abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83525740
Nou wat ik lees(ben braziliaans) is dat wij(Brasil) sowieso niet blij zijn met Dunga en zijn spelers,ze geloven niet dat Brasil van Nederlands wint,MAAR heel veel denken wel dat er zijn andere landen die we wel bang voor moeten zijn dat is spanje en Duistland,dus daar zijn ze meer rustig dan hier,wij scheld de Nederlanders terminste niet zo uit als jullie hier,maar goed.
  donderdag 1 juli 2010 @ 11:32:16 #252
128262 horned_reaper
horned_reaper
pi_83525949
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 11:26 schreef Brasileirinha het volgende:
Nou wat ik lees(ben braziliaans) is dat wij(Brasil) sowieso niet blij zijn met Dunga en zijn spelers,ze geloven niet dat Brasil van Nederlands wint,MAAR heel veel denken wel dat er zijn andere landen die we wel bang voor moeten zijn dat is spanje en Duistland,dus daar zijn ze meer rustig dan hier,wij scheld de Nederlanders terminste niet zo uit als jullie hier,maar goed.
Dat komt omdat dit forum vol zit met zelf ingenomen trollen die in hun leven een tekort aan aandacht hebben opgelopen.
pi_83526738
Ik ben al sinds maandag zenuwachtig voor deze wedstrijd
Beneath the gold, the bitter steel
pi_83527059
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 11:53 schreef Kirov het volgende:
QFT
  donderdag 1 juli 2010 @ 12:26:29 #255
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_83528124
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 00:52 schreef Ahriman het volgende:
Hoe ziet de 'neutrale' supporter de komende wedstrijd eigenlijk? Kent iemand een buitenlandse forum waar het WK uitgebreid wordt gevolgd?
Bij mij op het werk ziet men het 50/50, maar de echte liefhebbers zijn dun gezaaid moet ik toegeven
Iedereen kijkt wel uit naar de wedstrijd, hij zal goed bekeken worden door anderen vermoed ik!
Ik krijg iig steun van collega's zodat ik niet alleen hoef te kijken

De algehele tendens onder de liefhebbers is dat Nederland eerder nog meer in haar mars heeft dan Brazilië, maar dat beide landen een beetje saai spelen.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  donderdag 1 juli 2010 @ 12:31:34 #256
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_83528303
Het lijkt me trouwens bizar om basisspeler te zijn tijdens deze dagen. Je weet gewoon dat de wedstrijd van je leven er vrijdag aan zit te komen. Lijkt me dat dat iedereen toch voldoende scherp maakt
  donderdag 1 juli 2010 @ 16:45:19 #257
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_83537738
Leuke reacties hier na de provocatie van Johan Cruyf aan het adres van Brazilië.

Grappige is dat de meeste lezers in hun reactie Cruyf gelijk geven

http://www.estadao.com.br(...)574244,0.htm#noticia
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_83537876
quote:
Ik totaal niet, ik heb er juist enorm veel zin in. Net zoals bij een moeilijk tentamen of belangrijke presentatie, met het verschil dat ik hier zelf niks aan kan veranderen.
pi_83537942
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 16:48 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Ik totaal niet, ik heb er juist enorm veel zin in. Net zoals bij een moeilijk tentamen of belangrijke presentatie, met het verschil dat ik hier zelf niks aan kan veranderen.
hoe dichterbij het komt des te minder ik vertrouwen krijg op een goede afloop

kijk naar al die spelers van brazilie....en dan even in het achterhoofd dat geklungel van onze matige matige matige defensie tegen nota bene slowakije
ik word daar niet vrolijk van en denk dat je minimaal 2 tot 3 tegentreffers te verwerken gaat krijgen
pi_83538285
quote:
Ben al dagen gespannen... Kijk er naar uit.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_83538287
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 16:50 schreef HaagsPietje het volgende:
hoe dichterbij het komt des te minder ik vertrouwen krijg op een goede afloop

kijk naar al die spelers van brazilie....en dan even in het achterhoofd dat geklungel van onze matige matige matige defensie tegen nota bene slowakije
ik word daar niet vrolijk van en denk dat je minimaal 2 tot 3 tegentreffers te verwerken gaat krijgen
Meer dan goed voorbereiden kun je niet doen, en met die voorbereiding zit het goed bij het Nederlands elftal dus dan hoef je ook geen spanning voor de wedstrijd te hebben. De uitslag voorspellen vind ik lastig, je kan niet in de toekomst kijken, en zeker niet bij iets dat zo complex als sport is.
  donderdag 1 juli 2010 @ 17:06:03 #262
110987 ErwinRommel
pi_83538635
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 11:26 schreef Brasileirinha het volgende:
Dat is geheel waar, iets wat ik eerder al schreef. Ik woon als Nederlander in Brazilië, en wat er over Dunga gezegd werd was niet mals voordat het WK begon. Hij werd zelfs uitgescholden en uitgekotst door de pers.
  donderdag 1 juli 2010 @ 17:07:08 #263
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_83538677
Gezegd werd? Maar wat zeggen ze nu?
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
  Boks-Chick donderdag 1 juli 2010 @ 17:10:36 #264
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_83538810
Ook hier, praten over wedden op sport kan je hier doen: Wedden op Sport #1242 Waar de Gouden Kanaries ons opvreten
Dit topic is daar niet voor bedoeld.
lolwut
pi_83538827
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 17:07 schreef Salt_Seafood het volgende:
Hetzelfde als bij Van Marwijk denk ik, zolang hij wint houden ze hun mond, als ie verliest gaat de beerput weer helemaal open en wordt er opportunistisch gesproken over het gebrek aan aanvallende instelling etc.
  donderdag 1 juli 2010 @ 17:13:34 #266
110987 ErwinRommel
pi_83538919
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 17:07 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ze mogen hem nog steeds niet echt. Al is dat beeld nu wel wat veranderd.
Leuk om te weten is dat mocht Brazilië van Nederland verliezen zeer veel Brazilianen de wereldbeker aan Nederland gunnen.
  donderdag 1 juli 2010 @ 17:14:38 #267
6941 APK
Factual, I think.
pi_83538953
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 17:10 schreef BrandX het volgende:
Ook hier, praten over wedden op sport kan je hier doen: Wedden op Sport #1242 Waar de Gouden Kanaries ons opvreten
Dit topic is daar niet voor bedoeld.
Misschien beter om mensen door te sturen naar de SC: Wedclub #369: Met Europa league FIX

WOS is meer bedoeld voor tips.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 1 juli 2010 @ 17:17:02 #268
110987 ErwinRommel
pi_83539041
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 17:11 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Hetzelfde als bij Van Marwijk denk ik, zolang hij wint houden ze hun mond, als ie verliest gaat de beerput weer helemaal open en wordt er opportunistisch gesproken over het gebrek aan aanvallende instelling etc.
Helemaal juiste analyse
  donderdag 1 juli 2010 @ 17:18:24 #269
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_83539077
quote:

[..]

Jep denk dat je daar wel gelijk in hebt, nu zijn al die journalisten nog poeslief, wacht maar tot we morgen verliezen met slecht spel, dan veranderen ze opeens 180 graden, ook bij vi oranje

En Brand blijf is van m'n post af, er wordt hier gevraagd naar hoe er door de buitenwacht naar gekeken wordt, daar reageer ik normaal op (er is wat dat betreft geen betere graadmeter dan de gemiddelde odds) en je hebt dan ook geen enkel recht die post te verwijderen.
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
  Boks-Chick donderdag 1 juli 2010 @ 17:19:51 #270
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_83539130
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 17:18 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

Jep denk dat je daar wel gelijk in hebt, nu zijn al die journalisten nog poeslief, wacht maar tot we morgen verliezen met slecht spel, dan veranderen ze opeens 180 graden, ook bij vi oranje

En Brand blijf is van m'n post af, er wordt hier gevraagd naar hoe er door de buitenwacht naar gekeken wordt, daar reageer ik normaal op (er is wat dat betreft geen betere graadmeter dan de gemiddelde odds) en je hebt dan ook geen enkel recht die post te verwijderen.
jawel, want ik had net tig posts verwijderd over allerlei odds en weet ik het wat, wat het topic verstierd. Praten over gokken kan in het topic wat APK aangaf, en jouw post ging gewoon mee met de rest, vandaar.
Daarbij doen de odds op een website die over de hele wereld te gebruiken is voor weddenschappen geen beeld geven over hoe Brazilianen het zien, hooguit hoe de gokkende wereld het ziet .
lolwut
pi_83539338
quote:

[..]

ik geloof niet dat er erg veel gezeken gaat worden als Van Marwijk morgen zou verliezen, daarvoor heeft ie toch genoeg credit opgebouwd. Ik geloof ook niet dat we in de pan gehakt worden zoals sommigen raspessimisten hier denken, daarvoor is Oranje veel te stabiel en ervaren. Mochten we verliezen, zal het ongetwijfeld een close-call worden, en is het waarschijnlijk niet aan de bondscoach te wijten.

Ook zou ik het WK niet als een failure zien, zoals ik het WK2006 als een failure zag. EK2008 was toch, juist dankzij het goede spel in de groepsfase, ook als failure te markeren met de exit tegen Rusland.

Zowel bij WK06 als EK08 vind ik de exit uit het toernooi deels aan de bondscoach (van Basten) toe te schrijven, wegens verkeerde taktiek en verkeerde wissels. Daar heb ik van Marwijk tot nu toe nog niet op kunnen betrappen.
pi_83539416
ik denk dat beide kampen realistisch gezien er niet van uitgaan dat ze even het andere team met gemak gaan oprollen, sowieso is geen enkel land blij met nederland als tegenstander.
  donderdag 1 juli 2010 @ 17:41:52 #273
110987 ErwinRommel
pi_83539806
Whahahaha lol.

Mijn baas belde me net.
Morgen op het werk zal er ook een verslaggever aanwezig zijn van de regionale krant en een reporter van de regionale TV omroep om te verslaan hoe ik als Nederlander samen met enkel Brazilianen de wedstrijd ga beleven en de aftermath beleef op het werk
Dat beloofd dus wat te gaan worden hehehehe

De baas heeft al Heineken gekocht, en morgen word er niet gewerkt maar moeten we wel aanwezig zijn. BBQ, NL bier, de pers en voetbal dus
  donderdag 1 juli 2010 @ 17:43:17 #274
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_83539860
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 17:41 schreef ErwinRommel het volgende:
Whahahaha lol.

Mijn baas belde me net.
Morgen op het werk zal er ook een verslaggever aanwezig zijn van de regionale krant en een reporter van de regionale TV omroep om te verslaan hoe ik als Nederlander samen met enkel Brazilianen de wedstrijd ga beleven en de aftermath beleef op het werk
Dat beloofd dus wat te gaan worden hehehehe

De baas heeft al Heineken gekocht, en morgen word er niet gewerkt maar moeten we wel aanwezig zijn. BBQ, NL bier, de pers en voetbal dus
Lachen

Hopen dat mijn baas bij de finale Nederland - Duitsland hetzelfde doet

Oh wacht, die is op zondag
pi_83539962
- edit -

[ Bericht 89% gewijzigd door Happel op 01-07-2010 18:42:06 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')