Maar Stekelenburg staat op het doelquote:Op donderdag 1 juli 2010 02:31 schreef Haradrim het volgende:
[..]
Spelers ontwikkelen zich. Vorm en teamgeest spelen daarnaast een belangrijke rol, evenals de bondscoach (en zijn persoonlijke ruzies)
Dus gewoon normaal doen naar elkaar. Beiden kampen dusquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:01 schreef BrandX het volgende:
Voor de goede orde: ruziën doen jullie maar lekker via MSN, PM of per postduif or whatever, maar niet via FOK!;iemand heeft alle recht om niet voor Nederland te zijn maar voor een ander land, ook al zou diegene van origine Nederlander zijn, who cares, en diegene mag ook gewoon hier posten; Oranje supporters hebben neit het recht om gewoon maar supporters van andere landen alhier aanwezig te bashen, gewoon 'omdat het kan' iemand die niet voor Nederland is heeft niet het recht om Oranjesupporters te bashen alleen maar 'omdat het kan'.
Gewoon, ff voor de goede orde
Dat dit soort mensen niets beters te doen hebben in hun leven?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:40 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Het bent een trol als je denkt dat Brazilie wint? Ik zal je even wakker schudden... Nederland is in heel de wereld zwaar underdog tegen Brazilie, behalve hier op Fok!.
Ik zou zeggen ga nog even met een pint op je balkon zitten genieten van de oranje vlaggetjes, want over 48 uur kun je ze weer voor een paar jaar opbergen.
Leuk van die mensen, maar dat verandert helaas niks aan de kansenquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:42 schreef horned_reaper het volgende:
Jullie zouden voor de lol eens alle reactie moeten leren op de FIFA website, over de wedstrijd Nederland tegen Brazilië .... erg veel buitenlandse mensen denken dat Nederland dit gaat winnen!
Mensen over de hele wereld plaatsen reacties waarin ze erin geloven of vertrouwen of hopen dat Nederland vrijdag zal gaan winnen.
Een leuk gebaar om te lezen van al deze mensen uit zulke verschillende landen![]()
http://www.fifa.com/world(...)mments.html#comments
Dat komt omdat dit forum vol zit met zelf ingenomen trollen die in hun leven een tekort aan aandacht hebben opgelopen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:26 schreef Brasileirinha het volgende:
Nou wat ik lees(ben braziliaans) is dat wij(Brasil) sowieso niet blij zijn met Dunga en zijn spelers,ze geloven niet dat Brasil van Nederlands wint,MAAR heel veel denken wel dat er zijn andere landen die we wel bang voor moeten zijn dat is spanje en Duistland,dus daar zijn ze meer rustig dan hier,wij scheld de Nederlanders terminste niet zo uit als jullie hier,maar goed.
QFTquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:53 schreef Kirov het volgende:
Ik ben al sinds maandag zenuwachtig voor deze wedstrijd
Bij mij op het werk ziet men het 50/50, maar de echte liefhebbers zijn dun gezaaid moet ik toegevenquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:52 schreef Ahriman het volgende:
Hoe ziet de 'neutrale' supporter de komende wedstrijd eigenlijk? Kent iemand een buitenlandse forum waar het WK uitgebreid wordt gevolgd?
Ik totaal niet, ik heb er juist enorm veel zin in.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:53 schreef Kirov het volgende:
hoe dichterbij het komt des te minder ik vertrouwen krijg op een goede afloopquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:48 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik totaal niet, ik heb er juist enorm veel zin in.Net zoals bij een moeilijk tentamen of belangrijke presentatie, met het verschil dat ik hier zelf niks aan kan veranderen.
Ben al dagen gespannen... Kijk er naar uit.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:53 schreef Kirov het volgende:
Meer dan goed voorbereiden kun je niet doen, en met die voorbereiding zit het goed bij het Nederlands elftal dus dan hoef je ook geen spanning voor de wedstrijd te hebben. De uitslag voorspellen vind ik lastig, je kan niet in de toekomst kijken, en zeker niet bij iets dat zo complex als sport is.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:50 schreef HaagsPietje het volgende:
hoe dichterbij het komt des te minder ik vertrouwen krijg op een goede afloop![]()
kijk naar al die spelers van brazilie....en dan even in het achterhoofd dat geklungel van onze matige matige matige defensie tegen nota bene slowakije![]()
ik word daar niet vrolijk van en denk dat je minimaal 2 tot 3 tegentreffers te verwerken gaat krijgen
Dat is geheel waar, iets wat ik eerder al schreef. Ik woon als Nederlander in Brazilië, en wat er over Dunga gezegd werd was niet mals voordat het WK begon. Hij werd zelfs uitgescholden en uitgekotst door de pers.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:26 schreef Brasileirinha het volgende:
Nou wat ik lees(ben braziliaans) is dat wij(Brasil) sowieso niet blij zijn met Dunga en zijn spelers,ze geloven niet dat Brasil van Nederlands wint,MAAR heel veel denken wel dat er zijn andere landen die we wel bang voor moeten zijn dat is spanje en Duistland,dus daar zijn ze meer rustig dan hier,wij scheld de Nederlanders terminste niet zo uit als jullie hier,maar goed.
Hetzelfde als bij Van Marwijk denk ik, zolang hij wint houden ze hun mond, als ie verliest gaat de beerput weer helemaal open en wordt er opportunistisch gesproken over het gebrek aan aanvallende instelling etc.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:07 schreef Salt_Seafood het volgende:
Gezegd werd? Maar wat zeggen ze nu?
Ze mogen hem nog steeds niet echt. Al is dat beeld nu wel wat veranderd.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:07 schreef Salt_Seafood het volgende:
Misschien beter om mensen door te sturen naar de SC: Wedclub #369: Met Europa league FIXquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:10 schreef BrandX het volgende:
Ook hier, praten over wedden op sport kan je hier doen: Wedden op Sport #1242 Waar de Gouden Kanaries ons opvreten
Dit topic is daar niet voor bedoeld.
Helemaal juiste analysequote:Op donderdag 1 juli 2010 17:11 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Hetzelfde als bij Van Marwijk denk ik, zolang hij wint houden ze hun mond, als ie verliest gaat de beerput weer helemaal open en wordt er opportunistisch gesproken over het gebrek aan aanvallende instelling etc.
Jep denk dat je daar wel gelijk in hebt, nu zijn al die journalisten nog poeslief, wacht maar tot we morgen verliezen met slecht spel, dan veranderen ze opeens 180 graden, ook bij vi oranjequote:Op donderdag 1 juli 2010 17:11 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Hetzelfde als bij Van Marwijk denk ik, zolang hij wint houden ze hun mond, als ie verliest gaat de beerput weer helemaal open en wordt er opportunistisch gesproken over het gebrek aan aanvallende instelling etc.
jawel, want ik had net tig posts verwijderd over allerlei odds en weet ik het wat, wat het topic verstierd. Praten over gokken kan in het topic wat APK aangaf, en jouw post ging gewoon mee met de rest, vandaar.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:18 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Jep denk dat je daar wel gelijk in hebt, nu zijn al die journalisten nog poeslief, wacht maar tot we morgen verliezen met slecht spel, dan veranderen ze opeens 180 graden, ook bij vi oranje
En Brand blijf is van m'n post af, er wordt hier gevraagd naar hoe er door de buitenwacht naar gekeken wordt, daar reageer ik normaal op (er is wat dat betreft geen betere graadmeter dan de gemiddelde odds) en je hebt dan ook geen enkel recht die post te verwijderen.
ik geloof niet dat er erg veel gezeken gaat worden als Van Marwijk morgen zou verliezen, daarvoor heeft ie toch genoeg credit opgebouwd. Ik geloof ook niet dat we in de pan gehakt worden zoals sommigen raspessimisten hier denken, daarvoor is Oranje veel te stabiel en ervaren. Mochten we verliezen, zal het ongetwijfeld een close-call worden, en is het waarschijnlijk niet aan de bondscoach te wijten.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:11 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Lachenquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:41 schreef ErwinRommel het volgende:
Whahahaha lol.
Mijn baas belde me net.
Morgen op het werk zal er ook een verslaggever aanwezig zijn van de regionale krant en een reporter van de regionale TV omroep om te verslaan hoe ik als Nederlander samen met enkel Brazilianen de wedstrijd ga beleven en de aftermath beleef op het werk
Dat beloofd dus wat te gaan worden hehehehe
De baas heeft al Heineken gekocht, en morgen word er niet gewerkt maar moeten we wel aanwezig zijn. BBQ, NL bier, de pers en voetbal dus
En als er nu iets echt serieus aan de hand is daar, springt die dan weer op groen?quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:49 schreef Crazy-M het volgende:
wij hebben ook een onderdeel van het bedrijf in brazilie zitten.
1 van onze taken is de verbinding naar brazilie in de gaten houden door middel van monitoring. We hebben dus als geintje Brazilie in de monitoring op rood staan. En als ze iets komen halen voor brazilie weet zogenaamd niemand ergens van
Ze doen zelf ook lekker mee dus is altijd wel weer lachen
Dan wordt er een melding geroepen door de luidsprekers: check message on screenquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:53 schreef YazooW het volgende:
[..]
En als er nu iets echt serieus aan de hand is daar, springt die dan weer op groen?
Coole link!quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:45 schreef ErwinRommel het volgende:
Leuke reacties hier na de provocatie van Johan Cruyf aan het adres van Brazilië.
Grappige is dat de meeste lezers in hun reactie Cruyf gelijk geven
http://www.estadao.com.br(...)574244,0.htm#noticia
Ah wat leuk! Laat je ons straks ook meegenieten van het artikel/video?quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:41 schreef ErwinRommel het volgende:
Whahahaha lol.
Mijn baas belde me net.
Morgen op het werk zal er ook een verslaggever aanwezig zijn van de regionale krant en een reporter van de regionale TV omroep om te verslaan hoe ik als Nederlander samen met enkel Brazilianen de wedstrijd ga beleven en de aftermath beleef op het werk
De baas heeft al Heineken gekocht, en morgen word er niet gewerkt maar moeten we wel aanwezig zijn. BBQ, NL bier, de pers en voetbal dus
Je vergat de posts te plaatsen waar men het wel eens was met Johan Cruyfquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:29 schreef jagunsu het volgende:
[..]
Coole link!
een paar reacties:
>Pergunte ao Sr Cruyff quantos títulos a Holanda tem?.. nenhum. Nem aquela seleção que é tanto falada, ele não ganhou nada. Isso cheira uma mistura de MEDO com INVEJA. Sai pra lá inhaca. (vraag Cruijff hoeveel titels hij gewonnen heeft? geen. Dit statement van Cruijff straalt een combinatie van angst en afgunst uit)
>O Brasil vai detonar a Holanda. Placar??? Quatro a zero. (brasil gaat NL vernietigen, 4-0)
>....sexta feira estaremos no aviao de volta para casa (vrijdag gaat er geen vliegtuig naar huis voor ons)
>boa é a seleção da holanda ne? faz-me rir. (en NL speelt mooi dan? laat me lachen)
a holanda está jogando um futebol fraquíssimo. e o q eles ganharam? NADA, absolutamente NADA!!! ( (NL speelt kutvoetbal, en helemaal niets gewonnen)
se o brasil jogar 60% do que sabe será o suficiente para mandar esses europeus drogados pra casa. (brasil moet slechts op 60% spelen om die gedrogeerde Europeers naar huis te spelen)
São 5 estrelas no peito, num é qualquer coisa não. A inveja é uma merda mesmo (Cruijff jaloers op de 5 sterren van Brasil, die genoeg zeggen)
>e holanda vem jogando alguma coisa? desque quando. (gaat NL fatsoenlijk spelen? sinds wanneer?) ganharam do japão de 1 x0 e ficaram atras tocando bola . a dinamarca é um lixo (Denemarken was een waardeloos team), e contra camarões gannou graças a incompetencia dos africanos (tegen kameroen gewonnen door de incompetentie van de afrikanen). depois pegou uma galinha morta (eslovaquia), e sofreu pra ganhar (daarna dood vogeltje Slowakije getroffen, waarbij ze moesten lijden om te winnen)
>quem é holanda? time lixo!!! (hoe is NL? waardeloos team!)
wel apart dat er geen enkele reactie tussenstaat waarbij een Braziliaan twijfels uit of ze NL wel gaan verslaan. Ze zitten zich al eerder af te vragen of ze Spanje, Duitsland of Argentinie treffen in de finale...
Uiteraardquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:32 schreef Miless het volgende:
[..]
Ah wat leuk! Laat je ons straks ook meegenieten van het artikel/video?
ben je een chick?quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:26 schreef Brasileirinha het volgende:
Of overschatten wij onszelf?quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:32 schreef bohgek het volgende:
[..]
geweldig dat commentaar, laat ze ons maar lekker onderschatten
quote:Romario: "Robben en Sneijder aanpakken en Oranje ligt eruit"
Romario: "We beschikken over genoeg kwaliteiten om Nederland naar huis te sturen."
"Dit Brazilië speelt misschien niet zo mooi als we zouden willen. En dat zal dit toernooi ook niet meer veranderen", zegt oud-PSV'er Romário de Souza Faria vandaag in het AD. "Maar we beschikken over genoeg kwaliteiten om Nederland naar huis te sturen." Volgens Romario bestaat Oranje maar uit twee belangrijke schakels: Arjen Robben en Wesley Sneijder. "Als je die uitschakelt, zijn ze verder nauwelijks gevaarlijk", aldus de wereldkampioen van 1994.
"Eigenlijk halve finale"
Renato Mauricio Prado, één van de bekendste Braziliaanse sportjournalisten, vergelijkt de wedstrijd van morgen met het Braziliaanse toelatingsexamen voor een universitaire studie. "Het huiswerk is gedaan, met weliswaar wat oude, niet al te ingewikkelde oefeningen", zegt Prado. "Nederland wordt moeilijker, hoewel de huidige versie van Laranja Mécanica (de oranje machine, de bijnaam van Oranje in Brazilië) lichtjaren verwijderd is van de carrousel van Johan Cruijff en niet te vergelijken is met de sterrenploeg van Marco van Basten, Ruud Gullit en Frank Rijkaard. Maar de ploeg is efficiënt en extreem gevaarlijk. Eigenlijk is het een halve finale, want met alle respect voor Ghana en Uruguay, ik denk dat degene die morgen wint, ook de finale zal halen." (ypu)
Ik snap niet dat mensen die Nederland redelijk zwak en niet mooi vinden spelen meteen een trol zouden zijn.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:00 schreef wopwopwop het volgende:
Heerlijk toch dat Brazilië als de favoriet wordt gezien? Iedere troll loopt hier te zeiken over dat Nederland zichzelf overschat, maar wij staan in tegenstelling tot sommigen gewoon achter ons landje. Natuurlijk heeft Brazilië statistisch gezien een grotere kans, maar zoals Italië en Frankrijk al hebben laten zien: in het verleden behaalde resultaten..
Dit is vanuit Braziliaans oogpunt zo, maar Nederland kan het precies zo opvatten. Brazilie en Nederland zijn gewoon gelijkwaardig aan elkaar.quote:
Geldt ook voor Brazilië.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:04 schreef APK het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen die Nederland redelijk zwak en niet mooi vinden spelen meteen een trol zouden zijn.
Okay, Nederland is al vrij lang ongeslagen, maar de tegenstanders tijdens de kwalificatie waren redelijk modaal, net als de eerste vier tegenstanders op dit WK...
Fabiano en Maicon uitschakelen en Brazilië stelt ook niks meer voor.quote:
Gaaffffquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:41 schreef ErwinRommel het volgende:
Whahahaha lol.
Mijn baas belde me net.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 @ 19:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
Fabiano en Maicon uitschakelen en Brazilië stelt ook niks meer voor.
Ze vinden het nog steeds dat hij een groot fout geeft gemaakt met elftal,hij had meer betere keuze denk ze dan,maar elke wedstrijd hoor je dat iets minder gaan,nu wil ze wel Dunga een kans geven...ach jah ik heb sowieso geen problleem met Dunga of met zijn tiem...Niemand is toch 100% tevreden,toen met elftal van 2002 liepen ze ook te zeiken toen hadden we gewonnen...quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:07 schreef Salt_Seafood het volgende:
Nu ja, de baas heeft Heineken bier gekocht, en een NL vlag opgehangen naast de Braziliaanse vlagquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:49 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Gaaffff![]()
Ga je nog iets speciaals doen? Bij het Wilhelmus of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |