Dat komt omdat dit forum vol zit met zelf ingenomen trollen die in hun leven een tekort aan aandacht hebben opgelopen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:26 schreef Brasileirinha het volgende:
Nou wat ik lees(ben braziliaans) is dat wij(Brasil) sowieso niet blij zijn met Dunga en zijn spelers,ze geloven niet dat Brasil van Nederlands wint,MAAR heel veel denken wel dat er zijn andere landen die we wel bang voor moeten zijn dat is spanje en Duistland,dus daar zijn ze meer rustig dan hier,wij scheld de Nederlanders terminste niet zo uit als jullie hier,maar goed.
QFTquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:53 schreef Kirov het volgende:
Ik ben al sinds maandag zenuwachtig voor deze wedstrijd
Bij mij op het werk ziet men het 50/50, maar de echte liefhebbers zijn dun gezaaid moet ik toegevenquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:52 schreef Ahriman het volgende:
Hoe ziet de 'neutrale' supporter de komende wedstrijd eigenlijk? Kent iemand een buitenlandse forum waar het WK uitgebreid wordt gevolgd?
Ik totaal niet, ik heb er juist enorm veel zin in.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:53 schreef Kirov het volgende:
hoe dichterbij het komt des te minder ik vertrouwen krijg op een goede afloopquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:48 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik totaal niet, ik heb er juist enorm veel zin in.Net zoals bij een moeilijk tentamen of belangrijke presentatie, met het verschil dat ik hier zelf niks aan kan veranderen.
Ben al dagen gespannen... Kijk er naar uit.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:53 schreef Kirov het volgende:
Meer dan goed voorbereiden kun je niet doen, en met die voorbereiding zit het goed bij het Nederlands elftal dus dan hoef je ook geen spanning voor de wedstrijd te hebben. De uitslag voorspellen vind ik lastig, je kan niet in de toekomst kijken, en zeker niet bij iets dat zo complex als sport is.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:50 schreef HaagsPietje het volgende:
hoe dichterbij het komt des te minder ik vertrouwen krijg op een goede afloop![]()
kijk naar al die spelers van brazilie....en dan even in het achterhoofd dat geklungel van onze matige matige matige defensie tegen nota bene slowakije![]()
ik word daar niet vrolijk van en denk dat je minimaal 2 tot 3 tegentreffers te verwerken gaat krijgen
Dat is geheel waar, iets wat ik eerder al schreef. Ik woon als Nederlander in Brazilië, en wat er over Dunga gezegd werd was niet mals voordat het WK begon. Hij werd zelfs uitgescholden en uitgekotst door de pers.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:26 schreef Brasileirinha het volgende:
Nou wat ik lees(ben braziliaans) is dat wij(Brasil) sowieso niet blij zijn met Dunga en zijn spelers,ze geloven niet dat Brasil van Nederlands wint,MAAR heel veel denken wel dat er zijn andere landen die we wel bang voor moeten zijn dat is spanje en Duistland,dus daar zijn ze meer rustig dan hier,wij scheld de Nederlanders terminste niet zo uit als jullie hier,maar goed.
Hetzelfde als bij Van Marwijk denk ik, zolang hij wint houden ze hun mond, als ie verliest gaat de beerput weer helemaal open en wordt er opportunistisch gesproken over het gebrek aan aanvallende instelling etc.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:07 schreef Salt_Seafood het volgende:
Gezegd werd? Maar wat zeggen ze nu?
Ze mogen hem nog steeds niet echt. Al is dat beeld nu wel wat veranderd.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:07 schreef Salt_Seafood het volgende:
Gezegd werd? Maar wat zeggen ze nu?
Misschien beter om mensen door te sturen naar de SC: Wedclub #369: Met Europa league FIXquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:10 schreef BrandX het volgende:
Ook hier, praten over wedden op sport kan je hier doen: Wedden op Sport #1242 Waar de Gouden Kanaries ons opvreten
Dit topic is daar niet voor bedoeld.
Helemaal juiste analysequote:Op donderdag 1 juli 2010 17:11 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Hetzelfde als bij Van Marwijk denk ik, zolang hij wint houden ze hun mond, als ie verliest gaat de beerput weer helemaal open en wordt er opportunistisch gesproken over het gebrek aan aanvallende instelling etc.
Jep denk dat je daar wel gelijk in hebt, nu zijn al die journalisten nog poeslief, wacht maar tot we morgen verliezen met slecht spel, dan veranderen ze opeens 180 graden, ook bij vi oranjequote:Op donderdag 1 juli 2010 17:11 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Hetzelfde als bij Van Marwijk denk ik, zolang hij wint houden ze hun mond, als ie verliest gaat de beerput weer helemaal open en wordt er opportunistisch gesproken over het gebrek aan aanvallende instelling etc.
jawel, want ik had net tig posts verwijderd over allerlei odds en weet ik het wat, wat het topic verstierd. Praten over gokken kan in het topic wat APK aangaf, en jouw post ging gewoon mee met de rest, vandaar.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:18 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Jep denk dat je daar wel gelijk in hebt, nu zijn al die journalisten nog poeslief, wacht maar tot we morgen verliezen met slecht spel, dan veranderen ze opeens 180 graden, ook bij vi oranje
En Brand blijf is van m'n post af, er wordt hier gevraagd naar hoe er door de buitenwacht naar gekeken wordt, daar reageer ik normaal op (er is wat dat betreft geen betere graadmeter dan de gemiddelde odds) en je hebt dan ook geen enkel recht die post te verwijderen.
ik geloof niet dat er erg veel gezeken gaat worden als Van Marwijk morgen zou verliezen, daarvoor heeft ie toch genoeg credit opgebouwd. Ik geloof ook niet dat we in de pan gehakt worden zoals sommigen raspessimisten hier denken, daarvoor is Oranje veel te stabiel en ervaren. Mochten we verliezen, zal het ongetwijfeld een close-call worden, en is het waarschijnlijk niet aan de bondscoach te wijten.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:11 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Lachenquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:41 schreef ErwinRommel het volgende:
Whahahaha lol.
Mijn baas belde me net.
Morgen op het werk zal er ook een verslaggever aanwezig zijn van de regionale krant en een reporter van de regionale TV omroep om te verslaan hoe ik als Nederlander samen met enkel Brazilianen de wedstrijd ga beleven en de aftermath beleef op het werk
Dat beloofd dus wat te gaan worden hehehehe
De baas heeft al Heineken gekocht, en morgen word er niet gewerkt maar moeten we wel aanwezig zijn. BBQ, NL bier, de pers en voetbal dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |