Duitsland speelt het spel waar de situatie om vraagt. Vraagt de situatie om countervoetbal dan wordt het countervoetbal, vraagt de situatie om fris en sprankelend aanvalsspel dan wordt het dat. Duitsland is een veelzijdig team (in tegenstelling tot bijvoorbeeld Nederland).quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:11 schreef franske19 het volgende:
Eigenlijk is Duitsland ook maar een ordinaire counter ploeg. Zo goed spelen ze niet.
Ik snap echter niet dat je mijn normale reactie op een post van Koenitjuh die vroeg waar de afkorting BSB voor stond, en ik daarop BansheeBoy zei, je dit hebt weggehaald?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:11 schreef Symphonic het volgende:
Oke.,de kutpolls, kutplaatjes, kankermeldingen en flames zijn weg.
En nu kappen ermee
Ik heb eentje die niet achterloopt, maar die ook geen commentaar geeft.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:14 schreef Rockiejj het volgende:
Heeft er iemand een site die niet zo ver achterloopt EN commentaar heeft=
Ik loop nu achter.
http://www.eurovisionsports.tv/quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:14 schreef Rockiejj het volgende:
Heeft er iemand een site die niet zo ver achterloopt EN commentaar heeft=
Ik loop nu achter.
Maar argentinie heeft messiquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik snap niet dat je bang kan worden van Argentinië of Duitsland. Beiden hebben zwakke momenten. Momenten waarop wij kunnen toeslaan. (Zie: Tweede helft NL-BRA.)
overratedquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar argentinie heeft messi
En ik zie dat je me een note hebt gegeven ervoor? Naja zegquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:15 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Ik snap echter niet dat je mijn normale reactie op een post van Koenitjuh die vroeg waar de afkorting BSB voor stond, en ik daarop BansheeBoy zei, je dit hebt weggehaald?Wat is dat voor een rare actie? Was toch niets raars aan?
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:13 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
heel onvolwassen van mij
Ik heb je spoiler gelezen en wilde je een PM sturen. Het antwoord is ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Als "de Kannibaal" ingrijpt, hebben ze geen Messi meerquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar argentinie heeft messi
Zonder commentaar:Squote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:15 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
http://www.eurovisionsports.tv/
3 tot 5 seconden maar
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:14 schreef minutenman het volgende:
http://img714.imageshack.us/img714/2538/kankerhoerenbal.png
plaatje is 5 MB, da's wel wat veel van het goede, even linkje van gemaakt
goed om te horenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb je spoiler gelezen en wilde je een PM sturen. Het antwoord is ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |