Dan ken ik andere Brazilianen dan jijquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:58 schreef DaMayan het volgende:
Ze vinden vooral dat we scorend vermogen missen. Alleen Robben heeft dat volgens hun.
Volgens hun heeft Brazillie 3 Robben's voorin lopen: Fabiano, Robinho en Kaka.
Sowieso denken ze dat ze beter zijn.
Beetje vergelijkbaar met zoals hierdus? Bevreesd, maar met goed vertrouwen tegemoet kijkend.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:57 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik woon in Brazilië en men is zeer bevreest voor Nederland. Dat hoor ik iedereen zeggen en men is er niet zeker van dat Brazilië wint als je doorvraagt.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:02 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik denk wel dat uit deze match de finalist komt, denken de Brazilianen dat ook?:P
Idd. Brazilianen hebben een hele hoge pet op over het NL elftal en onderschatten NL op zeker niet.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:02 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Beetje vergelijkbaar met zoals hierdus? Bevreesd, maar met goed vertrouwen tegemoet kijkend.
Ik denk wel dat uit deze match de finalist komt, denken de Brazilianen dat ook?:P
Jij gaat oranje gekleed naar je werk?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idd. Brazilianen hebben een hele hoge pet op over het NL elftal en onderschatten NL op zeker niet.
Men kijkt er in elk geval heel erg naar uit. De meeste Brazilianen zullen indien Brazilië verliest Nederland steunen. Dat is althans van iedereen die ik spreek. Maar vooralsnog gaat/hoopt men daar niet van uit.
Voor mij als Nederlander hier is het wel grappig hoor, de geintjes die men met me maakt
Yepquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:17 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Jij gaat oranje gekleed naar je werk?
Wat een droombaanquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Yep
Nu ja, werk. We bekijken de werdstrijd hier op het werk, en ongeacht wat er daarna gebeurd hebben we een vrije dag. Dus om 11:00 zit deze knaap al aan het bier
Als enige Nederlander tussen de Brazilianen
Wat vinden ze van hun eigen team? Kunnen ze zich vinden in resultaatvoetbal of willen ze toch meer elan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:57 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik woon in Brazilië en men is zeer bevreest voor Nederland. Dat hoor ik iedereen zeggen en men is er niet zeker van dat Brazilië wint als je doorvraagt.
Men is blij dat ze zover gekomen zijn (velen hadden ook niet anders verwachtquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:25 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Wat vinden ze van hun eigen team? Kunnen ze zich vinden in resultaatvoetbal of willen ze toch meer elan?
Zelfde als Nederland dusquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Men is blij dat ze zover gekomen zijn (velen hadden ook niet anders verwacht). Maar de teneur is toch echt zo van dat Brazilië veel beter moet gaan spelen dan dat ze de eerdere wedstrijden speelden. Men is blij tot op heden, maar niet 100% tevreden met hoe Brazilië dus voetbalt voor zover.
Duitsland zal Argentinie uitschakelenquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:29 schreef ErwinRommel het volgende:
Op de een of andere manier schijt Brazilië bagger van Argentinië. Brazilië en Argentinië zijn 2 aarts-vijanden en hopen die niet te treffen.
Buiten de arrogantie van Maradona op dus die riep dat Pelé terugmoet naar een museum.
Ha, die strijd heb ik ook gemerkt in de paar maanden dat ik in die regio was. De rivaliteit tussen Argentinië en Chili aan de andere kant is nog wat serieuzer...quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:29 schreef ErwinRommel het volgende:
Op de een of andere manier schijt Brazilië bagger van Argentinië. Brazilië en Argentinië zijn 2 aarts-vijanden en hopen die niet te treffen.
Buiten de arrogantie van Maradona op dus die riep dat Pelé terugmoet naar een museum.
onzin, ik hoor niemand klagen, iedereen hier is juist super blij dat we in de kwartfinale van een WK staan met een finale die nog nooit zo dichtbij wasquote:
Misschien niet in jouw omgeving dat kanquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:58 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
onzin, ik hoor niemand klagen, iedereen hier is juist super blij dat we in de kwartfinale van een WK staan met een finale die nog nooit zo dichtbij was![]()
![]()
Ik gun het zequote:Op woensdag 30 juni 2010 19:02 schreef Michielos het volgende:
de braziliaanse pers, voetballers en de mensen die ik ken zeggend at NLD dik gaat verliezen. "we zijn klaar voor de finale" , "Nld mist kwaliteit" en "Enkel robben is OK" zijn de meest gehoorde uitspraken.
En ik geef ze geen ongelijk.. brasil for the win
nee, in het algemeen zijn de kranten juist erg positief over het resultaat, leeft iedereen naar brazilie toe en heb ik nog nooit zo'n stemming meegemaakt waarbij iedereen zich er zo verschrikkelijk van bewust is dat nederland misschien wel echt eens wereldkampioen kan wordenquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:01 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Misschien niet in jouw omgeving dat kanmaar over het algemeen zijn ze hier ook ontevreden over het spel
quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:02 schreef Michielos het volgende:
de braziliaanse pers, voetballers en de mensen die ik ken zeggend at NLD dik gaat verliezen. "we zijn klaar voor de finale" , "Nld mist kwaliteit" en "Enkel robben is OK" zijn de meest gehoorde uitspraken.
Is dat andersom ook zo trouwens?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:29 schreef ErwinRommel het volgende:
Andersom is dat ook zo jaquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:04 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Is dat andersom ook zo trouwens?
Zou dus wel een epische finale zijn, Argentinie-Brazilie
Idd, al zou ik Brazillie - Duitsland ook niet erg vindenquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:04 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik ook. De sympathieke brazilianen leven voor voetbal. In nederland scheppen ze enkel op, arrogantie viert hoogtij. Laten we dat maar eens meteen afstraffen
Schitterende finale inderdaad. Mooi voetbal, mooie techniek. Mijns inziens DE finale dit WKquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:05 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Idd, al zou ik Brazillie - Duitsland ook niet erg vinden
wat een slap gelul dit zeg......wat die brazilianen doen heeft juist helemaal NIETS met voetbal te maken. Meer met dat overdreven gedoe van feestvieren en carnaval enzo...die grijpen het voetbal aan om maar te gaan lopen feesten dansen en swingen. nederlanders leven juist echt met het voetbal mee.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:04 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik ook. De sympathieke brazilianen leven voor voetbal. In nederland scheppen ze enkel op, arrogantie viert hoogtij. Laten we dat maar eens meteen afstraffen
dat wordt slaapverwekkend voetbal, controlerend en stug en een beslissing die door een individueel technische actie valt.....quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:07 schreef Michielos het volgende:
[..]
Schitterende finale inderdaad. Mooi voetbal, mooie techniek. Mijns inziens DE finale dit WK
Ja, want het land met de beste supporters wint.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:10 schreef Michielos het volgende:
hahahaha nooit oranjefans gezien? Brasilia leeft met passie mee. Ze rollen NLD op.
Voetbal hoort ook een feest te zijn, ik hou echt van die Brazilianen lijkt elke keer wel Carnaval als ik ernaar kijk, dat frivole dat plezier in het spel. Bij Holland is dat allemaal plichtmatig en alleen maar centjes opstrijkenquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:09 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
wat een slap gelul dit zeg......wat die brazilianen doen heeft juist helemaal NIETS met voetbal te maken. Meer met dat overdreven gedoe van feestvieren en carnaval enzo...die grijpen het voetbal aan om maar te gaan lopen feesten dansen en swingen. nederlanders leven juist echt met het voetbal mee.
maar das ook logisch want tja, met het kansarme bestaan wat de meeste brazilianen lijden, is voetbal natuurlijk een ideale gelegenheid om een uitvlucht uit die misere te zoeken....
nee, geef mij maar gewoon de zuideuropese beleving ipv al dat theatrale feestgedrag
Helaas moet ik je hier 100% gelijk in geven. Woon hier, en echt alles ligt stil zodra Brazilië gaat spelen. Werken??? Wat is dat? Nee, men heeft dan allemaal collectief vrij. Nu ja, bijna iedereen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:09 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
wat een slap gelul dit zeg......wat die brazilianen doen heeft juist helemaal NIETS met voetbal te maken. Meer met dat overdreven gedoe van feestvieren en carnaval enzo...die grijpen het voetbal aan om maar te gaan lopen feesten dansen en swingen. nederlanders leven juist echt met het voetbal mee.
maar das ook logisch want tja, met het kansarme bestaan wat de meeste brazilianen lijden, is voetbal natuurlijk een ideale gelegenheid om een uitvlucht uit die misere te zoeken....
nee, geef mij maar gewoon de zuideuropese beleving ipv al dat theatrale feestgedrag
ik vind het behoorlijk lachwekkend, dat carnavaleske gedoe...dan zie je van die wijven staan heupwiegen en met hun tieten schudden terwijl ze achterin net een aanval aan het opbouwen zijn of er een corner voor de tegenstander genomen wordt......hou toch op. dat heeft niets met passie te maken maar puur met simpel banaal bananenrepubliek achtig feestgedragquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:10 schreef Michielos het volgende:
hahahaha nooit oranjefans gezien? Brasilia leeft met passie mee. Ze rollen NLD op.
Maar wel geil...quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:13 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
ik vind het behoorlijk lachwekkend, dat carnavaleske gedoe...dan zie je van die wijven staan heupwiegen en met hun tieten schudden terwijl ze achterin net een aanval aan het opbouwen zijn of er een corner voor de tegenstander genomen wordt......hou toch op. dat heeft niets met passie te maken maar puur met simpel banaal bananenrepubliek achtig feestgedrag
Ze mogen wmb een atoombom op Brasilia gooien. Wil er nog niet dood gevonden worden.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:10 schreef Michielos het volgende:
En hoe is je kennis van het Braziliaans-Portugees?quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:30 schreef Michielos het volgende:
gast ik ben een braziliefan in hart en near
quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En hoe is je kennis van het Braziliaans-Portugees?
Dan quote ik even een voorgaande post van jou:quote:
Zie dat vetgedrukte.quote:de braziliaanse pers, voetballers en de mensen die ik ken zeggend at NLD dik gaat verliezen. "we zijn klaar voor de finale" , "Nld mist kwaliteit" en "Enkel robben is OK" zijn de meest gehoorde uitspraken.
Stomme vraag maar wat is het verschil tussen braziliaans en portugees?quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan quote ik even een voorgaande post van jou:
[..]
Zie dat vetgedrukte.
Laat mij maar eens zien dan dat de pers dit hier schrijft. Ik weet namelijk dat dat NIET zo is, zultkop!!!
Weinig, maar uitspraak en spelling van woorden is toch nog steeds flink.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:42 schreef Flammie het volgende:
[..]
Stomme vraag maar wat is het verschil tussen braziliaans en portugees?
Niks troll.quote:
Ik vindt Brazilië een heel stuk arroganter en meer over de top overkomen als de Nederlandse spelers.... dus leg me dat eens uit?quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:04 schreef Michielos het volgende:
[..]
zoals net fijntjes in het wk journaal werd opgemerkt en geanalyseerd: brazilie is samen met nederland de enige ploeg die het middenveld verdedigend en stug laat spelen en verder is het niet meer dan een stel ordinaire schoppers bij elkaar.....dus tja, met dat imposante brazilie valt het wel mee en ik verwacht dan ook een vrij gecontroleerde 3-1 overwinning voor Oranje!quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:47 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ik vindt Brazilië een heel stuk arroganter en meer over de top overkomen als de Nederlandse spelers.... dus leg me dat eens uit?
Dwaas kun je niets voor hem vinden?quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:49 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
zoals net fijntjes in het wk journaal werd opgemerkt en geanalyseerd: brazilie is samen met nederland de enige ploeg die het middenveld verdedigend en stug laat spelen en verder is het niet meer dan een stel ordinaire schoppers bij elkaar.....dus tja, met dat imposante brazilie valt het wel mee en ik verwacht dan ook een vrij gecontroleerde 3-1 overwinning voor Oranje!
jij kent niet eens mensen, laat staan brazilianen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:02 schreef Michielos het volgende:
jawelquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:51 schreef Flammie het volgende:
[..]een realistische blik is je niet bekend zie ik
hahaha, ja, en excelsior is een van de sterkste en meest onderschatte clubteams van Europaquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:53 schreef Flammie het volgende:
Brazilie is echt een topland boordevol kwaliteit en nog belangrijker zelfs: boordevol inzet
Een troll heeft geen hart...quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:30 schreef Michielos het volgende:
gast ik ben een braziliefan in hart en near
Juist. Helemaal waar.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:53 schreef Flammie het volgende:
Brazilie is echt een topland boordevol kwaliteit en nog belangrijker zelfs: boordevol inzet
lache!quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Juist. Helemaal waar.
Brazilië en de pers verwachten uitermate veel van hen. Dat neemt wat spanning weg voor Nederland want die kunnen als underdog hun ding doen. Feit is ook dat de Braziliaanse pers Nederland helemaal niet overschat, integendeel zelfs.
Men spreekt van een emotioneel duel waar het erop of eronder is voor beide landen. En men roemt de NL kwaliteiten. De pers noemt het nu al een spectakel.
Wel haalt men er de statistieken bij zoals hier te lezen valt:
http://veja.abril.com.br/(...)messa-de-espetaculo/
Ik wil jou niet tegen het lijf lopen als we vrijdag verliezen. Of laat ik het anders zeggen; ik hoop voor jou dat je mij dan niet tegen het lijf loopt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:02 schreef Michielos het volgende:
Zo optimistisch zie ik het ook weer niet. Ik denk dat het een magere 2-1 overwinning word voor Nederland. Juist omdat zij vanuit de underdog positie spelen. Maar dat is mijn voorspelling dan ook.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:49 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
zoals net fijntjes in het wk journaal werd opgemerkt en geanalyseerd: brazilie is samen met nederland de enige ploeg die het middenveld verdedigend en stug laat spelen en verder is het niet meer dan een stel ordinaire schoppers bij elkaar.....dus tja, met dat imposante brazilie valt het wel mee en ik verwacht dan ook een vrij gecontroleerde 3-1 overwinning voor Oranje!
Nederland heeft tegen elk land een goede kans om te winnen vanwege de kwaliteit die het team heeft.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:55 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Een troll heeft geen hart...
OT:
Nederland maakt een goede kans tegen brazilië!
ALs ik jou tegenkom lach ik je recht in je gezicht uit manquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik wil jou niet tegen het lijf lopen als we vrijdag verliezen. Of laat ik het anders zeggen; ik hoop voor jou dat je mij dan niet tegen het lijf loopt.![]()
Overigens komt dat Hollandse gezeik een beetje mn reet uit. Net Henk Spaan bij het WK journaal. Wat werd ik moe van die vent, anders gaat ie effe de kont van Dunga likken. God, wat een pessimist.
Ook ik ben beducht voor Brazilie en reken ons zeker niet rijk, maar een kans hebben we zeker.
kun jij lezen wat er in die reacties staat onder aan dat stukje tekst op die website??quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zo optimistisch zie ik het ook weer niet. Ik denk dat het een magere 2-1 overwinning word voor Nederland. Juist omdat zij vanuit de underdog positie spelen. Maar dat is mijn voorspelling dan ook.
Nogmaals, die michielos pretendeert de kennis in huis te hebben over wat de pers HIER in Brazilië over NL zegt. Laat ik het zo zeggen, geloof hem niet.
Leugens, jij komt nooit buiten.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:01 schreef Flammie het volgende:
[..]
ALs ik jou tegenkom lach ik je recht in je gezicht uit man
alsof dat ook maar 1 iemand iets kan schelen grmppfffquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:01 schreef Flammie het volgende:
[..]
Als ik jou tegenkom herken ik je niet eensquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:01 schreef Flammie het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik wil jou niet tegen het lijf lopen als we vrijdag verliezen. Of laat ik het anders zeggen; ik hoop voor jou dat je mij dan niet tegen het lijf loopt.![]()
Overigens komt dat Hollandse gezeik een beetje mn reet uit. Net Henk Spaan bij het WK journaal. Wat werd ik moe van die vent, anders gaat ie effe de kont van Dunga likken. God, wat een pessimist.
Ook ik ben beducht voor Brazilie en reken ons zeker niet rijk, maar een kans hebben we zeker.
ff snel vertaald:quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:00 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
lache!
wat zeggen ze in die reacties daaronder??
De waarheid is dat de Braziliaanse selectie respect inboezemt. Door haar voetbal geschiedenis en opwerktraject. Met bescheidenheid en doorzettingsvermogen de 6de wereldtitel!quote:lauriane
| terça-feira, 29 de junho de 2010 | 17:36
A grande verdade é que a seleção do Brasil,é uma seleção que impoe respeito.Por sua historia e trajetória…Com humildaede e determinação o hexa vem!
Ik denk dat deze wedstrijd de meest moeilijke gaat worden van de Braziliaanse selectie, daarom geloof ik dat boven alles het een match gaat worden van veel offers gedurende die 90 minuten maar beloond gaat worden met een mooie overwinning en dat later Spanje aan de beurt is en uiteindelijk Argentinië om de WK beker te winnen.quote:Roberto
| quarta-feira, 30 de junho de 2010 | 5:24
Acho que este será o jogo mais dificil da seleção,porem acredito que apesar de todo o sofrimento que iremos passar durante os noventa minutos de jogo,será recompensado com uma brilhante vitória e depois da holanda será a vez da espanha e por fim a argentina para fechar esta copa com chave de ouro.
Que Deus permita wue tudo dê certo,vamos acreditar nisso.
Ik denk dat het een spel van opoffering gaat worden maar dat Brazilie uiteindelijk gaat winnen van Holand.quote:angelia
| quarta-feira, 30 de junho de 2010 | 8:41
acho que sera um jog de sofrimento mas o brasil vai passar pela holanda
Omdat jij (volgens mij) een type bent die er prat op gaat dat hij gelijk had en dat ook duidelijk kenbaar moet maken. Maar gelukkig zit jij om kwart voor zes op FOK! En daar heb ik dan niks te zoeken.quote:
thanks! leuk, zin in die kraker!!!!!quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ff snel vertaald:
[..]
De waarheid is dat de Braziliaanse selectie respect inboezemt. Door haar voetbal geschiedenis en opwerktraject. Met bescheidenheid en doorzettingsvermogen de 6de wereldtitel!
[..]
Ik denk dat deze wedstrijd de meest moeilijke gaat worden van de Braziliaanse selectie, daarom geloof ik dat boven alles het een match gaat worden van veel offers gedurende die 90 minuten maar beloond gaat worden met een mooie overwinning en dat later Spanje aan de beurt is en uiteindelijk Argentinië om de WK beker te winnen.
Als God het ons permiteerd en alles goed gaat geloof ik in dit.
[..]
Ik denk dat het een spel van opoffering gaat worden maar dat Brazilie uiteindelijk gaat winnen van Holand.
Dat kan helaas niet. Het is of Spanje of Argentinië, niet alle twee.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:07 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik denk dat deze wedstrijd de meest moeilijke gaat worden van de Braziliaanse selectie, daarom geloof ik dat boven alles het een match gaat worden van veel offers gedurende die 90 minuten maar beloond gaat worden met een mooie overwinning en dat later Spanje aan de beurt is en uiteindelijk Argentinië om de WK beker te winnen.
Correctie; afgezien van een aantal realistenquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Reacties zijn hetzelfde als in Nederland. Het merendeel van de Nederlanders gelooft er wel in, afgezien van een aantal azijnzeikers.
Dat zijn lezers reacties knurft!!!!!quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:08 schreef Michielos het volgende:
Ik dacht dat ze de kansen niet zo nauw zagen.. ze zeggen gvd zelf dat ze gaan winnen
Nee, dan ben ik op de plek waar het WK bekeken dient te worden: de kroeg. En of we nou winnen of verliezen, daar kom ik vrijdag niet meer uit.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:10 schreef Michielos het volgende:
[..]ji bent dan aant nahuilen van de loss
![]()
![]()
en ik lach me dood
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Reacties zijn hetzelfde als in Nederland. Het merendeel van de Nederlanders gelooft er wel in, afgezien van een aantal azijnzeikers.
Wel kicken om wedstrijd in Brazil te kijken, Erwinquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
![]()
Juist, jij schreef dat eerder dan ik dat deed
Het was dan ook een lezersreactiequote:Op woensdag 30 juni 2010 20:10 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dat kan helaas niet. Het is of Spanje of Argentinië, niet alle twee.
Dat is het zekerquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wel kicken om wedstrijd in Brazil te kijken, Erwin
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is het zeker
Mijn schoonmoeder heeft een shirt voor mij gemaakt van 2 originee shirts. Voorkant Brazilië, achterkant Nederland
Ik troll niet.. geef alleen mijn eerlijke meningquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:15 schreef BrandX het volgende:
Flammie en michielos mogen nokken met trollen
Jouw schoonmoederquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is het zeker
Mijn schoonmoeder heeft een shirt voor mij gemaakt van 2 originee shirts. Voorkant Brazilië, achterkant Nederland
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is het zeker
Het ging er denk ik in dit topic om over hoe Brazilianen de komende wedstrijd zien. Ik geef daar mijn opinie over van wat ik hier zo hoor. Michielos loopt enkel stennis te schoppen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:18 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik troll niet.. geef alleen mijn eerlijke meningMensen hebben dan ineens de behoefte om iedereen die het niet eens is met hun perfecte ideeen als troll te bestempelen... daar kan ik niet veel aan doen en ik wens die mensen dan ook veel succes verder
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |