Oke, toch blijf ik erbij dat het onnodig was. Want als het allemaal zo snel gaat en ging heb je geen tijd om een note uit te delen. Slaat echt helemaal nergens op. Vooral om een post weg te halen waar niets mis mee was. Daar heb ik nog steeds geen antwoord op gehad.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
Je hebt heul geen note voor de BSB vraag
Ok.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:14 schreef Symphonic het volgende:
Ik haal tientallen posts weg op zp'n dag, echt geen idee meer waar het over ging.
Shit happens
game on![]()
donequote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:41 schreef FireFox1 het volgende:
Deze mag dicht
[Poll] Wie haalt de finale?
Dubbel, en gun het Jojoke
je weet dat hier maar een reactie op mogelijk is he?quote:Op zondag 4 juli 2010 03:18 schreef DrDentz het volgende:
Mogen bamboe007, Flammie en Kekster misschien terug? Het begint een beetje saai te worden nu iedereen het met elkaar eens is dat Nederland wereldkampioen wordt. Ik wil discussies zien.
bij voetbal horen sentimenten, en bij sentinemten hoort premature optimismequote:Op zondag 4 juli 2010 09:52 schreef Karrs het volgende:
Nou ben ik slechts een simpele frontpage-moderateur maar ik had me toch al die Nederland-Duitsland topics dichtgegooid en verwezen naar Voorspel de WK-finale.
Your call, natuurlijk, maar ik erger me DOOD aan dat premature optimisme.
dat heet: gevoel hebben voor emotiequote:Op zondag 4 juli 2010 09:52 schreef Karrs het volgende:
Nou ben ik slechts een simpele frontpage-moderateur maar ik had me toch al die Nederland-Duitsland topics dichtgegooid en verwezen naar Voorspel de WK-finale.
Your call, natuurlijk, maar ik erger me DOOD aan dat premature optimisme.
Alsjeblieft niet zeg. Trollen is geen discussie.quote:Op zondag 4 juli 2010 03:18 schreef DrDentz het volgende:
Mogen bamboe007, Flammie en Kekster misschien terug? Het begint een beetje saai te worden nu iedereen het met elkaar eens is dat Nederland wereldkampioen wordt. Ik wil discussies zien.
Jij bent niet goed wijsquote:Op zondag 4 juli 2010 03:18 schreef DrDentz het volgende:
Maar is een voetbalforum horen opstootjes aan de orde van de dag te zijn.quote:Op zondag 4 juli 2010 11:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg. Trollen is geen discussie.
quote:Op zondag 4 juli 2010 20:03 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar is een voetbalforum horen opstootjes aan de orde van de dag te zijn.
Plaats hier je belofte als Nederland wereld kampioen wordtquote:Op maandag 5 juli 2010 10:19 schreef PiRANiA het volgende:
Plaats hier je belofte als Nederland wereld kampioen wordt
-> wordT ?
die andere is bijn vol, dan kan die van jou weer openquote:Op maandag 5 juli 2010 11:41 schreef Nielsch het volgende:
Poll: de WK-finale
Waarom dicht? Ja er is al een ander topic, maar deze is veel overzichtelijker en heeft een poll!
spanx man!quote:Op maandag 5 juli 2010 11:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die andere is bijn vol, dan kan die van jou weer open
andere is dicht, maggie weer open? thanxquote:Op maandag 5 juli 2010 11:41 schreef Nielsch het volgende:
Poll: de WK-finale
Waarom dicht? Ja er is al een ander topic, maar deze is veel overzichtelijker en heeft een poll!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |