Hail the Modquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:11 schreef Symphonic het volgende:
Oke.,de kutpolls, kutplaats, kankermeldingen en flames zijn weg.
En nu kappen ermee
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:11 schreef Symphonic het volgende:
Oke.,de kutpolls, kutplaats, kankermeldingen en flames zijn weg.
En nu kappen ermee
das snelquote:
Dit.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:11 schreef franske19 het volgende:
Eigenlijk is Duitsland ook maar een ordinaire counter ploeg. Zo goed spelen ze niet.
ze kunnen wel goed spelen, maar vooral tegen Engeland hadden ze veel counter goalsquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:11 schreef franske19 het volgende:
Eigenlijk is Duitsland ook maar een ordinaire counter ploeg. Zo goed spelen ze niet.
Beetje ongepast om Duitse oorlogsgrapjes te maken.quote:
heel onvolwassen van mijquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Beetje ongepast om Duitse oorlogsgrapjes te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not about changing the world. It's about doing our best to leave the world the way it is. It's about respecting the will of others and believing in your own...
je weet toch dat je na een reeks goede grappen moet stoppenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik dacht meer gegen die mauerquote:
volgens mij is het Engels en wordt het woord zelfs in Sister Act gebruiktquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Behoudens het eerste (geweldige) kwartier vind ik Duitsland niet meer dan redelijk spelen. Het kan ermee door, maar ik verwacht tot dusver niet dat één van deze twee ploegen een kans maakt tegen Spanje (mits spanje doorkomt vanavond maar dat lijkt me een formaliteit)quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:11 schreef franske19 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |