Een heel lief mens en ze hoopt voor mij dat NL gaat winnenquote:
je mag best je mening geven, maar hou het sportief en ga niet met een troll mee lopen doenquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:18 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik troll niet.. geef alleen mijn eerlijke meningMensen hebben dan ineens de behoefte om iedereen die het niet eens is met hun perfecte ideeen als troll te bestempelen... daar kan ik niet veel aan doen en ik wens die mensen dan ook veel succes verder
![]()
Michielos spreekt vloeiend 15 talen dus daar zal portugees ook wel onder vallen...quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het ging er denk ik in dit topic om over hoe Brazilianen de komende wedstrijd zien. Ik geef daar mijn opinie over van wat ik hier zo hoor. Michielos loopt enkel stennis te schoppen.
Op mijn vraag naar berichten vanuit de Braziliaanse pers waarin ze zeggen dat NL geen kwaliteit heeft, enkel Robben OK is, en NL dik gaat verliezen heeft hij geen antwoord op. En dan zegt hij het Portugees nog machtig te zijn ook. Dus troll.
Ik beledig toch niemand.. vergelijk dat maar met mensen die zeggen: IK HOOP NIET DAT IK JOU TEGENKOM en dan weet je waar het gedoe vandaan komt ...quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
je mag best je mening geven, maar hou het sportief en ga niet met een troll mee lopen doen
Inderdaad GMTAquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:25 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik beledig toch niemand.. vergelijk dat maar met mensen die zeggen: IK HOOP NIET DAT IK JOU TEGENKOM en dan weet je waar het gedoe vandaan komt ...
waar zeg ik dat je iemand beledigdquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:25 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik beledig toch niemand.. vergelijk dat maar met mensen die zeggen: IK HOOP NIET DAT IK JOU TEGENKOM en dan weet je waar het gedoe vandaan komt ...
Ik ken dat gevoelquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:26 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Een kennis van me is een Braziliaan, maar heeft meer dan sympathie voor Nederland. Het is moeilijk kiezen voor die persoon.
Juistem!!!quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
anyways, tis wel duidelijk voor iedereen zo dacht ik? Laten we gewoon weer on topic gaan, veel leuker dan dit gezever
Hopelijk ten overvloede: dit topic gaat niet over jou en ook niet over je collega Michielos. Het heet daarom ook "Hoe zien de Brazilianen de komende wedstrijd". Er staat dus niet: "Hoe zien Flammie en Michielos de komende wedstrijd". Er worden dus IDEEEN en FEITEN uitgewisseld en het is niet de bedoeling dat jullie daar continu dwars tussen gaan liggen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:18 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik troll niet.. geef alleen mijn eerlijke meningMensen hebben dan ineens de behoefte om iedereen die het niet eens is met hun perfecte ideeen als troll te bestempelen... daar kan ik niet veel aan doen en ik wens die mensen dan ook veel succes verder
![]()
Ik vind dat ze er patent op aan moet vragenquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ken dat gevoel![]()
Ik support Brazilië alsook Nederland. Maar omdat ik Nederlands ben moet ik mijzelf nu wel voor de keuze stellen. Vandaar ook dat lieve gebaar van mijn schoonmoeke.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ken dat gevoel![]()
Ik support Brazilië alsook Nederland. Maar omdat ik Nederlands ben moet ik mijzelf nu wel voor de keuze stellen. Vandaar ook dat lieve gebaar van mijn schoonmoeke.
Idd, zo is het maar net Koos.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:33 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik zal hier morgen wel een vertaling van een analyse van de Braziliaanse pers neerzetten over het komende spel.
Michielos zegt toch dat hij gesproken heeft met braziliaanse vrienden en persartikelen onder ogen gehad heeft... waar blijft jouw inhoudelijke reactie dan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hopelijk ten overvloede: dit topic gaat niet over jou en ook niet over je collega Michielos. Het heet daarom ook "Hoe zien de Brazilianen de komende wedstrijd". Er staat dus niet: "Hoe zien Flammie en Michielos de komende wedstrijd". Er worden dus IDEEEN en FEITEN uitgewisseld en het is niet de bedoeling dat jullie daar continu dwars tussen gaan liggen.
Nou, dit moet toch te snappen zijn
Dan moet Erwin op de vlucht voor een boze meutequote:Op woensdag 30 juni 2010 20:37 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat gebeurt er in Brazilië als Nederland onverhoopt toch nog wint?
Dan vervloekt men Dungaquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:37 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat gebeurt er in Brazilië als Nederland onverhoopt toch nog wint?
Nee, dat valt gelukkig wel meequote:Op woensdag 30 juni 2010 20:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan moet Erwin op de vlucht voor een boze meute
Nog meer dan NL-Duitsland. Je kan je dat niet voorstellenquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:39 schreef Flammie het volgende:
Zijn argentinie en brazilie dan ook echt van die aartsrivalen ofzo?
Zag gisterochtend een repo van Brazilie-Chili in Sao Paolo. Leken mij geen agressieve mensen. Hoewel ik wel eens een programma heb gezien over Brazilliaanse hooligans. Die lui zijn gek!quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, dat valt gelukkig wel mee
Maar men zal niet blij zijn nee. Logisch, net zoals in NL mocht NL verliezen.
De bevolking is gemixed positief dat Brazilië gaat winnen. Dat hangt van de "klasse" af. De hogere klasse heeft meer analytisch vermogen dan de arbeiders klasse.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:37 schreef Flammie het volgende:
[..]
On topic: Wonen in brazilie lijkt me coolBen benieuwd hoe de bevolking buiten de kranten en media de wedstrijd tegemoet ziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |