Waar heb je het over. Dit team is bestaat bijna uit dezelfde spelersquote:Op donderdag 1 juli 2010 02:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
4 jaar geleden waren ze al zwaar over de top heen, moet je voorstellen
Gaat weer lekker langs elkaar heen. Jij hebt het over NL en DAM over Brazilië.quote:Op donderdag 1 juli 2010 02:33 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Waar heb je het over. Dit team is bestaat bijna uit dezelfde spelers
Hiermee vlogen ze eruit
[ afbeelding ]
Het gaat om de bedoeling en niet om de inhoud.quote:Op donderdag 1 juli 2010 @ 02:32 schreef APK het volgende:
[..]
Is gewoon zo hoor.
Als je niets van markten en bookmakers snapt moet je je niet met dit soort dingen bemoeien.
Ik heb Robinho en Kaká nog niet zien scoren tot nu toe ....quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:58 schreef DaMayan het volgende:
Ze vinden vooral dat we scorend vermogen missen. Alleen Robben heeft dat volgens hun.
Volgens hun heeft Brazillie 3 Robben's voorin lopen: Fabiano, Robinho en Kaka.
Sowieso denken ze dat ze beter zijn.
Gelukkig is Pato er niet bij. Daar zou ik wel bang voor zijn. Geniale speler.quote:Op donderdag 1 juli 2010 02:37 schreef piepie het volgende:
[..]
Ik heb Robinho en Kaká nog niet zien scoren tot nu toe ....
idd, robben speelt de laatste paar minuten tegen kameroen al op de lat; een daarbij een assist voor de 2e goal. en tegen slowakije bij de 20e minuut een goal; kaka is over z'n top heen en robben in topform mits hij vrij is van zijn blessure.quote:Op donderdag 1 juli 2010 02:37 schreef piepie het volgende:
[..]
Robinho scoorde tegen Chili.quote:Op donderdag 1 juli 2010 @ 02:37 schreef piepie het volgende:
[..]
Was ik zeker even in slaap gevallen, mijn fout.quote:
Je hebt dus brazilie chili niet gezienquote:Op donderdag 1 juli 2010 02:37 schreef piepie het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn tegenwoordig (vreemd genoeg) best belangrijk.quote:Op donderdag 1 juli 2010 02:46 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je hebt dus brazilie chili niet gezien
Ben tot dusverre niet onder de indruk van Brazilie en Kaka heeft nog nooit zo slecht gespeeld, op een paar geniale passes na?
Die paar en alleen dat van een centrale middenvelder? Kaka speelde die 4 wedstrijden voor zijn doen erg kutquote:Op donderdag 1 juli 2010 02:47 schreef APK het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn tegenwoordig (vreemd genoeg) best belangrijk.
3 keer, als je op de tribune zit raak je sowieso geen bal, of je moet wel erg veel mazzel hebben.quote:Op donderdag 1 juli 2010 02:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Die paar en alleen dat van een centrale middenvelder? Kaka speelde die 4 wedstrijden voor zijn doen erg kut
Euh, okay.quote:Op donderdag 1 juli 2010 02:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Die paar en alleen dat van een centrale middenvelder? Kaka speelde die 4 wedstrijden voor zijn doen erg kut
Hm daar maakte hij bij nader inzien wel indrukquote:Op donderdag 1 juli 2010 02:53 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
3 keer, als je op de tribune zit raak je sowieso geen bal, of je moet wel erg veel mazzel hebben.
jij denkt wel meerquote:Op donderdag 1 juli 2010 03:33 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik denk dat deze verhouding ook aan het resultaat vrijdag terug te zien zal zijn
Maar Stekelenburg staat op het doelquote:Op donderdag 1 juli 2010 02:31 schreef Haradrim het volgende:
[..]
Spelers ontwikkelen zich. Vorm en teamgeest spelen daarnaast een belangrijke rol, evenals de bondscoach (en zijn persoonlijke ruzies)
Dus gewoon normaal doen naar elkaar. Beiden kampen dusquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:01 schreef BrandX het volgende:
Voor de goede orde: ruziën doen jullie maar lekker via MSN, PM of per postduif or whatever, maar niet via FOK!;iemand heeft alle recht om niet voor Nederland te zijn maar voor een ander land, ook al zou diegene van origine Nederlander zijn, who cares, en diegene mag ook gewoon hier posten; Oranje supporters hebben neit het recht om gewoon maar supporters van andere landen alhier aanwezig te bashen, gewoon 'omdat het kan' iemand die niet voor Nederland is heeft niet het recht om Oranjesupporters te bashen alleen maar 'omdat het kan'.
Gewoon, ff voor de goede orde
Dat dit soort mensen niets beters te doen hebben in hun leven?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:40 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Het bent een trol als je denkt dat Brazilie wint? Ik zal je even wakker schudden... Nederland is in heel de wereld zwaar underdog tegen Brazilie, behalve hier op Fok!.
Ik zou zeggen ga nog even met een pint op je balkon zitten genieten van de oranje vlaggetjes, want over 48 uur kun je ze weer voor een paar jaar opbergen.
Leuk van die mensen, maar dat verandert helaas niks aan de kansenquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:42 schreef horned_reaper het volgende:
Jullie zouden voor de lol eens alle reactie moeten leren op de FIFA website, over de wedstrijd Nederland tegen Brazilië .... erg veel buitenlandse mensen denken dat Nederland dit gaat winnen!
Mensen over de hele wereld plaatsen reacties waarin ze erin geloven of vertrouwen of hopen dat Nederland vrijdag zal gaan winnen.
Een leuk gebaar om te lezen van al deze mensen uit zulke verschillende landen![]()
http://www.fifa.com/world(...)mments.html#comments
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |