http://www.fcupdate.nl/vo(...)wie-houdt-ons-tegen/quote:Waarom Nederland vrijdag van Brazilië gaat winnen, luidde de vraag aan Rafael van der Vaart. De middenvelder haalde zijn hand over zijn kin, keek even wat verbaasd en zei vastbesloten: “Dat is heel simpel. Omdat wij echt nog niet naar huis gaan.”
Nederland-Brazilië, het het hele land kijkt er naar uit. Dat is andere koek dan duels met Denemarken, Japan, Kameroen en Slowakije, vindt ook Van der Vaart. “Nu wordt het echt spannend”, zegt hij tegen FCUpdate.nl. “Dit zijn de wedstrijden waarin we top moeten zijn. We hebben vijftig procent kans om te winnen en ik heb er een heel erg goed gevoel over. We hebben een topdag nodig, maar kunnen Brazilië absoluut verslaan.”
Brazilië is het eerste grote voetballand waar Oranje dit WK op stuit. Vooral in het buitenland worden de Brazilianen gezien als de grote favoriet, maar Van der Vaart is niet zo onder de indruk van de ploeg. “Om eerlijk te zijn: toen ik voor dit WK de lijst met internationals van Brazilië zag en de clubs waarvoor ze spelen, had ik niet verwacht dat ze ver zouden komen. Het is niet zo'n sterke ploeg als in het verleden. Maar dit WK maken ze wel een heel stabiele indruk. Een beetje net zoals wij, misschien.”
Eén van de blikvangers van dit Brazilië, Kaka, is een teamgenoot van Van der Vaart bij Real Madrid. In Spanje overtuigde hij dit seizoen niet. “Hij heeft een moeilijk seizoen achter de rug, met veel blessures”, vindt ook Van der Vaart. Om er lachend aan toe te voegen: “Maar misschien heeft hij zich gespaard voor dit WK.”
Contact met Kaka, bijvoorbeeld via sms, heeft hij de afgelopen dagen niet gehad. “Daar ben ik sowieso niet zo van, sms'en. En bovendien: erg veel ga ik, in Madrid, niet met hem om. Ik vind het een aardige jongen, een ideale schoonzoon. Een beetje on-Braziliaans. Maar we komen niet op elkaars verjaardagen of zo.”
Kaka moet vrijdag zorgen voor de aanvoer naar de spitsen Robinho en Luis Fabiano. Gevaarlijke spelers, maar Van der Vaart ligt er niet wakker van. “Brazilië heeft een goede ploeg, maar ze zijn echt niet beter dan wij. Waarom we gaan winnen? Omdat we niet naar huis gaan. We zijn hier om wereldkampioen te worden, dat gevoel leeft enorm in de groep. In de selectie hebben we een gevoel van: wie houdt ons nog tegen? Dat gevoel was er tijdens vorige toernooien veel minder.”
Van der Vaart heeft nog een reden waarom hij niet binnen een paar dagen naar huis wil. Met Wesley Sneijder is hij verwikkeld in een klaverjascompetitie tegen het duo Joris Mathijsen-John Heitinga. “We staan flink achter. Als we er tegen Brazilië uit vliegen, hebben Wesley en ik niet genoeg tijd om onze achterstand in te halen. Of we moeten op weg terug naar Nederland elf uur gaan kaarten, maar dat lijkt me niet echt prettig. Komend weekend naar huis gaan is dus geen optie voor ons”, lacht hij.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:59 schreef YazooW het volgende:
Nog eentje dan, omdat het kan
[ afbeelding ]
Klopt. Tactiek die ook wel bekend staat als 'wishful thinking'.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:15 schreef bas-beest het volgende:
Ik hoorde vandaag iemand zeggen "Ik denk dat van Marwijk totnutoe opgedragen heeft om kutvoetbal te laten zien om iedereen zand in de ogen te strooien en dat we vrijdag beginnen met vlammen."
zoiets idd... maar wie weet, is het echt waarquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:16 schreef MrJones het volgende:
[..]
Klopt. Tactiek die ook wel bekend staat als 'wishful thinking'.
zeker die maicon, kuyt gaat zich een ongeluk rennen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die gaat een paar Brazilianen helemaal gek maken.
En daarna gaan al die Kuyt haters stil in een hoekje zitten en zich afvragen waarom juist die prutser beter was dan de grote 4.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:39 schreef minutenman het volgende:
[..]
zeker die maicon, kuyt gaat zich een ongeluk rennen.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:59 schreef YazooW het volgende:
Nog eentje dan, omdat het kan
[ afbeelding ]
Ik heb je altijd gerespecteerd als user, maar nu ga je echt te verquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:19 schreef Aloulou het volgende:
Leuk beetje blufpoker maar als je tegen Brazilie verliest heb je... "een zaadtoernooi gespeeld". Dat one-love gedoe dat de groep een is en ze allemaal zich niet kunnen voorstellen al naar huis te gaan is nu wel leuk geweest. Fabiano prikt er een in en je zit zaterdagavond weer in Madrid Rafael, vergeet dat niet.
Die wil graag op de positie van Wesley spelen, die heeft nog maar weinig gebracht.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:45 schreef KoosVogels het volgende:
Het is goed dat Van der Vaart die trend doorbreekt en gewoon zegt: fok Brazilie, we kunnen ze hebben!
haha ik zet Rafael op scherp koos, vrijdag wordt het alles of niets. Of winnen en Nederland trots maken, of een zaadtoernooi met een troosteloos einde (aangezien Brazilie de eerste ECHTE tegenstander is). Maar ik heb vertrouwen in dit Nederlands elftal en kan niet wachten tot vrijdag 4 uur. De jongens weten wat ze kunnen, wat verwacht wordt en wat nodig isquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb je altijd gerespecteerd als user, maar nu ga je echt te ver
We wachten het af. De eerste kriebels beginnen in ieder geval al te komenquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:53 schreef Aloulou het volgende:
[..]
haha ik zet Rafael op scherp koos, vrijdag wordt het alles of niets. Of winnen en Nederland trots maken, of een zaadtoernooi met een troosteloos einde (aangezien Brazilie de eerste ECHTE tegenstander is). Maar ik heb vertrouwen in dit Nederlands elftal en kan niet wachten tot vrijdag 4 uur. De jongens weten wat ze kunnen, wat verwacht wordt en wat nodig is![]()
PS: En Rafael zit toch bankie, dus hij hoeft zich in eerste instantie niet zoveel zorgen te maken.
Praat maar eens met de gemiddelde Nederlander. Misschien dat we in een gekke bui wel eens Nederland willen aankruizen als winnaar bij een internetpolletje, maar in een serieus gesprek zijn de verwachtingen stukken minder hooggespannen.quote:PPS: Je zegt dat NLers zichzelf nooit als winnaars zienNederland heeft volgens de publieke opinie die beker al drie keer gewonnen man!
Praat maar eens met die ouwe van mij. De eeuwige realist. "Verwacht er maar niet teveel van, dan kan het ook niet tegenvallen."quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:01 schreef Aloulou het volgende:
haha ja en als je met Nederlanders praat zijn ze ook helemaaaaaaal niet chauvinistisch, maar bij een WK of EK kleurt het hele land Oranje en staat men met de hand op de borst stotterend het wilhelmus mee te zingen.
Dat gekanker moet je doorheen prikken, zodra het WK begint en een paar kranten/vooraanstaande kenners zich roeren is die cup al binnen.
Kuijt wilde zo te zien ook het liefst Sneijder gewisseld zien.quote:
Het is toch helemaal niet fijn om zo pessimistisch het WK te volgen? Dan kan je net zo goed gewoon wielrennen of tennis kijken en achteraf in de krant wel even kijken wie de cup heeft gewonnenquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Praat maar eens met die ouwe van mij. De eeuwige realist. "Verwacht er maar niet teveel van, dan kan het ook niet tegenvallen."![]()
Dirk heeft ook net met zn arm in het poepertje van Sneijder gezeten zie ik.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kuijt wilde zo te zien ook het liefst Sneijder gewisseld zien.
Volgens mij pakt vdv alleen de indirectequote:Op donderdag 1 juli 2010 00:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat waren eigenlijk de resultaten van Brazilië dit toernooi. Hoeveel velddoelpunten hebben ze tegen gehad?
Ik vind dat van Persie zich trouwens meer mag gelden over de vrije trappen die direct op doel gaan. Hij laat elke keer less advanced Sneijder en v/d Vaart voor.²
omg, een filmpje van 'm...quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan de Technoviking zo!
Volgens mij speelt Wessel daar ook. Ik denk dat vd Wiel momenteel hoger geschat wordt dan een overschatte midvoor van Benfica (Ramires) en een middenvelder van Panathinaikos. Maar goed het beste team wint morgen, laat dat nou net een pijnpunt zijn van Brazilie!quote:Op donderdag 1 juli 2010 02:19 schreef Perico het volgende:
Tsja lekker logica van van der Vaart. Waarom winnen we van Brazilie? Omdat we nog niet naar huis gaan.
En dan het kijken naar clubs... 3 Brazilianen spelen bij de Champions League winnaar. Van der Wiel speelt bij Ajax, van Bronckhorst bij Feijenoord. Daar zullen de Brazilianen dan weer niet van opkijken.
2 meer dan wijquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat waren eigenlijk de resultaten van Brazilië dit toernooi. Hoeveel velddoelpunten hebben ze tegen gehad?
Nederland heeft ook gewoon 3 CL finalisten.quote:Op donderdag 1 juli 2010 02:19 schreef Perico het volgende:
Tsja lekker logica van van der Vaart. Waarom winnen we van Brazilie? Omdat we nog niet naar huis gaan.
En dan het kijken naar clubs... 3 Brazilianen spelen bij de Champions League winnaar. Van der Wiel speelt bij Ajax, van Bronckhorst bij Feijenoord. Daar zullen de Brazilianen dan weer niet van opkijken.
En dat is GVD de instelling!quote:Waarom Nederland vrijdag van Brazilië gaat winnen, luidde de vraag aan Rafael van der Vaart. De middenvelder haalde zijn hand over zijn kin, keek even wat verbaasd en zei vastbesloten: “Dat is heel simpel. Omdat wij echt nog niet naar huis gaan.”
Drie NL'ers spelen bij de CL-finalist en de NL'ers zullen niet opkijken van iemand die afbouwt bij Panathinaikos of een speler van Galatasaray.quote:Op donderdag 1 juli 2010 02:19 schreef Perico het volgende:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:15 schreef bas-beest het volgende:
Ik hoorde vandaag iemand zeggen "Ik denk dat van Marwijk totnutoe opgedragen heeft om kutvoetbal te laten zien om iedereen zand in de ogen te strooien en dat we vrijdag beginnen met vlammen."
Ik heb niet alle wedstrijden gezien maar ze hebben in de wedstrijden tegen Noord-Korea en tegen Ivoorkust een tegengoal gehad.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind dat van Persie zich trouwens meer mag gelden over de vrije trappen die direct op doel gaan. Hij laat elke keer less advanced Sneijder en v/d Vaart voor.²
Telesportquote:Zekere Kuyt: „Uitschakeling nu geen optie”
Van onze speciale verslaggevers
JOHANNESBURG - Dirk Kuyt houdt er geen seconde rekening mee dat het Nederlands elftal morgen in de kwartfinale van het WK wordt geëlimineerd door Brazilië. „Uitschakeling is nu geen optie”, aldus de blonde Katwijker, die de eerste vier duels indruk maakte.
„Voorgaande toernooien pakte ik soms al wat toiletspullen bij elkaar. Moet ik dit meenemen? Moet ik dat meenemen? Kom ik hier nog wel terug in het hotel? Waarom ik zo zeker ben? Door de ervaring die we hebben. Voor veel jongens is dit het derde grote toernooi op rij. Als we ooit iets willen, is het nu. Als je het heel reëel bekijkt, hoeven we maar drie keer te winnen om wereldkampioen te worden. Hoe vaak krijg je die kans. De hele groep heeft echt het gevoel, nee de overtuiging, dat we het gaan doen!”
quote:JOHANNESBURG - Dirk Kuyt houdt er geen seconde rekening mee dat het Nederlands elftal morgen in de kwartfinale van het WK wordt geëlimineerd door Brazilië. „Uitschakeling is nu geen optie”
Het is in elk geval gunstig dat ze de goede instelling hebben.quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:29 schreef Jojoke het volgende:
Kuyt doet er een schepje bovenop.
[..]
Telesport
Nou, ik hoop het voor hen dat het goed komt morgenAnders komt de klap extra hard aan.
Gelukkig denken ze dat zelf wel en maakt het niet zo heel veel uit wat jij denkt!quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:50 schreef AlwaysHappy het volgende:
Denk toch echt niet dat Nederland wint.
Tja, het is een standaard praatje. Iedereen denkt aan het begin van zo'n wedstrijd dat ze een goede kans maken omdat ze zo'n goed team zijn. Zal vast wel een beetje twijvel zitten bij hen, maar dat kunnen ze moeilijk zeggen tegen de pers.quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:51 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Gelukkig denken ze dat zelf wel en maakt het niet zo heel veel uit wat jij denkt!.
Helemaal niet. Nederlandse spelers doen altijd zo geforceerd voorzichtig voor zo'n wedstrijd - ja moeilijke tegenstander maarja kijken wat er uitkomt blahdieblah. Dit is juist GEEN - Nederlands - standaardpraatje, dit is gaan voor goud.quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:54 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Tja, het is een standaard praatje.
Dirkie Kuyt gaat ons naar de halve finale schietenquote:Op donderdag 1 juli 2010 09:29 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Telesport
Nou, ik hoop het voor hen dat het goed komt morgenAnders komt de klap extra hard aan.
Ik wil dit even beamen. Het is inderdaad het tegenovergestelde van een standaard praatje. Hieronder een standaard praatje:quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:55 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Helemaal niet. Nederlandse spelers doen altijd zo geforceerd voorzichtig voor zo'n wedstrijd - ja moeilijke tegenstander maarja kijken wat er uitkomt blahdieblah. Dit is juist GEEN - Nederlands - standaardpraatje, dit is gaan voor goud.
Dit rijmt totaal niet met "wij gaan niet verliezen" hoor.quote:"Ja, Brazilë is natuurlijk een sterk team met veel individuele kwaliteit, ook hebben ze in de afgelopen wedstrijd weinig moet geven. We zullen scherp moeten zijn, maar kansloos zijn we nooit. We hebben vertrouwen in een positieve uitkomst."
Nee, dat is het niet. Om op deze manier zo te stellen dat je zéker bent dat je gaat winnen, ipv 'moet te doen zijn' is behoorlijk onNederlands en tekent de inzet en overtuiging van het NL 11tal op dit moment denk ik. Alleen maar goed nieuws dus.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:15 schreef AlwaysHappy het volgende:
En dat doen ze nu ook, dus het is wel een standaard praatje.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:31 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Om op deze manier zo te stellen dat je zéker bent dat je gaat winnen, ipv 'moet te doen zijn' is behoorlijk onNederlands en tekent de inzet en overtuiging van het NL 11tal op dit moment denk ik. Alleen maar goed nieuws dus.
Maar in het (nog niet zo verre) verleden durfden ze ook niet uitgesproken positief te zijn, omdat je in Nederland altijd van die middenklasse 6-jes scoorders hebt die je daar op aanspreken. Zoals jij dus. Gelul. Je moet gewoon overtuigd zijn van jezelf, gaan voor goud en meer van dat soort clichés. Ik wil geen relativerend gelul horen van een speler over 'tsja wie weet als we een goede dag hebben dan kunnen we eventueel leuke dingen doen mits de wind niet te hard waait en ik goed ontbeten heb'. Niks van die excuses, ik wil horen dat je ervoor gaat en niks minder dan dat. En het is fijn dat dat nu kennelijk de sfeer in het team is, zowel vd Vaart als Kuyt stralen het uit. Heerlijk.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:58 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Kan best zijn dat het on-nederlands is, maar mijn punt is dat ze moeilijk negatieve dingen kunnen zeggen tegen de pers.
Mensen die deze reacte "typisch Nederlands" noemenquote:Op donderdag 1 juli 2010 09:29 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Telesport
Ben je echt zo dom of doe je maar alsof? Je komt op mij over als een persoon met een onderontwikkeld stel hersenen aangezien je niet in staat bent de essentie van een verhaal te begrijpen en allerlei irrelevante randzaken erbij betrekt. Daarnaast is het begrip "nuance" voor jou ook een onbekend iets.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:58 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Kan best zijn dat het on-nederlands is, maar mijn punt is dat ze moeilijk negatieve dingen kunnen zeggen tegen de pers. Dat ze bijvoorbeeld denken geen schijn van kans te maken. En als je naar beide teams kijkt is toch eigenlijk wel te zien dat Brazilie gewoon een beter elftal heeft met enkele uitzonderingen daargelaten. Allemaal groot praat dus. Met vertrouwen is niks mis, maar een beetje realisme kan geen kwaad. Nederland moet wel een erg goede dag hebben om Brazilie aan te kunnen.
Maar ieder zo zijn eigen mening natuurlijk. Persoonlijk hou ik altijd rekening met de realiteit en met het ergste scenario. Wil niet zeggen dat ik niet wil dat ze winnen of dat ik een hekel heb aan het NL elftal, maar probeer mijn mening duidelijk te maken.
Zeker niet op de partij van de vrijheid gestemd?quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ben je echt zo dom of doe je maar alsof? Je komt op mij over als een persoon met een onderontwikkeld stel hersenen aangezien je niet in staat bent de essentie van een verhaal te begrijpen en allerlei irrelevante randzaken erbij betrekt. Daarnaast is het begrip "nuance" voor jou ook een onbekend iets.
So true..in Nederland wordt je door de grijze massa verbaal de kop afgehakt als je die boven het maaiveld durft uit te steken...niet alleen bij sportquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:03 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Maar in het (nog niet zo verre) verleden durfden ze ook niet uitgesproken positief te zijn, omdat je in Nederland altijd van die middenklasse 6-jes scoorders hebt die je daar op aanspreken. Zoals jij dus. Gelul. Je moet gewoon overtuigd zijn van jezelf, gaan voor goud en meer van dat soort clichés. Ik wil geen relativerend gelul horen van een speler over 'tsja wie weet als we een goede dag hebben dan kunnen we eventueel leuke dingen doen mits de wind niet te hard waait en ik goed ontbeten heb'. Niks van die excuses, ik wil horen dat je ervoor gaat en niks minder dan dat. En het is fijn dat dat nu kennelijk de sfeer in het team is, zowel vd Vaart als Kuyt stralen het uit. Heerlijk.
En ja, iedereen weet dat Brazilie een tegenstander van formaat is. Het heeft níks te maken met onderschatting van de tegenstander. Het heeft alles te maken met er zélf voor gaan ongeacht wie je tegenstander is.
Jij bent echt zo'n relativerende Nederlander die ervoor zorgt dat we in Nederland allemaal zo'n 6-jes mentaliteit hebben, bah.
Hier op het forum gebeurt precies hetzelfde. Als ik een andere mening heb dan de meesten hier, word die ook de grond ingetrapt en dan komt het erop neer dat ik mijn mening niet mag geven.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:35 schreef jagunsu het volgende:
[..]
So true..in Nederland wordt je door de grijze massa verbaal de kop afgehakt als je die boven het maaiveld durft uit te steken...niet alleen bij sport
quote:Dat heeft Frank de Boer ook bij de allereerste wedstrijd na Euro 2008 tegen Rusland gezegd. Dat het gelijk begint. Je moet direct die focus hebben richting WK-finale. Als je daar constant op hamert en je gaat steeds beter spelen, en je blijft winnen, dan wordt dat gevoel dat je ergens naartoe werkt ook steeds sterker. Zo is het nu ook. Er valt niets te vieren. We willen die beker winnen. We zitten in een tunnel, waar het eindigt weten we niet. Wat we wél weten, is dat we heel sterk zijn.
Komt door Frank de Boer en Cocu denk ik. Die hebben al meermaals aangegeven dat in '98 het geloof onder de spelers er niet echt was om wereldkampioen te worden.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:15 schreef StefanKollaart het volgende:
Tering, heeft het nl-elftal een positiviteitscursus gevolgd? Dit is niet normaal voor het Nederlands elftal, en het geeft me zelfs vertrouwen in morgen.
Priceless.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:23 schreef Karrs het volgende:
Die instelling is zó goed dat ik mijn mening denk ik ga bijstellen... ik voorzag een 3-1 voor Brazilië maar nu weet ik het zo net nog niet.
Dan zij dat zo. Tot die tijd weiger ik echter om mezelf in te dekken om maar eventueel gelijk te kunnen krijgen na afloop.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:42 schreef AlwaysHappy het volgende:
Jullie worden morgen zo teleurgesteld....
Als ze toch verliezen bedoel je? Ja, dat hoort bij iets als sport. Da's nog altijd beter dan jezelf laf indekken tegen eventueel verlies zoals jij dat doet.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:42 schreef AlwaysHappy het volgende:
Jullie worden morgen zo teleurgesteld....
Dit dus. Lekker indekken en dan achteraf in de kroeg gaan roepen: 'ik zei het toch!' Nee, dat is niet mijn stijl. Vind ik eerlijk gezegd ook ronduit zielig.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dan zij dat zo. Tot die tijd weiger ik echter om mezelf in te dekken om maar eventueel gelijk te kunnen krijgen na afloop.
Het is alles of niets.
Ik vind het juist laf om mensen geen mening te gunnen. Ik hoop net zo goed dat NL wint en ik zal echt niet van de daken schreeuwen dat ik gelijk had. Zo zit ik niet in elkaar, dus vind het niet leuk dat jullie eigenlijk al conclusies trekken puur omdat ik mijn mening geef. En al helemaal laf, omdat als NL WEL wint, jullie dan wel zeggen dat jullie voorspelling klopt. En mensen die denken dat ze verliezen mogen dat niet? Beetje hypocriet als je het mij vraagt. Ik ben niet iemand die blindelings met de massa meegaat en overloopt van over-positivisme. Ik ben blij dat we in NL leven en iedereen zijn eigen mening mag hebben. Wat jullie doen hier is pure censuur.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:43 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Als ze toch verliezen bedoel je? Ja, dat hoort bij iets als sport. Da's nog altijd beter dan jezelf laf indekken tegen eventueel verlies zoals jij dat doet.
PS: We gaan winnen.
Dat stralen ze al langer uit, ik vind het mooiquote:Op donderdag 1 juli 2010 @ 08:27 schreef Karrs het volgende:
Prachtuitspraak.
"Omdat we echt nog niet naar huis gaan".
Het vanzelfsprekende wat van die uitspraak uitgaat... heerlijk.
Niemand verbied je je mening, maar eigenlijk ben je gewoon in heel je reactie kk gaar bezig. Kijk je vaker voetbal?quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:49 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik vind het juist laf om mensen geen mening te gunnen. Ik hoop net zo goed dat NL wint en ik zal echt niet van de daken schreeuwen dat ik gelijk had. Zo zit ik niet in elkaar, dus vind het niet leuk dat jullie eigenlijk al conclusies trekken puur omdat ik mijn mening geef. En al helemaal laf, omdat als NL WEL wint, jullie dan wel zeggen dat jullie voorspelling klopt. En mensen die denken dat ze verliezen mogen dat niet? Beetje hypocriet als je het mij vraagt. Ik ben niet iemand die blindelings met de massa meegaat en overloopt van over-positivisme. Ik ben blij dat we in NL leven en iedereen zijn eigen mening mag hebben. Wat jullie doen hier is pure censuur.
Sorry hoor, maar zie je zelf niet dat je jezelf tegenspreekt?! Hilarisch gewoonquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:02 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Niemand verbied je je mening, maar eigenlijk ben je gewoon in heel je reactie kk gaar bezig. Kijk je vaker voetbal?
Nee, leg uit. Waar precies verbied ik jou je mening te mogen hebben?quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:03 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar zie je zelf niet dat je jezelf tegenspreekt?! Hilarisch gewoon
quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:05 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Nee, leg uit. Waar precies verbied ik jou je mening te mogen hebben?
Ik ga het op de Oude Markt in Enschede kijken, want ze gaan gewoon winnen. Net zoals ik een aantal weken geleden op dezelfde plek Twente kampioen zag wordenquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:04 schreef speknek het volgende:
Mensen die langer dan een kwartier naar de gilmore girls kunnen kijken zonder aandrang te krijgen om hun oogballen door hun neus naar buiten te trekken hebben sowieso al gefaald in het leven.
Ben blij om te horen dat de sfeer zo positief is. Eigenlijk was ik van plan om thuis met de gordijnen dicht een fles vodka soldaat te maken en zo het ergste niet meer mee te hoeven maken. Maar het lijkt erop dat ze met opgeheven hoofd de strijd aangaan, en moge de beste overleven. Dat mag ik graag, ik ga het gewoon in de kroeg kijken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |