abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83531315
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:35 schreef jagunsu het volgende:

[..]

So true..in Nederland wordt je door de grijze massa verbaal de kop afgehakt als je die boven het maaiveld durft uit te steken...niet alleen bij sport

Hier op het forum gebeurt precies hetzelfde. Als ik een andere mening heb dan de meesten hier, word die ook de grond ingetrapt en dan komt het erop neer dat ik mijn mening niet mag geven.

Ik waardeer het juist als voetballers hun echte mening voordragen ipv de mening die ze MOETEN overdragen van de coach of in samenspraak met het team.
pi_83534133
Ik heb er wel vertrouwen in dat ze het gaat lukken!
pi_83534639
Ik ben overigens blij dat Alex niet in de verdediging staat bij Brazilië.

Heb ook nooit een hoge pet op gehad van die Lucio eigenlijk. Bij Inter heeft hij het geluk dat hij met Samuel speelt volgens mij.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_83536063
En van Bommel doet ook ff mee...
quote:
Dat heeft Frank de Boer ook bij de allereerste wedstrijd na Euro 2008 tegen Rusland gezegd. Dat het gelijk begint. Je moet direct die focus hebben richting WK-finale. Als je daar constant op hamert en je gaat steeds beter spelen, en je blijft winnen, dan wordt dat gevoel dat je ergens naartoe werkt ook steeds sterker. Zo is het nu ook. Er valt niets te vieren. We willen die beker winnen. We zitten in een tunnel, waar het eindigt weten we niet. Wat we wél weten, is dat we heel sterk zijn.
.

Instelling is dus goed in het elftal.
pi_83536546
Tering, heeft het nl-elftal een positiviteitscursus gevolgd? Dit is niet normaal voor het Nederlands elftal, en het geeft me zelfs vertrouwen in morgen.
Maakt fantastische podcasts voor jouw bedrijf bij https://podcast-fabriek.nl
pi_83538395
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 16:15 schreef StefanKollaart het volgende:
Tering, heeft het nl-elftal een positiviteitscursus gevolgd? Dit is niet normaal voor het Nederlands elftal, en het geeft me zelfs vertrouwen in morgen.
Komt door Frank de Boer en Cocu denk ik. Die hebben al meermaals aangegeven dat in '98 het geloof onder de spelers er niet echt was om wereldkampioen te worden.

Ik vind het geweldig dat ze deze killermentaliteit laten zien....morgen vol er in en alles geven!
Ik wil nu eindelijk wel eens de Duitse winnaarsmentaliteit zien bij Oranje!
pi_83538971
Als we morgen zal dan de Oranjegekte nog eens extra hard toeslaan. Zou mooi zijn als we dat weer eens mogen meemaken!
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  donderdag 1 juli 2010 @ 17:23:07 #83
176916 Karrs
2007-2017
pi_83539238
Die instelling is zó goed dat ik mijn mening denk ik ga bijstellen... ik voorzag een 3-1 voor Brazilië maar nu weet ik het zo net nog niet.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_83539275
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 17:23 schreef Karrs het volgende:
Die instelling is zó goed dat ik mijn mening denk ik ga bijstellen... ik voorzag een 3-1 voor Brazilië maar nu weet ik het zo net nog niet.
Priceless.
pi_83539815
Jullie worden morgen zo teleurgesteld....
pi_83539872
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 17:42 schreef AlwaysHappy het volgende:
Dan zij dat zo. Tot die tijd weiger ik echter om mezelf in te dekken om maar eventueel gelijk te kunnen krijgen na afloop.

Het is alles of niets.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_83539875
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 17:42 schreef AlwaysHappy het volgende:
Als ze toch verliezen bedoel je? Ja, dat hoort bij iets als sport. Da's nog altijd beter dan jezelf laf indekken tegen eventueel verlies zoals jij dat doet.

PS: We gaan winnen.
pi_83539928
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 17:43 schreef marcodej het volgende:

[..]

Dan zij dat zo. Tot die tijd weiger ik echter om mezelf in te dekken om maar eventueel gelijk te kunnen krijgen na afloop.

Het is alles of niets.
Dit dus. Lekker indekken en dan achteraf in de kroeg gaan roepen: 'ik zei het toch!' Nee, dat is niet mijn stijl. Vind ik eerlijk gezegd ook ronduit zielig.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_83541343
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 17:43 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Als ze toch verliezen bedoel je? Ja, dat hoort bij iets als sport. Da's nog altijd beter dan jezelf laf indekken tegen eventueel verlies zoals jij dat doet.

PS: We gaan winnen.
Ik vind het juist laf om mensen geen mening te gunnen. Ik hoop net zo goed dat NL wint en ik zal echt niet van de daken schreeuwen dat ik gelijk had. Zo zit ik niet in elkaar, dus vind het niet leuk dat jullie eigenlijk al conclusies trekken puur omdat ik mijn mening geef. En al helemaal laf, omdat als NL WEL wint, jullie dan wel zeggen dat jullie voorspelling klopt. En mensen die denken dat ze verliezen mogen dat niet? Beetje hypocriet als je het mij vraagt. Ik ben niet iemand die blindelings met de massa meegaat en overloopt van over-positivisme. Ik ben blij dat we in NL leven en iedereen zijn eigen mening mag hebben. Wat jullie doen hier is pure censuur.
  donderdag 1 juli 2010 @ 18:51:53 #90
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_83541430
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 @ 08:27 schreef Karrs het volgende:
Prachtuitspraak.
"Omdat we echt nog niet naar huis gaan".

Het vanzelfsprekende wat van die uitspraak uitgaat... heerlijk.
Dat stralen ze al langer uit, ik vind het mooi .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_83541841
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 18:49 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik vind het juist laf om mensen geen mening te gunnen. Ik hoop net zo goed dat NL wint en ik zal echt niet van de daken schreeuwen dat ik gelijk had. Zo zit ik niet in elkaar, dus vind het niet leuk dat jullie eigenlijk al conclusies trekken puur omdat ik mijn mening geef. En al helemaal laf, omdat als NL WEL wint, jullie dan wel zeggen dat jullie voorspelling klopt. En mensen die denken dat ze verliezen mogen dat niet? Beetje hypocriet als je het mij vraagt. Ik ben niet iemand die blindelings met de massa meegaat en overloopt van over-positivisme. Ik ben blij dat we in NL leven en iedereen zijn eigen mening mag hebben. Wat jullie doen hier is pure censuur.
Niemand verbied je je mening, maar eigenlijk ben je gewoon in heel je reactie kk gaar bezig. Kijk je vaker voetbal?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_83541870
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 19:02 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Niemand verbied je je mening, maar eigenlijk ben je gewoon in heel je reactie kk gaar bezig. Kijk je vaker voetbal?
Sorry hoor, maar zie je zelf niet dat je jezelf tegenspreekt?! Hilarisch gewoon
pi_83541964
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 19:03 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar zie je zelf niet dat je jezelf tegenspreekt?! Hilarisch gewoon
Nee, leg uit. Waar precies verbied ik jou je mening te mogen hebben?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_83542446
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 19:05 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Nee, leg uit. Waar precies verbied ik jou je mening te mogen hebben?
Wat ben jij slim zeg!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2010 19:21:28 ]
pi_83542632
Je laat je kennen.
pi_83543046
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 19:26 schreef kalinhos het volgende:
Je laat je kennen.
En jij laat je hersencapaciteit blijken
pi_83543131
whatever, irritant blijf je.
pi_83543587
Laten we maar weer OT gaan en de mening van anderen gaan accepteren. Dat lijkt me niet zo moeilijk toch? OT dus.
  donderdag 1 juli 2010 @ 20:04:18 #99
8369 speknek
Another day another slay
pi_83543854
Mensen die langer dan een kwartier naar de gilmore girls kunnen kijken zonder aandrang te krijgen om hun oogballen door hun neus naar buiten te trekken hebben sowieso al gefaald in het leven.

Ben blij om te horen dat de sfeer zo positief is. Eigenlijk was ik van plan om thuis met de gordijnen dicht een fles vodka soldaat te maken en zo het ergste niet meer mee te hoeven maken. Maar het lijkt erop dat ze met opgeheven hoofd de strijd aangaan, en moge de beste overleven. Dat mag ik graag, ik ga het gewoon in de kroeg kijken.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 1 juli 2010 @ 20:07:00 #100
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_83543949
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 20:04 schreef speknek het volgende:
Mensen die langer dan een kwartier naar de gilmore girls kunnen kijken zonder aandrang te krijgen om hun oogballen door hun neus naar buiten te trekken hebben sowieso al gefaald in het leven.

Ben blij om te horen dat de sfeer zo positief is. Eigenlijk was ik van plan om thuis met de gordijnen dicht een fles vodka soldaat te maken en zo het ergste niet meer mee te hoeven maken. Maar het lijkt erop dat ze met opgeheven hoofd de strijd aangaan, en moge de beste overleven. Dat mag ik graag, ik ga het gewoon in de kroeg kijken.
Ik ga het op de Oude Markt in Enschede kijken, want ze gaan gewoon winnen. Net zoals ik een aantal weken geleden op dezelfde plek Twente kampioen zag worden
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_83544073
Al ervaring met het kijken op de Oude Markt? Is het commentaar daar ook te verstaan?
  donderdag 1 juli 2010 @ 20:17:31 #102
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_83544381
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 20:10 schreef Thijsssss het volgende:
Al ervaring met het kijken op de Oude Markt? Is het commentaar daar ook te verstaan?
Er staan twee grote schermen en een aantal kleine en het geluid is zeker goed te verstaan. De wedstrijd tegen Slowakije heb ik er ook gevolgd.
[/b]
Eindbaas ^O^
  donderdag 1 juli 2010 @ 20:18:33 #103
299194 DanHardy
WAR SONNEN!
pi_83544427
Ik begin er in te geloven
pi_83544466
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 17:45 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dit dus. Lekker indekken en dan achteraf in de kroeg gaan roepen: 'ik zei het toch!' Nee, dat is niet mijn stijl. Vind ik eerlijk gezegd ook ronduit zielig.
wow, ik ben het gewoon eens met KoosVogels.

Heel zwak om je vooraf in te dekken met kreten als "ZE GAAN VERLIEZEN LET MAAR OP!". En als Oranje wel wint juichen ze 't hardst en is het opeens 'ons' Oranje.
  donderdag 1 juli 2010 @ 20:22:28 #105
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_83544589
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 20:19 schreef 16meter het volgende:

[..]

Heel zwak om je vooraf in te dekken met kreten als "ZE GAAN VERLIEZEN LET MAAR OP!". En als Oranje wel wint juichen ze 't hardst en is het opeens 'ons' Oranje.
Tjah, wijsheid achteraf is makkelijk scoren voor veel mensen.
[/b]
Eindbaas ^O^
pi_83544687
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 20:04 schreef speknek het volgende:

Mompelt iets over mening van vrijheid...

Ik verkies het logisch redeneren boven het meegaan met de grote groep die blindelings roepen dat ze wel gaan winnen met een nulletje of 4. Heb totaal geen respect voor mensen die zichzelf tegenspreken ; en alleen maar meelopers zijn en maar schreeuwen dat we wel gaan winnen zonder goede argumenten. En wanneer ik daar op wijs, maken mensen het persoonlijk. Enige wat daaruit blijkt is grote onzekerheid. Want geef maar toe ; als ze morgen verliezen zullen jullie degene zijn die verdrietig roepen dat jullie het altijd al wisten ; en dat er teveel redenen waren waarin Brazilie beter was. Mij heb je t hele toernooi nog niet horen zeggen : Zie, zie, zie, ik had gelijk!

Btw : Gilmore Girls
pi_83544757
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 20:24 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Mompelt iets over mening van vrijheid...

Ik verkies het logisch redeneren boven het meegaan met de grote groep die blindelings roepen dat ze wel gaan winnen met een nulletje of 4. Heb totaal geen respect voor mensen die zichzelf tegenspreken ; en alleen maar meelopers zijn en maar schreeuwen dat we wel gaan winnen zonder goede argumenten. En wanneer ik daar op wijs, maken mensen het persoonlijk. Enige wat daaruit blijkt is grote onzekerheid. Want geef maar toe ; als ze morgen verliezen zullen jullie degene zijn die verdrietig roepen dat jullie het altijd al wisten ; en dat er teveel redenen waren waarin Brazilie beter was. Mij heb je t hele toernooi nog niet horen zeggen : Zie, zie, zie, ik had gelijk!

Btw : Gilmore Girls
Mening van vrijheid....ehhh...juist...

Grote groep die schreeuwt dat we met 4-0 winnen... Waar dan?
pi_83544774
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 20:19 schreef 16meter het volgende:

[..]

Oordelen over personen die je niet eens kent... Neem aan dat je mij bedoelt ; maar je kent me niet eens. Ben totaal niet iemand die achteraf zit te schreeuwen dat ik gelijk had. Ik ga alleen niet blindelings mee met de grote groep zonder dat er een goede reden voor is. Een reden die niet persoonlijk is!
pi_83544791
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 20:26 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Oordelen over personen die je niet eens kent... Neem aan dat je mij bedoelt ; maar je kent me niet eens. Ben totaal niet iemand die achteraf zit te schreeuwen dat ik gelijk had. Ik ga alleen niet blindelings mee met de grote groep zonder dat er een goede reden voor is. Een reden die niet persoonlijk is!
Waarom voel je je zo aangesproken?
pi_83544808
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 20:26 schreef marcodej het volgende:

[..]

Mening van vrijheid....ehhh...juist...

Grote groep die schreeuwt dat we met 4-0 winnen... Waar dan?
Was maar een voorbeeld wat je ook wel weet
pi_83544830
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 20:27 schreef marcodej het volgende:

[..]

Waarom voel je je zo aangesproken?
Misschien omdat ik de enige ben die tegen de grote groep ingaat?
  donderdag 1 juli 2010 @ 20:29:00 #112
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_83544887
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 20:26 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dat maak jij ervan, er is zeker wel een goede reden om aan te nemen dat Nederland wint morgen. Of wil je gewoon stoer buiten die "grote groep" vallen?
[/b]
Eindbaas ^O^
pi_83544893
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 20:27 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Welke grote groep? Volgens mij verwacht de meerderheid dat Nederland gewoon gaat verliezen hoor?

Maar er zijn inderdaad ook mensen, waaronder ik, die denken dat Nederland gewoon een goede kans heeft om te winnen. En die hebben daar zelfs redenen voor...
pi_83545176
Ik verwacht helemaal niks, behalve dan dat het NL elftal zijn stinkende best gaat doen te winnen van Brazillie. Zodat je, als je tóch verliest, je met opgeheven hoofd het veld af kunt. En daar zit het dus wel goed mee zo te zien. Verder durf ik echt niet voorspellen welke kant het opgaat, beide ploegen kunnen winnen morgen...
  donderdag 1 juli 2010 @ 20:36:26 #115
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_83545226
Niemand Raffie, niemand...
Life is what you make it.
pi_83545234
We worden keihard kampioen! Positief denken, tjakka! We gaan het helemaal maken!
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_83545346
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 20:35 schreef KingOfMars het volgende:
Ik verwacht helemaal niks, behalve dan dat het NL elftal zijn stinkende best gaat doen te winnen van Brazillie. Zodat je, als je tóch verliest, je met opgeheven hoofd het veld af kunt. En daar zit het dus wel goed mee zo te zien. Verder durf ik echt niet voorspellen welke kant het opgaat, beide ploegen kunnen winnen morgen...
Dat dus.
pi_83545659
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 20:35 schreef KingOfMars het volgende:
Vechten zullen ze wel ja
  donderdag 1 juli 2010 @ 20:47:21 #119
299194 DanHardy
WAR SONNEN!
pi_83545700
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 20:46 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Vechten zullen ze wel ja
Dat is het belangrijkste, dat ze met bloed op de ellebogen van het veld vertrekken.
pi_83545847
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 20:29 schreef ShevaJB het volgende:

[..]

Dat maak jij ervan, er is zeker wel een goede reden om aan te nemen dat Nederland wint morgen. Of wil je gewoon stoer buiten die "grote groep" vallen?
Nee, ik geef mijn mening. Ik accepteer jouw mening ; en zal het dus eerlijk vinden als mijn mening ook geaccepteerd word ; zelfs als je het er niet mee eens bent. Ik kraak jou ( en anderen in dit topic ) niet af, dat doen jullie. Enige wat ik doe is mijn mening geven.
  donderdag 1 juli 2010 @ 20:53:12 #121
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_83545963
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 20:50 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Nee, ik geef mijn mening. Ik accepteer jouw mening ; en zal het dus eerlijk vinden als mijn mening ook geaccepteerd word ; zelfs als je het er niet mee eens bent. Ik kraak jou ( en anderen in dit topic ) niet af, dat doen jullie. Enige wat ik doe is mijn mening geven.
Oké, vooruit dan maar.
[/b]
Eindbaas ^O^
pi_83546622
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 20:27 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Nee hoor, er zijn er meer. Jij bent alleen het irritantst. Met je mening van vrijheid en zo, sodemieter toch op
pi_83547210
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 20:47 schreef DanHardy het volgende:

[..]

Dat is het belangrijkste, dat ze met bloed op de ellebogen van het veld vertrekken.
Inderdaad, de instelling en overtuiging is goed. Als we dat morgen ook maar in het veld terug zien.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_83547288
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 21:23 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Nee hoor, er zijn er meer. Jij bent alleen het irritantst. Met je mening van vrijheid en zo, sodemieter toch op
Dan heeft die persoon wel gelijk. Immers, iedereen mag zijn mening geven. Dat je het niet leuk vindt om te horen van sommigen is iets anders.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_83547359
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 23:23 schreef sig000 het volgende:

[..]

Die gaat een paar Brazilianen helemaal gek maken.
Maicon.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
  donderdag 1 juli 2010 @ 21:42:12 #126
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_83547616
Advanced Afellay zou zich morgen eens goed op de kaart kunnen zetten. Eerlijk, is er met de bal aan de voet een betere in de the world? Ik vind hem geavanceerder dan bv. een Kaka.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_83547871
Eh nee.
  donderdag 1 juli 2010 @ 21:54:58 #128
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_83548407
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 21:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Advanced Afellay zou zich morgen eens goed op de kaart kunnen zetten. Eerlijk, is er met de bal aan de voet een betere in de the world? Ik vind hem geavanceerder dan bv. een Kaka.

²
Ook alleen maar omdat hij moslim is .
2000 light years from home
pi_83548471
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 21:23 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Jij beweert dus dat er geen vrijheid van meningsuiting hier is in Nederland? Ik geef mijn mening ; en jij maakt het persoonlijk. Dat je mijn mening niet begrijpt is jouw probleem, maar het minste wat je kunt doen is het accepteren van het feit dat niet iedereen hetzelfde in elkaar zit, maar dat wel iedereen hetzelfde recht tot spreken heeft.
pi_83548494
quote:

²
Mits Nutella.
pi_83548591
quote:

²
Afelley is een geweldige speler, maar nu sla je toch een beetje door. Laat die jongen nog maar lekker een paar jaartjes op de bank zitten en zo nu en dan invallen.
pi_83548706
Brazilë !!!!!

Nederland gaat morgen keihard falen dan komt aap pas uit mouw met 11 amateurs op het veld tegen echt voetbal land
  donderdag 1 juli 2010 @ 22:02:38 #133
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_83548816
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 21:54 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ook alleen maar omdat hij moslim is .
Dat staat er serieus los van. Met elke invalbeurt van hem zie je dat het elftal middels TDI een directe kwaliteitsinjectie krijgt. Hij is een voetballer, ééntje met durf, hij is brutaal, hij denkt vooruit, hij is Afellay.

En het mooie is, met een Afellay in de basis krijg je er gratis een uitstekend presterende van Persie bij.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_83548824
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 22:00 schreef bamboe007 het volgende:
Brazilë !!!!!

Nederland gaat morgen keihard falen dan komt aap pas uit mouw met 11 amateurs op het veld tegen echt voetbal land
Voor velen hier op fok! gaat het een keiharde aanvaring zijn met de realiteit. Iets wat hier op fok! nog wel eens wil vergeten worden.
pi_83548856
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 22:02 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Voor velen hier op fok! gaat het een keiharde aanvaring zijn met de realiteit. Iets wat hier op fok! nog wel eens wil vergeten worden.
__________!
pi_83548881
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 21:56 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Jij beweert dus dat er geen vrijheid van meningsuiting hier is in Nederland? Ik geef mijn mening ; en jij maakt het persoonlijk. Dat je mijn mening niet begrijpt is jouw probleem, maar het minste wat je kunt doen is het accepteren van het feit dat niet iedereen hetzelfde in elkaar zit, maar dat wel iedereen hetzelfde recht tot spreken heeft.
AlwaysHappy snapt het, RESPECT voor iemands mening
  donderdag 1 juli 2010 @ 22:03:58 #137
195858 Krambo
Ik doe mee!
pi_83548897
quote:

²
Honda heeft toch echt de meest geavanceerde techniek van allemaal

Jij ook?
pi_83548986
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 22:02 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Want wij hebben Nederland nog nooit zien verliezen? Jezus man, ben niet anders gewend. In '88 was ik pas drie jaar oud dus daar heb ik weinig van meegekregen. En daarna is het alleen maar slechter geworden. Mijn generatie weet niet beter dan dat Nederland er voortijdig uitvliegt. Dumbass.
pi_83549035
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 22:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Want wij hebben Nederland nog nooit zien verliezen? Jezus man, ben niet anders gewend. In '88 was ik pas drie jaar oud dus daar heb ik weinig van meegekregen. En daarna is het alleen maar slechter geworden. Mijn generatie weet niet beter dan dat Nederland er voortijdig uitvliegt. Dumbass.
Ik doelde meer op het grut wat op fok! zo ongekend positief is over Nederland en voornamelijk dat ze dat al zijn een héél WK lang.
pi_83549073
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 22:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

In 1998 zat ik midden in mijn ik-leef-in-de-kroeg-periode dus ik weet wel wat verliezen is idd .
pi_83549157
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 22:06 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Ik doelde meer op het grut wat op fok! zo ongekend positief is over Nederland en voornamelijk dat ze dat al zijn een héél WK lang.
Ach, een beetje positivisme kan geen kwaad. Maar denk dat niemand verbaasd is als we er morgen uitvliegen. Teleurgesteld, dat wel. In 1998 heb ik wel flink gebaald. Huilend zat ik nadien in de tuin.
pi_83549182
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 22:07 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

In 1998 zat ik midden in mijn ik-leef-in-de-kroeg-periode dus ik weet wel wat verliezen is idd .
Daar zit ik nog steeds in
pi_83549211
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 22:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ach, een beetje positivisme kan geen kwaad. Maar denk dat niemand verbaasd is als we er morgen uitvliegen. Teleurgesteld, dat wel. In 1998 heb ik wel flink gebaald. Huilend zat ik nadien in de tuin.
Huilen niet maar ik heb wat volwassen mannen naar buiten zien vluchten na die laatste penal...
pi_83549254
quote:

[..]

Daar heb je wel gelijk in. Alleen de indruk die hier soms gewekt wordt, is het net of we de favoriet zijn morgen. Ik bedoel...je snapt toch.
pi_83549260
quote:

[..]

Huilen deed ik toen niet. In 2000 wel...
pi_83549277
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 22:10 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Daar heb je wel gelijk in. Alleen de indruk die hier soms gewekt wordt, is het net of we de favoriet zijn morgen. Ik bedoel...je snapt toch.
Dan heb je toch écht het topic niet goed gelezen hoor.
pi_83549301
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 22:09 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Huilen niet maar ik heb wat volwassen mannen naar buiten zien vluchten na die laatste penal...
Ach, ik was 13. Dan laat je de tranen wat sneller vloeien. Maar jij wou zeggen dat je geen traantje hebt weggepinkt?

Twee jaar geleden was ik inmiddels al een doorgewinterde loser. Effe zo'n trommelhoed van Heineken kapot stampen op straat en daarna gingen we weer aan de borrel.
pi_83549374
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 22:10 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Dan heb je toch écht het topic niet goed gelezen hoor.
Dat heb ik wel en in andere topics al die positieve praat. Morgen kan héél de oranje-troep weer weggeborgen worden.
pi_83549385
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 22:10 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Is ook een beetje de roes waarin we met zn allen verkeren. Laat mij ook altijd meeslepen. Ik ga morgen niet in de kroeg zitten met een kop van 'ik denk dat we gaan verliezen'. Eerder een van 'het wordt retemoeilijk maar het kan alle kanten op'.
pi_83549417
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 22:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ach, ik was 13. Dan laat je de tranen wat sneller vloeien. Maar jij wou zeggen dat je geen traantje hebt weggepinkt?

Twee jaar geleden was ik inmiddels al een doorgewinterde loser. Effe zo'n trommelhoed van Heineken kapot stampen op straat en daarna gingen we weer aan de borrel.
Ach ik ben geen enorme voetbalfan, alleen zo'n internationaal tournooi kan me bekoren eigenlijk. Lekker overzichtelijk enzo . Dus ik kan het ook wel weer snel van me afzetten. Maar in 1998 had het gewoon moéten gebeuren...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')