Ach, ik ben ook nog redelijk jong.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:23 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
1990 werd ik geboren ; dus daar weet ik helaas niks vanMaar heb er in ieder geval vertrouwen in dat NL ervoor gaat vechten, net als Brazilie. Een leuke wedstrijd word het dus sowieso
Mijn mening daargelaten ; ik zal voor ze duimen natuurlijk. Hekel aan de Brazilianen, juist omdat ze aardig vaak in de finale komen en zo'n killer ploeg hebben. Zelfde heb ik met Duitsland en Argentinië.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:25 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ach, ik ben ook nog redelijk jong.
Vechten voor het vaderland. Ze verdienen een Godsvermogen. Laat nu ook maar eens wat zien zou ik dan zeggen.
Zidanequote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Zidane, je hoort hem nooit, maar hij was nou écht de beste voetballer aller tijden. Balverlies? Kent ie niet.
Voor een nummer 10 scoorde hij wel wat weinig. Maar wat een voetballer. Hij was heel geavanceerd.˛
En moslim, een broeder. Of wist je dit niet? Geen troll, maar een feitje.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Zidane, je hoort hem nooit, maar hij was nou écht de beste voetballer aller tijden. Balverlies? Kent ie niet.
Voor een nummer 10 scoorde hij wel wat weinig. Maar wat een voetballer. Hij was heel geavanceerd.˛
Brazilië heeft de hand van de Fifa met zich en daarom zal Nederland extra hun best moeten doen. Iedere kans moet erin, want je weet niet hoeveel keer de Fifa Brazilië gaat bevoordelen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:29 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Mijn mening daargelaten ; ik zal voor ze duimen natuurlijk. Hekel aan de Brazilianen, juist omdat ze aardig vaak in de finale komen en zo'n killer ploeg hebben. Zelfde heb ik met Duitsland en Argentinië.
Messi is wel een treetje hoger dan Zidane. Bijna een totale verdieping.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:30 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Zidane![]()
daar kunnen de huidige topspelers niet tegenop ( Ronaldo , en in mindere mate Messi )
Inderdaad, net als de Fifa Brazilië bevoordeelde met de rode kaart voor Káka, en de geschorste Ramires en het niet bestraffen van Tioté voor het doormidden zagen van Elano.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:31 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Brazilië heeft de hand van de Fifa met zich en daarom zal Nederland extra hun best moeten doen. Iedere kans moet erin, want je weet niet hoeveel keer de Fifa Brazilië gaat bevoordelen.
Hou toch op man. Als je niet weer waar je over praat, zeg dan niks.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:16 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Messi is wel een treetje hoger dan Zidane. Bijna een totale verdieping.
Messi heeft het in zich beter te worden dan Maradona. Messi heeft het in zich echt de beste voetballer ter werld te worden. Catagorie Cruijff, Pelé en Maradona.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:18 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
[..]
Hou toch op man. Als je niet weer waar je over praat, zeg dan niks.
Messi is een hele goede voetballer maar komt nog niet in de buurt van Zidane.
Zidane![]()
![]()
Zidane was een laatbloeier en had zichzelf niet altijd in de hand net zoals bijv . Cantona.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:29 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
Ja logisch, Zidane werd pas echt een ster op z'n 24e ofzo.
Dat zal de tijd leren, genoeg spelers die jong pieken en later terugvallen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:35 schreef kalinhos het volgende:
En Messi staat er gewoon boven. Heel goed om verschrikkelijk goed zeg maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Kuyt: We winnen, 100% zeker
PORT ELIZABETH - Dirk Kuyt overweegt normaliter elk woord en zegt in een interview weinig dat een journalist kan bekoren. Dat zelfs de Katwijker nu durft te zeggen dat Oranje een goede kans maakt op de wereldtitel, zegt iets over het zelfvertrouwen van de spelers van het Nederlands elftal. ,,We winnen, honderd procent zeker."
,,Het duel met Brazilië is in feit het eerste echte", zegt Kuyt in het AD. ,,We moeten nu winnen, anders is het voorbij. Dat geldt ook voor onze tegenstander. Er staan twee kandidaten voor de wereldtitel tegenover elkaar. We hebben die druk onszelf opgelegd en ik heb daar geen spijt van. We kunnen ze aan, daar ben ik honderd procent van overtuigd."
De aanvaller van Liverpool vindt dat Oranje veel ervaring heeft, misschien wel meer dan de favoriet geachte Zuid-Amerikanen. ,,Wesley, Gio en Mark wonnen de Champions League al eens, Arjen en ik speelden de finale. Als we ooit iets willen bereiken, is het nu."
,,We zullen top moeten zijn", gaat Kuyt verder. ,,En dat zullen we zijn, omdat we ook mentaal harder geworden zijn. Dat komt nog eens bovenop de technische kwaliteiten die we hebben De collectieve kracht is enorm. Ik heb het idee dat alles hier in Zuid-Afrika bij elkaar komt."
Net als de niet gegeven rode kaart voor opzettelijk hands, het onterecht goedgekeurde doelpunt en uitblijven van een kaart voor 2x hands, en het toegeven aan zeurpartijen van deze watjes. Kom op, ze zijn bijna net zo huilie als die Portugezen hoor....quote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:17 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Inderdaad, net als de Fifa Brazilië bevoordeelde met de rode kaart voor Káka, en de geschorste Ramires en het niet bestraffen van Tioté voor het doormidden zagen van Elano.
Dom gelul altijd dit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |