Komt ie nu mee terwijl ik bijna 400000 posts hebquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:13 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
je weet toch dat je na een reeks goede grappen moet stoppen
Aldus een Fok!'er.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:17 schreef Nystiq het volgende:
[..]
Hij wordt overschat, die knul kan niks man.
je bent ook al een tijdje niet meer grappigquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Komt ie nu mee terwijl ik bijna 400000 posts heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not about changing the world. It's about doing our best to leave the world the way it is. It's about respecting the will of others and believing in your own...
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Argentijnse frusti's ...quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:19 schreef Symphonic het volgende:
Hij wordt door vier man platgetrapt, en ik zag een natrappende beweging van die Argentijn.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:19 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Nee want die heeft Maradona opgesnoven.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
ben bang dat het nederland - spanje gaat worden, maar dat is ook een mooie wedstrijdquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:19 schreef Stiggie het volgende:
Dit is wel gaaf. Hoop echt dat duitsland wint en het NL - DUI wordt...
Als deze pot verlenging en penalties wordt is het beter voor NED.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:19 schreef Stiggie het volgende:
Dit is wel gaaf. Hoop echt dat duitsland wint en het NL - DUI wordt...
kepertje redelijkquote:
Omdat het dan waarschijnlijker is dat we tegen Spanje spelen of?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:20 schreef wdn het volgende:
[..]
Als deze pot verlenging en penalties wordt is het beter voor NED.
Omdat? Ze hebben toch rust zat de komende dagen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:20 schreef wdn het volgende:
[..]
Als deze pot verlenging en penalties wordt is het beter voor NED.
omdat spanje ook blessures krijgt in de zeer spannende wedstrijd tegen paraguayquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:21 schreef wopwopwop het volgende:
[..]
Omdat het dan waarschijnlijker is dat we tegen Spanje spelen of?
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:21 schreef Nystiq het volgende:
Jongens, dit wordt 1-1 en pingels. Geloof mij, ik zweer.
No wayquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:21 schreef Nystiq het volgende:
hopelijk wel, ik heb zin in penalty's.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:21 schreef Nystiq het volgende:
zoals het hoortquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:23 schreef tong80 het volgende:
Leuk net Tervez ging stervende naar de aarde deed alsof zijn been was gebroken en zijn medespelers dachten ja doei we gaan gewoon door.
inderdaad, ik heb echt niks met dat geschreeuw en dat toneelquote:
Nou een verlenging levert meer kans op...quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:21 schreef wopwopwop het volgende:
[..]
Omdat het dan waarschijnlijker is dat we tegen Spanje spelen of?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |