abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83555528
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 00:23 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

1990 werd ik geboren ; dus daar weet ik helaas niks van Maar heb er in ieder geval vertrouwen in dat NL ervoor gaat vechten, net als Brazilie. Een leuke wedstrijd word het dus sowieso
Ach, ik ben ook nog redelijk jong.
Vechten voor het vaderland. Ze verdienen een Godsvermogen. Laat nu ook maar eens wat zien zou ik dan zeggen.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
  vrijdag 2 juli 2010 @ 00:29:32 #202
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_83555661
Zidane, je hoort hem nooit, maar hij was nou écht de beste voetballer aller tijden. Balverlies? Kent ie niet.

Voor een nummer 10 scoorde hij wel wat weinig. Maar wat een voetballer. Hij was heel geavanceerd.

˛
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_83555678
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 00:25 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Ach, ik ben ook nog redelijk jong.
Vechten voor het vaderland. Ze verdienen een Godsvermogen. Laat nu ook maar eens wat zien zou ik dan zeggen.
Mijn mening daargelaten ; ik zal voor ze duimen natuurlijk. Hekel aan de Brazilianen, juist omdat ze aardig vaak in de finale komen en zo'n killer ploeg hebben. Zelfde heb ik met Duitsland en Argentinië.
pi_83555710
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 00:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Zidane, je hoort hem nooit, maar hij was nou écht de beste voetballer aller tijden. Balverlies? Kent ie niet.

Voor een nummer 10 scoorde hij wel wat weinig. Maar wat een voetballer. Hij was heel geavanceerd.

˛
Zidane daar kunnen de huidige topspelers niet tegenop ( Ronaldo , en in mindere mate Messi )
  vrijdag 2 juli 2010 @ 00:31:13 #205
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_83555717
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 00:29 schreef BansheeBoy het volgende:

˛
En moslim, een broeder. Of wist je dit niet? Geen troll, maar een feitje.

His family are Algerian immigrants, so-called beurs (French slang for Arabs), and he describes himself as 'a non-practising Muslim'.
Scheer je weg!
pi_83555720
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 00:29 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Mijn mening daargelaten ; ik zal voor ze duimen natuurlijk. Hekel aan de Brazilianen, juist omdat ze aardig vaak in de finale komen en zo'n killer ploeg hebben. Zelfde heb ik met Duitsland en Argentinië.
Brazilië heeft de hand van de Fifa met zich en daarom zal Nederland extra hun best moeten doen. Iedere kans moet erin, want je weet niet hoeveel keer de Fifa Brazilië gaat bevoordelen.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_83556933
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 00:30 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Zidane daar kunnen de huidige topspelers niet tegenop ( Ronaldo , en in mindere mate Messi )
Messi is wel een treetje hoger dan Zidane. Bijna een totale verdieping.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_83556955
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 00:31 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Brazilië heeft de hand van de Fifa met zich en daarom zal Nederland extra hun best moeten doen. Iedere kans moet erin, want je weet niet hoeveel keer de Fifa Brazilië gaat bevoordelen.
Inderdaad, net als de Fifa Brazilië bevoordeelde met de rode kaart voor Káka, en de geschorste Ramires en het niet bestraffen van Tioté voor het doormidden zagen van Elano.

Dom gelul altijd dit
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_83556968
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 01:16 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Messi is wel een treetje hoger dan Zidane. Bijna een totale verdieping.
Hou toch op man. Als je niet weer waar je over praat, zeg dan niks.

Messi is een hele goede voetballer maar komt nog niet in de buurt van Zidane.

Zidane
pi_83557028
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 01:18 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:

[..]

Hou toch op man. Als je niet weer waar je over praat, zeg dan niks.

Messi is een hele goede voetballer maar komt nog niet in de buurt van Zidane.

Zidane
Messi heeft het in zich beter te worden dan Maradona. Messi heeft het in zich echt de beste voetballer ter werld te worden. Catagorie Cruijff, Pelé en Maradona.
Zidane zit daar een niveau onder, met alsnog niveau Platini en Eusebio.
pi_83557058
'Heeft het in zich' klinkt al heel anders dan ' Messi is een totale verdieping hoger dan Zidane'.
pi_83557123
Op deze leeftijd iig al wel ja.
pi_83557178
Ja logisch, Zidane werd pas echt een ster op z'n 24e ofzo.
pi_83557245
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 01:29 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
Ja logisch, Zidane werd pas echt een ster op z'n 24e ofzo.
Zidane was een laatbloeier en had zichzelf niet altijd in de hand net zoals bijv . Cantona.
Die 2 zijn aardig vergelijkbaar, zelfde achtergrond, zelfde slippers en zelfde type speler.
Zidane was technischer wat begaafder, Cantona was meer een "baas" .
pi_83557278
En Messi staat er gewoon boven. Heel goed om verschrikkelijk goed zeg maar.
pi_83557319
Ik vond Zidane in z'n beste periode echt 1 van de beste spelers ooit. Beter dan Cruijff bijvoorbeeld.

Maar een type als Zidane met dribbelaars als Messi en Maradona vergelijken kan eigenlijk niet. Dat is als appels en peren.
pi_83557341
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 01:35 schreef kalinhos het volgende:
En Messi staat er gewoon boven. Heel goed om verschrikkelijk goed zeg maar.
Dat zal de tijd leren, genoeg spelers die jong pieken en later terugvallen.
pi_83557347
Nee, de vergelijking met Cruijff loopt wel lekker dan, dat scheelt. Zidane is meer te vergelijken met Bergkamp, Platini, etc
pi_83557368
Nouja, Zidane lijkt in ieder geval meer op Cruijff dan op Maradona en Messi. Maar vergelijkingen tussen topspelers is altijd moeilijk. Zeker als ze uit verschillende tijdperken komen.
pi_83559808
Iedere speler heeft wel iets unieks Maar ik vond ZIdane altijd mooier om te zien voetballe ; dan de Messi van nu. Messi is een zeer goede voetballer ; echt in mijn mening de beste die nu rondloopt op de velden, samen met Ronaldo ( in mindere mate ) en Kaka.
pi_83563576
De VS had Nederland tegen kunnen houden als ze onderstaande speler hadden opgesteld:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_83565920
quote:
Kuyt: We winnen, 100% zeker

PORT ELIZABETH - Dirk Kuyt overweegt normaliter elk woord en zegt in een interview weinig dat een journalist kan bekoren. Dat zelfs de Katwijker nu durft te zeggen dat Oranje een goede kans maakt op de wereldtitel, zegt iets over het zelfvertrouwen van de spelers van het Nederlands elftal. ,,We winnen, honderd procent zeker."

,,Het duel met Brazilië is in feit het eerste echte", zegt Kuyt in het AD. ,,We moeten nu winnen, anders is het voorbij. Dat geldt ook voor onze tegenstander. Er staan twee kandidaten voor de wereldtitel tegenover elkaar. We hebben die druk onszelf opgelegd en ik heb daar geen spijt van. We kunnen ze aan, daar ben ik honderd procent van overtuigd."

De aanvaller van Liverpool vindt dat Oranje veel ervaring heeft, misschien wel meer dan de favoriet geachte Zuid-Amerikanen. ,,Wesley, Gio en Mark wonnen de Champions League al eens, Arjen en ik speelden de finale. Als we ooit iets willen bereiken, is het nu."

,,We zullen top moeten zijn", gaat Kuyt verder. ,,En dat zullen we zijn, omdat we ook mentaal harder geworden zijn. Dat komt nog eens bovenop de technische kwaliteiten die we hebben De collectieve kracht is enorm. Ik heb het idee dat alles hier in Zuid-Afrika bij elkaar komt."
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  vrijdag 2 juli 2010 @ 12:21:31 #223
307622 Perox
(niet de echte)
pi_83566078
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 01:17 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Inderdaad, net als de Fifa Brazilië bevoordeelde met de rode kaart voor Káka, en de geschorste Ramires en het niet bestraffen van Tioté voor het doormidden zagen van Elano.

Dom gelul altijd dit
Net als de niet gegeven rode kaart voor opzettelijk hands, het onterecht goedgekeurde doelpunt en uitblijven van een kaart voor 2x hands, en het toegeven aan zeurpartijen van deze watjes. Kom op, ze zijn bijna net zo huilie als die Portugezen hoor....

Overigens was de rode kaart van Kaka volkomen terecht.
pi_83567178
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 12:17 schreef marcodej het volgende:

[..]

Kuyt kappen nou! . .
pi_83567212
We hebben nu in de persoon van Mark van Bommel ook een eersteklas kaartenaannaaier cq provoceerder in de gelederen. Ik sluit niet uit dat, mocht Brazilie inderdaad op achterstand komen, van Bommel wel zo gaat treiteren dat ie Kaka een rode kaart aan gaat smeren ofzo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')