Lijkt me niet. Duitsland speelt over het algemeen netjes. Hebben weinig overtredingen nodig en stellen zich niet aan bij valpartijen of duels. Argentinië zeker wel.quote:
Het zijn heel mooie vogels. Alleen dat schijten vanonder de dakgoot moeten ze afleren.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:39 schreef DrDentz het volgende:
Schwalbe is niet voor niets een Duits woord.
Pluisje apporteert een balquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:39 schreef Daffodil31LE het volgende:
Wat is dat voor een lelijke mascotte op die onderste foto?
Idd, Low zal wel op ze inspreken!quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:45 schreef JackHerrer het volgende:
Waarschijnlijk gaat Argentinië alles inzetten om die Duitsers te frustreren, zolang ze niet happen moeten ze kunnen winnen.
Het ziet er eerder uit alsof hij zojuist een lijn (van het veld) heeft gesnoven...quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:52 schreef Dalliance het volgende:
[..]
Hij probeert de lijnen van het veld te snuiven.
GMTAquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:52 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Het ziet er eerder uit alsof hij zojuist een lijn (van het veld) heeft gesnoven...
1 met de Argentijnse tijd en 1 met de Zuid-Afrikaanse tijdquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:54 schreef rioohhh het volgende:
Die foto van pluisje.. Heeft ie nou 2 klokkies om
Ik had het inderdaad al ff op Google gevondenquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:55 schreef DrDentz het volgende:
[..]
1 met de Argentijnse tijd en 1 met de Zuid-Afrikaanse tijd
mond dichtquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:59 schreef Xanne het volgende:
Schweinsteiger moet gewoon zijn lelijke muil houden, wat een bang mietje om als simpel spelertje voor de wedstrijd al zo te gaan klagen over je tegenstander.
meid toch, jij bent zeker je fiets kwijt?,quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:59 schreef Xanne het volgende:
Schweinsteiger moet gewoon zijn lelijke muil houden, wat een bang mietje om als simpel spelertje voor de wedstrijd al zo te gaan klagen over je tegenstander.
quote:
quote:
Als Nederland zijnde idd, wij zijn fluimpje nog niet vergeten hoorquote:
Hoezo ben jij voor Duitsland terwijl je in Den Haag woont?quote:
wijquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:51 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Als Nederland zijnde idd, wij zijn fluimpje nog niet vergeten hoor
Ik ben buitenlander, geen nep-hollanderquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:51 schreef Equites het volgende:
[..]
Hoezo ben jij voor Duitsland terwijl je in Den Haag woont?Praat dan ook alleen maar Duits hier, nep hollander.
Dan kan je ook heul geen Nederlands.quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:52 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ik ben buitenlander, geen nep-hollander
Hollanders/Nederlanders zijn reserve Duitsersquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:51 schreef Equites het volgende:
[..]
Hoezo ben jij voor Duitsland terwijl je in Den Haag woont?Praat dan ook alleen maar Duits hier, nep hollander.
Rot dan lekker op naar dat Duitse rijk van je als het hier zo kut is.quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:54 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
[..]
Hollanders/Nederlanders zijn reserve Duitsers
ik gebruik ook vertaalmachinesquote:
het is nou eenmaal zo'n kuttaal helaasquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:56 schreef Equites het volgende:
[..]
Rot dan lekker op naar dat Duitse rijk van je als het hier zo kut is.En stop met onze taal te gebruiken.
Wat jullie taal? HAHA. Nederlands is boerendeutschquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:56 schreef Equites het volgende:
[..]
Rot dan lekker op naar dat Duitse rijk van je als het hier zo kut is.En stop met onze taal te gebruiken.
zo triest, dat de combinatie UI en naam al veelzeggend isquote:
alles beter dan een oranjegaytagjequote:Op woensdag 30 juni 2010 15:59 schreef crv het volgende:
[..]
zo triest, dat de combinatie UI en naam al veelzeggend is![]()
[ afbeelding ]
Mocht je willen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:57 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
[..]
Wat jullie taal? HAHA. Nederlands is boerendeutsch
QFTquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:57 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
[..]
nee zo erg zelfs dat ze wraak zochten op youtube anders durven ze nietquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:51 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Als Nederland zijnde idd, wij zijn fluimpje nog niet vergeten hoor
En dan wel op vakantie gaan naar Duitsland, juist voor die mensen die ons helemaal afbranden wat er in het verleden is gebeurd zouden ze de grenzen moeten sluiten. Zum Kotzenquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:01 schreef Equites het volgende:
Het is toch gewoon zielig dat je hier in NL woont, NL spreekt en dan voor de Duitsers bent en het Nederlandse team afbrand. Dan neem je jezelf toch niet serieus? Op me werk er ook zo een rondlopenZet je jezelf ff voor lul dan.
Voel je je in de hoek gedruktquote:
Waarom verlaag je je dan door het te sprekenquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:57 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met Duitsland, helemaal niet zelfs. Maar wel met Nederlandse/duitsers die opeens vol voor Die Mannschaft zijn en het NL team de grond inboren. Rot toch op joh. Zelfde als die Turken die feest gaan vieren als NL verliest, lekker provoceren en er vooral niet bij willen horen in Nederland. Komt de sfeer ten goedequote:Op woensdag 30 juni 2010 16:03 schreef 3keernix het volgende:
[..]
En dan wel op vakantie gaan naar Duitsland, juist voor die mensen die ons helemaal afbranden wat er in het verleden is gebeurd zouden ze de grenzen moeten sluiten. Zum Kotzen
nee hoor, dit noemen we vrijheid van meningsuitingquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:03 schreef crv het volgende:
[..]
Voel je je in de hoek gedrukt![]()
Mogen we wel uitkijken voor je vals wordt
En waarom heb jij geen oranje tagje jij verrekte landverraderquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:04 schreef Equites het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met Duitsland, helemaal niet zelfs. Maar wel met Nederlandse/duitsers die opeens vol voor Die Mannschaft zijn en het NL team de grond inboren. Rot toch op joh. Zelfde als die Turken die feest gaan vieren als NL verliest, lekker provoceren en er vooral niet bij willen horen in Nederland. Komt de sfeer ten goede
Gelukkig hebben we niet zoveel last van westwaarts trekkende duitsers gedurende vakantieperiodesquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:03 schreef 3keernix het volgende:
[..]
En dan wel op vakantie gaan naar Duitsland, juist voor die mensen die ons helemaal afbranden wat er in het verleden is gebeurd zouden ze de grenzen moeten sluiten. Zum Kotzen
Dit soort mensen gaan vaak een dagje over de grens bij Oberhausen Centro, als ze dan een of andere dikke Duitser tegenkomen die toevallig een mercedes S klasse rijdt en een bierbuikje heeft zeggen ze van: Dit is nou een typische Duitserquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:03 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Niet aangevraagd.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:05 schreef DrDentz het volgende:
[..]
En waarom heb jij geen oranje tagje jij verrekte landverrader
Oftewel je kan niet tegen je verliesquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:05 schreef 3keernix het volgende:
[..]
nee hoor, dit noemen we vrijheid van meningsuiting, mocht het Nederland - Duitsland worden en we worden een oor aangenaaid in de finale dan zweer ik je dat de eerste nederlander die ik tegenkom in Duitsland het zal bezuren
Wie heeft het erover dat ik 'opeens' voor die Mannschaft bent? sommige zijn wel echte supporters in plaats van trollers en sensatiezoekers. Ben al duits voetbalfan heel mijn levenquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:04 schreef Equites het volgende:
[..]
. Maar wel met Nederlandse/duitsers die opeens vol voor Die Mannschaft zijn en het NL team de grond inboren.
Sommige vooroordelen zijn gebaseert op feiten. Dit is er een vanquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:05 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
[..]
Dit soort mensen gaan vaak een dagje over de grens bij Oberhausen Centro, als ze dan een of andere dikke Duitser tegenkomen die toevallig een mercedes S klasse rijdt en een bierbuikje heeft zeggen ze van: Dit is nou een typische Duitser
Nee hoor, gewoon gezond uiten van frustratiequote:
Gisteren was je nog voor Portugal.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:06 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Wie heeft het erover dat ik 'opeens' voor die Mannschaft bent? sommige zijn wel echte supporters in plaats van trollers en sensatiezoekers. Ben al duits voetbalfan heel mijn leven
Nepduitse relnichten hierquote:
dat is iets anders, dat heeft met 'gunnen' te makenquote:
Nee dat heeft met trollen te maken.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:07 schreef 3keernix het volgende:
[..]
dat is iets anders, dat heeft met 'gunnen' te maken
Ah, we hebben een boer op zijn teentjes gestrapt flikker toch op manquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:07 schreef jagunsu het volgende:
[..]
Nepduitse relnichten hier![]()
Echte Duitsers gedragen zich niet zo kansloos anti-Holland, en al helemaal niet als ze in het buitenland zijn..
Call it what you likequote:
Dat dus, dat soort mensen voelen zich altijd heel stoer. Check mij ik ben 50% duits en woon in NL, maar natuurlijk ben ik voor Duitsland en schop ik lekker heel rebels tegen Nederland aan.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:07 schreef jagunsu het volgende:
[..]
Nepduitse relnichten hier![]()
Echte Duitsers gedragen zich niet zo kansloos anti-Holland, en al helemaal niet als ze in het buitenland zijn..
Kan nooit vrijwillig gegaan zijn.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:06 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Wie heeft het erover dat ik 'opeens' voor die Mannschaft bent? sommige zijn wel echte supporters in plaats van trollers en sensatiezoekers. Ben al duits voetbalfan heel mijn leven
Jep,quote:
Ik woon al 7 jaar in Duitsland dus ik weet wel waar ik het over heb makkerquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:08 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ah, we hebben een boer op zijn teentjes gestrapt flikker toch op man
Je antwoord bevestigend dus je geeft me gelijk.quote:
Helaas dat ik niet voor het land ben dat nog werkelijk nix heeft gespresteerd behalve een lucky win in 88, achquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je naam doet de eer aan, jij bent inderdaad drie keer zo niks.
ik ook, kan meteen zien dat jij er 1 van bentquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:14 schreef jagunsu het volgende:
[..]
Ik woon al 7 jaar in Duitsland dus ik weet wel waar ik het over heb makker
nep wannabe Duitsers haal ik er zo uit
Hahhaa, nou sponseren niet maar duitsland heeft bijna alles wat NL niet heeftquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:14 schreef crv het volgende:
[..]
Je antwoord bevestigend dus je geeft me gelijk.
Het is erin geramt van kinds af aan dat je voor die HEIMAT moet sponsoren
Ben jij een Duitser die in NL woont/werkt, of hoe zit het precies?quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:15 schreef 3keernix het volgende:
[..]
ik ook, kan meteen zien dat jij er 1 van bent
Faalhaasquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:14 schreef jagunsu het volgende:
[..]
Ik woon al 7 jaar in Duitsland dus ik weet wel waar ik het over heb makker
nep wannabe Duitsers haal ik er zo uit
quote:geregistreerd op: dinsdag 29 juni 2010 @ 12:43
Dit is waar. Ik begin bij het landschap.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:16 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Hahhaa, nou sponseren niet maar duitsland heeft bijna alles wat NL niet heeft
Het is te merken dat je duidelijk geen verstand van hebt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:15 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Helaas dat ik niet voor het land ben dat nog werkelijk nix heeft gespresteerd behalve een lucky win in 88, ach
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:16 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Hahhaa, nou sponseren niet maar duitsland heeft bijna alles wat NL niet heeft
Nah. Duitsers zijn aardige mensen, als die hier werken respecteren die dat Nederlanders voor Nederland zijn. Gastjes met Duitse vlaggen als avatar zijn gewoon Nederlandse pubers die thuis aandacht tekort komen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:17 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ben jij een Duitser die in NL woont/werkt, of hoe zit het precies?
Daar eindigen we dan ook, want landschappen kun je niet vergelijkenquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:18 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
[..]
Dit is waar. Ik begin bij het landschap.
Autobahnquote:
Kom op dat moet beter kunnen. Graag SMART gedefinieerd en kom niet met die KUTauto's want die zijn net zo gebrekkig als elk ander merkquote:
Hahahha, nee hoor ben niet zo'n rebel. Kom ook geen aandacht tekort maar heb altijd meer gehad met Duitsland dan met Nederland. Tuurlijk NL heeft ook zijn goede kanten maar zie mijzelf hier niet wonen voor een tijd van 20 jaarquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nah. Duitsers zijn aardige mensen, als die hier werken respecteren die dat Nederlanders voor Nederland zijn. Gastjes met Duitse vlaggen als avatar zijn gewoon Nederlandse pubers die thuis aandacht tekort komen.
Ah je bedoelt daar waar Testrijders van duitse autofabrikanten mensen doodrijden en vervolgens in stilzwijgen hullen zodat nabestaanden daar de dupe van wordenquote:
Man er rijden 10 miljoen golfjes rond, jullie hebben niet 1 fatsoenlijk merk kunnen producerenquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:20 schreef crv het volgende:
[..]
Kom op dat moet beter kunnen. Graag SMART gedefinieerd en kom niet met die KUTauto's want die zijn net zo gebrekkig als elk ander merk
Ja, en waar jullie gebruik maken van ons wegennet, ik hoop zo dat er binnenkort een regeling komt waar buitenlanders moeten betalen voor gebruik van de Autobahnquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:21 schreef crv het volgende:
[..]
Ah je bedoelt daar waar Testrijders van duitse autofabrikanten mensen doodrijden en vervolgens in stilzwijgen hullen zodat nabestaanden daar de dupe van worden
Wat ik zei, het zijn err dan wel veel, maar er mankeert van alles aan. nog buiten het publiek wat je standaard in een golf vindquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:21 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Man er rijden 10 miljoen golfjes rond, jullie hebben niet 1 fatsoenlijk merk kunnen produceren
Dicht bij de grens lijkt het net NL maar als je dieper Duitsland in komt is het echt prachtig, gewoon de mentaliteit op de weg, nix gehaast enzo heerlijk!quote:
klopt, maar vind ik geen voordeel. ben altijd eeuwig onderwegquote:
Mentaliteit op de wegquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:24 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Dicht bij de grens lijkt het net NL maar als je dieper Duitsland in komt is het echt prachtig, gewoon de mentaliteit op de weg, nix gehaast enzo heerlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |