quote:
quote:
Als Nederland zijnde idd, wij zijn fluimpje nog niet vergeten hoorquote:
Hoezo ben jij voor Duitsland terwijl je in Den Haag woont?quote:
wijquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:51 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Als Nederland zijnde idd, wij zijn fluimpje nog niet vergeten hoor
Ik ben buitenlander, geen nep-hollanderquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:51 schreef Equites het volgende:
[..]
Hoezo ben jij voor Duitsland terwijl je in Den Haag woont?Praat dan ook alleen maar Duits hier, nep hollander.
Dan kan je ook heul geen Nederlands.quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:52 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ik ben buitenlander, geen nep-hollander
Hollanders/Nederlanders zijn reserve Duitsersquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:51 schreef Equites het volgende:
[..]
Hoezo ben jij voor Duitsland terwijl je in Den Haag woont?Praat dan ook alleen maar Duits hier, nep hollander.
Rot dan lekker op naar dat Duitse rijk van je als het hier zo kut is.quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:54 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
[..]
Hollanders/Nederlanders zijn reserve Duitsers
ik gebruik ook vertaalmachinesquote:
het is nou eenmaal zo'n kuttaal helaasquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:56 schreef Equites het volgende:
[..]
Rot dan lekker op naar dat Duitse rijk van je als het hier zo kut is.En stop met onze taal te gebruiken.
Wat jullie taal? HAHA. Nederlands is boerendeutschquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:56 schreef Equites het volgende:
[..]
Rot dan lekker op naar dat Duitse rijk van je als het hier zo kut is.En stop met onze taal te gebruiken.
zo triest, dat de combinatie UI en naam al veelzeggend isquote:
alles beter dan een oranjegaytagjequote:Op woensdag 30 juni 2010 15:59 schreef crv het volgende:
[..]
zo triest, dat de combinatie UI en naam al veelzeggend is![]()
[ afbeelding ]
Mocht je willen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:57 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
[..]
Wat jullie taal? HAHA. Nederlands is boerendeutsch
QFTquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:57 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
[..]
Wat jullie taal? HAHA. Nederlands is boerendeutsch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |