Hier op het forum gebeurt precies hetzelfde. Als ik een andere mening heb dan de meesten hier, word die ook de grond ingetrapt en dan komt het erop neer dat ik mijn mening niet mag geven.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:35 schreef jagunsu het volgende:
[..]
So true..in Nederland wordt je door de grijze massa verbaal de kop afgehakt als je die boven het maaiveld durft uit te steken...niet alleen bij sport
quote:Dat heeft Frank de Boer ook bij de allereerste wedstrijd na Euro 2008 tegen Rusland gezegd. Dat het gelijk begint. Je moet direct die focus hebben richting WK-finale. Als je daar constant op hamert en je gaat steeds beter spelen, en je blijft winnen, dan wordt dat gevoel dat je ergens naartoe werkt ook steeds sterker. Zo is het nu ook. Er valt niets te vieren. We willen die beker winnen. We zitten in een tunnel, waar het eindigt weten we niet. Wat we wél weten, is dat we heel sterk zijn.
Komt door Frank de Boer en Cocu denk ik. Die hebben al meermaals aangegeven dat in '98 het geloof onder de spelers er niet echt was om wereldkampioen te worden.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:15 schreef StefanKollaart het volgende:
Tering, heeft het nl-elftal een positiviteitscursus gevolgd? Dit is niet normaal voor het Nederlands elftal, en het geeft me zelfs vertrouwen in morgen.
Priceless.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:23 schreef Karrs het volgende:
Die instelling is zó goed dat ik mijn mening denk ik ga bijstellen... ik voorzag een 3-1 voor Brazilië maar nu weet ik het zo net nog niet.
Dan zij dat zo. Tot die tijd weiger ik echter om mezelf in te dekken om maar eventueel gelijk te kunnen krijgen na afloop.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:42 schreef AlwaysHappy het volgende:
Jullie worden morgen zo teleurgesteld....
Als ze toch verliezen bedoel je? Ja, dat hoort bij iets als sport. Da's nog altijd beter dan jezelf laf indekken tegen eventueel verlies zoals jij dat doet.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:42 schreef AlwaysHappy het volgende:
Jullie worden morgen zo teleurgesteld....
Dit dus. Lekker indekken en dan achteraf in de kroeg gaan roepen: 'ik zei het toch!' Nee, dat is niet mijn stijl. Vind ik eerlijk gezegd ook ronduit zielig.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dan zij dat zo. Tot die tijd weiger ik echter om mezelf in te dekken om maar eventueel gelijk te kunnen krijgen na afloop.
Het is alles of niets.
Ik vind het juist laf om mensen geen mening te gunnen. Ik hoop net zo goed dat NL wint en ik zal echt niet van de daken schreeuwen dat ik gelijk had. Zo zit ik niet in elkaar, dus vind het niet leuk dat jullie eigenlijk al conclusies trekken puur omdat ik mijn mening geef. En al helemaal laf, omdat als NL WEL wint, jullie dan wel zeggen dat jullie voorspelling klopt. En mensen die denken dat ze verliezen mogen dat niet? Beetje hypocriet als je het mij vraagt. Ik ben niet iemand die blindelings met de massa meegaat en overloopt van over-positivisme. Ik ben blij dat we in NL leven en iedereen zijn eigen mening mag hebben. Wat jullie doen hier is pure censuur.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:43 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Als ze toch verliezen bedoel je? Ja, dat hoort bij iets als sport. Da's nog altijd beter dan jezelf laf indekken tegen eventueel verlies zoals jij dat doet.
PS: We gaan winnen.
Dat stralen ze al langer uit, ik vind het mooiquote:Op donderdag 1 juli 2010 @ 08:27 schreef Karrs het volgende:
Prachtuitspraak.
"Omdat we echt nog niet naar huis gaan".
Het vanzelfsprekende wat van die uitspraak uitgaat... heerlijk.
Niemand verbied je je mening, maar eigenlijk ben je gewoon in heel je reactie kk gaar bezig. Kijk je vaker voetbal?quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:49 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik vind het juist laf om mensen geen mening te gunnen. Ik hoop net zo goed dat NL wint en ik zal echt niet van de daken schreeuwen dat ik gelijk had. Zo zit ik niet in elkaar, dus vind het niet leuk dat jullie eigenlijk al conclusies trekken puur omdat ik mijn mening geef. En al helemaal laf, omdat als NL WEL wint, jullie dan wel zeggen dat jullie voorspelling klopt. En mensen die denken dat ze verliezen mogen dat niet? Beetje hypocriet als je het mij vraagt. Ik ben niet iemand die blindelings met de massa meegaat en overloopt van over-positivisme. Ik ben blij dat we in NL leven en iedereen zijn eigen mening mag hebben. Wat jullie doen hier is pure censuur.
Sorry hoor, maar zie je zelf niet dat je jezelf tegenspreekt?! Hilarisch gewoonquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:02 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Niemand verbied je je mening, maar eigenlijk ben je gewoon in heel je reactie kk gaar bezig. Kijk je vaker voetbal?
Nee, leg uit. Waar precies verbied ik jou je mening te mogen hebben?quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:03 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar zie je zelf niet dat je jezelf tegenspreekt?! Hilarisch gewoon
quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:05 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Nee, leg uit. Waar precies verbied ik jou je mening te mogen hebben?
Ik ga het op de Oude Markt in Enschede kijken, want ze gaan gewoon winnen. Net zoals ik een aantal weken geleden op dezelfde plek Twente kampioen zag wordenquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:04 schreef speknek het volgende:
Mensen die langer dan een kwartier naar de gilmore girls kunnen kijken zonder aandrang te krijgen om hun oogballen door hun neus naar buiten te trekken hebben sowieso al gefaald in het leven.
Ben blij om te horen dat de sfeer zo positief is. Eigenlijk was ik van plan om thuis met de gordijnen dicht een fles vodka soldaat te maken en zo het ergste niet meer mee te hoeven maken. Maar het lijkt erop dat ze met opgeheven hoofd de strijd aangaan, en moge de beste overleven. Dat mag ik graag, ik ga het gewoon in de kroeg kijken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |