abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83515552
Van der Vaart overdrijft, maar vind het wel een mooi interview. Nederlanders (dat zien we ook op FOK!) zien zichzelf nooit als winnaars. Daarom zijn we ook een kansloos sportland (enkele lullige sporten daargelaten). Het is goed dat Van der Vaart die trend doorbreekt en gewoon zegt: fok Brazilie, we kunnen ze hebben!
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_83515558
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 22:59 schreef YazooW het volgende:
Nog eentje dan, omdat het kan
[ afbeelding ]
pi_83515604
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 23:19 schreef Aloulou het volgende:
Leuk beetje blufpoker maar als je tegen Brazilie verliest heb je... "een zaadtoernooi gespeeld". Dat one-love gedoe dat de groep een is en ze allemaal zich niet kunnen voorstellen al naar huis te gaan is nu wel leuk geweest. Fabiano prikt er een in en je zit zaterdagavond weer in Madrid Rafael, vergeet dat niet.
Ik heb je altijd gerespecteerd als user, maar nu ga je echt te ver
pi_83515684
Waarom gaan we niet naar huis ? Omdat we niet naar huis gaan Kampertje zal het altijd blijven.... maar goed, (vals) optimisme mag ook wel 's
pi_83515738
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 23:45 schreef KoosVogels het volgende:
Het is goed dat Van der Vaart die trend doorbreekt en gewoon zegt: fok Brazilie, we kunnen ze hebben!
Die wil graag op de positie van Wesley spelen, die heeft nog maar weinig gebracht.
pi_83515905
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 23:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik heb je altijd gerespecteerd als user, maar nu ga je echt te ver
haha ik zet Rafael op scherp koos, vrijdag wordt het alles of niets. Of winnen en Nederland trots maken, of een zaadtoernooi met een troosteloos einde (aangezien Brazilie de eerste ECHTE tegenstander is). Maar ik heb vertrouwen in dit Nederlands elftal en kan niet wachten tot vrijdag 4 uur. De jongens weten wat ze kunnen, wat verwacht wordt en wat nodig is

PS: En Rafael zit toch bankie, dus hij hoeft zich in eerste instantie niet zoveel zorgen te maken.

PPS: Je zegt dat NLers zichzelf nooit als winnaars zien Nederland heeft volgens de publieke opinie die beker al drie keer gewonnen man!
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_83516106
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 23:53 schreef Aloulou het volgende:

[..]

haha ik zet Rafael op scherp koos, vrijdag wordt het alles of niets. Of winnen en Nederland trots maken, of een zaadtoernooi met een troosteloos einde (aangezien Brazilie de eerste ECHTE tegenstander is). Maar ik heb vertrouwen in dit Nederlands elftal en kan niet wachten tot vrijdag 4 uur. De jongens weten wat ze kunnen, wat verwacht wordt en wat nodig is

PS: En Rafael zit toch bankie, dus hij hoeft zich in eerste instantie niet zoveel zorgen te maken.
We wachten het af. De eerste kriebels beginnen in ieder geval al te komen
quote:
PPS: Je zegt dat NLers zichzelf nooit als winnaars zien Nederland heeft volgens de publieke opinie die beker al drie keer gewonnen man!
Praat maar eens met de gemiddelde Nederlander. Misschien dat we in een gekke bui wel eens Nederland willen aankruizen als winnaar bij een internetpolletje, maar in een serieus gesprek zijn de verwachtingen stukken minder hooggespannen.
pi_83516194
haha ja en als je met Nederlanders praat zijn ze ook helemaaaaaaal niet chauvinistisch, maar bij een WK of EK kleurt het hele land Oranje en staat men met de hand op de borst stotterend het wilhelmus mee te zingen.
Op die fiets dus. Dat gekanker moet je doorheen prikken, zodra het WK begint en een paar kranten/vooraanstaande kenners zich roeren is die cup al binnen volgens het volk en slechts een kwestie van tijd.

En ja, heb zin in vrijdag en verwacht ook dat wij doorgaan en plan stiekem al wat en waar ik met de finale zal gaan kijken.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_83516267
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 00:01 schreef Aloulou het volgende:
haha ja en als je met Nederlanders praat zijn ze ook helemaaaaaaal niet chauvinistisch, maar bij een WK of EK kleurt het hele land Oranje en staat men met de hand op de borst stotterend het wilhelmus mee te zingen.
Dat gekanker moet je doorheen prikken, zodra het WK begint en een paar kranten/vooraanstaande kenners zich roeren is die cup al binnen.
Praat maar eens met die ouwe van mij. De eeuwige realist. "Verwacht er maar niet teveel van, dan kan het ook niet tegenvallen."

Overigens, het Wilhelmus

donderdag 1 juli 2010 @ 00:03:37 #35
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_83516288
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 23:12 schreef Jojoke het volgende:
[ afbeelding ]
Kuijt wilde zo te zien ook het liefst Sneijder gewisseld zien.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_83516396
Okee, dan moet "die ouwe" een ROTTERDAMMER zijn, wellicht een van zijn voorvaderen. Alleen zij/wij hebben het tot kunst verheven om altijd en overal te kankeren en niets is goed. Dat is ons recht met uberkankeraar Sorensen als het beste voorbeeld daarvan
pi_83516795
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 00:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Praat maar eens met die ouwe van mij. De eeuwige realist. "Verwacht er maar niet teveel van, dan kan het ook niet tegenvallen."
Het is toch helemaal niet fijn om zo pessimistisch het WK te volgen? Dan kan je net zo goed gewoon wielrennen of tennis kijken en achteraf in de krant wel even kijken wie de cup heeft gewonnen De droom om iets te bereiken (en het groeien hiervan na elke gewonnen wedstrijd) is juist wat het extra leuk maakt, en maakt het ook extra bijzonder als we die cup dan uiteindelijk ook winnen... iets met opbouw en ontlading.

Nederland wordt kampioen, klaar
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
  donderdag 1 juli 2010 @ 00:18:39 #38
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_83516900
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 00:03 schreef TC03 het volgende:

[..]

Kuijt wilde zo te zien ook het liefst Sneijder gewisseld zien.
Dirk heeft ook net met zn arm in het poepertje van Sneijder gezeten zie ik.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_83516976
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 22:48 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Doet me een beetje denken aan de Technoviking zo!

pi_83517224
Als ik VdV zo hoor, geloof ik hem nog ook :$
Maakt fantastische podcasts voor jouw bedrijf bij https://podcast-fabriek.nl
  donderdag 1 juli 2010 @ 00:48:12 #43
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_83517855
Wat waren eigenlijk de resultaten van Braziliė dit toernooi. Hoeveel velddoelpunten hebben ze tegen gehad?

Ik vind dat van Persie zich trouwens meer mag gelden over de vrije trappen die direct op doel gaan. Hij laat elke keer less advanced Sneijder en v/d Vaart voor.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_83518093
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 00:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat waren eigenlijk de resultaten van Braziliė dit toernooi. Hoeveel velddoelpunten hebben ze tegen gehad?

Ik vind dat van Persie zich trouwens meer mag gelden over de vrije trappen die direct op doel gaan. Hij laat elke keer less advanced Sneijder en v/d Vaart voor.

²
Volgens mij pakt vdv alleen de indirecte
pi_83518135
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 00:21 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Doet me een beetje denken aan de Technoviking zo!

omg, een filmpje van 'm...

- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  donderdag 1 juli 2010 @ 02:19:31 #46
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_83519267
Tsja lekker logica van van der Vaart. Waarom winnen we van Brazilie? Omdat we nog niet naar huis gaan.

En dan het kijken naar clubs... 3 Brazilianen spelen bij de Champions League winnaar. Van der Wiel speelt bij Ajax, van Bronckhorst bij Feijenoord. Daar zullen de Brazilianen dan weer niet van opkijken.
pi_83519320
Zo is dat, de mannen van de Oranjenatie hebben allemaal een topvorm te pakken, terwijl de grote namen van Brazilie (op Maicon, JC, Bastos en Lucio) er eigenlijk weinig van gebakken hebben. Het zwakke middenveld zal ze opbreken. Hopelijk dat van Marwijk hier druk op gaat zetten, dan breken ze al snel.
pi_83519329
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 02:19 schreef Perico het volgende:
Tsja lekker logica van van der Vaart. Waarom winnen we van Brazilie? Omdat we nog niet naar huis gaan.

En dan het kijken naar clubs... 3 Brazilianen spelen bij de Champions League winnaar. Van der Wiel speelt bij Ajax, van Bronckhorst bij Feijenoord. Daar zullen de Brazilianen dan weer niet van opkijken.
Volgens mij speelt Wessel daar ook. Ik denk dat vd Wiel momenteel hoger geschat wordt dan een overschatte midvoor van Benfica (Ramires) en een middenvelder van Panathinaikos. Maar goed het beste team wint morgen, laat dat nou net een pijnpunt zijn van Brazilie!
pi_83519334
Jijzelf
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_83520230
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 00:48 schreef BansheeBoy het volgende:
2 meer dan wij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')