Dan ken ik andere Brazilianen dan jijquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:58 schreef DaMayan het volgende:
Ze vinden vooral dat we scorend vermogen missen. Alleen Robben heeft dat volgens hun.
Volgens hun heeft Brazillie 3 Robben's voorin lopen: Fabiano, Robinho en Kaka.
Sowieso denken ze dat ze beter zijn.
Beetje vergelijkbaar met zoals hierdus? Bevreesd, maar met goed vertrouwen tegemoet kijkend.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:57 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik woon in Brazilië en men is zeer bevreest voor Nederland. Dat hoor ik iedereen zeggen en men is er niet zeker van dat Brazilië wint als je doorvraagt.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:02 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik denk wel dat uit deze match de finalist komt, denken de Brazilianen dat ook?:P
Idd. Brazilianen hebben een hele hoge pet op over het NL elftal en onderschatten NL op zeker niet.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:02 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Beetje vergelijkbaar met zoals hierdus? Bevreesd, maar met goed vertrouwen tegemoet kijkend.
Ik denk wel dat uit deze match de finalist komt, denken de Brazilianen dat ook?:P
Jij gaat oranje gekleed naar je werk?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idd. Brazilianen hebben een hele hoge pet op over het NL elftal en onderschatten NL op zeker niet.
Men kijkt er in elk geval heel erg naar uit. De meeste Brazilianen zullen indien Brazilië verliest Nederland steunen. Dat is althans van iedereen die ik spreek. Maar vooralsnog gaat/hoopt men daar niet van uit.
Voor mij als Nederlander hier is het wel grappig hoor, de geintjes die men met me maakt
Yepquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:17 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Jij gaat oranje gekleed naar je werk?
Wat een droombaanquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Yep
Nu ja, werk. We bekijken de werdstrijd hier op het werk, en ongeacht wat er daarna gebeurd hebben we een vrije dag. Dus om 11:00 zit deze knaap al aan het bier
Als enige Nederlander tussen de Brazilianen
Wat vinden ze van hun eigen team? Kunnen ze zich vinden in resultaatvoetbal of willen ze toch meer elan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:57 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik woon in Brazilië en men is zeer bevreest voor Nederland. Dat hoor ik iedereen zeggen en men is er niet zeker van dat Brazilië wint als je doorvraagt.
Men is blij dat ze zover gekomen zijn (velen hadden ook niet anders verwachtquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:25 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Wat vinden ze van hun eigen team? Kunnen ze zich vinden in resultaatvoetbal of willen ze toch meer elan?
Zelfde als Nederland dusquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Men is blij dat ze zover gekomen zijn (velen hadden ook niet anders verwacht). Maar de teneur is toch echt zo van dat Brazilië veel beter moet gaan spelen dan dat ze de eerdere wedstrijden speelden. Men is blij tot op heden, maar niet 100% tevreden met hoe Brazilië dus voetbalt voor zover.
Duitsland zal Argentinie uitschakelenquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:29 schreef ErwinRommel het volgende:
Op de een of andere manier schijt Brazilië bagger van Argentinië. Brazilië en Argentinië zijn 2 aarts-vijanden en hopen die niet te treffen.
Buiten de arrogantie van Maradona op dus die riep dat Pelé terugmoet naar een museum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |