mening van vrijheid heb.
pi_83555064
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 00:06 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

En het is de dag van de waarheid
Hehe, inmiddels alweer 12 minuten bezig van de dag van de waarheid. God zeg, ik voel gewoon aan mijn water dat het een zeldzaam spannende wedstrijd in de WK-historie gaat worden.
pi_83555257
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 00:12 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Basicly was ik het eens met iedereen die jou quotte op pagina 2.
Moet ik nu, niveau groep 4, aan jou gaan uitleggen dat ik het met hun eens was omdat hun verwoordden wat ik dacht toen ik jouw posts doorlas...en dat ik het daarom met hun eens was? En buiten dat, dat ik mening van vrijheid heb.
Als jij mijn posts niet goed leest ( ik stond niet eens op pagina 2, haha ) en niet eens je best doet om het netjes bij discussieren te houden geef ik jou verder ook geen aandacht meer. Hoop dat je heel gelukkig word daar achter je internet, waar je lekker iedereen de grond in kan praten.

@ Kluivert : Ben benieuwd wat voor dag t word. Een wedstrijd die in de boeken komt te staan of zo'n saaie 0-0 wedstrijd en de winnaar natuurlijk

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2010 00:20:25 ]
pi_83555369
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 00:18 schreef AlwaysHappy het volgende:

@ Kluivert : Ben benieuwd wat voor dag t word. Een wedstrijd die in de boeken komt te staan of zo'n saaie 0-0 wedstrijd en de winnaar natuurlijk
Jeps. Of een hele slechte wedstrijd, dus niet alleen saai maar ook nog eens héél slecht. Een beetje 1990 achtig, naar ik heb horen vertellen was dat één der slechtste WK-wedstrijden ooit. ( de WK-finale dus )
pi_83555441
In mijn 50 tellende posts per pagina sta je wel degelijk op pagina 2 anders.

Ik praat niemand de grond in schat Heb ook bijna in ieder topic wel discussies met bovenstaande, maar die heb ik nog nooit zo verwijfd zien reageren als jij doet.
pi_83555443
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 00:21 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Jeps. Of een hele slechte wedstrijd, dus niet alleen saai maar ook nog eens héél slecht. Een beetje 1990 achtig, naar ik heb horen vertellen was dat één der slechtste WK-wedstrijden ooit. ( de WK-finale dus )
1990 werd ik geboren ; dus daar weet ik helaas niks van Maar heb er in ieder geval vertrouwen in dat NL ervoor gaat vechten, net als Brazilie. Een leuke wedstrijd word het dus sowieso
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')