Dan moet die ballen nog wel eerst bij die lui komen en ik denk dat daar kansen liggen met ons middenveld.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:16 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Je voelt toch op je klompen aan dat Bronklul-Heitinga-Mathijssen finaal wordt weggespeeld door aanvallers als Kaka-Robinho-Fabiano of Messi-Tevez-Higuan. Tegen Spanje wordt het imo nog veel erger, dan worden ze zo gedold dat je medelijden mee gaat krijgen.
Kon nou niet bepaald onder de indruk zijn van Brazil. Tegen Chili winnen ze met grote cijfers, maar dat kwam doordat Chili een idiote tactiek hanteerde.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:16 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Je voelt toch op je klompen aan dat Bronklul-Heitinga-Mathijssen finaal wordt weggespeeld door aanvallers als Kaka-Robinho-Fabiano of Messi-Tevez-Higuan. Tegen Spanje wordt het imo nog veel erger, dan worden ze zo gedold dat je medelijden mee gaat krijgen.
Chili bleef maar aanvallen en uitverdedigen, terwijl ze die bal een paar keer gewoon een snoeiharde lel hadden moeten geven.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kon nou niet bepaald onder de indruk zijn van Brazil. Tegen Chili winnen ze met grote cijfers, maar dat kwam doordat Chili een idiote tactiek hanteerde.
Kom op man, zo kun je toch ook andersom posities en spelers opnoemen, Robben tegen die Bastos bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:16 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Juistem. En dat is fataal tegen Brazilie. Indien een Slowakijke zo tegen ons had gespeeld dan hadden ze ook op hun broek gekregen. Hoewel de Slowaken nu al bijna een pak slag hadden gekregen. Voordat zij hun eerste kans kregen had het al 3-0 moeten staan.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:20 schreef Rookert het volgende:
[..]
Chili bleef maar aanvallen en uitverdedigen, terwijl ze die bal een paar keer gewoon een snoeiharde lel hadden moeten geven.
Tsja, wij ook. Zelf die stugge klote-Jappen. En dat mocht gerust een prestatie worden genoemd gezien de verdedigende houding van die ploeg.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:24 schreef Rookert het volgende:
Maar goed, Brazilië scoort gewoon altijd wel, dat is vooral het probleem
vs. Portugal werden er alleen kaarten gescoord....quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:24 schreef Rookert het volgende:
Maar goed, Brazilië scoort gewoon altijd wel, dat is vooral het probleem
Dan heb je verkeerd gekeken.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:22 schreef heiden6 het volgende:
Ik zag op Betfair dat Nederland daar momenteel ongeveer dezelfde odds krijgt tegen Brazilië als Spanje tegen Paraguay, dat lijkt me echt onterecht. (En ja, ik zet mijn geld ook waar mijn mond is.)
Bij Portugal stond er niks op het spel en dat merkte je...quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:29 schreef Perox het volgende:
[..]
vs. Portugal werden er alleen kaarten gescoord....
@Rommel: Thanks voor de sfeerbeelden, wordt gewaardeerd, let niet op de gebruikelijke trollebollen.
Het bent een trol als je denkt dat Brazilie wint? Ik zal je even wakker schudden... Nederland is in heel de wereld zwaar underdog tegen Brazilie, behalve hier op Fok!.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:29 schreef Perox het volgende:
let niet op de gebruikelijke trollebollen.
Wat is een klasse beter eigenlijk?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:31 schreef PierreBetfair het volgende:
En ja, ik denk serieus dat Brazilie een 1 of 2 klassen beter is dan Oranje.
Als je een hoger salaris hebt?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:48 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Wat is een klasse beter eigenlijk?
Nee, je bent een trol als je zegt dat Brazilie duidelijk veel en veel beter, dat is volstrekt niet waar. Je bent een trol als je in ieder topic volledig ongevraagd gaat roepen dat Nederland er niks van zal gaan bakken tegen de Brazilianen. Je bent een trol als je al vier wedstrijden lang roept dat Nederland keihard gaat verliezen. Je bent een trol als met Brazilie usericon rond gaat lopen, je bent Nederlander dus je bent voor Nederland en ander flikker je maar op.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:40 schreef PierreBetfair het volgende:
Het bent een trol als je denkt dat Brazilie wint?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:50 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nee, je bent een trol als je zegt dat Brazilie duidelijk veel en veel beter, dat is volstrekt niet waar. Je bent een trol als je in ieder topic volledig ongevraagd gaat roepen dat Nederland er niks van zal gaan bakken tegen de Brazilianen. Je bent een trol als je al vier wedstrijden lang roept dat Nederland keihard gaat verliezen. Je bent een trol als met Brazilie usericon rond gaat lopen, je bent Nederlander dus je bent voor Nederland en ander flikker je maar op.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:50 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nee, je bent een trol als je zegt dat Brazilie duidelijk veel en veel beter, dat is volstrekt niet waar. Je bent een trol als je in ieder topic volledig ongevraagd gaat roepen dat Nederland er niks van zal gaan bakken tegen de Brazilianen. Je bent een trol als je al vier wedstrijden lang roept dat Nederland keihard gaat verliezen. Je bent een trol als met Brazilie usericon rond gaat lopen, je bent Nederlander dus je bent voor Nederland en ander flikker je maar op.
Ownage!quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:50 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Als je zo nerveus bent voor vrijdag, neem dan een pilletje ipv mensen uit te schelden.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:50 schreef Bolkesteijn het volgende:
Boehoe.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:20 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Als je zo nerveus bent voor vrijdag, neem dan een pilletje ipv mensen uit te schelden.
Wow!quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:50 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Mijn gevoel zegt Nederland. Brazilië heeft een probleem met het middenveld en daar ligt nu juist onze kracht.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:27 schreef sig000 het volgende:
Het is de vraag welk van de 2 het meest met de rem erop heeft gespeeld tot nu?
Nederland kan sowieso veel beters maar ik vrees de efficientie van Brazil.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:32 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Mijn gevoel zegt Nederland. Brazilië heeft een probleem met het middenveld en daar ligt nu juist onze kracht.
Wel wat minder opbouw op het middenveld.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:33 schreef Boca_Raton het volgende:
Deze doet dus niet mee: Elano heet ie.
http://www.nu.nl/sport/22(...)elano-nederland.html
Scheelt dat veel?
Als er één ploeg is die efficiënt speelt, is het Nederland. Eigenlijk gewoon fluitend in de kwartfinale gekomen zonder ook maar een kwartier van goed voetbal zoals we dat kennen. We hebben toegeslagen op de juiste momenten en zijn eigenlijk daarna nauwelijks in de problemen gekomen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:34 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nederland kan sowieso veel beters maar ik vrees de efficientie van Brazil.
Eh.... graag in Jip en Janneke-taalquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wel wat minder opbouw op het middenveld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |