Daar gaan we dan wel over beppenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:54 schreef Nystiq het volgende:
Duitsland speelt flitsend positiespel.
Als ze tegen Nederland moeten in de finale, hoe gaat NL dit aanpakken.
Simpel, 90 minuten spelen zoals gister in de tweede helft.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:54 schreef Nystiq het volgende:
Duitsers met de naam Muller die bij Bayern spelen kunnen mij niet genoeg gele en rode kaarten krijgen.quote:
stfuquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Duitsers met de naam Muller die bij Bayern spelen kunnen mij niet genoeg gele en rode kaarten krijgen.
moet nederland weer hopen op een paar mazzelgoals, flitsend combinatiespel heb ik niet gezien van nederland het hele toernooi en verwacht ik ook niet meer.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:54 schreef Nystiq het volgende:
Heel voorzichtigquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:54 schreef Nystiq het volgende:
Tsja BBC he... Blijft toch 30x beter en professioneler dan de NOS.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:54 schreef Groningert het volgende:
Oe, mooie preview van Nederland - Uruguay @ bbc.
Bla bla blaquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:56 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
moet nederland weer hopen op een paar mazzelgoals, flitsend combinatiespel heb ik niet gezien van nederland het hele toernooi en verwacht ik ook niet meer.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:57 schreef Nystiq het volgende:
Ik denk dat dit net als NL - Brazil wordt. Duitsland domineerde in de 1e helft, Duitsland gaat een eigen goal maken in de 2e helft, Duitsland raakt de kluts kwijt, Argentinie maakt de 2-1, Argentinie wint.
Absoluutquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:56 schreef YazooW het volgende:
[..]
Tsja BBC he... Blijft toch 30x beter en professioneler dan de NOS.
Er is alleen een max van 222 personen ofzo las ik.Volgens mij is de actie ook verboden, iets met kansspel of zo.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:57 schreef RemcoW23 het volgende:
Hehe jaar lang gratis stroom.. Die actie zal nu wel goed lopen..
Maarja NEM.. In de jaren erna wordt je alsnog genaaid en hebben zij dat gratis jaar en zo weer uit.
In Duitsland loopt ook zo'n actie. Krijg je vijf jaar gratis gas.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:57 schreef RemcoW23 het volgende:
Hehe jaar lang gratis stroom.. Die actie zal nu wel goed lopen..
Maarja NEM.. In de jaren erna wordt je alsnog genaaid en hebben zij dat gratis jaar en zo weer uit.
Nein! Wir werden niemals kapitulieren!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:57 schreef Nystiq het volgende:
Ik denk dat dit net als NL - Brazil wordt. Duitsland domineerde in de 1e helft, Duitsland gaat een eigen goal maken in de 2e helft, Duitsland raakt de kluts kwijt, Argentinie maakt de 2-1, Argentinie wint.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
In Duitsland loopt ook zo'n actie. Krijg je vijf jaar gratis gas.
Zomaar mogelijk, maar niet waarschijnlijker dan dat het meer van de het voetbal uit de 1e helft wordt. En dan scoort Duitsland weer en is geen enkele Argentijnse aanval echt gevaarlijk.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:57 schreef Nystiq het volgende:
Seedorf is erg goed.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:58 schreef QuistNix20 het volgende:
Toch een beetje wrang, Seedorf bij de BCC als pundit.
Ik had hem graag nog eens in Oranje gezien dezer dagen.
mooi dat heb ik voorspeldquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:57 schreef Nystiq het volgende:
spanje domineert duitslandquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:59 schreef Bondsrepubliek het volgende:
Denken jullie ook de de finale Duitsland - Nederland/Uruguay wordt?
Neequote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:59 schreef Bondsrepubliek het volgende:
Op = op.. Dus denkt dat ie nog loopt.. Interessant dat kansspel gebeuren ja, nog niet eens aan gedacht..quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:58 schreef StephanL het volgende:
[..]
Er is alleen een max van 222 personen ofzo las ik.Volgens mij is de actie ook verboden, iets met kansspel of zo.
waarschijnlijk als duitsland nu wint zijn ze niet meer te stoppenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:59 schreef Bondsrepubliek het volgende:
Als de Duitse commentator aan het eind van de wedstrijd maar roept: "Wir sind immer noch gefickt".quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:54 schreef Nystiq het volgende:
Waarom capituleerde Duitsland dan? Ze konden de gasrekening niet meer betalenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
In Duitsland loopt ook zo'n actie. Krijg je vijf jaar gratis gas.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:57 schreef Nystiq het volgende:
Ik denk Duitsland/Argentinië - Nederland/Uruguay...quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:59 schreef Bondsrepubliek het volgende:
ik denk paraquayquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:01 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ik denk Duitsland/Argentinië - Nederland/Uruguay...
Spanjequote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:01 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ik denk Duitsland/Argentinië - Nederland/Uruguay...
Er is geen eigen goal geweest bij NED-BRAquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:57 schreef Nystiq het volgende:
Ben bang dat er dan een paar hier de schulden in duikenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:02 schreef YazooW het volgende:
Al die voorspellingen hier... ga een account aanmaken bij een bookie ofzo.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:03 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ben bang dat er dan een paar hier de schulden in duiken.
Villaquote:
echt hequote:
Waarom zegt ie steeds die Maria. Is er nog een Maria ?quote:
ik las het net, en terechtquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:02 schreef wdn het volgende:
[..]
Er is geen eigen goal geweest bij NED-BRABeide goals zijn toegekend aan Seijder.
BSB?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:06 schreef Koenitjuh het volgende:
flikker eens op met die poll en met die Tia Maria![]()
²
ga wegquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:02 schreef Symphonic het volgende:
Ik denk toch dat het Nederland - Duitsland gaat worden
Tia ja....quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom zegt ie steeds die Maria. Is er nog een Maria ?
amenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:06 schreef Koenitjuh het volgende:
flikker eens op met die poll en met die Tia Maria![]()
²
wie?quote:
ik zie Argentinië niet winnen vandaag, of het moet net zo'n pot worden als gisteren.quote:
jaquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:08 schreef tong80 het volgende:
Als je in de halve finale de tweede gele kaart van het toernooi krijgt mis je dan de finale ?
die kaarten van nu vallen toch weg?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:08 schreef tong80 het volgende:
Als je in de halve finale de tweede gele kaart van het toernooi krijgt mis je dan de finale ?
Kaarten worden na vandaag kwijtgescholden.. Juist om dat te voorkomen..quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:08 schreef tong80 het volgende:
het wordt zo'n ghana uruguay momentjequote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zie Argentinië niet winnen vandaag, of het moet net zo'n pot worden als gisteren.
Neequote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:08 schreef tong80 het volgende:
Nee. Vanaf de halve finale worden alle behaalde gele kaarten kwijtgescholden.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:08 schreef tong80 het volgende:
ik zie maradona zo het veld oprennen om de hand van god weer te gebruikenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:08 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
het wordt zo'n ghana uruguay momentje
Mooi klote met dus. Met bv Robben die er aléén heeft. Belachelijk natuurlijk.quote:
oh haha, nee, zat wel op fok tijdens die wedstrijd waar iedereen ineens zo begon te pratenquote:
Ok je stelt me gerustquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:08 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Kaarten worden na vandaag kwijtgescholden.. Juist om dat te voorkomen..
ze worden nu wel kwijtgescholden,quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi klote met dus. Met bv Robben die er aléén heeft. Belachelijk natuurlijk.
Hail the Modquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:11 schreef Symphonic het volgende:
Oke.,de kutpolls, kutplaats, kankermeldingen en flames zijn weg.
En nu kappen ermee
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:11 schreef Symphonic het volgende:
Oke.,de kutpolls, kutplaats, kankermeldingen en flames zijn weg.
En nu kappen ermee
das snelquote:
Dit.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:11 schreef franske19 het volgende:
Eigenlijk is Duitsland ook maar een ordinaire counter ploeg. Zo goed spelen ze niet.
ze kunnen wel goed spelen, maar vooral tegen Engeland hadden ze veel counter goalsquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:11 schreef franske19 het volgende:
Eigenlijk is Duitsland ook maar een ordinaire counter ploeg. Zo goed spelen ze niet.
Beetje ongepast om Duitse oorlogsgrapjes te maken.quote:
heel onvolwassen van mijquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Beetje ongepast om Duitse oorlogsgrapjes te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not about changing the world. It's about doing our best to leave the world the way it is. It's about respecting the will of others and believing in your own...
je weet toch dat je na een reeks goede grappen moet stoppenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik dacht meer gegen die mauerquote:
volgens mij is het Engels en wordt het woord zelfs in Sister Act gebruiktquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Behoudens het eerste (geweldige) kwartier vind ik Duitsland niet meer dan redelijk spelen. Het kan ermee door, maar ik verwacht tot dusver niet dat één van deze twee ploegen een kans maakt tegen Spanje (mits spanje doorkomt vanavond maar dat lijkt me een formaliteit)quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:11 schreef franske19 het volgende:
Duitsland speelt het spel waar de situatie om vraagt. Vraagt de situatie om countervoetbal dan wordt het countervoetbal, vraagt de situatie om fris en sprankelend aanvalsspel dan wordt het dat. Duitsland is een veelzijdig team (in tegenstelling tot bijvoorbeeld Nederland).quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:11 schreef franske19 het volgende:
Ik snap echter niet dat je mijn normale reactie op een post van Koenitjuh die vroeg waar de afkorting BSB voor stond, en ik daarop BansheeBoy zei, je dit hebt weggehaald?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:11 schreef Symphonic het volgende:
Oke.,de kutpolls, kutplaatjes, kankermeldingen en flames zijn weg.
En nu kappen ermee
Ik heb eentje die niet achterloopt, maar die ook geen commentaar geeft.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:14 schreef Rockiejj het volgende:
Heeft er iemand een site die niet zo ver achterloopt EN commentaar heeft=
Ik loop nu achter.
http://www.eurovisionsports.tv/quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:14 schreef Rockiejj het volgende:
Heeft er iemand een site die niet zo ver achterloopt EN commentaar heeft=
Ik loop nu achter.
Maar argentinie heeft messiquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik snap niet dat je bang kan worden van Argentinië of Duitsland. Beiden hebben zwakke momenten. Momenten waarop wij kunnen toeslaan. (Zie: Tweede helft NL-BRA.)
overratedquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar argentinie heeft messi
En ik zie dat je me een note hebt gegeven ervoor? Naja zegquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:15 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Ik snap echter niet dat je mijn normale reactie op een post van Koenitjuh die vroeg waar de afkorting BSB voor stond, en ik daarop BansheeBoy zei, je dit hebt weggehaald?Wat is dat voor een rare actie? Was toch niets raars aan?
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:13 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
heel onvolwassen van mij
Ik heb je spoiler gelezen en wilde je een PM sturen. Het antwoord is ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Als "de Kannibaal" ingrijpt, hebben ze geen Messi meerquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar argentinie heeft messi
Zonder commentaar:Squote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:15 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
http://www.eurovisionsports.tv/
3 tot 5 seconden maar
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:14 schreef minutenman het volgende:
http://img714.imageshack.us/img714/2538/kankerhoerenbal.png
plaatje is 5 MB, da's wel wat veel van het goede, even linkje van gemaakt
goed om te horenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb je spoiler gelezen en wilde je een PM sturen. Het antwoord is ja.
Komt ie nu mee terwijl ik bijna 400000 posts hebquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:13 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
je weet toch dat je na een reeks goede grappen moet stoppen
Aldus een Fok!'er.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:17 schreef Nystiq het volgende:
[..]
Hij wordt overschat, die knul kan niks man.
je bent ook al een tijdje niet meer grappigquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Komt ie nu mee terwijl ik bijna 400000 posts heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not about changing the world. It's about doing our best to leave the world the way it is. It's about respecting the will of others and believing in your own...
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Argentijnse frusti's ...quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:19 schreef Symphonic het volgende:
Hij wordt door vier man platgetrapt, en ik zag een natrappende beweging van die Argentijn.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:19 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Nee want die heeft Maradona opgesnoven.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
ben bang dat het nederland - spanje gaat worden, maar dat is ook een mooie wedstrijdquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:19 schreef Stiggie het volgende:
Dit is wel gaaf. Hoop echt dat duitsland wint en het NL - DUI wordt...
Als deze pot verlenging en penalties wordt is het beter voor NED.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:19 schreef Stiggie het volgende:
Dit is wel gaaf. Hoop echt dat duitsland wint en het NL - DUI wordt...
kepertje redelijkquote:
Omdat het dan waarschijnlijker is dat we tegen Spanje spelen of?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:20 schreef wdn het volgende:
[..]
Als deze pot verlenging en penalties wordt is het beter voor NED.
Omdat? Ze hebben toch rust zat de komende dagen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:20 schreef wdn het volgende:
[..]
Als deze pot verlenging en penalties wordt is het beter voor NED.
omdat spanje ook blessures krijgt in de zeer spannende wedstrijd tegen paraguayquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:21 schreef wopwopwop het volgende:
[..]
Omdat het dan waarschijnlijker is dat we tegen Spanje spelen of?
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:21 schreef Nystiq het volgende:
Jongens, dit wordt 1-1 en pingels. Geloof mij, ik zweer.
No wayquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:21 schreef Nystiq het volgende:
hopelijk wel, ik heb zin in penalty's.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:21 schreef Nystiq het volgende:
zoals het hoortquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:23 schreef tong80 het volgende:
Leuk net Tervez ging stervende naar de aarde deed alsof zijn been was gebroken en zijn medespelers dachten ja doei we gaan gewoon door.
inderdaad, ik heb echt niks met dat geschreeuw en dat toneelquote:
Nou een verlenging levert meer kans op...quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:21 schreef wopwopwop het volgende:
[..]
Omdat het dan waarschijnlijker is dat we tegen Spanje spelen of?
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:21 schreef Nystiq het volgende:
Hehe, beat thatquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:18 schreef RemcoW23 het volgende:
Daar komt de 2-0... Volgende doelpunt valt sowieso binnen 10 minuten
* RemcoW23 zet glazen bol weer weg.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL
En Argentinie met 9 man aan het eind van de wedstrijd.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:26 schreef popolon het volgende:
Dat wordt nog wel 4-0.
dat zou zo mooi zijnquote:
second that!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Zou mooi zijn als Para wint vanavond
Een paar rode kaarten ook ja.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:26 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
En Argentinie met 9 man aan het eind van de wedstrijd.
Koningsdrama, Messi roodquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:26 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
En Argentinie met 9 man aan het eind van de wedstrijd.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:18 schreef RemcoW23 het volgende:
Daar komt de 2-0... Volgende doelpunt valt sowieso binnen 10 minuten
* RemcoW23 zet glazen bol weer weg.
Laten we het hopenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Zou mooi zijn als Para wint vanavond
Oh, want Spanje zal totaal geen weerstand bieden hè?quote:
Veron is traag. Heb je nix aan.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:26 schreef Nitrouz het volgende:
Hij moet Véron erin gooien
iig die Otamendi eruit
Laat otamendi maar schuppen.... als het toch Nl-DE wordt, zoveel mogelijk duitsers eruit werken (A)quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:26 schreef Nitrouz het volgende:
Hij moet Véron erin gooien
iig die Otamendi eruit
Nee, maar dit Duitsland wint ook van Spanjequote:
Nederland moet gewoon WK kampioen worden in Zuid-Afrika. Dat zou gewoon prachtig zijn en dan vooral in dat landquote:
waarom?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Doe maar paar rood bij die wedstrijd
Dat dusquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:28 schreef Jojoke het volgende:
Schweinsteiger heeft echt een enorme SS-kop.![]()
ik denk ook dat duitsland wint van spanje..quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee, maar dit Duitsland wint ook van Spanje
Alles kan op dit WKquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:28 schreef Wilskracht het volgende:
Nu hopen dat Paraguay vanavond wint en de dag kan niet meer stuk.
En hij hoeft zijn linker arm niet te amputerenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |