Je draait jullie en ons om. Je kunt Duitsers wel adoreren, maar dat betekent niet dat je er zelf een bent, een kaaskop blijft een kaaskop.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:22 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ja, en waar jullie gebruik maken van ons wegennet, ik hoop zo dat er binnenkort een regeling komt waar buitenlanders moeten betalen voor gebruik van de Autobahn
Maar helaas dat ben ik nietquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:26 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je draait jullie en ons om. Je kunt Duitsers wel adoreren, maar dat betekent niet dat je er zelf een bent, een kaaskop blijft een kaaskop.
Er zijn meer Duitsers die gebruik maken van de NL autobahn dan omgekeerdquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:22 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ja, en waar jullie gebruik maken van ons wegennet, ik hoop zo dat er binnenkort een regeling komt waar buitenlanders moeten betalen voor gebruik van de Autobahn
En waarom niet omgekeerd? Ra ra hoe komt dat....quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:27 schreef crv het volgende:
[..]
Er zijn meer Duitsers die gebruik maken van de NL autobahn dan omgekeerd
Blijkbaar komen die duitsers graag naar nederland omdat het daar aangenamer isquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:32 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
[..]
En waarom niet omgekeerd? Ra ra hoe komt dat....
Nee, waarom komen de Nederlanders niet zei ikquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:34 schreef crv het volgende:
[..]
Blijkbaar komen die duitsers graag naar nederland omdat het daar aangenamer is
nee hoor, anders had ik allang mn Nederlandse paspoort voor een Duitse omgeruildquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:15 schreef 3keernix het volgende:
[..]
ik ook, kan meteen zien dat jij er 1 van bent
Ja OMDAT HET IN DUITSLAND NIET ZO AANGENAAM EN GEZELLIG IS ALS IN NEDERLANDquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:36 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
[..]
Nee, waarom komen de Nederlanders niet zei ikWe weten beiden waarom dat het geval is :")
Alleen italianen rijden nog slechter dan Duitsers het is echt verschrikkelijk. Toen ik nog in Nederland reed dacht ik dat Nederlanders erg zijn, maar met wat ervaring moet ik tot mijn schrik bekennen dat we het netst rijden van alle landen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:26 schreef crv het volgende:
[..]
Mentaliteit op de wegzie boven en moet jeens een tijdje de A5 hier pakken richting Basel
De mentaliteit van de duitse automobilist doet niet onder voor die van de Franse/Nederlandse/Zwitserse
nee, omdat jullie duitsland hatenquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:38 schreef crv het volgende:
[..]
Ja OMDAT HET IN DUITSLAND NIET ZO AANGENAAM EN GEZELLIG IS ALS IN NEDERLAND
LEZEN
Nee, Fransen rijden erger dan allemaal.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:39 schreef kingmob het volgende:
[..]
Alleen italianen rijden nog slechter dan Duitsers het is echt verschrikkelijk. Toen ik nog in Nederland reed dacht ik dat Nederlanders erg zijn, maar met wat ervaring moet ik tot mijn schrik bekennen dat we het netst rijden van alle landen.
En dat Duitsers een helm op doen bij het fietsen is ook niet verwonderlijk, zowel de fietsers als de chauffeurs die er vlak langs razen zijn knettergek...
Nu een half jaar hier, ik moet zeggen dat ik wat teleurgesteld ben na alle verhalen die ik hoorde over goed geregeld en netjes. Nederland ziet er ineens weer mooier uit, ook al zal het een deel gewenning zijn. Ik probeer positief een beetje in het leven te integreren, maar ze maken het je niet makkelijk![]()
En waarom ik de moeite neem om dit allemaal te posten in een voetbaltopic vol met kut trolls weet ik ook niet
Ik Haat duitsland helemaal niet. Heb zelfs mijn schoonouders er geparkeerd.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:41 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
[..]
nee, omdat jullie duitsland haten
BEGRIJPEN
Gelukkig zijn er nog zijn 88 miljoen met mij die graag willen dat Duitsland de beker pakt, jij bent er zo eentje die in zijn eentje gaat thuiszitten en dan de wedstrijd gaat kijkenquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:38 schreef jagunsu het volgende:
[..]
maar jouw extremistische gedrag met extreem supporteren voor die Deutsche Nationalelf en zo hard mogelijk schreeuwen tegen Oranje bevestigt alleen maar dat je slechts een wannabe nepduitser bent
hihi geparkeerd, ik moest lachenquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:43 schreef crv het volgende:
[..]
Ik Haat duitsland helemaal niet. Heb zelfs mijn schoonouders er geparkeerd.
Jij bent degene die haat zaait met je topics
Uit ervaring kan ik je vertellen dat dat niet zo is.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:42 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
[..]
Nee, Fransen rijden erger dan allemaal.
ikzelf eigenlijk ook welquote:
Jij niet, maar de meerderheid van de NL bevolking wel. Ik neem Haagspietje als voorbeeld, echt een hagenees die gozer. Volgensmij is het gewoon een tokkie figuurquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:43 schreef crv het volgende:
[..]
Ik Haat duitsland helemaal niet. Heb zelfs mijn schoonouders er geparkeerd.
Jij bent degene die haat zaait met je topics
Biertje?quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:45 schreef crv het volgende:
[..]
ikzelf eigenlijk ook wel
Zie je dat duitsers en Nederlanders het soms best wel kunnen vinden.
Alleen NIET tijdens een WK of EK
Zolang die maar niet Duits isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:47 schreef crv het volgende:
[..]
Zolang die maar niet Duits isVooruit, een Jupilertje danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Ik heb nog steeds hongerquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:47 schreef Etsu het volgende:
Hoe verleidelijk het ook is, voed de trollen voor 'n keertje niet.
3keernix
Duitse_VoetbalFan
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:47 schreef crv het volgende:
[..]
Zolang die maar niet Duits isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Krombacher is ook nicequote:
hahaha, welnee, ik haat ze niet, ben er nooit mee bezig, maar als je aan mij vraagt: vind je duitsers sympathiek dan antwoord ik gewoon wat ik voel op basis van ervaringen etc en dat is een duidelijk neequote:Op woensdag 30 juni 2010 16:45 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
[..]
Jij niet, maar de meerderheid van de NL bevolking wel. Ik neem Haagspietje als voorbeeld, echt een hagenees die gozer. Volgensmij is het gewoon een tokkie figuur
Dat is dus echt niks he, als het dan toch duits moet zijn neem dan Riegeler. dat is nog binnen te houden. De rest is gewoon bittere troepquote:
We kunnen ook een krombachertje doenquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:50 schreef crv het volgende:
[..]
Dat is dus echt niks he, als het dan toch duits moet zijn neem dan Riegeler. dat is nog binnen te houden. De rest is gewoon bittere troep
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:51 schreef 3keernix het volgende:
[..]
We kunnen ook een krombachertje doen
het ging over moffen, dus niet met een beschuldigend vingertje richting anderen wijzen, pielemoos!quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:52 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
[..]
Nee, Hitler was een Oostenrijker van Hongaarse afkomst.
En dit hebben Nederlanders gedaan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het valt beide iig niet te ontkennenquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:53 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
het ging over moffen, dus niet met een beschuldigend vingertje richting anderen wijzen, pielemoos!
Goed hequote:Op woensdag 30 juni 2010 16:52 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
[..]
Nee, Hitler was een Oostenrijker van Hongaarse afkomst.
En dit hebben Nederlanders gedaan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:54 schreef crv het volgende:
[..]
Goed heen daarom kunnen we nu daar het WK houden
Inderdaad, die mensen verdienen het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:54 schreef crv het volgende:
[..]
Goed heen daarom kunnen we nu daar het WK houden
Precies, net zoals ik niet trots ben op delen van onze geschiedenis, wat gebeurd is gebeurd. Nu terug naar het voetbalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
Zijn dat Nederlanders? Weer iets geleerd.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:53 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Het valt beide iig niet te ontkennen
Ja waar ging dit topic eigenlijk overquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:55 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Precies, net zoals ik niet trots ben op delen van onze geschiedenis, wat gebeurd is gebeurd. Nu terug naar het voetbal
* 3keernix gaat OP lezenquote:
Migros Fitness Center in Baselquote:
Succes, nix verreken he!quote:
niet buiten komen? eentje voor de buis? Meneer heeft een glazen bol?quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:43 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog zijn 88 miljoen met mij die graag willen dat Duitsland de beker pakt, jij bent er zo eentje die in zijn eentje gaat thuiszitten en dan de wedstrijd gaat kijken![]()
Schreeuwen of niet de pot Nederland - Duitsland is altijd beladen volgens mij snap jij niet waarom het zo beladen maar dat mag een ander je wel uitleggen. En wanneer maakt supporteren je opeens een nepduitser?
Heeft nix met extreemheid te maken in 2006 waren er 88 miljoen misschien nog wel extremer als dat ik dat nu ben dus nogmaals ga wat vaker naar buiten, meng je wat meer onder de duitsers
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:58 schreef jagunsu het volgende:
[..]
niet buiten komen? eentje voor de buis? Meneer heeft een glazen bol?
lol gast, ik woon en werk al jaren in Duitsland, spreek vloeiend duits en woon met mijn Duitse vriendin samen. Als Nederland speelt ga ik met wat Nederlandse vrienden gewoon in het oranje ergens in een Biergarten voetbal kijken, nix geen probleem of gezeik, altijd lachen en wat geintjes over en weer hoort erbij. En als Duitsland speelt ga ik ook gewoon met mijn Duitse vrienden mee voetbal kijken en supporter ik voor Duitsland. Gewoon, omdat ik hier woon en werk en veel sympathieke Duitse vrienden heb.
Een houding die ik je van harte kan aanbevelen ipv dat kansloze getroll tegen Oranje, tenslotte ben je als buitenlander ook een beetje een uithangbord voor je land..
Ok, prima. Maar waarom vind je het nodig om ons (land) te beledigen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:21 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Hahahha, nee hoor ben niet zo'n rebel. Kom ook geen aandacht tekort maar heb altijd meer gehad met Duitsland dan met Nederland. Tuurlijk NL heeft ook zijn goede kanten maar zie mijzelf hier niet wonen voor een tijd van 20 jaar
meestal jaloersheid en frustratie he! want als je tevreden bent kijk je alleen naar jezelf en boeien anderen je totaal niet.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:17 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ok, prima. Maar waarom vind je het nodig om ons (land) te beledigen?
Net als portugal?quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:39 schreef Kekster het volgende:
Gelukkig beschikt Duitsland over de klasse om zich daar over heen te zetten. Die winnen wel, met gemak.
Portugal vergelijken met Duitsland, zowat het domste wat je kunt doenquote:
Aha, dus ik mag jullie landquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:17 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ok, prima. Maar waarom vind je het nodig om ons (land) te beledigen?
Moet je bij hem zijnquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:20 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Portugal vergelijken met Duitsland, zowat het domste wat je kunt doen
Nederlands forum, op een moffen forum is het andersom.Tis allemaal niet zo moeilijkquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:21 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Aha, dus ik mag jullie landniet beledigen maar wel andersom?
Dat ga ik al in de vakantie, nog heel even wachten dus mensenquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:22 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
ja, want je zit op een nederlands forum dus bek dicht en normaal doen en anders lekker opkankere naar je mofse vrindjes
Daar is er nog enige vorm van respect, iets waar het hier totaal aan ontbreekt wat betreft bejegening van Duitsers en Duitse sympathisantenquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:22 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Nederlands forum, op een moffen forum is het andersom.Tis allemaal niet zo moeilijk
Ken je daar misschien blijven?quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:23 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Dat ga ik al in de vakantie, nog heel even wachten dus mensen,
Ik zou niets anders willenquote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:25 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, ik vind moffen gewoon kankerlijers.Dat dat andersom niet is, tja.....
Ja precies. Ik begrijp nog steeds niet waarom dat in de openingswedstrijd tot twee keer toe ZO duidelijk gedemonstreerd moest wordenquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:39 schreef DrDentz het volgende:
Schwalbe is niet voor niets een Duits woord.
hahaha, duitsers en respect....jaja, dat heb ik mogen meemaken tijdens duitsland - nederland van een paar jaar terug in het oude schalke stadion toen er een groepje nederlanders die in een zogenaamd "neutraal" vak zaten helemaal de kanker werden geslagen door een stelletje van die wilde zwijnen van moffenquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:24 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Daar is er nog enige vorm van respect, iets waar het hier totaal aan ontbreekt wat betreft bejegening van Duitsers en Duitse sympathisanten
Win eerst een echte prijs, kom dan terug, want met alleen sfeer bereik je nietsquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:26 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
hahaha, duitsers en respect....jaja, dat heb ik mogen meemaken tijdens duitsland - nederland van een paar jaar terug in het oude schalke stadion toen er een groepje nederlanders die in een zogenaamd "neutraal" vak zaten helemaal de kanker werden geslagen door een stelletje van die wilde zwijnen van moffen![]()
gelukkig kan dat hier bij Oranje nog weldaar is het altijd een groot feest, ongeacht tegen wie we spelen!
wat dat betreft mogen we trots zijn op Oranje en kan duitsland nog veel van ons leren
leer eerst eens lezen, verbanden leggen en conclusies trekken en blijf tot die tijd met je mofse kankerkop weg van dit forum, griezeltjequote:Op woensdag 30 juni 2010 17:27 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Win eerst een echte prijs, kom dan terug, want met alleen sfeer bereik je niets
Oh dus als je ooit eens WK geworden bent mag je gewoon supporters van alle andere teams in elkaar rossen? Merkwaardig wereldbeeld hou je erop naquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:27 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Win eerst een echte prijs, kom dan terug, want met alleen sfeer bereik je niets
Ben er zelf niet bij geweest maar voor alles is een rede, ze zullen heus wel wat gezegd hebben, nogmaals ik keur het niet goed maar alleen ons afschilderen als 'kankermoffen' vanwege dat akefietje dan heb je echt oogkleppen op. Ik zie de nederlanders toch ook niet als slavendrijvers?quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dus als je ooit eens WK geworden bent mag je gewoon supporters van alle andere teams in elkaar rossen? Merkwaardig wereldbeeld hou je erop na
quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:30 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ben er zelf niet bij geweest maar voor alles is een rede,
Heb er trauma's aan overgehoudenquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:31 schreef Otis2.0 het volgende:
Nederlanders die voor Duitsland zijn. Zeker flink gepest in de jeugd.
ik ken er ook zo eentje....inderdaad een buitenbeentje, lelijk, nooit een wijf gehad en gefrustreerde rechtse sympathieenquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:31 schreef Otis2.0 het volgende:
Nederlanders die voor Duitsland zijn. Zeker flink gepest in de jeugd.
Niemand zou een ander land moeten beledigen. Toch?quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:21 schreef 3keernix het volgende:
[..]
BOEHOEE HIJ BEGON.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:21 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |