Documenten m.b.t. de afpersing van Beth Twittyquote:Op maandag 21 juni 2010 13:28 schreef sunny16947 het volgende:
Alles op een rijtje met correctie van receptiecamera 12 minuten.
5:32 aankomst Stephany en Joran bij receptie
5:33 aankomst bij de kamer
8:13 Joran rookt op de gang een sigaret met kamerdeur wagenwijd open.
8:14 Joran verlaat hotel voor koffie.
8:23 Joran met koffie bij receptie
8:24 Joran met koffie bij de kamer
Hier dus een gat van 11 minuten. Hij zou haar inderdaad betrapt kunnen hebben op de laptop. Ook kan er tijdens het koffiehalen iemand anders zijn geweest. Hij had nl. al die tijd al een schoon shirt aan.
8:35 Joran verlaat kamer met koffie
8:36 Joran klopt op kamerdeur
8:37 Joran kijkt naar camera met koffie in zijn hand.
8:38 Joran met koffie bij receptie
8:39 Jongen opent kamerdeur voor Joran
17 minuten om spullen te pakken
8:56 Joran verlaat kamer met rugzak en tas
8:57 Joran verlaat hotel
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:09 schreef Ladidadida het volgende:
Als het bloed onder op z'n shirt had gezeten had iedereen gevraagd waarom het allemaal onder zit
Nou gewoon, omdat ie die plek gebruikt heeft. Je kunt wel overal wat achter zoeken zeg
Bron (Elsevier) »quote:Joran van der Sloot schept op over huwelijksaanzoeken
Joran van der Sloot heeft in zijn cel verschillende huwelijksaanzoeken van Peruaanse vrouwen gekregen. ‘Eén wil er zelfs zwanger van me worden,’ vertelt de 22-jarige Van der Sloot, die wordt verdacht van de moord op de 21-jarige Stephany Flores en de verdwijning van de 18-jarige Natalee Holloway, met een grijns.
Joran van der Sloot zegt dat valse beloften van de Peruaanse politie hem tot het ondertekenen van een bekentenis hebben aangezet. 'Als je deze papieren ondertekent, word je uitgeleverd aan Nederland,' werd me steeds voorgehouden. 'In mijn blinde paniek heb ik toen alles ondertekend, maar wist niet eens wat er stond,' aldus Van der Sloot.
Hij doet dat dinsdag in een interview met dagblad de Telegraaf.
Voorgelogen
Van der Sloot stelt daarin opnieuw dat hij is voorgelogen door de Peruaanse politie. Hij zou een bekentenis hebben getekend omdat hij in de veronderstelling was dat hij dan aan Nederland werd uitgeleverd.
Op de vraag of hij de moord op Stephany Flores heeft gepleegd, weigert hij te antwoorden. ‘Daar zeg ik helemaal niets over. Dat mag niet van mijn advocaat.’
Moeder
De moeder van Joran komt hem niet opzoeken in de zwaar bewaakte Castro Castro-gevangenis in Lima. ‘Ik begrijp het, ik heb haar en veel andere mensen te veel pijn gedaan. Had ik maar naar haar geluisterd,’ aldus de berouwvolle zoon.
‘Dat ik hier zit, is mijn eigen schuld. Mijn advocaat heeft me gezegd dat ik hier minstens twee jaar moet blijven. Zo lang duurt het voor het proces begint. Ik probeer er het beste te maken.’
Complot
Maandag weigerde Van der Sloot elke vraag te beantwoorden van de Peruaanse onderzoeksrechter Carlos Morales. Hij werd aan de rechter voorgeleid in zijn cel, in bijzijn van zijn advocaat Máximo Altez.
Van der Sloot vermoedt een complot van de Amerikaanse opsporingsdienst FBI. Er zou volgens Joran een undercoveroperatie tegen hem zijn uitgevoerd. In het hotel waar het lichaam van Stephany Flores werd gevonden, zouden gewoonlijk geen bewakingscamera's gericht zijn op kamer 309.
OKE YOU WONquote:
Dat lijkt mij voor een moeder een hele moeilijke beslissing.quote:De moeder van Joran komt hem niet opzoeken in de zwaar bewaakte Castro Castro-gevangenis in Lima. ‘Ik begrijp het, ik heb haar en veel andere mensen te veel pijn gedaan. Had ik maar naar haar geluisterd,’ aldus de berouwvolle zoon.
Ik denk eigenlijk dat hij dat voornamelijk zegt zodat ze dan misschien toch komtquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:38 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat lijkt mij voor een moeder een hele moeilijke beslissing.
Mij ook, al heb ik wel mijn eigen gedachten over het (niet eerder) handelen van Anita.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:38 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat lijkt mij voor een moeder een hele moeilijke beslissing.
Die gaat heus nog wel naar hem toe hoor. Maar ik denk dat ze het op dit moment gewoon niet aankan.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:50 schreef ThomasD het volgende:
[..]
Mij ook, al heb ik wel mijn eigen gedachten over het (niet eerder) handelen van Anita.
Feit blijft dat ze niet te benijden is nu.
Denk dat ze dat niet doet, dat vindt ze te gevaarlijk.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die gaat heus nog wel naar hem toe hoor. Maar ik denk dat ze het op dit moment gewoon niet aankan.
Volgens JvdH zat er een vermomde Amerikaanse journaliste te wachten om Joran te interviewen en een medegevange tipte hem om daar niet mee te praten. Wie van de 2? Ik lig in een deuk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik ze weg moet halen, dan hoor ik het wel.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:45 schreef Felixa het volgende:
Hadden we deze foto's al? Ze zijn van slechte kwaliteit (waarschijnlijk kopieën van kopieën of zo) maar toch...
Er zitten ook foto's bij van Stephany's voeten en handen:
http://www.cbsnews.com/2300-504083_162-10003848.html?tag=page
En deze zet ik maar even tussen spoilertags.
Nu weten we ook meteen waar dat overhemd was; dat had ze aan toen ze werd gevonden.![]()
En volgens mij zie ik ook het oog dat er half uitgeplopt is.
Holy shit. Meer kan ik niet zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik ze weg moet halen, dan hoor ik het wel.![]()
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
Daar lijkt het wel op.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* beequeen is confused.
Hij heeft haar vermoord/verstikt met zijn shirt, maar zij draagt dat shirt toen ze haar vonden?“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |