Dan ken ik andere Brazilianen dan jijquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:58 schreef DaMayan het volgende:
Ze vinden vooral dat we scorend vermogen missen. Alleen Robben heeft dat volgens hun.
Volgens hun heeft Brazillie 3 Robben's voorin lopen: Fabiano, Robinho en Kaka.
Sowieso denken ze dat ze beter zijn.
Beetje vergelijkbaar met zoals hierdus? Bevreesd, maar met goed vertrouwen tegemoet kijkend.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:57 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik woon in Brazilië en men is zeer bevreest voor Nederland. Dat hoor ik iedereen zeggen en men is er niet zeker van dat Brazilië wint als je doorvraagt.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:02 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik denk wel dat uit deze match de finalist komt, denken de Brazilianen dat ook?:P
Idd. Brazilianen hebben een hele hoge pet op over het NL elftal en onderschatten NL op zeker niet.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:02 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Beetje vergelijkbaar met zoals hierdus? Bevreesd, maar met goed vertrouwen tegemoet kijkend.
Ik denk wel dat uit deze match de finalist komt, denken de Brazilianen dat ook?:P
Jij gaat oranje gekleed naar je werk?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idd. Brazilianen hebben een hele hoge pet op over het NL elftal en onderschatten NL op zeker niet.
Men kijkt er in elk geval heel erg naar uit. De meeste Brazilianen zullen indien Brazilië verliest Nederland steunen. Dat is althans van iedereen die ik spreek. Maar vooralsnog gaat/hoopt men daar niet van uit.
Voor mij als Nederlander hier is het wel grappig hoor, de geintjes die men met me maakt
Yepquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:17 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Jij gaat oranje gekleed naar je werk?
Wat een droombaanquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Yep
Nu ja, werk. We bekijken de werdstrijd hier op het werk, en ongeacht wat er daarna gebeurd hebben we een vrije dag. Dus om 11:00 zit deze knaap al aan het bier
Als enige Nederlander tussen de Brazilianen
Wat vinden ze van hun eigen team? Kunnen ze zich vinden in resultaatvoetbal of willen ze toch meer elan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:57 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik woon in Brazilië en men is zeer bevreest voor Nederland. Dat hoor ik iedereen zeggen en men is er niet zeker van dat Brazilië wint als je doorvraagt.
Men is blij dat ze zover gekomen zijn (velen hadden ook niet anders verwachtquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:25 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Wat vinden ze van hun eigen team? Kunnen ze zich vinden in resultaatvoetbal of willen ze toch meer elan?
Zelfde als Nederland dusquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Men is blij dat ze zover gekomen zijn (velen hadden ook niet anders verwacht). Maar de teneur is toch echt zo van dat Brazilië veel beter moet gaan spelen dan dat ze de eerdere wedstrijden speelden. Men is blij tot op heden, maar niet 100% tevreden met hoe Brazilië dus voetbalt voor zover.
Duitsland zal Argentinie uitschakelenquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:29 schreef ErwinRommel het volgende:
Op de een of andere manier schijt Brazilië bagger van Argentinië. Brazilië en Argentinië zijn 2 aarts-vijanden en hopen die niet te treffen.
Buiten de arrogantie van Maradona op dus die riep dat Pelé terugmoet naar een museum.
Ha, die strijd heb ik ook gemerkt in de paar maanden dat ik in die regio was. De rivaliteit tussen Argentinië en Chili aan de andere kant is nog wat serieuzer...quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:29 schreef ErwinRommel het volgende:
Op de een of andere manier schijt Brazilië bagger van Argentinië. Brazilië en Argentinië zijn 2 aarts-vijanden en hopen die niet te treffen.
Buiten de arrogantie van Maradona op dus die riep dat Pelé terugmoet naar een museum.
onzin, ik hoor niemand klagen, iedereen hier is juist super blij dat we in de kwartfinale van een WK staan met een finale die nog nooit zo dichtbij wasquote:
Misschien niet in jouw omgeving dat kanquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:58 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
onzin, ik hoor niemand klagen, iedereen hier is juist super blij dat we in de kwartfinale van een WK staan met een finale die nog nooit zo dichtbij was![]()
![]()
Ik gun het zequote:Op woensdag 30 juni 2010 19:02 schreef Michielos het volgende:
de braziliaanse pers, voetballers en de mensen die ik ken zeggend at NLD dik gaat verliezen. "we zijn klaar voor de finale" , "Nld mist kwaliteit" en "Enkel robben is OK" zijn de meest gehoorde uitspraken.
En ik geef ze geen ongelijk.. brasil for the win
nee, in het algemeen zijn de kranten juist erg positief over het resultaat, leeft iedereen naar brazilie toe en heb ik nog nooit zo'n stemming meegemaakt waarbij iedereen zich er zo verschrikkelijk van bewust is dat nederland misschien wel echt eens wereldkampioen kan wordenquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:01 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Misschien niet in jouw omgeving dat kanmaar over het algemeen zijn ze hier ook ontevreden over het spel
quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:02 schreef Michielos het volgende:
de braziliaanse pers, voetballers en de mensen die ik ken zeggend at NLD dik gaat verliezen. "we zijn klaar voor de finale" , "Nld mist kwaliteit" en "Enkel robben is OK" zijn de meest gehoorde uitspraken.
En ik geef ze geen ongelijk.. brasil for the win
Is dat andersom ook zo trouwens?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:29 schreef ErwinRommel het volgende:
Andersom is dat ook zo jaquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:04 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Is dat andersom ook zo trouwens?
Zou dus wel een epische finale zijn, Argentinie-Brazilie
Idd, al zou ik Brazillie - Duitsland ook niet erg vindenquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:04 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik ook. De sympathieke brazilianen leven voor voetbal. In nederland scheppen ze enkel op, arrogantie viert hoogtij. Laten we dat maar eens meteen afstraffen
Schitterende finale inderdaad. Mooi voetbal, mooie techniek. Mijns inziens DE finale dit WKquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:05 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Idd, al zou ik Brazillie - Duitsland ook niet erg vinden
wat een slap gelul dit zeg......wat die brazilianen doen heeft juist helemaal NIETS met voetbal te maken. Meer met dat overdreven gedoe van feestvieren en carnaval enzo...die grijpen het voetbal aan om maar te gaan lopen feesten dansen en swingen. nederlanders leven juist echt met het voetbal mee.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:04 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik ook. De sympathieke brazilianen leven voor voetbal. In nederland scheppen ze enkel op, arrogantie viert hoogtij. Laten we dat maar eens meteen afstraffen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |