nee zo erg zelfs dat ze wraak zochten op youtube anders durven ze nietquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:51 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Als Nederland zijnde idd, wij zijn fluimpje nog niet vergeten hoor
En dan wel op vakantie gaan naar Duitsland, juist voor die mensen die ons helemaal afbranden wat er in het verleden is gebeurd zouden ze de grenzen moeten sluiten. Zum Kotzenquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:01 schreef Equites het volgende:
Het is toch gewoon zielig dat je hier in NL woont, NL spreekt en dan voor de Duitsers bent en het Nederlandse team afbrand. Dan neem je jezelf toch niet serieus? Op me werk er ook zo een rondlopenZet je jezelf ff voor lul dan.
Voel je je in de hoek gedruktquote:
Waarom verlaag je je dan door het te sprekenquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:57 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
[..]
Wat jullie taal? HAHA. Nederlands is boerendeutsch
Ik heb geen problemen met Duitsland, helemaal niet zelfs. Maar wel met Nederlandse/duitsers die opeens vol voor Die Mannschaft zijn en het NL team de grond inboren. Rot toch op joh. Zelfde als die Turken die feest gaan vieren als NL verliest, lekker provoceren en er vooral niet bij willen horen in Nederland. Komt de sfeer ten goedequote:Op woensdag 30 juni 2010 16:03 schreef 3keernix het volgende:
[..]
En dan wel op vakantie gaan naar Duitsland, juist voor die mensen die ons helemaal afbranden wat er in het verleden is gebeurd zouden ze de grenzen moeten sluiten. Zum Kotzen
nee hoor, dit noemen we vrijheid van meningsuitingquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:03 schreef crv het volgende:
[..]
Voel je je in de hoek gedrukt![]()
Mogen we wel uitkijken voor je vals wordt
En waarom heb jij geen oranje tagje jij verrekte landverraderquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:04 schreef Equites het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met Duitsland, helemaal niet zelfs. Maar wel met Nederlandse/duitsers die opeens vol voor Die Mannschaft zijn en het NL team de grond inboren. Rot toch op joh. Zelfde als die Turken die feest gaan vieren als NL verliest, lekker provoceren en er vooral niet bij willen horen in Nederland. Komt de sfeer ten goede
Gelukkig hebben we niet zoveel last van westwaarts trekkende duitsers gedurende vakantieperiodesquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:03 schreef 3keernix het volgende:
[..]
En dan wel op vakantie gaan naar Duitsland, juist voor die mensen die ons helemaal afbranden wat er in het verleden is gebeurd zouden ze de grenzen moeten sluiten. Zum Kotzen
Dit soort mensen gaan vaak een dagje over de grens bij Oberhausen Centro, als ze dan een of andere dikke Duitser tegenkomen die toevallig een mercedes S klasse rijdt en een bierbuikje heeft zeggen ze van: Dit is nou een typische Duitserquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:03 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Niet aangevraagd.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:05 schreef DrDentz het volgende:
[..]
En waarom heb jij geen oranje tagje jij verrekte landverrader
Oftewel je kan niet tegen je verliesquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:05 schreef 3keernix het volgende:
[..]
nee hoor, dit noemen we vrijheid van meningsuiting, mocht het Nederland - Duitsland worden en we worden een oor aangenaaid in de finale dan zweer ik je dat de eerste nederlander die ik tegenkom in Duitsland het zal bezuren
Wie heeft het erover dat ik 'opeens' voor die Mannschaft bent? sommige zijn wel echte supporters in plaats van trollers en sensatiezoekers. Ben al duits voetbalfan heel mijn levenquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:04 schreef Equites het volgende:
[..]
. Maar wel met Nederlandse/duitsers die opeens vol voor Die Mannschaft zijn en het NL team de grond inboren.
Sommige vooroordelen zijn gebaseert op feiten. Dit is er een vanquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:05 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
[..]
Dit soort mensen gaan vaak een dagje over de grens bij Oberhausen Centro, als ze dan een of andere dikke Duitser tegenkomen die toevallig een mercedes S klasse rijdt en een bierbuikje heeft zeggen ze van: Dit is nou een typische Duitser
Nee hoor, gewoon gezond uiten van frustratiequote:
Gisteren was je nog voor Portugal.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:06 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Wie heeft het erover dat ik 'opeens' voor die Mannschaft bent? sommige zijn wel echte supporters in plaats van trollers en sensatiezoekers. Ben al duits voetbalfan heel mijn leven
Nepduitse relnichten hierquote:
dat is iets anders, dat heeft met 'gunnen' te makenquote:
Nee dat heeft met trollen te maken.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:07 schreef 3keernix het volgende:
[..]
dat is iets anders, dat heeft met 'gunnen' te maken
Ah, we hebben een boer op zijn teentjes gestrapt flikker toch op manquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:07 schreef jagunsu het volgende:
[..]
Nepduitse relnichten hier![]()
Echte Duitsers gedragen zich niet zo kansloos anti-Holland, en al helemaal niet als ze in het buitenland zijn..
Call it what you likequote:
Dat dus, dat soort mensen voelen zich altijd heel stoer. Check mij ik ben 50% duits en woon in NL, maar natuurlijk ben ik voor Duitsland en schop ik lekker heel rebels tegen Nederland aan.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:07 schreef jagunsu het volgende:
[..]
Nepduitse relnichten hier![]()
Echte Duitsers gedragen zich niet zo kansloos anti-Holland, en al helemaal niet als ze in het buitenland zijn..
Kan nooit vrijwillig gegaan zijn.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:06 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Wie heeft het erover dat ik 'opeens' voor die Mannschaft bent? sommige zijn wel echte supporters in plaats van trollers en sensatiezoekers. Ben al duits voetbalfan heel mijn leven
Jep,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |