Dat Braziliaans hooliganisme is enkel en alleen bij de landelijke competities aanwezig. Nu met het WK bv is het "ouwe jongens krentebrood"quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zag gisterochtend een repo van Brazilie-Chili in Sao Paolo. Leken mij geen agressieve mensen. Hoewel ik wel eens een programma heb gezien over Brazilliaanse hooligans. Die lui zijn gek!
En wat denk jij zelf ?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De bevolking is gemixed positief dat Brazilië gaat winnen. Dat hangt van de "klasse" af. De hogere klasse heeft meer analytisch vermogen dan de arbeiders klasse.
Maar zeker is dat iedereen denkt dat het een hele lastige match gaat worden. Die gedachte heerst bij iedereen, maar wel met uiteindelijk een positief resultaat voor Brazilië. Hard bevochten, maar gewonnen is de teneur.
Haha heb daar ook geen idee vanquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat Braziliaans hooliganisme is enkel en alleen bij de landelijke competities aanwezig. Nu met het WK bv is het "ouwe jongens krentebrood"
Uiteraard. Dat is de tactiek vorafgaande deze match. En andersom voor NL geldt hetzelfde. Reken maar dat de NL selectie alles nauwlettend leest over de Braziliaanse perikelen om zo de zwakke schakels te kunnen vinden en dat in hun voordeel te kunnen ombuigen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:44 schreef Boca_Raton het volgende:
Vermoeden de Brazilianen ook dat het misschien wel tactiek van Nederland is om expres zo terughoudend te spelen?
Dus zij denken dat we nog niet los zijn gebroken zeg maarquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Uiteraard. Dat is de tactiek vorafgaande deze match. En andersom voor NL geldt hetzelfde. Reken maar dat de NL selectie alles nauwlettend leest over de Braziliaanse perikelen om zo de zwakke schakels te kunnen vinden en dat in hun voordeel te kunnen ombuigen.
Daarom was die "spionage" van de besloten training op penalties van NL een schande.
Ik teken er acuut voor!quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Magere 2-1 overwinning voor Nederland
Heh dat is dan bv Corinthians vs Sao Paulo/Palmeirosquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Haha heb daar ook geen idee vanZag wel dat fans elkaar letterlijk met pistolen te lijf gingen.
Van dit soort posts word ik altijd bang. Statistieken brrrrrquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:46 schreef rednitro het volgende:
nederland heeft zeker een goede kans, al schat ik de verhoudingen op 60/40 voor brazilie.
Alleen er is iets dat me niet los laat.
We gaan het niet winnen ... waarom? de statistieken laten zien dat een zuid Amerikaans land dit wk wint.
het gaat al sinds 62 om en om.
bovendien de dominantie van zuid Amerikaanse landen is iets te groot hier.
Ik hoop dat we winnen maar ik blijf bij mijn eerdere stelling.
Nederland zal nooit geen wereld kampioen worden.
Tja, resultaten uit het verleden (Brazilië) zijn geen garantie voor de toekomst.quote:
Dat gebeurt doorgaans zo laat, dat is nogal eens het probleem bij NLquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:56 schreef Flammie het volgende:
Maar als Nederland het op zijn/haar heupen krijgt (beginrondes 2008) dan winnen we
Nu is het de spanning van een KO-fase, dat je er dus direct uitgeflikkerd wordt als er fouten worden begaan.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:56 schreef Flammie het volgende:
Overigens denk IK als niet brazliaan zijnde dat het een 50/50 bloed zweet en tranen wedstrijd zal worden
Maar als Nederland het op zijn/haar heupen krijgt (beginrondes 2008) dan winnen we
2008 gebeurde het te vroeg... nu zullen ze precies op tijd zijnquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:57 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat gebeurt doorgaans zo laat, dat is nogal eens het probleem bij NL
Ik kijk óf niet, of met één oog half dicht... té spannendquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:58 schreef Flammie het volgende:
[..]
2008 gebeurde het te vroeg... nu zullen ze precies op tijd zijn
Ha Kluivertquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:57 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Nu is het de spanning van een KO-fase, dat je er dus direct uitgeflikkerd wordt als er fouten worden begaan.
En die spanning moet Nederland nu eens eindelijk aankunnen.![]()
![]()
Het wordt een heel stugge wedstrijd, beide ploegen gaan niet open kaart spelen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:56 schreef Flammie het volgende:
Overigens denk IK als niet brazliaan zijnde dat het een 50/50 bloed zweet en tranen wedstrijd zal worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |