Daar gaan we dan wel over beppenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:54 schreef Nystiq het volgende:
Duitsland speelt flitsend positiespel.
Als ze tegen Nederland moeten in de finale, hoe gaat NL dit aanpakken.
Simpel, 90 minuten spelen zoals gister in de tweede helft.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:54 schreef Nystiq het volgende:
Duitsers met de naam Muller die bij Bayern spelen kunnen mij niet genoeg gele en rode kaarten krijgen.quote:
stfuquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Duitsers met de naam Muller die bij Bayern spelen kunnen mij niet genoeg gele en rode kaarten krijgen.
moet nederland weer hopen op een paar mazzelgoals, flitsend combinatiespel heb ik niet gezien van nederland het hele toernooi en verwacht ik ook niet meer.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:54 schreef Nystiq het volgende:
Heel voorzichtigquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:54 schreef Nystiq het volgende:
Tsja BBC he... Blijft toch 30x beter en professioneler dan de NOS.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:54 schreef Groningert het volgende:
Oe, mooie preview van Nederland - Uruguay @ bbc.
Bla bla blaquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:56 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
moet nederland weer hopen op een paar mazzelgoals, flitsend combinatiespel heb ik niet gezien van nederland het hele toernooi en verwacht ik ook niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |