Documenten m.b.t. de afpersing van Beth Twittyquote:Op maandag 21 juni 2010 13:28 schreef sunny16947 het volgende:
Alles op een rijtje met correctie van receptiecamera 12 minuten.
5:32 aankomst Stephany en Joran bij receptie
5:33 aankomst bij de kamer
8:13 Joran rookt op de gang een sigaret met kamerdeur wagenwijd open.
8:14 Joran verlaat hotel voor koffie.
8:23 Joran met koffie bij receptie
8:24 Joran met koffie bij de kamer
Hier dus een gat van 11 minuten. Hij zou haar inderdaad betrapt kunnen hebben op de laptop. Ook kan er tijdens het koffiehalen iemand anders zijn geweest. Hij had nl. al die tijd al een schoon shirt aan.
8:35 Joran verlaat kamer met koffie
8:36 Joran klopt op kamerdeur
8:37 Joran kijkt naar camera met koffie in zijn hand.
8:38 Joran met koffie bij receptie
8:39 Jongen opent kamerdeur voor Joran
17 minuten om spullen te pakken
8:56 Joran verlaat kamer met rugzak en tas
8:57 Joran verlaat hotel
Bronquote:'Joran wil een miljoen voor interview'
LIMA - Joran van der Sloot vraagt een miljoen dollar voor interviews vanuit zijn cel. Dat beweert de Amerikaanse krant New York Post.
Volgens dezelfde krant heeft het Amerikaanse tvstation ABC onlangs een bedrag van 'vijf nullen' betaald voor het exclusieve interview dat RTL had met Anita van der Sloot, de moeder van Joran.
Willen de media nu een interview met Joran zelf, dan zullen ze toch echt een miljoen dollar op tafel moeten leggen.
Voor sommigen lijkt het bedrag echter toch niet zo hoog. ,, Als je het vergelijkt met wat acteurs voor een aflevering 'Friends' krijgen, valt het reuze mee', zegt een topman uit de Amerikaanse televisiewereld. (EBO)
Bron: entertainment.nl.msn.comquote:Vernieuwd: 29-6-2010
SBS 6 vanavond opnieuw met Joran-documentaire
SBS 6 vanavond opnieuw met Joran-documentaire
Joran van der Sloot: 20.30 uur SBS 6
SBS 6 komt vanavond voor de derde keer in korte tijd opnieuw met een ingelaste documentaire over Joran van der Sloot. Op de rustdag van het WK Voetbal programmeert de zender om 20.30 uur het programma 'Joran van der Sloot: een maand na de moord op Stephany'. Voor deze reportage filmde SBS 6 in de gevangenis van Joran: Castro Castro.
Waar andere gevangenen op de gang slapen of met meerderen een bed moeten delen, heeft Joran zijn eigen cel gekregen. De gevangenisdirecteur licht toe hoe het er in Castro Castro aan toe gaat en Jorans medegevangen schatten zijn overlevingskansen in als hij daadwerkelijk wordt veroordeeld voor de moord op Stephany Flores.
In de documentaire is tevens een interview met een ex-vriendin van Joran van der Sloot, Melody Granadillo, te zien. Onlangs deed zij voor de Amerikaanse televisiezender ABC een boekje open over haar van moord verdachte ex-vriend. Zo laat ze onder andere weten dat Joran op de dag van de moord op Stephany Flores nog contact met haar heeft gezocht.
Door deze ingelaste documentaire schuift de start van de docusoap 60 Baby’s per Uur: het Hectische Leven in een Kraamkliniek een week op naar woensdag 7 juli.
© Mediacourant.nl
niet zo bijzonder zou ik niet willen zeggen...quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:25 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
Hoe lang blijft hij nu z'n eigen cel hebben? Hij is toch niet zo bijzonder als je hem vergelijkt met sommige moordenaars die daar zitten
Tering... Enige is wel dat ie dan genoeg geld heeft om zijn leven in de cel een beetje dragelijk te makenquote:
hij heeft idd in iedergeval Peru weer voor velen op de kaart gelegd.quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:37 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
niet zo bijzonder zou ik niet willen zeggen...
1. hij heeft de dochter van een machtig persoon vermoord (od iig is hij de hoofdverdachte)
2. hij is in Nederland, VS en peru veel in de media
ik zou dat toch wel bijzonder willen noemen
Voor de media is hij misschien wel interessant op het moment nog, maar voor die gevangenen daar? Er zijn mensen die vele ergere dingen op hun geweten hebben in die gevangenisquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:37 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
niet zo bijzonder zou ik niet willen zeggen...
1. hij heeft de dochter van een machtig persoon vermoord (od iig is hij de hoofdverdachte)
2. hij is in Nederland, VS en peru veel in de media
ik zou dat toch wel bijzonder willen noemen
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:09 schreef Felixa het volgende:
Als hij echt een interview zou doen voor een miljoen, dan gooit het gevangenispersoneel waarschijnlijk ook de prijzen voor extra eten en privileges voor Joran omhoog.![]()
"Special price for you!"
quote:Joran verbolgen over opmerking Maas
LIMA - Joran van der Sloot, die momenteel in Peru gevangen zit op verdenking van moord, heeft vanuit zijn cel boos gereageerd op een Twitter-bericht van Cornald Maas. Hij eist excuses.
Daags na de Tweede Kamerverkiezingen grapte Maas over Nederlandse exportproducten. De songfestivalcommentator noemde Van der Sloot daarbij in één adem met de PVV en zangeres Sieneke. Vooral dat laatste zet kwaad bloed bij Van der Sloot. "Ze mogen alles van mij zeggen, maar niet dat ik zó weinig smaak heb", liet de Nederlander geërgerd optekenen.
Trots
Maas werd vanwege het gewraakte Twitter-bericht op straat gezet door de TROS, de omroep die zichzelf de "Grootste Familie van Nederland" noemt. PVV-leider Geert Wilders steunt die beslissing: "Draaiorgels horen bij de dominante Nederlandse cultuur. We mogen best trots op Nederland zijn." Sieneke werd in de halve finale van het Eurovisie Songfestival kansloos uitgeschakeld met het nummer "Ik ben verliefd (Sha-la-lie).
Neen want de laatste zou moeten heten: Joran, the fat lady sings...!quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:08 schreef Verburg_K het volgende:
Is dit het allerlaatste Joran topic in deze reeks??
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:57 schreef Hobby het volgende:
het is toch te zot voor woorden ,herhalingen ,om hier zendtijd voor uit te zenden .
sensatie bakken .laat hem lekker zijn straf uitzitten
op zo,n manier heb hij weer de aandacht .
zeggen ze wt van de Amerikanen .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |