Dan ken ik andere Brazilianen dan jijquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:58 schreef DaMayan het volgende:
Ze vinden vooral dat we scorend vermogen missen. Alleen Robben heeft dat volgens hun.
Volgens hun heeft Brazillie 3 Robben's voorin lopen: Fabiano, Robinho en Kaka.
Sowieso denken ze dat ze beter zijn.
Beetje vergelijkbaar met zoals hierdus? Bevreesd, maar met goed vertrouwen tegemoet kijkend.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:57 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik woon in Brazilië en men is zeer bevreest voor Nederland. Dat hoor ik iedereen zeggen en men is er niet zeker van dat Brazilië wint als je doorvraagt.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:02 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik denk wel dat uit deze match de finalist komt, denken de Brazilianen dat ook?:P
Idd. Brazilianen hebben een hele hoge pet op over het NL elftal en onderschatten NL op zeker niet.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:02 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Beetje vergelijkbaar met zoals hierdus? Bevreesd, maar met goed vertrouwen tegemoet kijkend.
Ik denk wel dat uit deze match de finalist komt, denken de Brazilianen dat ook?:P
Jij gaat oranje gekleed naar je werk?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idd. Brazilianen hebben een hele hoge pet op over het NL elftal en onderschatten NL op zeker niet.
Men kijkt er in elk geval heel erg naar uit. De meeste Brazilianen zullen indien Brazilië verliest Nederland steunen. Dat is althans van iedereen die ik spreek. Maar vooralsnog gaat/hoopt men daar niet van uit.
Voor mij als Nederlander hier is het wel grappig hoor, de geintjes die men met me maakt
Yepquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:17 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Jij gaat oranje gekleed naar je werk?
Wat een droombaanquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Yep
Nu ja, werk. We bekijken de werdstrijd hier op het werk, en ongeacht wat er daarna gebeurd hebben we een vrije dag. Dus om 11:00 zit deze knaap al aan het bier
Als enige Nederlander tussen de Brazilianen
Wat vinden ze van hun eigen team? Kunnen ze zich vinden in resultaatvoetbal of willen ze toch meer elan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:57 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik woon in Brazilië en men is zeer bevreest voor Nederland. Dat hoor ik iedereen zeggen en men is er niet zeker van dat Brazilië wint als je doorvraagt.
Men is blij dat ze zover gekomen zijn (velen hadden ook niet anders verwachtquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:25 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Wat vinden ze van hun eigen team? Kunnen ze zich vinden in resultaatvoetbal of willen ze toch meer elan?
Zelfde als Nederland dusquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Men is blij dat ze zover gekomen zijn (velen hadden ook niet anders verwacht). Maar de teneur is toch echt zo van dat Brazilië veel beter moet gaan spelen dan dat ze de eerdere wedstrijden speelden. Men is blij tot op heden, maar niet 100% tevreden met hoe Brazilië dus voetbalt voor zover.
Duitsland zal Argentinie uitschakelenquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:29 schreef ErwinRommel het volgende:
Op de een of andere manier schijt Brazilië bagger van Argentinië. Brazilië en Argentinië zijn 2 aarts-vijanden en hopen die niet te treffen.
Buiten de arrogantie van Maradona op dus die riep dat Pelé terugmoet naar een museum.
Ha, die strijd heb ik ook gemerkt in de paar maanden dat ik in die regio was. De rivaliteit tussen Argentinië en Chili aan de andere kant is nog wat serieuzer...quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:29 schreef ErwinRommel het volgende:
Op de een of andere manier schijt Brazilië bagger van Argentinië. Brazilië en Argentinië zijn 2 aarts-vijanden en hopen die niet te treffen.
Buiten de arrogantie van Maradona op dus die riep dat Pelé terugmoet naar een museum.
onzin, ik hoor niemand klagen, iedereen hier is juist super blij dat we in de kwartfinale van een WK staan met een finale die nog nooit zo dichtbij wasquote:
Misschien niet in jouw omgeving dat kanquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:58 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
onzin, ik hoor niemand klagen, iedereen hier is juist super blij dat we in de kwartfinale van een WK staan met een finale die nog nooit zo dichtbij was![]()
![]()
Ik gun het zequote:Op woensdag 30 juni 2010 19:02 schreef Michielos het volgende:
de braziliaanse pers, voetballers en de mensen die ik ken zeggend at NLD dik gaat verliezen. "we zijn klaar voor de finale" , "Nld mist kwaliteit" en "Enkel robben is OK" zijn de meest gehoorde uitspraken.
En ik geef ze geen ongelijk.. brasil for the win
nee, in het algemeen zijn de kranten juist erg positief over het resultaat, leeft iedereen naar brazilie toe en heb ik nog nooit zo'n stemming meegemaakt waarbij iedereen zich er zo verschrikkelijk van bewust is dat nederland misschien wel echt eens wereldkampioen kan wordenquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:01 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Misschien niet in jouw omgeving dat kanmaar over het algemeen zijn ze hier ook ontevreden over het spel
quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:02 schreef Michielos het volgende:
de braziliaanse pers, voetballers en de mensen die ik ken zeggend at NLD dik gaat verliezen. "we zijn klaar voor de finale" , "Nld mist kwaliteit" en "Enkel robben is OK" zijn de meest gehoorde uitspraken.
Is dat andersom ook zo trouwens?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:29 schreef ErwinRommel het volgende:
Andersom is dat ook zo jaquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:04 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Is dat andersom ook zo trouwens?
Zou dus wel een epische finale zijn, Argentinie-Brazilie
Idd, al zou ik Brazillie - Duitsland ook niet erg vindenquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:04 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik ook. De sympathieke brazilianen leven voor voetbal. In nederland scheppen ze enkel op, arrogantie viert hoogtij. Laten we dat maar eens meteen afstraffen
Schitterende finale inderdaad. Mooi voetbal, mooie techniek. Mijns inziens DE finale dit WKquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:05 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Idd, al zou ik Brazillie - Duitsland ook niet erg vinden
wat een slap gelul dit zeg......wat die brazilianen doen heeft juist helemaal NIETS met voetbal te maken. Meer met dat overdreven gedoe van feestvieren en carnaval enzo...die grijpen het voetbal aan om maar te gaan lopen feesten dansen en swingen. nederlanders leven juist echt met het voetbal mee.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:04 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik ook. De sympathieke brazilianen leven voor voetbal. In nederland scheppen ze enkel op, arrogantie viert hoogtij. Laten we dat maar eens meteen afstraffen
dat wordt slaapverwekkend voetbal, controlerend en stug en een beslissing die door een individueel technische actie valt.....quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:07 schreef Michielos het volgende:
[..]
Schitterende finale inderdaad. Mooi voetbal, mooie techniek. Mijns inziens DE finale dit WK
Ja, want het land met de beste supporters wint.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:10 schreef Michielos het volgende:
hahahaha nooit oranjefans gezien? Brasilia leeft met passie mee. Ze rollen NLD op.
Voetbal hoort ook een feest te zijn, ik hou echt van die Brazilianen lijkt elke keer wel Carnaval als ik ernaar kijk, dat frivole dat plezier in het spel. Bij Holland is dat allemaal plichtmatig en alleen maar centjes opstrijkenquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:09 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
wat een slap gelul dit zeg......wat die brazilianen doen heeft juist helemaal NIETS met voetbal te maken. Meer met dat overdreven gedoe van feestvieren en carnaval enzo...die grijpen het voetbal aan om maar te gaan lopen feesten dansen en swingen. nederlanders leven juist echt met het voetbal mee.
maar das ook logisch want tja, met het kansarme bestaan wat de meeste brazilianen lijden, is voetbal natuurlijk een ideale gelegenheid om een uitvlucht uit die misere te zoeken....
nee, geef mij maar gewoon de zuideuropese beleving ipv al dat theatrale feestgedrag
Helaas moet ik je hier 100% gelijk in geven. Woon hier, en echt alles ligt stil zodra Brazilië gaat spelen. Werken??? Wat is dat? Nee, men heeft dan allemaal collectief vrij. Nu ja, bijna iedereen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:09 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
wat een slap gelul dit zeg......wat die brazilianen doen heeft juist helemaal NIETS met voetbal te maken. Meer met dat overdreven gedoe van feestvieren en carnaval enzo...die grijpen het voetbal aan om maar te gaan lopen feesten dansen en swingen. nederlanders leven juist echt met het voetbal mee.
maar das ook logisch want tja, met het kansarme bestaan wat de meeste brazilianen lijden, is voetbal natuurlijk een ideale gelegenheid om een uitvlucht uit die misere te zoeken....
nee, geef mij maar gewoon de zuideuropese beleving ipv al dat theatrale feestgedrag
ik vind het behoorlijk lachwekkend, dat carnavaleske gedoe...dan zie je van die wijven staan heupwiegen en met hun tieten schudden terwijl ze achterin net een aanval aan het opbouwen zijn of er een corner voor de tegenstander genomen wordt......hou toch op. dat heeft niets met passie te maken maar puur met simpel banaal bananenrepubliek achtig feestgedragquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:10 schreef Michielos het volgende:
hahahaha nooit oranjefans gezien? Brasilia leeft met passie mee. Ze rollen NLD op.
Maar wel geil...quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:13 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
ik vind het behoorlijk lachwekkend, dat carnavaleske gedoe...dan zie je van die wijven staan heupwiegen en met hun tieten schudden terwijl ze achterin net een aanval aan het opbouwen zijn of er een corner voor de tegenstander genomen wordt......hou toch op. dat heeft niets met passie te maken maar puur met simpel banaal bananenrepubliek achtig feestgedrag
Ze mogen wmb een atoombom op Brasilia gooien. Wil er nog niet dood gevonden worden.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:10 schreef Michielos het volgende:
En hoe is je kennis van het Braziliaans-Portugees?quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:30 schreef Michielos het volgende:
gast ik ben een braziliefan in hart en near
quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En hoe is je kennis van het Braziliaans-Portugees?
Dan quote ik even een voorgaande post van jou:quote:
Zie dat vetgedrukte.quote:de braziliaanse pers, voetballers en de mensen die ik ken zeggend at NLD dik gaat verliezen. "we zijn klaar voor de finale" , "Nld mist kwaliteit" en "Enkel robben is OK" zijn de meest gehoorde uitspraken.
Stomme vraag maar wat is het verschil tussen braziliaans en portugees?quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan quote ik even een voorgaande post van jou:
[..]
Zie dat vetgedrukte.
Laat mij maar eens zien dan dat de pers dit hier schrijft. Ik weet namelijk dat dat NIET zo is, zultkop!!!
Weinig, maar uitspraak en spelling van woorden is toch nog steeds flink.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:42 schreef Flammie het volgende:
[..]
Stomme vraag maar wat is het verschil tussen braziliaans en portugees?
Niks troll.quote:
Ik vindt Brazilië een heel stuk arroganter en meer over de top overkomen als de Nederlandse spelers.... dus leg me dat eens uit?quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:04 schreef Michielos het volgende:
[..]
zoals net fijntjes in het wk journaal werd opgemerkt en geanalyseerd: brazilie is samen met nederland de enige ploeg die het middenveld verdedigend en stug laat spelen en verder is het niet meer dan een stel ordinaire schoppers bij elkaar.....dus tja, met dat imposante brazilie valt het wel mee en ik verwacht dan ook een vrij gecontroleerde 3-1 overwinning voor Oranje!quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:47 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ik vindt Brazilië een heel stuk arroganter en meer over de top overkomen als de Nederlandse spelers.... dus leg me dat eens uit?
Dwaas kun je niets voor hem vinden?quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:49 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
zoals net fijntjes in het wk journaal werd opgemerkt en geanalyseerd: brazilie is samen met nederland de enige ploeg die het middenveld verdedigend en stug laat spelen en verder is het niet meer dan een stel ordinaire schoppers bij elkaar.....dus tja, met dat imposante brazilie valt het wel mee en ik verwacht dan ook een vrij gecontroleerde 3-1 overwinning voor Oranje!
jij kent niet eens mensen, laat staan brazilianen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:02 schreef Michielos het volgende:
jawelquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:51 schreef Flammie het volgende:
[..]een realistische blik is je niet bekend zie ik
hahaha, ja, en excelsior is een van de sterkste en meest onderschatte clubteams van Europaquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:53 schreef Flammie het volgende:
Brazilie is echt een topland boordevol kwaliteit en nog belangrijker zelfs: boordevol inzet
Een troll heeft geen hart...quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:30 schreef Michielos het volgende:
gast ik ben een braziliefan in hart en near
Juist. Helemaal waar.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:53 schreef Flammie het volgende:
Brazilie is echt een topland boordevol kwaliteit en nog belangrijker zelfs: boordevol inzet
lache!quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Juist. Helemaal waar.
Brazilië en de pers verwachten uitermate veel van hen. Dat neemt wat spanning weg voor Nederland want die kunnen als underdog hun ding doen. Feit is ook dat de Braziliaanse pers Nederland helemaal niet overschat, integendeel zelfs.
Men spreekt van een emotioneel duel waar het erop of eronder is voor beide landen. En men roemt de NL kwaliteiten. De pers noemt het nu al een spectakel.
Wel haalt men er de statistieken bij zoals hier te lezen valt:
http://veja.abril.com.br/(...)messa-de-espetaculo/
Ik wil jou niet tegen het lijf lopen als we vrijdag verliezen. Of laat ik het anders zeggen; ik hoop voor jou dat je mij dan niet tegen het lijf loopt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:02 schreef Michielos het volgende:
Zo optimistisch zie ik het ook weer niet. Ik denk dat het een magere 2-1 overwinning word voor Nederland. Juist omdat zij vanuit de underdog positie spelen. Maar dat is mijn voorspelling dan ook.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:49 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
zoals net fijntjes in het wk journaal werd opgemerkt en geanalyseerd: brazilie is samen met nederland de enige ploeg die het middenveld verdedigend en stug laat spelen en verder is het niet meer dan een stel ordinaire schoppers bij elkaar.....dus tja, met dat imposante brazilie valt het wel mee en ik verwacht dan ook een vrij gecontroleerde 3-1 overwinning voor Oranje!
Nederland heeft tegen elk land een goede kans om te winnen vanwege de kwaliteit die het team heeft.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:55 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Een troll heeft geen hart...
OT:
Nederland maakt een goede kans tegen brazilië!
ALs ik jou tegenkom lach ik je recht in je gezicht uit manquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik wil jou niet tegen het lijf lopen als we vrijdag verliezen. Of laat ik het anders zeggen; ik hoop voor jou dat je mij dan niet tegen het lijf loopt.![]()
Overigens komt dat Hollandse gezeik een beetje mn reet uit. Net Henk Spaan bij het WK journaal. Wat werd ik moe van die vent, anders gaat ie effe de kont van Dunga likken. God, wat een pessimist.
Ook ik ben beducht voor Brazilie en reken ons zeker niet rijk, maar een kans hebben we zeker.
kun jij lezen wat er in die reacties staat onder aan dat stukje tekst op die website??quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zo optimistisch zie ik het ook weer niet. Ik denk dat het een magere 2-1 overwinning word voor Nederland. Juist omdat zij vanuit de underdog positie spelen. Maar dat is mijn voorspelling dan ook.
Nogmaals, die michielos pretendeert de kennis in huis te hebben over wat de pers HIER in Brazilië over NL zegt. Laat ik het zo zeggen, geloof hem niet.
Leugens, jij komt nooit buiten.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:01 schreef Flammie het volgende:
[..]
ALs ik jou tegenkom lach ik je recht in je gezicht uit man
alsof dat ook maar 1 iemand iets kan schelen grmppfffquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:01 schreef Flammie het volgende:
[..]
Als ik jou tegenkom herken ik je niet eensquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:01 schreef Flammie het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik wil jou niet tegen het lijf lopen als we vrijdag verliezen. Of laat ik het anders zeggen; ik hoop voor jou dat je mij dan niet tegen het lijf loopt.![]()
Overigens komt dat Hollandse gezeik een beetje mn reet uit. Net Henk Spaan bij het WK journaal. Wat werd ik moe van die vent, anders gaat ie effe de kont van Dunga likken. God, wat een pessimist.
Ook ik ben beducht voor Brazilie en reken ons zeker niet rijk, maar een kans hebben we zeker.
ff snel vertaald:quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:00 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
lache!
wat zeggen ze in die reacties daaronder??
De waarheid is dat de Braziliaanse selectie respect inboezemt. Door haar voetbal geschiedenis en opwerktraject. Met bescheidenheid en doorzettingsvermogen de 6de wereldtitel!quote:lauriane
| terça-feira, 29 de junho de 2010 | 17:36
A grande verdade é que a seleção do Brasil,é uma seleção que impoe respeito.Por sua historia e trajetória…Com humildaede e determinação o hexa vem!
Ik denk dat deze wedstrijd de meest moeilijke gaat worden van de Braziliaanse selectie, daarom geloof ik dat boven alles het een match gaat worden van veel offers gedurende die 90 minuten maar beloond gaat worden met een mooie overwinning en dat later Spanje aan de beurt is en uiteindelijk Argentinië om de WK beker te winnen.quote:Roberto
| quarta-feira, 30 de junho de 2010 | 5:24
Acho que este será o jogo mais dificil da seleção,porem acredito que apesar de todo o sofrimento que iremos passar durante os noventa minutos de jogo,será recompensado com uma brilhante vitória e depois da holanda será a vez da espanha e por fim a argentina para fechar esta copa com chave de ouro.
Que Deus permita wue tudo dê certo,vamos acreditar nisso.
Ik denk dat het een spel van opoffering gaat worden maar dat Brazilie uiteindelijk gaat winnen van Holand.quote:angelia
| quarta-feira, 30 de junho de 2010 | 8:41
acho que sera um jog de sofrimento mas o brasil vai passar pela holanda
Omdat jij (volgens mij) een type bent die er prat op gaat dat hij gelijk had en dat ook duidelijk kenbaar moet maken. Maar gelukkig zit jij om kwart voor zes op FOK! En daar heb ik dan niks te zoeken.quote:
thanks! leuk, zin in die kraker!!!!!quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ff snel vertaald:
[..]
De waarheid is dat de Braziliaanse selectie respect inboezemt. Door haar voetbal geschiedenis en opwerktraject. Met bescheidenheid en doorzettingsvermogen de 6de wereldtitel!
[..]
Ik denk dat deze wedstrijd de meest moeilijke gaat worden van de Braziliaanse selectie, daarom geloof ik dat boven alles het een match gaat worden van veel offers gedurende die 90 minuten maar beloond gaat worden met een mooie overwinning en dat later Spanje aan de beurt is en uiteindelijk Argentinië om de WK beker te winnen.
Als God het ons permiteerd en alles goed gaat geloof ik in dit.
[..]
Ik denk dat het een spel van opoffering gaat worden maar dat Brazilie uiteindelijk gaat winnen van Holand.
Dat kan helaas niet. Het is of Spanje of Argentinië, niet alle twee.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:07 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik denk dat deze wedstrijd de meest moeilijke gaat worden van de Braziliaanse selectie, daarom geloof ik dat boven alles het een match gaat worden van veel offers gedurende die 90 minuten maar beloond gaat worden met een mooie overwinning en dat later Spanje aan de beurt is en uiteindelijk Argentinië om de WK beker te winnen.
Correctie; afgezien van een aantal realistenquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Reacties zijn hetzelfde als in Nederland. Het merendeel van de Nederlanders gelooft er wel in, afgezien van een aantal azijnzeikers.
Dat zijn lezers reacties knurft!!!!!quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:08 schreef Michielos het volgende:
Ik dacht dat ze de kansen niet zo nauw zagen.. ze zeggen gvd zelf dat ze gaan winnen
Nee, dan ben ik op de plek waar het WK bekeken dient te worden: de kroeg. En of we nou winnen of verliezen, daar kom ik vrijdag niet meer uit.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:10 schreef Michielos het volgende:
[..]ji bent dan aant nahuilen van de loss
![]()
![]()
en ik lach me dood
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Reacties zijn hetzelfde als in Nederland. Het merendeel van de Nederlanders gelooft er wel in, afgezien van een aantal azijnzeikers.
Wel kicken om wedstrijd in Brazil te kijken, Erwinquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
![]()
Juist, jij schreef dat eerder dan ik dat deed
Het was dan ook een lezersreactiequote:Op woensdag 30 juni 2010 20:10 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dat kan helaas niet. Het is of Spanje of Argentinië, niet alle twee.
Dat is het zekerquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wel kicken om wedstrijd in Brazil te kijken, Erwin
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is het zeker
Mijn schoonmoeder heeft een shirt voor mij gemaakt van 2 originee shirts. Voorkant Brazilië, achterkant Nederland
Ik troll niet.. geef alleen mijn eerlijke meningquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:15 schreef BrandX het volgende:
Flammie en michielos mogen nokken met trollen
Jouw schoonmoederquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is het zeker
Mijn schoonmoeder heeft een shirt voor mij gemaakt van 2 originee shirts. Voorkant Brazilië, achterkant Nederland
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is het zeker
Het ging er denk ik in dit topic om over hoe Brazilianen de komende wedstrijd zien. Ik geef daar mijn opinie over van wat ik hier zo hoor. Michielos loopt enkel stennis te schoppen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:18 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik troll niet.. geef alleen mijn eerlijke meningMensen hebben dan ineens de behoefte om iedereen die het niet eens is met hun perfecte ideeen als troll te bestempelen... daar kan ik niet veel aan doen en ik wens die mensen dan ook veel succes verder
![]()
Een heel lief mens en ze hoopt voor mij dat NL gaat winnenquote:
je mag best je mening geven, maar hou het sportief en ga niet met een troll mee lopen doenquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:18 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik troll niet.. geef alleen mijn eerlijke meningMensen hebben dan ineens de behoefte om iedereen die het niet eens is met hun perfecte ideeen als troll te bestempelen... daar kan ik niet veel aan doen en ik wens die mensen dan ook veel succes verder
![]()
Michielos spreekt vloeiend 15 talen dus daar zal portugees ook wel onder vallen...quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het ging er denk ik in dit topic om over hoe Brazilianen de komende wedstrijd zien. Ik geef daar mijn opinie over van wat ik hier zo hoor. Michielos loopt enkel stennis te schoppen.
Op mijn vraag naar berichten vanuit de Braziliaanse pers waarin ze zeggen dat NL geen kwaliteit heeft, enkel Robben OK is, en NL dik gaat verliezen heeft hij geen antwoord op. En dan zegt hij het Portugees nog machtig te zijn ook. Dus troll.
Ik beledig toch niemand.. vergelijk dat maar met mensen die zeggen: IK HOOP NIET DAT IK JOU TEGENKOM en dan weet je waar het gedoe vandaan komt ...quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
je mag best je mening geven, maar hou het sportief en ga niet met een troll mee lopen doen
Inderdaad GMTAquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:25 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik beledig toch niemand.. vergelijk dat maar met mensen die zeggen: IK HOOP NIET DAT IK JOU TEGENKOM en dan weet je waar het gedoe vandaan komt ...
waar zeg ik dat je iemand beledigdquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:25 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik beledig toch niemand.. vergelijk dat maar met mensen die zeggen: IK HOOP NIET DAT IK JOU TEGENKOM en dan weet je waar het gedoe vandaan komt ...
Ik ken dat gevoelquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:26 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Een kennis van me is een Braziliaan, maar heeft meer dan sympathie voor Nederland. Het is moeilijk kiezen voor die persoon.
Juistem!!!quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
anyways, tis wel duidelijk voor iedereen zo dacht ik? Laten we gewoon weer on topic gaan, veel leuker dan dit gezever
Hopelijk ten overvloede: dit topic gaat niet over jou en ook niet over je collega Michielos. Het heet daarom ook "Hoe zien de Brazilianen de komende wedstrijd". Er staat dus niet: "Hoe zien Flammie en Michielos de komende wedstrijd". Er worden dus IDEEEN en FEITEN uitgewisseld en het is niet de bedoeling dat jullie daar continu dwars tussen gaan liggen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:18 schreef Flammie het volgende:
[..]
![]()
Ik vind dat ze er patent op aan moet vragenquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ken dat gevoel![]()
Ik support Brazilië alsook Nederland. Maar omdat ik Nederlands ben moet ik mijzelf nu wel voor de keuze stellen. Vandaar ook dat lieve gebaar van mijn schoonmoeke.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ken dat gevoel![]()
Ik support Brazilië alsook Nederland. Maar omdat ik Nederlands ben moet ik mijzelf nu wel voor de keuze stellen. Vandaar ook dat lieve gebaar van mijn schoonmoeke.
Idd, zo is het maar net Koos.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:33 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik zal hier morgen wel een vertaling van een analyse van de Braziliaanse pers neerzetten over het komende spel.
Michielos zegt toch dat hij gesproken heeft met braziliaanse vrienden en persartikelen onder ogen gehad heeft... waar blijft jouw inhoudelijke reactie dan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hopelijk ten overvloede: dit topic gaat niet over jou en ook niet over je collega Michielos. Het heet daarom ook "Hoe zien de Brazilianen de komende wedstrijd". Er staat dus niet: "Hoe zien Flammie en Michielos de komende wedstrijd". Er worden dus IDEEEN en FEITEN uitgewisseld en het is niet de bedoeling dat jullie daar continu dwars tussen gaan liggen.
Nou, dit moet toch te snappen zijn
Dan moet Erwin op de vlucht voor een boze meutequote:Op woensdag 30 juni 2010 20:37 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat gebeurt er in Brazilië als Nederland onverhoopt toch nog wint?
Dan vervloekt men Dungaquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:37 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat gebeurt er in Brazilië als Nederland onverhoopt toch nog wint?
Nee, dat valt gelukkig wel meequote:Op woensdag 30 juni 2010 20:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan moet Erwin op de vlucht voor een boze meute
Nog meer dan NL-Duitsland. Je kan je dat niet voorstellenquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:39 schreef Flammie het volgende:
Zijn argentinie en brazilie dan ook echt van die aartsrivalen ofzo?
Zag gisterochtend een repo van Brazilie-Chili in Sao Paolo. Leken mij geen agressieve mensen. Hoewel ik wel eens een programma heb gezien over Brazilliaanse hooligans. Die lui zijn gek!quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, dat valt gelukkig wel mee
Maar men zal niet blij zijn nee. Logisch, net zoals in NL mocht NL verliezen.
De bevolking is gemixed positief dat Brazilië gaat winnen. Dat hangt van de "klasse" af. De hogere klasse heeft meer analytisch vermogen dan de arbeiders klasse.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:37 schreef Flammie het volgende:
[..]
On topic: Wonen in brazilie lijkt me coolBen benieuwd hoe de bevolking buiten de kranten en media de wedstrijd tegemoet ziet
Dat Braziliaans hooliganisme is enkel en alleen bij de landelijke competities aanwezig. Nu met het WK bv is het "ouwe jongens krentebrood"quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zag gisterochtend een repo van Brazilie-Chili in Sao Paolo. Leken mij geen agressieve mensen. Hoewel ik wel eens een programma heb gezien over Brazilliaanse hooligans. Die lui zijn gek!
En wat denk jij zelf ?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De bevolking is gemixed positief dat Brazilië gaat winnen. Dat hangt van de "klasse" af. De hogere klasse heeft meer analytisch vermogen dan de arbeiders klasse.
Maar zeker is dat iedereen denkt dat het een hele lastige match gaat worden. Die gedachte heerst bij iedereen, maar wel met uiteindelijk een positief resultaat voor Brazilië. Hard bevochten, maar gewonnen is de teneur.
Haha heb daar ook geen idee vanquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat Braziliaans hooliganisme is enkel en alleen bij de landelijke competities aanwezig. Nu met het WK bv is het "ouwe jongens krentebrood"
Uiteraard. Dat is de tactiek vorafgaande deze match. En andersom voor NL geldt hetzelfde. Reken maar dat de NL selectie alles nauwlettend leest over de Braziliaanse perikelen om zo de zwakke schakels te kunnen vinden en dat in hun voordeel te kunnen ombuigen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:44 schreef Boca_Raton het volgende:
Vermoeden de Brazilianen ook dat het misschien wel tactiek van Nederland is om expres zo terughoudend te spelen?
Dus zij denken dat we nog niet los zijn gebroken zeg maarquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Uiteraard. Dat is de tactiek vorafgaande deze match. En andersom voor NL geldt hetzelfde. Reken maar dat de NL selectie alles nauwlettend leest over de Braziliaanse perikelen om zo de zwakke schakels te kunnen vinden en dat in hun voordeel te kunnen ombuigen.
Daarom was die "spionage" van de besloten training op penalties van NL een schande.
Ik teken er acuut voor!quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Magere 2-1 overwinning voor Nederland
Heh dat is dan bv Corinthians vs Sao Paulo/Palmeirosquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Haha heb daar ook geen idee vanZag wel dat fans elkaar letterlijk met pistolen te lijf gingen.
Van dit soort posts word ik altijd bang. Statistieken brrrrrquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:46 schreef rednitro het volgende:
nederland heeft zeker een goede kans, al schat ik de verhoudingen op 60/40 voor brazilie.
Alleen er is iets dat me niet los laat.
We gaan het niet winnen ... waarom? de statistieken laten zien dat een zuid Amerikaans land dit wk wint.
het gaat al sinds 62 om en om.
bovendien de dominantie van zuid Amerikaanse landen is iets te groot hier.
Ik hoop dat we winnen maar ik blijf bij mijn eerdere stelling.
Nederland zal nooit geen wereld kampioen worden.
Tja, resultaten uit het verleden (Brazilië) zijn geen garantie voor de toekomst.quote:
Dat gebeurt doorgaans zo laat, dat is nogal eens het probleem bij NLquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:56 schreef Flammie het volgende:
Maar als Nederland het op zijn/haar heupen krijgt (beginrondes 2008) dan winnen we
Nu is het de spanning van een KO-fase, dat je er dus direct uitgeflikkerd wordt als er fouten worden begaan.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:56 schreef Flammie het volgende:
Overigens denk IK als niet brazliaan zijnde dat het een 50/50 bloed zweet en tranen wedstrijd zal worden
Maar als Nederland het op zijn/haar heupen krijgt (beginrondes 2008) dan winnen we
2008 gebeurde het te vroeg... nu zullen ze precies op tijd zijnquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:57 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat gebeurt doorgaans zo laat, dat is nogal eens het probleem bij NL
Ik kijk óf niet, of met één oog half dicht... té spannendquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:58 schreef Flammie het volgende:
[..]
2008 gebeurde het te vroeg... nu zullen ze precies op tijd zijn
Ha Kluivertquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:57 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Nu is het de spanning van een KO-fase, dat je er dus direct uitgeflikkerd wordt als er fouten worden begaan.
En die spanning moet Nederland nu eens eindelijk aankunnen.![]()
![]()
Het wordt een heel stugge wedstrijd, beide ploegen gaan niet open kaart spelen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:56 schreef Flammie het volgende:
Overigens denk IK als niet brazliaan zijnde dat het een 50/50 bloed zweet en tranen wedstrijd zal worden
HET MOET INDERDAAAAD!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:05 schreef Rookert het volgende:
Eerste wedstrijd waar ik écht met spanning naar ga kijken van NL dit WK, het moet nu wel gebeuren
Juist. Niet Van Bommel, het balletje laten lopen in de eerste 10 minuten, want dan heb je het verdomme zitten.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:59 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ha KluivertDat betekent dus: vanaf het BEGIN knokken, niet pas als we achterstaan.
Ik zie het ook als 60/40 met 60 voor brazil.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:09 schreef heiden6 het volgende:
Ik denk dat ze het zien als 60/40, dat ze toch wel enigszins favoriet zijn, maar we worden zeker veel serieuzer genomen dan Chili, en terecht natuurlijk. Ze zijn wel hoogmoedig, maar niet achterlijk.
Eens.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:22 schreef Rookert het volgende:
Gelukkig hoeft niemand zich te motiveren voor Brazilië.
Die mogen anders best een gewelddadig tandje bijschakelen. Die Brazillianen (Silva en die andere DM) rossen er namelijk aardig op los, zonder kaarten aan hun broek te krijgen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:23 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Eens.
Hopelijk raken sommige spelers ( Van Bommel en De Jong ) niet te gemotiveerd.
9 spelers op scherp toch?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:23 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Eens.
Hopelijk raken sommige spelers ( Van Bommel en De Jong ) niet te gemotiveerd.
Hoop niet dat dat de instelling isquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die mogen anders best een gewelddadig tandje bijschakelen. Die Brazillianen (Silva en die andere DM) rossen er namelijk aardig op los, zonder kaarten aan hun broek te krijgen.
Zoveel toch niet, dacht ik.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:26 schreef Rookert het volgende:
[..]
9 spelers op scherp toch?![]()
Van Marwijk moet ernstig gaan schuiven in halve finale anders
Ja, maar je weet toch, de Fifa is op de hand van de Brazilianen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die mogen anders best een gewelddadig tandje bijschakelen. Die Brazillianen (Silva en die andere DM) rossen er namelijk aardig op los, zonder kaarten aan hun broek te krijgen.
Ik begrijp sowieso niet dat al die coaches altijd zo open zijn over opstellingen en dergelijke. Volgens mij kun je veel verwarring stichten door vandaag en morgen twijfel te zaaien over de inzetbaarheid van Van der Vaart, te doen alsof de kans dat Elia op linksbuiten speelt zeker aanwezig is, een hint geven dat Van der Vaart misschien op de plek van De Jong gezet zal worden (gewoon in de media zeggen dat je wat meer voetbal op het middenveld wilt of iets dergelijks). Die Brazilianen kunnen zeer gemakkelijk rekening houden met Nederland als ze nu al de opstelling kunnen invullen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Uiteraard. Dat is de tactiek vorafgaande deze match. En andersom voor NL geldt hetzelfde. Reken maar dat de NL selectie alles nauwlettend leest over de Braziliaanse perikelen om zo de zwakke schakels te kunnen vinden en dat in hun voordeel te kunnen ombuigen.
Daarom was die "spionage" van de besloten training op penalties van NL een schande.
En waar baseer je dat dan op? De historie, de selecties, de mentailteit en teamspirit, het vertoonde spel tot nu toe, blessures en schorsingen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:13 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik zie het ook als 60/40 met 60 voor brazil.
Alles vervalt toch na de kwartfinales?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:26 schreef Rookert het volgende:
[..]
9 spelers op scherp toch?![]()
Van Marwijk moet ernstig gaan schuiven in halve finale anders
Niet als je een nieuwe gele kaart erbij krijgt toch?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:52 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Alles vervalt toch na de kwartfinales?
Tuurlijk zijn ze wel blij met Nederland als tegenstander. Veel beter dan tegen Duitsland, Spanje Argentinie. Oranje bakt er geen reet van, zelfs niet tegen al die B-landen waar ze tegen hebben staan klungelen. Als Brazilie even aanzet rollen ze die lachwekkende verdediging met opa Bronkhorst voorop, helemaal op.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:07 schreef Ruhn het volgende:
Ik heb een aantal vrienden in Brazilie wonen en ze zijn daar absoluut niet blij met Nederland als tegenstander. Ook schijnt het vertrouwen in het team een dieptepunt bereikt hebben daar.
Dit WK zijn er eigenlijk geen echte B-landen geweest, zelfde geldt voor A-landen...quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:00 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn ze wel blij met Nederland als tegenstander. Veel beter dan tegen Duitsland, Spanje Argentinie. Oranje bakt er geen reet van, zelfs niet tegen al die B-landen waar ze tegen hebben staan klungelen. Als Brazilie even aanzet rollen ze die lachwekkende verdediging met opa Bronkhorst voorop, helemaal op.
Brazilie, Spanje en Argentinie steken met kop en schouders boven de rest uit. Duitsland doet leuk mee, de rest is volslagen kansloos.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:02 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dit WK zijn er eigenlijk geen echte B-landen geweest, zelfde geldt voor A-landen...
Alleen Argentinië overtuigend, 2-1 Brazilië bij Noord-Korea was slecht en die 0-1 van Zwitersland tegen Spanje was ook een domper... Niemand heeft over ploegen heengewalst, Portugal hoef ik niet te noemen lijkt mequote:Op woensdag 30 juni 2010 22:06 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Brazilie, Spanje en Argentinie steken met kop en schouders boven de rest uit. Duitsland doet leuk mee, de rest is volslagen kansloos.
Juist! Dus géén schuifie-schuifie bij Nederland. Vól er tegenaan, 90 minuten lang. En blijven aanvallen. Niet na 1-0 gapend over het veld. Alle registers open. In z'n vier het veld over.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:11 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Juist. Niet Van Bommel, het balletje laten lopen in de eerste 10 minuten, want dan heb je het verdomme zitten.
Ik wil een vechtend ( figuurlijk natuurlijk ) en strijdens Oranje zien, welke zijn kwaliteiten op de juiste tijd benut. De kansen moeten nu véél meer benut worden. Vorige wedstrijden zouden we toch wel meer scoren dan de tegenstander, maar nu moet er met véél meer passie gespeeld worden en moeten er zuivere passes gegeven worden.
Het is nu of nooit dat we die Brazilianen sinds lange tijd kunnen hebben.
Vechten voor je vaderland, dan kunnen we écht winnen. Zonder strijd kan je nooit de aanwezige kwaliteiten ten volle benutten. Opzeker nooit. Daarom moet er eerst gevochten worden om die bal in bezit te krijgen en van daaruit bouwen en bouwen en doormiddel van lekkere combinaties en er fel opzitten de Brazilianen het leven zuur maken.
Resultaat: 2-0 voor het Nederlands elftal binnen de 90 minuten.
Sta je dan niet op 1 gele kaart, omdat die andere kaart wel vervalt? Dan moet je alleen zorgen dat je in de halve finale niet nog een keer geel krijgt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:53 schreef Rookert het volgende:
[..]
Niet als je een nieuwe gele kaart erbij krijgt toch?
Vraag me af of bij 2 verschil de deur op slot gaan gooien. Zekerheid is alles voor Van Marwijk namelijk en terecht eigenlijk, het gaat om het winnen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:12 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Juist! Dus géén schuifie-schuifie bij Nederland. Vól er tegenaan, 90 minuten lang. En blijven aanvallen. Niet na 1-0 gapend over het veld. Alle registers open. In z'n vier het veld over.
Vrijdag sta jij te janken vriend!quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:06 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Brazilie, Spanje en Argentinie steken met kop en schouders boven de rest uit. Duitsland doet leuk mee, de rest is volslagen kansloos.
Dat weet ik dus niet... iemand?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:13 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Sta je dan niet op 1 gele kaart, omdat die andere kaart wel vervalt? Dan moet je alleen zorgen dat je in de halve finale niet nog een keer geel krijgt.
Je voelt toch op je klompen aan dat Bronklul-Heitinga-Mathijssen finaal wordt weggespeeld door aanvallers als Kaka-Robinho-Fabiano of Messi-Tevez-Higuan. Tegen Spanje wordt het imo nog veel erger, dan worden ze zo gedold dat je medelijden mee gaat krijgen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Alleen Argentinië overtuigend, 2-1 Brazilië bij Noord-Korea was slecht en die 0-1 van Zwitersland tegen Spanje was ook een domper... Niemand heeft over ploegen heengewalst, Portugal hoef ik niet te noemen lijkt me
Tis alleen jammer dat het middenveld niet aansluit met de aanval. Daar ga je al.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:16 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Je voelt toch op je klompen aan dat Bronklul-Heitinga-Mathijssen finaal wordt weggespeeld door aanvallers als Kaka-Robinho-Fabiano of Messi-Tevez-Higuan. Tegen Spanje wordt het imo nog veel erger, dan worden ze zo gedold dat je medelijden mee gaat krijgen.
Dan moet die ballen nog wel eerst bij die lui komen en ik denk dat daar kansen liggen met ons middenveld.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:16 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Je voelt toch op je klompen aan dat Bronklul-Heitinga-Mathijssen finaal wordt weggespeeld door aanvallers als Kaka-Robinho-Fabiano of Messi-Tevez-Higuan. Tegen Spanje wordt het imo nog veel erger, dan worden ze zo gedold dat je medelijden mee gaat krijgen.
Kon nou niet bepaald onder de indruk zijn van Brazil. Tegen Chili winnen ze met grote cijfers, maar dat kwam doordat Chili een idiote tactiek hanteerde.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:16 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Chili bleef maar aanvallen en uitverdedigen, terwijl ze die bal een paar keer gewoon een snoeiharde lel hadden moeten geven.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kon nou niet bepaald onder de indruk zijn van Brazil. Tegen Chili winnen ze met grote cijfers, maar dat kwam doordat Chili een idiote tactiek hanteerde.
Kom op man, zo kun je toch ook andersom posities en spelers opnoemen, Robben tegen die Bastos bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:16 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Juistem. En dat is fataal tegen Brazilie. Indien een Slowakijke zo tegen ons had gespeeld dan hadden ze ook op hun broek gekregen. Hoewel de Slowaken nu al bijna een pak slag hadden gekregen. Voordat zij hun eerste kans kregen had het al 3-0 moeten staan.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:20 schreef Rookert het volgende:
[..]
Chili bleef maar aanvallen en uitverdedigen, terwijl ze die bal een paar keer gewoon een snoeiharde lel hadden moeten geven.
Tsja, wij ook. Zelf die stugge klote-Jappen. En dat mocht gerust een prestatie worden genoemd gezien de verdedigende houding van die ploeg.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:24 schreef Rookert het volgende:
Maar goed, Brazilië scoort gewoon altijd wel, dat is vooral het probleem
vs. Portugal werden er alleen kaarten gescoord....quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:24 schreef Rookert het volgende:
Maar goed, Brazilië scoort gewoon altijd wel, dat is vooral het probleem
Dan heb je verkeerd gekeken.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:22 schreef heiden6 het volgende:
Ik zag op Betfair dat Nederland daar momenteel ongeveer dezelfde odds krijgt tegen Brazilië als Spanje tegen Paraguay, dat lijkt me echt onterecht. (En ja, ik zet mijn geld ook waar mijn mond is.)
Bij Portugal stond er niks op het spel en dat merkte je...quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:29 schreef Perox het volgende:
[..]
vs. Portugal werden er alleen kaarten gescoord....
@Rommel: Thanks voor de sfeerbeelden, wordt gewaardeerd, let niet op de gebruikelijke trollebollen.
Het bent een trol als je denkt dat Brazilie wint? Ik zal je even wakker schudden... Nederland is in heel de wereld zwaar underdog tegen Brazilie, behalve hier op Fok!.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:29 schreef Perox het volgende:
let niet op de gebruikelijke trollebollen.
Wat is een klasse beter eigenlijk?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:31 schreef PierreBetfair het volgende:
En ja, ik denk serieus dat Brazilie een 1 of 2 klassen beter is dan Oranje.
Als je een hoger salaris hebt?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:48 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Wat is een klasse beter eigenlijk?
Nee, je bent een trol als je zegt dat Brazilie duidelijk veel en veel beter, dat is volstrekt niet waar. Je bent een trol als je in ieder topic volledig ongevraagd gaat roepen dat Nederland er niks van zal gaan bakken tegen de Brazilianen. Je bent een trol als je al vier wedstrijden lang roept dat Nederland keihard gaat verliezen. Je bent een trol als met Brazilie usericon rond gaat lopen, je bent Nederlander dus je bent voor Nederland en ander flikker je maar op.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:40 schreef PierreBetfair het volgende:
Het bent een trol als je denkt dat Brazilie wint?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:50 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nee, je bent een trol als je zegt dat Brazilie duidelijk veel en veel beter, dat is volstrekt niet waar. Je bent een trol als je in ieder topic volledig ongevraagd gaat roepen dat Nederland er niks van zal gaan bakken tegen de Brazilianen. Je bent een trol als je al vier wedstrijden lang roept dat Nederland keihard gaat verliezen. Je bent een trol als met Brazilie usericon rond gaat lopen, je bent Nederlander dus je bent voor Nederland en ander flikker je maar op.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:50 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nee, je bent een trol als je zegt dat Brazilie duidelijk veel en veel beter, dat is volstrekt niet waar. Je bent een trol als je in ieder topic volledig ongevraagd gaat roepen dat Nederland er niks van zal gaan bakken tegen de Brazilianen. Je bent een trol als je al vier wedstrijden lang roept dat Nederland keihard gaat verliezen. Je bent een trol als met Brazilie usericon rond gaat lopen, je bent Nederlander dus je bent voor Nederland en ander flikker je maar op.
Ownage!quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:50 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Als je zo nerveus bent voor vrijdag, neem dan een pilletje ipv mensen uit te schelden.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:50 schreef Bolkesteijn het volgende:
Boehoe.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:20 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Als je zo nerveus bent voor vrijdag, neem dan een pilletje ipv mensen uit te schelden.
Wow!quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:50 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Mijn gevoel zegt Nederland. Brazilië heeft een probleem met het middenveld en daar ligt nu juist onze kracht.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:27 schreef sig000 het volgende:
Het is de vraag welk van de 2 het meest met de rem erop heeft gespeeld tot nu?
Nederland kan sowieso veel beters maar ik vrees de efficientie van Brazil.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:32 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Mijn gevoel zegt Nederland. Brazilië heeft een probleem met het middenveld en daar ligt nu juist onze kracht.
Wel wat minder opbouw op het middenveld.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:33 schreef Boca_Raton het volgende:
Deze doet dus niet mee: Elano heet ie.
http://www.nu.nl/sport/22(...)elano-nederland.html
Scheelt dat veel?
Als er één ploeg is die efficiënt speelt, is het Nederland. Eigenlijk gewoon fluitend in de kwartfinale gekomen zonder ook maar een kwartier van goed voetbal zoals we dat kennen. We hebben toegeslagen op de juiste momenten en zijn eigenlijk daarna nauwelijks in de problemen gekomen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:34 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nederland kan sowieso veel beters maar ik vrees de efficientie van Brazil.
Eh.... graag in Jip en Janneke-taalquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wel wat minder opbouw op het middenveld.
Het zal weinig schelen, genoeg goede spelers hebben ze.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:39 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Eh.... graag in Jip en Janneke-taalZeg maar gewoon of het veel scheelt.
Die opbouw maken ze nauwelijks gebruik van. Aanvoer naar de voorste linie komt veelal van hun opkomende backs Maicon en Bastos.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wel wat minder opbouw op het middenveld.
volgens mij is de neutrale voetbal fan wel eerder voor het beruchte brazilië (dat nergens in het huidige team valt te vinden) omdat nederland toch echt wel een underdog is in vergelijking met brazilië. niet dat nederland tekort komt met brazilië.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:52 schreef Ahriman het volgende:
Hoe ziet de 'neutrale' supporter de komende wedstrijd eigenlijk? Kent iemand een buitenlandse forum waar het WK uitgebreid wordt gevolgd?
Brazil dik favoriet. 68% Brazil, 32% NLquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:52 schreef Ahriman het volgende:
Hoe ziet de 'neutrale' supporter de komende wedstrijd eigenlijk? Kent iemand een buitenlandse forum waar het WK uitgebreid wordt gevolgd?
Ze hebben nagenoeg hetzelfde elftal als 2 en 4 jaar terugquote:Op donderdag 1 juli 2010 02:23 schreef Haradrim het volgende:
Nederland heeft het beste team sinds 10 jaar. Braziliè het slechtste
Je kan grootse spelers hebben, maar als je niet presteert en in vorm bent wordt het niets.
Ik geef Nederland een goede kans om door te gaan, maar goed, de bal is rond.
Spelers ontwikkelen zich. Vorm en teamgeest spelen daarnaast een belangrijke rol, evenals de bondscoach (en zijn persoonlijke ruzies)quote:Op donderdag 1 juli 2010 02:26 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Ze hebben nagenoeg hetzelfde elftal als 2 en 4 jaar terug![]()
Van mij mag er best een wonder gebeuren dat Oranje met 5-1 wint ofzo, dan zijn we allemaal blij
Dan moeten ze wel aanvallen en niet lafjes tikkie terug zoals ze 4 potten lang hebben gedaan.
Waar heb je het over. Dit team is bestaat bijna uit dezelfde spelersquote:Op donderdag 1 juli 2010 02:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
4 jaar geleden waren ze al zwaar over de top heen, moet je voorstellen
Gaat weer lekker langs elkaar heen. Jij hebt het over NL en DAM over Brazilië.quote:Op donderdag 1 juli 2010 02:33 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Waar heb je het over. Dit team is bestaat bijna uit dezelfde spelers
Hiermee vlogen ze eruit
[ afbeelding ]
Het gaat om de bedoeling en niet om de inhoud.quote:Op donderdag 1 juli 2010 @ 02:32 schreef APK het volgende:
[..]
Is gewoon zo hoor.
Als je niets van markten en bookmakers snapt moet je je niet met dit soort dingen bemoeien.
Ik heb Robinho en Kaká nog niet zien scoren tot nu toe ....quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:58 schreef DaMayan het volgende:
Ze vinden vooral dat we scorend vermogen missen. Alleen Robben heeft dat volgens hun.
Volgens hun heeft Brazillie 3 Robben's voorin lopen: Fabiano, Robinho en Kaka.
Sowieso denken ze dat ze beter zijn.
Gelukkig is Pato er niet bij. Daar zou ik wel bang voor zijn. Geniale speler.quote:Op donderdag 1 juli 2010 02:37 schreef piepie het volgende:
[..]
Ik heb Robinho en Kaká nog niet zien scoren tot nu toe ....
idd, robben speelt de laatste paar minuten tegen kameroen al op de lat; een daarbij een assist voor de 2e goal. en tegen slowakije bij de 20e minuut een goal; kaka is over z'n top heen en robben in topform mits hij vrij is van zijn blessure.quote:Op donderdag 1 juli 2010 02:37 schreef piepie het volgende:
[..]
Robinho scoorde tegen Chili.quote:Op donderdag 1 juli 2010 @ 02:37 schreef piepie het volgende:
[..]
Was ik zeker even in slaap gevallen, mijn fout.quote:
Je hebt dus brazilie chili niet gezienquote:Op donderdag 1 juli 2010 02:37 schreef piepie het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn tegenwoordig (vreemd genoeg) best belangrijk.quote:Op donderdag 1 juli 2010 02:46 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je hebt dus brazilie chili niet gezien
Ben tot dusverre niet onder de indruk van Brazilie en Kaka heeft nog nooit zo slecht gespeeld, op een paar geniale passes na?
Die paar en alleen dat van een centrale middenvelder? Kaka speelde die 4 wedstrijden voor zijn doen erg kutquote:Op donderdag 1 juli 2010 02:47 schreef APK het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn tegenwoordig (vreemd genoeg) best belangrijk.
3 keer, als je op de tribune zit raak je sowieso geen bal, of je moet wel erg veel mazzel hebben.quote:Op donderdag 1 juli 2010 02:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Die paar en alleen dat van een centrale middenvelder? Kaka speelde die 4 wedstrijden voor zijn doen erg kut
Euh, okay.quote:Op donderdag 1 juli 2010 02:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Die paar en alleen dat van een centrale middenvelder? Kaka speelde die 4 wedstrijden voor zijn doen erg kut
Hm daar maakte hij bij nader inzien wel indrukquote:Op donderdag 1 juli 2010 02:53 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
3 keer, als je op de tribune zit raak je sowieso geen bal, of je moet wel erg veel mazzel hebben.
jij denkt wel meerquote:Op donderdag 1 juli 2010 03:33 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik denk dat deze verhouding ook aan het resultaat vrijdag terug te zien zal zijn
Maar Stekelenburg staat op het doelquote:Op donderdag 1 juli 2010 02:31 schreef Haradrim het volgende:
[..]
Spelers ontwikkelen zich. Vorm en teamgeest spelen daarnaast een belangrijke rol, evenals de bondscoach (en zijn persoonlijke ruzies)
Dus gewoon normaal doen naar elkaar. Beiden kampen dusquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:01 schreef BrandX het volgende:
Voor de goede orde: ruziën doen jullie maar lekker via MSN, PM of per postduif or whatever, maar niet via FOK!;iemand heeft alle recht om niet voor Nederland te zijn maar voor een ander land, ook al zou diegene van origine Nederlander zijn, who cares, en diegene mag ook gewoon hier posten; Oranje supporters hebben neit het recht om gewoon maar supporters van andere landen alhier aanwezig te bashen, gewoon 'omdat het kan' iemand die niet voor Nederland is heeft niet het recht om Oranjesupporters te bashen alleen maar 'omdat het kan'.
Gewoon, ff voor de goede orde
Dat dit soort mensen niets beters te doen hebben in hun leven?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:40 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Het bent een trol als je denkt dat Brazilie wint? Ik zal je even wakker schudden... Nederland is in heel de wereld zwaar underdog tegen Brazilie, behalve hier op Fok!.
Ik zou zeggen ga nog even met een pint op je balkon zitten genieten van de oranje vlaggetjes, want over 48 uur kun je ze weer voor een paar jaar opbergen.
Leuk van die mensen, maar dat verandert helaas niks aan de kansenquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:42 schreef horned_reaper het volgende:
Jullie zouden voor de lol eens alle reactie moeten leren op de FIFA website, over de wedstrijd Nederland tegen Brazilië .... erg veel buitenlandse mensen denken dat Nederland dit gaat winnen!
Mensen over de hele wereld plaatsen reacties waarin ze erin geloven of vertrouwen of hopen dat Nederland vrijdag zal gaan winnen.
Een leuk gebaar om te lezen van al deze mensen uit zulke verschillende landen![]()
http://www.fifa.com/world(...)mments.html#comments
Dat komt omdat dit forum vol zit met zelf ingenomen trollen die in hun leven een tekort aan aandacht hebben opgelopen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:26 schreef Brasileirinha het volgende:
Nou wat ik lees(ben braziliaans) is dat wij(Brasil) sowieso niet blij zijn met Dunga en zijn spelers,ze geloven niet dat Brasil van Nederlands wint,MAAR heel veel denken wel dat er zijn andere landen die we wel bang voor moeten zijn dat is spanje en Duistland,dus daar zijn ze meer rustig dan hier,wij scheld de Nederlanders terminste niet zo uit als jullie hier,maar goed.
QFTquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:53 schreef Kirov het volgende:
Ik ben al sinds maandag zenuwachtig voor deze wedstrijd
Bij mij op het werk ziet men het 50/50, maar de echte liefhebbers zijn dun gezaaid moet ik toegevenquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:52 schreef Ahriman het volgende:
Ik totaal niet, ik heb er juist enorm veel zin in.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:53 schreef Kirov het volgende:
hoe dichterbij het komt des te minder ik vertrouwen krijg op een goede afloopquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:48 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik totaal niet, ik heb er juist enorm veel zin in.Net zoals bij een moeilijk tentamen of belangrijke presentatie, met het verschil dat ik hier zelf niks aan kan veranderen.
Ben al dagen gespannen... Kijk er naar uit.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:53 schreef Kirov het volgende:
Meer dan goed voorbereiden kun je niet doen, en met die voorbereiding zit het goed bij het Nederlands elftal dus dan hoef je ook geen spanning voor de wedstrijd te hebben. De uitslag voorspellen vind ik lastig, je kan niet in de toekomst kijken, en zeker niet bij iets dat zo complex als sport is.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:50 schreef HaagsPietje het volgende:
hoe dichterbij het komt des te minder ik vertrouwen krijg op een goede afloop![]()
kijk naar al die spelers van brazilie....en dan even in het achterhoofd dat geklungel van onze matige matige matige defensie tegen nota bene slowakije![]()
ik word daar niet vrolijk van en denk dat je minimaal 2 tot 3 tegentreffers te verwerken gaat krijgen
Dat is geheel waar, iets wat ik eerder al schreef. Ik woon als Nederlander in Brazilië, en wat er over Dunga gezegd werd was niet mals voordat het WK begon. Hij werd zelfs uitgescholden en uitgekotst door de pers.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:26 schreef Brasileirinha het volgende:
Nou wat ik lees(ben braziliaans) is dat wij(Brasil) sowieso niet blij zijn met Dunga en zijn spelers,ze geloven niet dat Brasil van Nederlands wint,MAAR heel veel denken wel dat er zijn andere landen die we wel bang voor moeten zijn dat is spanje en Duistland,dus daar zijn ze meer rustig dan hier,wij scheld de Nederlanders terminste niet zo uit als jullie hier,maar goed.
Hetzelfde als bij Van Marwijk denk ik, zolang hij wint houden ze hun mond, als ie verliest gaat de beerput weer helemaal open en wordt er opportunistisch gesproken over het gebrek aan aanvallende instelling etc.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:07 schreef Salt_Seafood het volgende:
Gezegd werd? Maar wat zeggen ze nu?
Ze mogen hem nog steeds niet echt. Al is dat beeld nu wel wat veranderd.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:07 schreef Salt_Seafood het volgende:
Misschien beter om mensen door te sturen naar de SC: Wedclub #369: Met Europa league FIXquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:10 schreef BrandX het volgende:
Ook hier, praten over wedden op sport kan je hier doen: Wedden op Sport #1242 Waar de Gouden Kanaries ons opvreten
Dit topic is daar niet voor bedoeld.
Helemaal juiste analysequote:Op donderdag 1 juli 2010 17:11 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Hetzelfde als bij Van Marwijk denk ik, zolang hij wint houden ze hun mond, als ie verliest gaat de beerput weer helemaal open en wordt er opportunistisch gesproken over het gebrek aan aanvallende instelling etc.
Jep denk dat je daar wel gelijk in hebt, nu zijn al die journalisten nog poeslief, wacht maar tot we morgen verliezen met slecht spel, dan veranderen ze opeens 180 graden, ook bij vi oranjequote:Op donderdag 1 juli 2010 17:11 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Hetzelfde als bij Van Marwijk denk ik, zolang hij wint houden ze hun mond, als ie verliest gaat de beerput weer helemaal open en wordt er opportunistisch gesproken over het gebrek aan aanvallende instelling etc.
jawel, want ik had net tig posts verwijderd over allerlei odds en weet ik het wat, wat het topic verstierd. Praten over gokken kan in het topic wat APK aangaf, en jouw post ging gewoon mee met de rest, vandaar.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:18 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Jep denk dat je daar wel gelijk in hebt, nu zijn al die journalisten nog poeslief, wacht maar tot we morgen verliezen met slecht spel, dan veranderen ze opeens 180 graden, ook bij vi oranje
En Brand blijf is van m'n post af, er wordt hier gevraagd naar hoe er door de buitenwacht naar gekeken wordt, daar reageer ik normaal op (er is wat dat betreft geen betere graadmeter dan de gemiddelde odds) en je hebt dan ook geen enkel recht die post te verwijderen.
ik geloof niet dat er erg veel gezeken gaat worden als Van Marwijk morgen zou verliezen, daarvoor heeft ie toch genoeg credit opgebouwd. Ik geloof ook niet dat we in de pan gehakt worden zoals sommigen raspessimisten hier denken, daarvoor is Oranje veel te stabiel en ervaren. Mochten we verliezen, zal het ongetwijfeld een close-call worden, en is het waarschijnlijk niet aan de bondscoach te wijten.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:11 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Lachenquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:41 schreef ErwinRommel het volgende:
Whahahaha lol.
Mijn baas belde me net.
Morgen op het werk zal er ook een verslaggever aanwezig zijn van de regionale krant en een reporter van de regionale TV omroep om te verslaan hoe ik als Nederlander samen met enkel Brazilianen de wedstrijd ga beleven en de aftermath beleef op het werk
Dat beloofd dus wat te gaan worden hehehehe
De baas heeft al Heineken gekocht, en morgen word er niet gewerkt maar moeten we wel aanwezig zijn. BBQ, NL bier, de pers en voetbal dus
En als er nu iets echt serieus aan de hand is daar, springt die dan weer op groen?quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:49 schreef Crazy-M het volgende:
wij hebben ook een onderdeel van het bedrijf in brazilie zitten.
1 van onze taken is de verbinding naar brazilie in de gaten houden door middel van monitoring. We hebben dus als geintje Brazilie in de monitoring op rood staan. En als ze iets komen halen voor brazilie weet zogenaamd niemand ergens van
Ze doen zelf ook lekker mee dus is altijd wel weer lachen
Dan wordt er een melding geroepen door de luidsprekers: check message on screenquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:53 schreef YazooW het volgende:
[..]
En als er nu iets echt serieus aan de hand is daar, springt die dan weer op groen?
Coole link!quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:45 schreef ErwinRommel het volgende:
Leuke reacties hier na de provocatie van Johan Cruyf aan het adres van Brazilië.
Grappige is dat de meeste lezers in hun reactie Cruyf gelijk geven
http://www.estadao.com.br(...)574244,0.htm#noticia
Ah wat leuk! Laat je ons straks ook meegenieten van het artikel/video?quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:41 schreef ErwinRommel het volgende:
Whahahaha lol.
Mijn baas belde me net.
Morgen op het werk zal er ook een verslaggever aanwezig zijn van de regionale krant en een reporter van de regionale TV omroep om te verslaan hoe ik als Nederlander samen met enkel Brazilianen de wedstrijd ga beleven en de aftermath beleef op het werk
De baas heeft al Heineken gekocht, en morgen word er niet gewerkt maar moeten we wel aanwezig zijn. BBQ, NL bier, de pers en voetbal dus
Je vergat de posts te plaatsen waar men het wel eens was met Johan Cruyfquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:29 schreef jagunsu het volgende:
[..]
Coole link!
een paar reacties:
>Pergunte ao Sr Cruyff quantos títulos a Holanda tem?.. nenhum. Nem aquela seleção que é tanto falada, ele não ganhou nada. Isso cheira uma mistura de MEDO com INVEJA. Sai pra lá inhaca. (vraag Cruijff hoeveel titels hij gewonnen heeft? geen. Dit statement van Cruijff straalt een combinatie van angst en afgunst uit)
>O Brasil vai detonar a Holanda. Placar??? Quatro a zero. (brasil gaat NL vernietigen, 4-0)
>....sexta feira estaremos no aviao de volta para casa (vrijdag gaat er geen vliegtuig naar huis voor ons)
>boa é a seleção da holanda ne? faz-me rir. (en NL speelt mooi dan? laat me lachen)
a holanda está jogando um futebol fraquíssimo. e o q eles ganharam? NADA, absolutamente NADA!!! ( (NL speelt kutvoetbal, en helemaal niets gewonnen)
se o brasil jogar 60% do que sabe será o suficiente para mandar esses europeus drogados pra casa. (brasil moet slechts op 60% spelen om die gedrogeerde Europeers naar huis te spelen)
São 5 estrelas no peito, num é qualquer coisa não. A inveja é uma merda mesmo (Cruijff jaloers op de 5 sterren van Brasil, die genoeg zeggen)
>e holanda vem jogando alguma coisa? desque quando. (gaat NL fatsoenlijk spelen? sinds wanneer?) ganharam do japão de 1 x0 e ficaram atras tocando bola . a dinamarca é um lixo (Denemarken was een waardeloos team), e contra camarões gannou graças a incompetencia dos africanos (tegen kameroen gewonnen door de incompetentie van de afrikanen). depois pegou uma galinha morta (eslovaquia), e sofreu pra ganhar (daarna dood vogeltje Slowakije getroffen, waarbij ze moesten lijden om te winnen)
>quem é holanda? time lixo!!! (hoe is NL? waardeloos team!)
wel apart dat er geen enkele reactie tussenstaat waarbij een Braziliaan twijfels uit of ze NL wel gaan verslaan. Ze zitten zich al eerder af te vragen of ze Spanje, Duitsland of Argentinie treffen in de finale...
Uiteraardquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:32 schreef Miless het volgende:
[..]
Ah wat leuk! Laat je ons straks ook meegenieten van het artikel/video?
ben je een chick?quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:26 schreef Brasileirinha het volgende:
Of overschatten wij onszelf?quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:32 schreef bohgek het volgende:
[..]
geweldig dat commentaar, laat ze ons maar lekker onderschatten
quote:Romario: "Robben en Sneijder aanpakken en Oranje ligt eruit"
Romario: "We beschikken over genoeg kwaliteiten om Nederland naar huis te sturen."
"Dit Brazilië speelt misschien niet zo mooi als we zouden willen. En dat zal dit toernooi ook niet meer veranderen", zegt oud-PSV'er Romário de Souza Faria vandaag in het AD. "Maar we beschikken over genoeg kwaliteiten om Nederland naar huis te sturen." Volgens Romario bestaat Oranje maar uit twee belangrijke schakels: Arjen Robben en Wesley Sneijder. "Als je die uitschakelt, zijn ze verder nauwelijks gevaarlijk", aldus de wereldkampioen van 1994.
"Eigenlijk halve finale"
Renato Mauricio Prado, één van de bekendste Braziliaanse sportjournalisten, vergelijkt de wedstrijd van morgen met het Braziliaanse toelatingsexamen voor een universitaire studie. "Het huiswerk is gedaan, met weliswaar wat oude, niet al te ingewikkelde oefeningen", zegt Prado. "Nederland wordt moeilijker, hoewel de huidige versie van Laranja Mécanica (de oranje machine, de bijnaam van Oranje in Brazilië) lichtjaren verwijderd is van de carrousel van Johan Cruijff en niet te vergelijken is met de sterrenploeg van Marco van Basten, Ruud Gullit en Frank Rijkaard. Maar de ploeg is efficiënt en extreem gevaarlijk. Eigenlijk is het een halve finale, want met alle respect voor Ghana en Uruguay, ik denk dat degene die morgen wint, ook de finale zal halen." (ypu)
Ik snap niet dat mensen die Nederland redelijk zwak en niet mooi vinden spelen meteen een trol zouden zijn.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:00 schreef wopwopwop het volgende:
Heerlijk toch dat Brazilië als de favoriet wordt gezien? Iedere troll loopt hier te zeiken over dat Nederland zichzelf overschat, maar wij staan in tegenstelling tot sommigen gewoon achter ons landje. Natuurlijk heeft Brazilië statistisch gezien een grotere kans, maar zoals Italië en Frankrijk al hebben laten zien: in het verleden behaalde resultaten..
Dit is vanuit Braziliaans oogpunt zo, maar Nederland kan het precies zo opvatten. Brazilie en Nederland zijn gewoon gelijkwaardig aan elkaar.quote:
Geldt ook voor Brazilië.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:04 schreef APK het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen die Nederland redelijk zwak en niet mooi vinden spelen meteen een trol zouden zijn.
Okay, Nederland is al vrij lang ongeslagen, maar de tegenstanders tijdens de kwalificatie waren redelijk modaal, net als de eerste vier tegenstanders op dit WK...
Fabiano en Maicon uitschakelen en Brazilië stelt ook niks meer voor.quote:
Gaaffffquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:41 schreef ErwinRommel het volgende:
Whahahaha lol.
Mijn baas belde me net.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 @ 19:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
Fabiano en Maicon uitschakelen en Brazilië stelt ook niks meer voor.
Ze vinden het nog steeds dat hij een groot fout geeft gemaakt met elftal,hij had meer betere keuze denk ze dan,maar elke wedstrijd hoor je dat iets minder gaan,nu wil ze wel Dunga een kans geven...ach jah ik heb sowieso geen problleem met Dunga of met zijn tiem...Niemand is toch 100% tevreden,toen met elftal van 2002 liepen ze ook te zeiken toen hadden we gewonnen...quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:07 schreef Salt_Seafood het volgende:
Nu ja, de baas heeft Heineken bier gekocht, en een NL vlag opgehangen naast de Braziliaanse vlagquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:49 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Gaaffff![]()
Ga je nog iets speciaals doen? Bij het Wilhelmus of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |