Daar gaan we dan wel over beppenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:54 schreef Nystiq het volgende:
Duitsland speelt flitsend positiespel.
Als ze tegen Nederland moeten in de finale, hoe gaat NL dit aanpakken.
Simpel, 90 minuten spelen zoals gister in de tweede helft.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:54 schreef Nystiq het volgende:
Duitsers met de naam Muller die bij Bayern spelen kunnen mij niet genoeg gele en rode kaarten krijgen.quote:
stfuquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Duitsers met de naam Muller die bij Bayern spelen kunnen mij niet genoeg gele en rode kaarten krijgen.
moet nederland weer hopen op een paar mazzelgoals, flitsend combinatiespel heb ik niet gezien van nederland het hele toernooi en verwacht ik ook niet meer.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:54 schreef Nystiq het volgende:
Heel voorzichtigquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:54 schreef Nystiq het volgende:
Tsja BBC he... Blijft toch 30x beter en professioneler dan de NOS.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:54 schreef Groningert het volgende:
Oe, mooie preview van Nederland - Uruguay @ bbc.
Bla bla blaquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:56 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
moet nederland weer hopen op een paar mazzelgoals, flitsend combinatiespel heb ik niet gezien van nederland het hele toernooi en verwacht ik ook niet meer.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:57 schreef Nystiq het volgende:
Ik denk dat dit net als NL - Brazil wordt. Duitsland domineerde in de 1e helft, Duitsland gaat een eigen goal maken in de 2e helft, Duitsland raakt de kluts kwijt, Argentinie maakt de 2-1, Argentinie wint.
Absoluutquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:56 schreef YazooW het volgende:
[..]
Tsja BBC he... Blijft toch 30x beter en professioneler dan de NOS.
Er is alleen een max van 222 personen ofzo las ik.Volgens mij is de actie ook verboden, iets met kansspel of zo.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:57 schreef RemcoW23 het volgende:
Hehe jaar lang gratis stroom.. Die actie zal nu wel goed lopen..
Maarja NEM.. In de jaren erna wordt je alsnog genaaid en hebben zij dat gratis jaar en zo weer uit.
In Duitsland loopt ook zo'n actie. Krijg je vijf jaar gratis gas.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:57 schreef RemcoW23 het volgende:
Hehe jaar lang gratis stroom.. Die actie zal nu wel goed lopen..
Maarja NEM.. In de jaren erna wordt je alsnog genaaid en hebben zij dat gratis jaar en zo weer uit.
Nein! Wir werden niemals kapitulieren!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:57 schreef Nystiq het volgende:
Ik denk dat dit net als NL - Brazil wordt. Duitsland domineerde in de 1e helft, Duitsland gaat een eigen goal maken in de 2e helft, Duitsland raakt de kluts kwijt, Argentinie maakt de 2-1, Argentinie wint.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
In Duitsland loopt ook zo'n actie. Krijg je vijf jaar gratis gas.
Zomaar mogelijk, maar niet waarschijnlijker dan dat het meer van de het voetbal uit de 1e helft wordt. En dan scoort Duitsland weer en is geen enkele Argentijnse aanval echt gevaarlijk.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:57 schreef Nystiq het volgende:
Seedorf is erg goed.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:58 schreef QuistNix20 het volgende:
Toch een beetje wrang, Seedorf bij de BCC als pundit.
Ik had hem graag nog eens in Oranje gezien dezer dagen.
mooi dat heb ik voorspeldquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:57 schreef Nystiq het volgende:
spanje domineert duitslandquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:59 schreef Bondsrepubliek het volgende:
Denken jullie ook de de finale Duitsland - Nederland/Uruguay wordt?
Neequote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:59 schreef Bondsrepubliek het volgende:
Op = op.. Dus denkt dat ie nog loopt.. Interessant dat kansspel gebeuren ja, nog niet eens aan gedacht..quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:58 schreef StephanL het volgende:
[..]
Er is alleen een max van 222 personen ofzo las ik.Volgens mij is de actie ook verboden, iets met kansspel of zo.
waarschijnlijk als duitsland nu wint zijn ze niet meer te stoppenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:59 schreef Bondsrepubliek het volgende:
Als de Duitse commentator aan het eind van de wedstrijd maar roept: "Wir sind immer noch gefickt".quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:54 schreef Nystiq het volgende:
Waarom capituleerde Duitsland dan? Ze konden de gasrekening niet meer betalenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
In Duitsland loopt ook zo'n actie. Krijg je vijf jaar gratis gas.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:57 schreef Nystiq het volgende:
Ik denk Duitsland/Argentinië - Nederland/Uruguay...quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:59 schreef Bondsrepubliek het volgende:
ik denk paraquayquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:01 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ik denk Duitsland/Argentinië - Nederland/Uruguay...
Spanjequote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:01 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ik denk Duitsland/Argentinië - Nederland/Uruguay...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |