quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:59 schreef YazooW het volgende:
Nog eentje dan, omdat het kan
[ afbeelding ]
Ik heb je altijd gerespecteerd als user, maar nu ga je echt te verquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:19 schreef Aloulou het volgende:
Leuk beetje blufpoker maar als je tegen Brazilie verliest heb je... "een zaadtoernooi gespeeld". Dat one-love gedoe dat de groep een is en ze allemaal zich niet kunnen voorstellen al naar huis te gaan is nu wel leuk geweest. Fabiano prikt er een in en je zit zaterdagavond weer in Madrid Rafael, vergeet dat niet.
Die wil graag op de positie van Wesley spelen, die heeft nog maar weinig gebracht.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:45 schreef KoosVogels het volgende:
Het is goed dat Van der Vaart die trend doorbreekt en gewoon zegt: fok Brazilie, we kunnen ze hebben!
haha ik zet Rafael op scherp koos, vrijdag wordt het alles of niets. Of winnen en Nederland trots maken, of een zaadtoernooi met een troosteloos einde (aangezien Brazilie de eerste ECHTE tegenstander is). Maar ik heb vertrouwen in dit Nederlands elftal en kan niet wachten tot vrijdag 4 uur. De jongens weten wat ze kunnen, wat verwacht wordt en wat nodig isquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb je altijd gerespecteerd als user, maar nu ga je echt te ver
We wachten het af. De eerste kriebels beginnen in ieder geval al te komenquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:53 schreef Aloulou het volgende:
[..]
haha ik zet Rafael op scherp koos, vrijdag wordt het alles of niets. Of winnen en Nederland trots maken, of een zaadtoernooi met een troosteloos einde (aangezien Brazilie de eerste ECHTE tegenstander is). Maar ik heb vertrouwen in dit Nederlands elftal en kan niet wachten tot vrijdag 4 uur. De jongens weten wat ze kunnen, wat verwacht wordt en wat nodig is![]()
PS: En Rafael zit toch bankie, dus hij hoeft zich in eerste instantie niet zoveel zorgen te maken.
Praat maar eens met de gemiddelde Nederlander. Misschien dat we in een gekke bui wel eens Nederland willen aankruizen als winnaar bij een internetpolletje, maar in een serieus gesprek zijn de verwachtingen stukken minder hooggespannen.quote:PPS: Je zegt dat NLers zichzelf nooit als winnaars zienNederland heeft volgens de publieke opinie die beker al drie keer gewonnen man!
Praat maar eens met die ouwe van mij. De eeuwige realist. "Verwacht er maar niet teveel van, dan kan het ook niet tegenvallen."quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:01 schreef Aloulou het volgende:
haha ja en als je met Nederlanders praat zijn ze ook helemaaaaaaal niet chauvinistisch, maar bij een WK of EK kleurt het hele land Oranje en staat men met de hand op de borst stotterend het wilhelmus mee te zingen.
Dat gekanker moet je doorheen prikken, zodra het WK begint en een paar kranten/vooraanstaande kenners zich roeren is die cup al binnen.
Kuijt wilde zo te zien ook het liefst Sneijder gewisseld zien.quote:
Het is toch helemaal niet fijn om zo pessimistisch het WK te volgen? Dan kan je net zo goed gewoon wielrennen of tennis kijken en achteraf in de krant wel even kijken wie de cup heeft gewonnenquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Praat maar eens met die ouwe van mij. De eeuwige realist. "Verwacht er maar niet teveel van, dan kan het ook niet tegenvallen."![]()
Dirk heeft ook net met zn arm in het poepertje van Sneijder gezeten zie ik.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kuijt wilde zo te zien ook het liefst Sneijder gewisseld zien.
Volgens mij pakt vdv alleen de indirectequote:Op donderdag 1 juli 2010 00:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat waren eigenlijk de resultaten van Braziliė dit toernooi. Hoeveel velddoelpunten hebben ze tegen gehad?
Ik vind dat van Persie zich trouwens meer mag gelden over de vrije trappen die direct op doel gaan. Hij laat elke keer less advanced Sneijder en v/d Vaart voor.²
omg, een filmpje van 'm...quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan de Technoviking zo!
Volgens mij speelt Wessel daar ook. Ik denk dat vd Wiel momenteel hoger geschat wordt dan een overschatte midvoor van Benfica (Ramires) en een middenvelder van Panathinaikos. Maar goed het beste team wint morgen, laat dat nou net een pijnpunt zijn van Brazilie!quote:Op donderdag 1 juli 2010 02:19 schreef Perico het volgende:
Tsja lekker logica van van der Vaart. Waarom winnen we van Brazilie? Omdat we nog niet naar huis gaan.
En dan het kijken naar clubs... 3 Brazilianen spelen bij de Champions League winnaar. Van der Wiel speelt bij Ajax, van Bronckhorst bij Feijenoord. Daar zullen de Brazilianen dan weer niet van opkijken.
2 meer dan wijquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat waren eigenlijk de resultaten van Braziliė dit toernooi. Hoeveel velddoelpunten hebben ze tegen gehad?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |