Ik woon al 7 jaar in Duitsland dus ik weet wel waar ik het over heb makkerquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:08 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ah, we hebben een boer op zijn teentjes gestrapt flikker toch op man
Je antwoord bevestigend dus je geeft me gelijk.quote:
Helaas dat ik niet voor het land ben dat nog werkelijk nix heeft gespresteerd behalve een lucky win in 88, achquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je naam doet de eer aan, jij bent inderdaad drie keer zo niks.
ik ook, kan meteen zien dat jij er 1 van bentquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:14 schreef jagunsu het volgende:
[..]
Ik woon al 7 jaar in Duitsland dus ik weet wel waar ik het over heb makker
nep wannabe Duitsers haal ik er zo uit
Hahhaa, nou sponseren niet maar duitsland heeft bijna alles wat NL niet heeftquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:14 schreef crv het volgende:
[..]
Je antwoord bevestigend dus je geeft me gelijk.
Het is erin geramt van kinds af aan dat je voor die HEIMAT moet sponsoren
Ben jij een Duitser die in NL woont/werkt, of hoe zit het precies?quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:15 schreef 3keernix het volgende:
[..]
ik ook, kan meteen zien dat jij er 1 van bent
Faalhaasquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:14 schreef jagunsu het volgende:
[..]
Ik woon al 7 jaar in Duitsland dus ik weet wel waar ik het over heb makker
nep wannabe Duitsers haal ik er zo uit
quote:geregistreerd op: dinsdag 29 juni 2010 @ 12:43
Dit is waar. Ik begin bij het landschap.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:16 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Hahhaa, nou sponseren niet maar duitsland heeft bijna alles wat NL niet heeft
Het is te merken dat je duidelijk geen verstand van hebt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:15 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Helaas dat ik niet voor het land ben dat nog werkelijk nix heeft gespresteerd behalve een lucky win in 88, ach
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:16 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Hahhaa, nou sponseren niet maar duitsland heeft bijna alles wat NL niet heeft
Nah. Duitsers zijn aardige mensen, als die hier werken respecteren die dat Nederlanders voor Nederland zijn. Gastjes met Duitse vlaggen als avatar zijn gewoon Nederlandse pubers die thuis aandacht tekort komen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:17 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ben jij een Duitser die in NL woont/werkt, of hoe zit het precies?
Daar eindigen we dan ook, want landschappen kun je niet vergelijkenquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:18 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
[..]
Dit is waar. Ik begin bij het landschap.
Autobahnquote:
Kom op dat moet beter kunnen. Graag SMART gedefinieerd en kom niet met die KUTauto's want die zijn net zo gebrekkig als elk ander merkquote:
Hahahha, nee hoor ben niet zo'n rebel. Kom ook geen aandacht tekort maar heb altijd meer gehad met Duitsland dan met Nederland. Tuurlijk NL heeft ook zijn goede kanten maar zie mijzelf hier niet wonen voor een tijd van 20 jaarquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nah. Duitsers zijn aardige mensen, als die hier werken respecteren die dat Nederlanders voor Nederland zijn. Gastjes met Duitse vlaggen als avatar zijn gewoon Nederlandse pubers die thuis aandacht tekort komen.
Ah je bedoelt daar waar Testrijders van duitse autofabrikanten mensen doodrijden en vervolgens in stilzwijgen hullen zodat nabestaanden daar de dupe van wordenquote:
Man er rijden 10 miljoen golfjes rond, jullie hebben niet 1 fatsoenlijk merk kunnen producerenquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:20 schreef crv het volgende:
[..]
Kom op dat moet beter kunnen. Graag SMART gedefinieerd en kom niet met die KUTauto's want die zijn net zo gebrekkig als elk ander merk
Ja, en waar jullie gebruik maken van ons wegennet, ik hoop zo dat er binnenkort een regeling komt waar buitenlanders moeten betalen voor gebruik van de Autobahnquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:21 schreef crv het volgende:
[..]
Ah je bedoelt daar waar Testrijders van duitse autofabrikanten mensen doodrijden en vervolgens in stilzwijgen hullen zodat nabestaanden daar de dupe van worden
Wat ik zei, het zijn err dan wel veel, maar er mankeert van alles aan. nog buiten het publiek wat je standaard in een golf vindquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:21 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Man er rijden 10 miljoen golfjes rond, jullie hebben niet 1 fatsoenlijk merk kunnen produceren
Dicht bij de grens lijkt het net NL maar als je dieper Duitsland in komt is het echt prachtig, gewoon de mentaliteit op de weg, nix gehaast enzo heerlijk!quote:
klopt, maar vind ik geen voordeel. ben altijd eeuwig onderwegquote:
Mentaliteit op de wegquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:24 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Dicht bij de grens lijkt het net NL maar als je dieper Duitsland in komt is het echt prachtig, gewoon de mentaliteit op de weg, nix gehaast enzo heerlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |