idd. laf voetbal....quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:48 schreef popolon het volgende:
[..]
Janken, piepen, klagen.
En hij werd niet eens geraakt. Typisch Argentijns.
dat moeten ze dus wel even doen want ik heb 2-1 voor argentiniëquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:49 schreef Jojoke het volgende:
Duitsland moet wel oppassen dat ze niet een Brazilië-tje doen.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:49 schreef ems. het volgende:
De enige reden waarom Duitsland moet winnen is zodat we ze fijn kunnen afserveren in de finale.
klopt maar duitsers zijn ook goed in toneelquote:
Finale NED-DUI natuurlijkquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:50 schreef Perrin het volgende:
Voor wie "iets anders" heeft ingevuld, waarvoor dan wel?
Oneens, ligt niet aan het team, maar aan Messi zijn rol. Hij liep dehele tijd terug om de bal op te halen, terwijl hij de bal gewoon voorin op snelheid moet krijgen in een snelle aanval , dan is hij dodelijk, op dit moment vrij weinig dreiging van zijn kant, althans niet genoeg.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:50 schreef tong80 het volgende:
Messi speelt niet slecht. Alle aanvallen lopen over hem en alle acties voor het doel die gevaarlijk zijn zijn van hem. Hij kan er ook niks aan doen dat ie in het slechtste Argentinië ooit speelt. Dankzij Messi zijn ze toch in de kwartfinale gekomen. Het is gewoon Duitsland tegen Messi.
Zodat Nederland de Duitsers kunnen inmaken in de Finale natuurlijk.... die hele poll slaat nergens op omdat die functie er niet tussen staat!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:50 schreef Perrin het volgende:
Voor wie "iets anders" heeft ingevuld, waarvoor dan wel?
Ik ben nog steeds tegen ze en zal het altijd blijven.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:42 schreef tong80 het volgende:
Wie had vroeger ooit gedacht dat ik voor Duitsland zou zijn ?
da's ook eigenlijk verreweg de zinnigste reden..quote:
Dan moet bhoularouz spelen tegen argentinie, is Messi zo geneutraliseerdquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds tegen ze en zal het altijd blijven.
Wat mij betreft wint Argentinië dus.
Dat lijkt mij ook gunstiger voor ons in de eventuele finale.
Messi neutraliseren en je hebt geen kind aan ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |