abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 juni 2010 @ 08:13:35 #201
274271 Aquars
Beta Aquarii
pi_83131414
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 07:51 schreef missyB het volgende:
er staat dat ze er normaal dus niet hangen, maarja in hoeverre dat weer waar is.
Lijkt mij ook zeer stug dat er onschuldig meisje vermoord word om joran maar in de bak te krijgen terwijl daar totaal nog geen bewijs voor is of hij nathalee uberhaupt vermoord heeft of alleen schuldig is aan het wegwerken van haar lichaam.
Wat ik ook erg genoeg vind hoor daar niet van, maar zo ver gaan die feds toch niet?
Je moest eens weten...
pi_83131518
Het is wel duidelijk dat Joran is uitgelokt, en dit is nu uitgelopen op een moord.
pi_83131558
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 08:23 schreef cumcumber het volgende:
Het is wel duidelijk dat Joran is uitgelokt, en dit is nu uitgelopen op een moord.
Dat verhaal van de FBI kan ik nog wel inkomen, maar dat die Stephany ook onderdeel van het plan was - dat kan ik echt niet geloven. Ik denk dat de FBI dat niet had ingecalculeerd.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 08:30:57 #204
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_83131616
Op nu.nl het bericht van Joran huwelijksaanzoeken krijgt.

Vrouwen..
Non possumus non loqui
pi_83131658
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 08:30 schreef Knip het volgende:
Op nu.nl het bericht van Joran huwelijksaanzoeken krijgt.

Vrouwen..
Ha, ha inderdaad.

Vrouwen die denken hem te kunnen helpen en te 'genezen' op de een of andere manier.
pi_83131735
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 05:15 schreef FANN het volgende:

[..]

Zonder er op in te gaan of Joran het nu gedaan heeft of niet, moet ik
dit toch echt even tegenspreken.

(...)

Nogmaals ik laat de vraag of Joran de moord nu wel of niet heeft gepleegd hier even totaal
buiten, het gaat mij erom om je te laten inzien dat als een verdachte het niet heeft gedaan
je het toch zo kunt laten lijken dat de verdachte op de hoogte was van alle details en er
zelf mee op de proppen is gekomen.
We zijn het eens; ik bedoelde ook dat het onwaarschijnlijk is dat hij die woorden zelf in de mond zou hebben genomen. Het is iets anders dat ze hem die woorden in de mond hebben gelegd. En dat laatste is waarschijnlijk gebeurd
pi_83132510
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 08:13 schreef ValseNoot het volgende:

[..]

Dat Momento Mori (in het Spaans betekent niet "in dierbare herinnering", maar het "moment van sterven".

Maar ik vraag me af of het niet een variant is (of een typfout is) van de zeer bekende Latijnse uitdrukking:
"Memento mori". Die uitdrukking betekent "Gedenk te sterven", en is een waarschuwing voor de mens dat hij sterfelijk is en ooit in het hiernamaals rekenschap zal moeten geven, en zich tijdens het leven dus voorbereiden moet op dat moment. Met name in de katholieke kerk is dat een bekende uitdrukking: op Aswoensdag, bij het aanbrengen van het askruisje op het voorhoofd spreekt de priester die woorden uit, als voorbereiding op de veertigdagentijd (Vasten) waarin de katholieken geacht worden tot inkeer te komen.

Dus best wel een vreemde tekst op de twitter.
Zo kijk ik er ook naar en in grote hoofdletters geschreven ook nog en op de dag dat Stephanie is begraven. Hiernaast de uitspraak: 'ik stuur geen as van rozen (en rozen zijn bloemen=flores)' op de dag, en voordat Stephanie is gevonden, en dat dit de enige twitters zijn. Misschien ver gezocht, maar die Garcia weet meer dat we wellicht denken.
pi_83132986
ik geloof ook wel een setup, en de moord op stef was niet ingecalculeerd. daar zijn ze zelf ook behoorlijk van geschrokken. wel kan JvdS het idee hebben gehad dat er iets niet pluis was, en daar door wat meer stress had, en zodoende sneller uit zijn slof kon schieten, of hij dacht op een bepaald moment dat Stef bij de set-up hoorde, en hij zo enorm boos werd, en daarom dit deed.
pi_83133199
Een set up ?
Hij is toch zelf naar Peru gegaan ?
pi_83133311
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 09:54 schreef zoefbust het volgende:
Een set up ?
Hij is toch zelf naar Peru gegaan ?
ja , hij koos er ook zelf voor in de landrover bij Patric te gaan zitten dus?
pi_83133351
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 09:58 schreef novalima het volgende:

[..]

ja , hij koos er ook zelf voor in de landrover bij Patric te gaan zitten dus?
Daar is hij ook zelf ingestapt .
Joran was al lang van plan om naar Peru te gaan .
Staat ook in zijn facebook .
pi_83133461
volgens de misdaadjournalist.

In De Telegraaf het interview met Joran van der Sloot, in de gevangenis in Peru. Het lijkt erop dat hij toch op een rare manier ergens is ingeluisd. Dat maakt hem niet minder schuldig aan de dood van Stephany Flores, maar het werpt wel een bijzonder licht op de rol van de FBI, die met een undercoveractie bezig lijkt te zijn geweest. De geheimzinnige Uruguyaan die met hem aanpapte aan de pokertafel zou zomaar eens een infiltrant geweest kunnen zijn.

Ik vond het zelf meteen al vreemd dat er uitgerekend op de hotelkamerdeur van Joran een camera stond: het was bepaald geen tophotel, hoe kon het dat juist hij zo goed in beeld was? Waarschijnlijk wilden de Amerikanen hem buiten Nederlands gebied zien te krijgen en hem daar (laten) aanhouden.

Dat is in elk geval gelukt, zullen we maar zeggen.

Operatie geslaagd, meisje dood.
pi_83133672
http://edition.cnn.com/20(...)se/index.html?hpt=T2

CNN) -- Joran van der Sloot has a low tolerance for frustration and "doesn't value the female role," according to excerpts from a psychological investigation report given to a judge by prosecutors Monday.

According to the document, van der Sloot, suspected of killing a Peruvian woman late last month, "does not tolerate when someone tries to contradict him. It generates in him a challenging attitude."

The report calls him "emotionally immature," which elicits strong changes in behavior that can send him out of control.

"He reflects a certain dominance over the opposite sex. He doesn't value the female role," the document states.

Its adds, "he presents traits of an anti-social personality" and is "indifferent towards others' well being."

Despite this, the report says, "he doesn't show any psychopathological trauma that impedes him from perceiving and evaluating reality."

Also Monday, Van der Sloot told the judge that his rights and due process were violated after his arrest in connection with the killing of Stefany Flores Ramirez, his attorney told CNN.

The judge will decide on the legality of van der Sloot's incarceration by Wednesday, lawyer Maximo Altez said. If the ruling is unfavorable to van der Sloot, Altez said he is prepared to appeal to the highest court.

While in front of the judge, however, van der Sloot declined to give a formal statement on the facts of the case, according to the court. The reason he gave was the ongoing motion for habeas corpus, which he hopes will nullify the statements he gave to police that led to his imprisonment.

Van der Sloot's decision will not hold up the legal proceedings against him, the court said.

Meanwhile, in a Dutch newspaper article published Monday, van der Sloot says he was "tricked" into confessing to the murder of Flores.

Peruvian police told him that if he signed the papers they gave him, he would be transferred to the Netherlands, he told De Telegraaf in a jail interview.

"In my blind panic I signed everything, but never knew what was written on them," he said.

Van der Sloot was twice arrested over the disappearance of Alabama teen Natalee Holloway in Aruba in 2005, but never charged.

His mother said Saturday he was mentally unwell, De Telegraaf reported in what it called an exclusive interview with her.

Van der Sloot went to Peru to escape having to enter the high security section of a psychiatric hospital, Anita van der Sloot said.

She said he suffered severe psychological distress at the early death of his father, for which he blamed himself, she said, without giving further details.

She did not deny that he killed Flores.

She said she spoke to him shortly before Flores died and soon after and that he sounded paranoid, saying he was being "followed and watched," De Telegraaf reported.

Van der Sloot's attorney, Altez, has maintained that the judge in the case should strike down van der Sloot's confession because he was not properly represented when he was interrogated.

But Peruvian police have defended the interrogation and said van der Sloot's confession was acquired legally.

According to transcripts of his confession, van der Sloot said he elbowed Flores in the face before strangling her and then suffocating her with his shirt.

The transcripts -- provided to CNN by a police source -- provide shocking details and give the public its first glimpse of why van der Sloot says the alleged murder took place. The source has not been named because he was not authorized to pass along the material.

"There was blood everywhere," van der Sloot said in the transcripts. "What am I going to do now. I had blood on my shirt. There was also blood on the bed, so, I took my shirt and put it on her face, pressing hard, until I killed Stephany."

Peruvian authorities have charged van der Sloot with murder.

Van der Sloot told authorities he attacked Flores on May 30 after she read an e-mail on his computer connected with the Holloway case.

In the transcript, van der Sloot said that after Flores read the e-mail, she punched him in the face.

"At that moment impulsively, with my right elbow I hit her in the face exactly on top of the nose," van der Sloot said. "I think she started to faint. It affected me so that I grabbed her from the neck and strangled her for a minute."

Van der Sloot said he had a quick thought to try and hide the body but instead fled.

He was arrested in Chile on June 3 and was returned the next day to Peru. Along with killing Flores, who had a broken neck, he took money and bank cards from her wallet, police said.

Van der Sloot told police in Chile a different story of how Flores died when he was arrested there, according to transcripts. He blamed the death on robbers who had waited for him at his hotel in Peru.

"There was a man coming from the access door with a knife in his hand," van der Sloot said. "The man with the knife hit her in the face, making her bleed through the nose."

But Peru authorities said they had overwhelming evidence pointing to van der Sloot, and when he was transferred to Peru, van der Sloot confessed to the crime, police said.

Van der Sloot said he was in Peru for a poker tournament and had met Flores while he was gambling.

Police have said they think van der Sloot killed Flores to steal money she won from gambling.

Van der Sloot offered a different motive.

"After I responded with hitting her, I feared that she would go to the police and they would detain me for what was an impulsive act," van der Sloot said. "I think I wanted to kill her because I wasn't thinking."

Van der Sloot is being held in a high-security area of the Miguel Castro Castro prison where only two of 10 cells are occupied, and he has no contact with inmates in the general prison population.

He is under guard 24 hours a day, authorities have said.

The only other inmate in the area is alleged Colombian hit man Hugo Trujillo Ospina. The two have spent some time together in a common area where there is a television set and weights made of broomsticks and soda bottles, authorities said.

There is the possibility that van der Sloot will be integrated with other segments of the prison population.
pi_83133853
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 10:04 schreef Hobby het volgende:
volgens de misdaadjournalist.

In De Telegraaf het interview met Joran van der Sloot, in de gevangenis in Peru. Het lijkt erop dat hij toch op een rare manier ergens is ingeluisd. Dat maakt hem niet minder schuldig aan de dood van Stephany Flores, maar het werpt wel een bijzonder licht op de rol van de FBI, die met een undercoveractie bezig lijkt te zijn geweest. De geheimzinnige Uruguyaan die met hem aanpapte aan de pokertafel zou zomaar eens een infiltrant geweest kunnen zijn.

Ik vond het zelf meteen al vreemd dat er uitgerekend op de hotelkamerdeur van Joran een camera stond: het was bepaald geen tophotel, hoe kon het dat juist hij zo goed in beeld was? Waarschijnlijk wilden de Amerikanen hem buiten Nederlands gebied zien te krijgen en hem daar (laten) aanhouden.

Dat is in elk geval gelukt, zullen we maar zeggen.

Operatie geslaagd, meisje dood.
Nou dat is nogal een slimmerik die misdaadjournalist
Het lijkt
lijkt bezig te zijn geweest
Geheimzinnige
Zomaar ineens
Waarschijnlijk

Allemaal stemmingmakerij net zoals die John vd Heuvel.
Zijn ze zelf in dat hotel geweest en hebben ze foto's ? Nee
Een journalist uit Brazilië heeft dat stukje geschreven.-Kieran Kaal
pi_83133912
quote:
"In my blind panic I signed everything, but never knew what was written on them," he said.
Hij probeert er zich met andere woorden weer uit te wurmen om vervolgens met een volstrekt ander verhaal te komen, net zoals hij bij Natalee Holloway heeft gedaan. En net zoals hij aanvankelijk loog tegen de Chileense politie, blijkbaar.
pi_83133929
Toch vind ik het wel geloofwaardig. De FBI die een val heeft gezet. En het bizarre toeval dat Joran dat arme meisje vermoord. Ik denk dat de FBI zich wezenloos is geschrokken (in verband met de slechte publiciteit die dit met zich mee zou kunnen brengen, overigens, niet omdat ze daar nou zo meeleven).
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_83134008
lol, dit is lachen!

http://translate.google.nl/translate?hl=nl&sl=es&u=http://elcomercio.pe/noticia/498569/peru-agradecio-chile-ceder-venta-helicopteros-entrega-joran-van-der-sloot&ei=vnIgTJy-Con_OZGeuRQ&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=1&ved=0CBgQ7gEwAA&prev=/search%3Fq%3Dhttp://elcomercio.pe/noticia/498569/peru-agradecio-chile-ceder-venta-helicopteros-entrega-joran-van-der-sloot%26hl%3Dnl%26sa%3DG%26rlz%3D1G1GGLQ_NLNL385
pi_83134099
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 10:04 schreef Hobby het volgende:

Ik vond het zelf meteen al vreemd dat er uitgerekend op de hotelkamerdeur van Joran een camera stond: het was bepaald geen tophotel
En misschien dat er daarom juist camera's hangen?
pi_83134152
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 10:20 schreef djenneke het volgende:
Toch vind ik het wel geloofwaardig. De FBI die een val heeft gezet. En het bizarre toeval dat Joran dat arme meisje vermoord. Ik denk dat de FBI zich wezenloos is geschrokken (in verband met de slechte publiciteit die dit met zich mee zou kunnen brengen, overigens, niet omdat ze daar nou zo meeleven).
Ach ze suggereren nu dat hij naar Peru gelokt is .
Op 19 mei stond er al in Joran's Facebook dat hij van plan was om naar Peru te gaan .
Ook als je de beelden bekijkt van dat Hotel zie je die kastjes hangen .
Zelfs op de website van het hotel staat dat er 24 uur per dag camera toezicht is .
pi_83134156
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 10:20 schreef djenneke het volgende:
Ik vind het nogal vergezocht dat er door de FBI zomaar een burger wordt ingezet als infiltrant.
pi_83134302
Geloof niets van die zgn. FBI complot theorie.
pi_83134375
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 10:28 schreef Stali het volgende:

[..]

Ik vind het nogal vergezocht dat er door de FBI zomaar een burger wordt ingezet als infiltrant.
Klopt, als die iemand inzetten dan blijft dat volledig geheim .
Deze gast was gewoon een poker speler en zijdelings bevriend met Joran
pi_83134418
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 10:33 schreef MargrietV het volgende:
Nee, want dan hadden ze wel een camera in zijn kamer gehangen .
pi_83134426
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 10:28 schreef zoefbust het volgende:

[..]

Op 19 mei stond er al in Joran's Facebook dat hij van plan was om naar Peru te gaan .
Zelfs op de website van het hotel staat dat er 24 uur per dag camera toezicht is .
Joran was vanaf 14 mei al in Peru.
pi_83134452
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 08:09 schreef Mylene het volgende:
Het artikel uit de papieren Telegraaf.
[..]

Bedankt voor het overtypen!
pi_83134471
quote:

[..]

Ook even speculeren.........
Ook al staat het in zijn facebook, dan nog kan hij erheen zijn gelokt (weet J. veel dat het een val zou zijn).

Op de site van TAC miraflores;

Die cams staan niet per 24 uur, dat is het internet en is de beveiliging, er staat dat er camera toezicht is (maar niet 24 uur per dag) (even beter lezen).

Ook ik vind dat de zaak stinkt, er zijn zo weinig door de autoriteiten bevestigde documenten naar buiten gebracht.
Het merendeel is "gelekt" wie zegt dat dit allemaal juist is (of gewoon verzonnen).
Ik trek dus nog geen conclusies, ik wacht af op wat officieel naar buiten komt (dus geen "gelekte documenten").
Dit gaat denk ik nog een heel verhaal worden.....

Als hij hier echt verantwoordelijk voor is, dan okeej, flink straffen, eerst maar eens zien hoe de zaak echt in elkaar zit......
pi_83134499
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 10:36 schreef zoefbust het volgende:

[..]

Weer een speculatie.....
Dan zou misschien de echte waarheid naar boven komen.
pi_83134640
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 10:36 schreef zoefbust het volgende:

[..]

dat bedoel ik maar ,als je het doet ,doe het dan goed

hetzelfde geld voor de vlucht ,hij had 30 uur voorsprong

als het inderdaad zo gegaan zou zijn via de FBI
hadden ze iets moeten prepareren in zijn bagage of dergelijks

het gaat op een 007 aktie lijken
het kan in ieder geval nog gekker worden.

ps, ga er even voor een paar uurtjes tussen uit (tot laters )
pi_83134669
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 10:37 schreef Felixa het volgende:

[..]

Joran was vanaf 14 mei al in Peru.
Klopt maar , ik denk dat die Miranda nog naar Peru moest komen en dat ze plannen aan het maken waren om verder naar het zuiden te trekken .
  dinsdag 22 juni 2010 @ 10:47:34 #230
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_83134767
quote:

[..]

Terwijl hij 14 mei al in Peru was???????

Al in een vroeg stadium werd er door iemand gezegd dat de beelden in de gang met een handcamera waren gemaakt. Er zat (volgens kenners) beweging in de beelden. Op 1 van die beelden kijkt Joran ook vreemd naar de camera(man) als hij de kamer uitkomt.

De rol van de FBI. Er kan best een accoordje gesloten zijn met Peru. En onschuldig meisje? Als je Ricardo Flores even natrekt is hij een hoge pief geweest onder de fujimora (of hoe dat heet) en was daar iets als hoofd security. Is 2x presidentskandidaat geweest. Daar hoor je niets over. Hij wordt steevast als zakenman en ex autocoureur neergezet. Misschien heeft hij zelf wel zijn dochter (verslaafde gokster) ingezet.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_83134838
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 10:38 schreef danilel het volgende:

[..]

Ook even speculeren.........
Ook al staat het in zijn facebook, dan nog kan hij erheen zijn gelokt (weet J. veel dat het een val zou zijn).

Op de site van TAC miraflores;

Die cams staan niet per 24 uur, dat is het internet en is de beveiliging, er staat dat er camera toezicht is (maar niet 24 uur per dag) (even beter lezen).

Ook ik vind dat de zaak stinkt, er zijn zo weinig door de autoriteiten bevestigde documenten naar buiten gebracht.
Het merendeel is "gelekt" wie zegt dat dit allemaal juist is (of gewoon verzonnen).
Ik trek dus nog geen conclusies, ik wacht af op wat officieel naar buiten komt (dus geen "gelekte documenten").
Dit gaat denk ik nog een heel verhaal worden.....

Als hij hier echt verantwoordelijk voor is, dan okeej, flink straffen, eerst maar eens zien hoe de zaak echt in elkaar zit......

Dit staat er
Services: 24-Hour Security. Airport Transportation. Car Rental. City Transportation. Concierge. 24-Hour Room Service. Valet Parking. Wake Up Service.

Die camera's gaan lopen waneer er beweging is ,dus die staan gewoon altijd aan .
pi_83135048
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 10:47 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Al in een vroeg stadium werd er door iemand gezegd dat de beelden in de gang met een handcamera waren gemaakt. Er zat (volgens kenners) beweging in de beelden. Op 1 van die beelden kijkt Joran ook vreemd naar de camera(man) als hij de kamer uitkomt.
Dat is al tientallen keren uitgelegd

In het begin zijn er beelden van de bewakingscamera vertoond op een schermpje bij de receptie aan journalisten die dat met een camera filmden.
In public relations, spin is form of propaganda, achieved through providing an interpretation of an event or campaign to persuade public opinion in favor or against a certain organization or public figure.
pi_83135061
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 10:47 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Terwijl hij 14 mei al in Peru was???????

De rol van de FBI. Er kan best een accoordje gesloten zijn met Peru. En onschuldig meisje? Als je Ricardo Flores even natrekt is hij een hoge pief geweest onder de fujimora (of hoe dat heet) en was daar iets als hoofd security. Is 2x presidentskandidaat geweest. Daar hoor je niets over. Hij wordt steevast als zakenman en ex autocoureur neergezet. Misschien heeft hij zelf wel zijn dochter (verslaafde gokster) ingezet.
Fujimori ( een Jap ) is daar 10 jaar president geweest
pi_83135177
http://url4.eu/4qz66

interview met JvdH
  dinsdag 22 juni 2010 @ 11:08:53 #235
3542 Gia
User under construction
pi_83135447
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 08:34 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ha, ha inderdaad.

Vrouwen die denken hem te kunnen helpen en te 'genezen' op de een of andere manier.
Of snel met hem trouwen en hem vervolgens goed verzekeren.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 11:11:59 #236
276761 Vaith
Moet nog een paradox oplossen
pi_83135549
Moet je eens voorstellen wanneer onze Joran.v.d.Sloot uit gevang komt.

50 jaar... ? Ongelooflijk toch

Dit zijn de laatste momenten dat hij nog van zijn media aandacht kan genieten, straks is het feestje voorbij en dan mag hij met zijn huurmoordenaartje spelletjes ''ik-zie-ik-zie-wat-jij-niet-ziet'' spelen
Nog steeds op zoek naar een oplosbare paradox. Mijn paradox is als volgt; ''als ik deze paradox oplos heb ik mijn paradox opgelost'' dus als de paradox van mijn paradox is opgelost heb ik mijn doelstelling behaald.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 11:12:21 #237
247008 ValseNoot
zingen kan je leren
pi_83135564
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 10:33 schreef MargrietV het volgende:
Nee, ik ook niet. Maar hier in huis is ook iemand heilig van complot overtuigd.
Het komt ook, omdat Joran altijd omringd is door dubieuze figuren. In Aruba tijdens de Holloway-vermissing: hij bleek heel veel vrienden te hebben waar wel wat vragen bij te stellen waren. In Arnhem kwam hij ook onmiddellijk in contact met Patrick, dat was ook een vreemde jongen. Raar verhaal ook dat hij in Chili uit is geweest met de een of andere mysterieuze vent, waar hij ook gelogeerd heeft.
Ik bedoel maar, met hoeveel van dit soort vreemde mensen komen jullie nou in je leven in contact?
pi_83135654
quote:
In het politiedossier lijkt een van zijn medepokerspelers, Elton Garcia, over alle papieren te beschikken van een Amerikaanse federaal agent
Hoe weet de telegraaf dat? Hebben zij een nog niet gelekt dossier ingezien?

Ik weet nog niet wat ik er van moet vinden maar het is wel een goed verhaal. Het gaat precies in op die dingetjes die al raar waren. Zoals hoezo zou de FBI Joran ineens kwijt en de rare rol van Elton Garcia. Haha en hoezo vertrok Peter op 10 mei naar een ver buitenland om twee weken een documentaire op te nemen waar hij nog niets over kon zeggen. Heerlijke speculaas! Dat in elk geval zeker.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 11:15:11 #239
16715 Mylene
*schatje*
pi_83135660
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 10:37 schreef Felixa het volgende:

[..]

Bedankt voor het overtypen!
c/p
  dinsdag 22 juni 2010 @ 11:15:29 #240
276761 Vaith
Moet nog een paradox oplossen
pi_83135673
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 11:12 schreef ValseNoot het volgende:

[..]

Nee, ik ook niet. Maar hier in huis is ook iemand heilig van complot overtuigd.
Het komt ook, omdat Joran altijd omringd is door dubieuze figuren. In Aruba tijdens de Holloway-vermissing: hij bleek heel veel vrienden te hebben waar wel wat vragen bij te stellen waren. In Arnhem kwam hij ook onmiddellijk in contact met Patrick, dat was ook een vreemde jongen. Raar verhaal ook dat hij in Chili uit is geweest met de een of andere mysterieuze vent, waar hij ook gelogeerd heeft.
Ik bedoel maar, met hoeveel van dit soort vreemde mensen komen jullie nou in je leven in contact?
Ik denk dat het gewoon een wereld is dat wanneer je er eenmaal inzit, alle ''deuren'' voor je opengaan. En dat dan die types wel op je afkomen.
Nog steeds op zoek naar een oplosbare paradox. Mijn paradox is als volgt; ''als ik deze paradox oplos heb ik mijn paradox opgelost'' dus als de paradox van mijn paradox is opgelost heb ik mijn doelstelling behaald.
pi_83135814
Als de FBI hem naar Peru had gelokt met als doel hem te arresteren hadden ze hem bij aankomst al kunnen oppakken .Peru heeft wel een Wots verdrag met de VS .
Ze konden hem al direct oppakken, omdat hij de familie Holloway had opgelicht voor 25.000 $.
pi_83135861
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 10:50 schreef zoefbust het volgende:

[..]

Dit staat er
Services: 24-Hour Security. Airport Transportation. Car Rental. City Transportation. Concierge. 24-Hour Room Service. Valet Parking. Wake Up Service.

Die camera's gaan lopen waneer er beweging is ,dus die staan gewoon altijd aan .
Dit is wat ik op de website van het hotel zie staan;
quote:
Nuestros Servicios:
80 Habitaciones
Seguridad Permanente
Caja de Seguridad en Administración
Conserjería
Internet las 24 Horas del Día
Sistema Contra Incendios
Servicio de Taxi
Recepción y Envío de Fax
Información Turística
Playa De Estacionamiento
Aceptamos Tarjetas de Crédito
Llamadas Locales, Nacionales e Internacionales
Cámaras de Seguridad (beveiligings camera's, wat dus niet wil zeggen dat dit 24 uur aanstaat)
Vigilancia las 24 Horas ( 24 uurs toezicht)
Pronto Servicio de Restaurante
Bovendien, hoe weet jij hoe de camera's werken?
Heb jij ze zelf geplaatst en geprogrammeerd?
Weet jij welk type cams dit zijn?
pi_83135994
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 11:19 schreef zoefbust het volgende:
Als de FBI hem naar Peru had gelokt met als doel hem te arresteren hadden ze hem bij aankomst al kunnen oppakken .Peru heeft wel een Wots verdrag met de VS .
Ze konden hem al direct oppakken, omdat hij de familie Holloway had opgelicht voor 25.000 $.
Tja maar stel dat hij echt in de val is gelokt, dan is dit (Peru-verhaal toch nog mooier voor de Amerikanen?)

(conspiracy conspiracy.........)

nogmaals ik weet niet wat er echt gebeurd is.......
  dinsdag 22 juni 2010 @ 11:25:03 #244
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_83136004
WTF huwelijksaanzoeken
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_83136053
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 11:15 schreef sesame het volgende:

[..]

Ik weet nog niet wat ik er van moet vinden maar het is wel een goed verhaal. Het gaat precies in op die dingetjes die al raar waren. Zoals hoezo zou de FBI Joran ineens kwijt en de rare rol van Elton Garcia. Haha en hoezo vertrok Peter op 10 mei naar een ver buitenland om twee weken een documentaire op te nemen waar hij nog niets over kon zeggen. Heerlijke speculaas! Dat in elk geval zeker.
Sesame, ik voel precies het zelfde
pi_83136064
Er zit in dat hotel iemand achter de receptie en die kan alle gangen overzien en
en schakelen van de ene naar de andere beeld er zal wel een soort hard disk meelopen die alles opneemt . Je ziet ook staan bij die beelden camera nr. 15 etc .(rechtsboven)

pi_83136178
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 11:26 schreef zoefbust het volgende:
Er zit in dat hotel iemand achter de receptie en die kan alle gangen overzien en
en schakelen van de ene naar de andere beeld er zal wel een soort hard disk meelopen die alles opneemt . Je ziet ook staan bij die beelden camera nr. 15 etc .(rechtsboven)

[ afbeelding ]
Hoe weet je zeker dat dit bij de receptie te zien is en dat daar iemand zit om dit te overzien?

Kan net zo goed een beeld zijn van elders (zoals misschien in een kamer die door de FBI gehuurd is)

(ik wil alleen maar zeggen dat zolang er geen feiten zijn je alles kan aannemen wat in de publliciteit komt)
pi_83136344
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 11:30 schreef danilel het volgende:

[..]

Hoe weet je zeker dat dit bij de receptie te zien is en dat daar iemand zit om dit te overzien?

Kan net zo goed een beeld zijn van elders (zoals misschien in een kamer die door de FBI gehuurd is)

(ik wil alleen maar zeggen dat zolang er geen feiten zijn je alles kan aannemen wat in de publliciteit komt)
je leest hier blijkbaar niet goed

dit schreef the thespindoctor net ook al

In het begin zijn er beelden van de bewakingscamera vertoond op een schermpje bij de receptie aan journalisten die dat met een camera filmden.
pi_83136795
Waarom kijk ik niet raar op over de berichtgeving omtrent FBI en Garcia? Er zit daar sowieso iets niet goed of is niet duidelijk naar buiten gebracht.

Zegt nog niks over de schuld/onschuld van Joran trouwens.
pi_83136889
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 11:08 schreef Gia het volgende:

[..]

Of snel met hem trouwen en hem vervolgens goed verzekeren.
Ja, je zou toch elke avond bang zijn dat je vermoord word in je slaap:P
  dinsdag 22 juni 2010 @ 11:54:12 #251
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_83137014
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 10:57 schreef thespindoctor het volgende:

[..]

Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_83137036
Voorpagina papieren krant;
quote:
JORAN PRAAT, MAAR NIET MET RECHTER

door John van den Heuvel en Bert Huisjes

LIMA (Peru), dinsdag
Joran van der Sloot heeft geweigerd elke vraag te beantwoorden van de Peruaanse onderzoeksrechter Carlos Morales.
Hij werd gisteren aan de rechter voorgeleid in de zwaar bewaakte Castro Castro-gevangenis in Lima. Dat gebeurde in bijzijn van zijn advocaat Máximo Altez.
Het interview van Joran, dat vandaag in deze krant verschijnt, leidde gisteren in de Amerikaanse media tot een stortvloed aan publicaties. De meeste grote nieuwszenders openden met de verklaring dat Joran zegt te zijn misleid en zijn verklaringen intrekt.
Hij zou een bekentenis hebben afgelegd, met de belofte dat hij dan snel zou worden uitgeleverd.
Ondertussen rijzen er vragen over de rol van de Amerikaanse FBI. Er is een groeiend aantal aanwijzingen dat de federale politie rond de dood van Stephany Flores een undercoveroperatie tegen Joran uitvoerde. In het hotel waar het meisje werd gevonden, blijken bijvoorbeeld in het geheel geen bewakingscamera’s te hangen die gericht waren op kamer 309.
De camera’s hebben er niet standaard gehangen en zijn in elk geval verwijderd, zo bleek gisteren bij een bezoek aan het Hotel Tac in Lima.

De Chinese familie, die het hotel runt, heeft een spreekverbod.
In het hotel verbleef tegelijk met Joran een pokerspeler, mogelijk een Amerikaanse agent, die hem overhaalde naar Lima te komen. Hij was het ook die het hotel indirect erop attendeerde dat Joran weg was en de kamer diende te worden geopend. Het vermoeden is dat de Peruaanse politie van de FBI ook de observatiebeelden ontving. Joran verklaarde tegenover De Telegraaf dat deze man, Elton Garcia alles voor hem „had geregeld en betaald”.
pi_83137176
John van de Heuvel gelooft dat Joran wel Stephany heeft vermoord.
pi_83137190
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 11:54 schreef Eef999 het volgende:
[..]

Want dat sprak ook zo tegen: Joran verklaarde immers meteen dat Garcia een vriend van hem was. Of in ieder geval al paar keer eerder had ontmoet etc. (maar goed, hoe betrouwbaar is dat) Garcia zei later van niet, maar was tevens zo dom om Jorans Peruaanse telefoonnummer niet te wissenuit zijn telefoonlijst
Waarom hebben de eigenaars van het hotel trouwens een spreekverbod?
pi_83137405
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 11:54 schreef Eef999 het volgende:
[..]
In het hotel waar het meisje werd gevonden, blijken bijvoorbeeld in het geheel geen bewakingscamera’s te hangen die gericht waren op kamer 309.

Die v.d. Heuvels is daar vast niet geweest
Hier is een foto van de gang .
Linksboven zie je dat kastje waar dat cameraatje inzit .
Zo heel shabby ziet dat hotel er niet uit

pi_83137640
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 12:05 schreef zoefbust het volgende:

[..]

In het hotel waar het meisje werd gevonden, blijken bijvoorbeeld in het geheel geen bewakingscamera’s te hangen die gericht waren op kamer 309.

[ afbeelding ]
Op zich is het wel vreemd dat dan alleen dáár een kastje hangt en niet ook een die links de gang in filmt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Felixa op 22-06-2010 12:15:57 ]
  dinsdag 22 juni 2010 @ 12:10:48 #257
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_83137649
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 11:15 schreef sesame het volgende:

[..]

Was dat niet de datum van de afpersing op Aruba met Beth Holloway?
Snooker is top!!!
pi_83137753
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 12:10 schreef Felixa het volgende:

[..]

Op zich is het wel vreem dat dan alleen dáár een kastje hangt en niet ook een die links de gang in filmt.
Die camera's zullen wel zo hangen dat ze de gangen waar de kamerdeuren op uitkomen kunnen overzien .
pi_83137808
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Hmmm interessant. Wanneer is deze foto gemaakt?

FBI - Beth Holloway (Amerika)
(oud?) Minister van Defensie Peru - Flores (Peru)
Paul van der Sloot - Joran (Aruba)
.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 12:17:10 #260
3542 Gia
User under construction
pi_83137881
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 11:50 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Ja, je zou toch elke avond bang zijn dat je vermoord word in je slaap:P
Euh, voorlopig zit hij vast en de kans dat hij dat niet overleeft is best groot. Dus......kassa!!
  dinsdag 22 juni 2010 @ 12:19:59 #261
3542 Gia
User under construction
pi_83137970
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Als dit hier op de voorgrond ook een camera is, dan zie je daar ook een stekker aanzitten waarmee je die uit kunt schakelen.
Dat er bij het kastje achteraan geen camera hangt, kan komen omdat die geconfisqueerd is voor onderzoek?
pi_83138047
Dit zegt hij zelf tegen die vd Heuvel :

Dat ik hier zit, is mijn eigen schuld.
Mijn advocaat heeft me gezegd dat ik hier minstens twee jaar moet blijven.
pi_83138097
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 12:19 schreef Gia het volgende:

[..]

Als dit hier op de voorgrond ook een camera is, dan zie je daar ook een stekker aanzitten waarmee je die uit kunt schakelen.
Dat er bij het kastje achteraan geen camera hangt, kan komen omdat die geconfisqueerd is voor onderzoek?
Dat ding op de voorgrond is een Lamp
pi_83138339
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 12:10 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Yup!
pi_83138936
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 11:34 schreef zoefbust het volgende:

[..]

je leest hier blijkbaar niet goed

dit schreef the thespindoctor net ook al

Ik heb het over een totaal ander principe........
(zelf zie ik ook duidelijk dat de 4-cam-beelden met een andere cam zijn opgenomen, zo ver ben ik al lang)

Jij leest blijkbaar mijn stelling niet goed...

Wat ik bedoel is dat die 4-cam-beelden misschien niet van het hotel zijn maar van de FBI, tis maar conspirancy.......
pi_83138945
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 12:10 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

je moet dan wel alles posten
dit schrijft hij in zijn dagboek op 7 mei

Dit is voorlopig mijn laatste dagboek. Aanstaande zondag zenden we de laatste aflevering van mijn programma van dit seizoen uit en dan vertrek ik voor een reportage twee weken naar een ver buitenland. Er is daar sprake van een aanzienlijk tijdverschil met Nederland en bovendien kan ik daar niet of nauwelijks kranten lezen of tv kijken, dus dan heb ik ook niet zo heel veel te melden, aangezien ik over de reden van mijn reis nog niet veel kan loslaten. En na die buitenlandse reportage ga ik ook nog op vakantie en dus heb ik besloten mijn dagboekje na vandaag een poosje dicht te slaan.
pi_83139065
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Jij ben er vast wel geweest.......
pi_83139125
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 12:48 schreef danilel het volgende:

[..]

Ik heb het over een totaal ander principe........
(zelf zie ik ook duidelijk dat de 4-cam-beelden met een andere cam zijn opgenomen, zo ver ben ik al lang)

Jij leest blijkbaar mijn stelling niet goed...

Wat ik bedoel is dat die 4-cam-beelden misschien niet van het hotel zijn maar van de FBI, tis maar conspirancy.......
Ja is erg ver gezocht
Je ziet die camera kastjes op meerdere plekken hangen, moet je even zoeken .
Hier is er nog een

[ Bericht 0% gewijzigd door zoefbust op 22-06-2010 14:29:20 ]
pi_83139187
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 12:22 schreef zoefbust het volgende:
Dit zegt hij zelf tegen die vd Heuvel :

Dat ik hier zit, is mijn eigen schuld.
Mijn advocaat heeft me gezegd dat ik hier minstens twee jaar moet blijven.
Deze tekst kun je ook zo verklaren;

"Ik ben het zelf schuld dat ik hier zit, had ik maar niks ondertekent........."
pi_83139247
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 12:48 schreef zoefbust het volgende:

[..]

Dit is voorlopig mijn laatste dagboek. Aanstaande zondag zenden we de laatste aflevering van mijn programma van dit seizoen uit en dan vertrek ik voor een reportage twee weken naar een ver buitenland. Er is daar sprake van een aanzienlijk tijdverschil met Nederland en bovendien kan ik daar niet of nauwelijks kranten lezen of tv kijken, dus dan heb ik ook niet zo heel veel te melden, aangezien ik over de reden van mijn reis nog niet veel kan loslaten. En na die buitenlandse reportage ga ik ook nog op vakantie en dus heb ik besloten mijn dagboekje na vandaag een poosje dicht te slaan.
Euh en waar op de wereld kun je niet of nauwelijks kranten lezen of tv kijken tegenwoordig? Voegt voor mij dus niet echt iets toe ...

Neemt niet weg dat ik het gewoon gepost had als meer speculaas
pi_83139297
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ij-tegenspraak.dhtml

LIMA - Joran van der Sloot is lichtgeraakt als het op frustraties aankomt en "heeft geen respect voor vrouwen", staat in een Peruaans psychiatrisch rapport. Van der Sloot, die verdacht wordt van de moord op een Peruaanse vrouw, "verdraagt het niet als iemand hem tegenspreekt", blijkt uit het onderzoek.

,,Hij ziet dat als een uitdaging; hij is emotioneel onvolwassen", luidt de conclusie van de Peruaanse specialisten. Van der Sloots gedrag kan zo plots omslaan en hem zijn zelfbeheersing doen verliezen.

,,Hij voelt zich tevens superieur tegenover de andere sekse. Hij heeft geen respect voor vrouwen,'' beweert het document dat voor de Peruaanse rechtbank is opgesteld. CNN heeft een exemplaar van het rapport. ,,Hij vertoont trekken van een asociale persoonlijkheid en is onverschillig voor het welzijn van anderen."

Gisteren verklaarde van der Sloot aan de rechter dat zijn rechten na de arrestatie voor de moord op Stephany Flores geschonden werden. Morgen wordt beslist of de opsluiting van de Nederlander al dan niet legaal is. Als van der Sloot geen gelijk krijgt, gaat hij in hoger beroep. (PO)
pi_83139328
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 12:48 schreef zoefbust het volgende:

[..]

Kan Pee wel zelf schrijven wie zegt dat hij de waarheid schrijft......
pi_83139562
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 12:58 schreef danilel het volgende:

[..]

Kan Pee wel zelf schrijven wie zegt dat hij de waarheid schrijft......
Die gasten moet je met een korreltje zout nemen zowel die de Vries als die vd Heuvel .
Ze schrijven maar wat en ze roepen maar wat en ze doen aan stemmingmakerij.
Door de Vries zitten er ook wel een paar onschuldig in de Bak .
De enige die wel te vertrouwen is is Steve Brown ,die heeft die zogenaamde misdaad verslaggevertjes wel door .
pi_83139675
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 13:06 schreef zoefbust het volgende:

[..]

Die gasten moet je met een korreltje zout nemen zowel die de Vries als die vd Heuvel .
Ze schrijven maar wat en ze roepen maar wat en ze doen aan stemmingmakerij.
Door de Vries zitten er ook wel een paar onschuldig in de Bak .
De enige die wel te vertrouwen is is Steve Brown ,die heeft die zogenaamde misdaad verslaggevertjes wel door .
He, zijn we het eindelijk ergens over eens
  † In Memoriam † dinsdag 22 juni 2010 @ 13:29:59 #275
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_83140422
quote:
Wat een onzin.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 13:33:23 #276
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_83140546
In die documontaire van SBS luidt de verklaring: "alles zat onder het bloed, het bed mijn overhemd. Ik pakte mijn overhemd en drukte die op haar hoofd"

Hoe kun je je overhemd pakken als je dat aan hebt?
Snooker is top!!!
pi_83140714
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 13:33 schreef sunny16947 het volgende:
In die documontaire van SBS luidt de verklaring: "alles zat onder het bloed, het bed mijn overhemd. Ik pakte mijn overhemd en drukte die op haar hoofd"

Hoe kun je je overhemd pakken als je dat aan hebt?
Dan doe je het eerst uit of het was al uit
pi_83141120
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 12:58 schreef MargrietV het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ij-tegenspraak.dhtml

LIMA - Joran van der Sloot is lichtgeraakt als het op frustraties aankomt en "heeft geen respect voor vrouwen", staat in een Peruaans psychiatrisch rapport. Van der Sloot, die verdacht wordt van de moord op een Peruaanse vrouw, "verdraagt het niet als iemand hem tegenspreekt", blijkt uit het onderzoek.

,,Hij ziet dat als een uitdaging; hij is emotioneel onvolwassen", luidt de conclusie van de Peruaanse specialisten. Van der Sloots gedrag kan zo plots omslaan en hem zijn zelfbeheersing doen verliezen.

,,Hij voelt zich tevens superieur tegenover de andere sekse. Hij heeft geen respect voor vrouwen,'' beweert het document dat voor de Peruaanse rechtbank is opgesteld. CNN heeft een exemplaar van het rapport. ,,Hij vertoont trekken van een asociale persoonlijkheid en is onverschillig voor het welzijn van anderen."

Gisteren verklaarde van der Sloot aan de rechter dat zijn rechten na de arrestatie voor de moord op Stephany Flores geschonden werden. Morgen wordt beslist of de opsluiting van de Nederlander al dan niet legaal is. Als van der Sloot geen gelijk krijgt, gaat hij in hoger beroep. (PO)
Had ik je ook wel kunnen vertellen .

Maar goed, wat is dat toch, dat alles, maar dan ook alles, uitlekt?
pi_83141240
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 13:49 schreef missziggy het volgende:

[..]

Had ik je ook wel kunnen vertellen .

Maar goed, wat is dat toch, dat alles, maar dan ook alles, uitlekt?
Die advocaat van Joran lekt alles naar CNN, volgens mij wordt hij daarvoor gesponsord.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 14:14:19 #280
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_83142158
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 11:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
WTF huwelijksaanzoeken
Die krijgen Dutroux en Fritzl zelfs, en die zijn toch nog wel weer wat erger dan Joran..
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  dinsdag 22 juni 2010 @ 14:15:41 #281
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_83142222
Joran staat op de FP. Hij zal ons zeker de komende jaren nog bezig houden. Mede dankzij Peter R, John, Pauw en Witteman en nog vele anderen.
Non possumus non loqui
pi_83142782
Dit commentaar las ik bij ABC en er zit echt wel wat in lol!

All conspiracy theories aside (and we Americans LOVE conspiracy theories) - Joran was in the hotel room for about 3 1/2 hours or so. He changed his shirt when he didn't have to. The shirt he left behind was the one that was used to smother Stephany. In the video, we saw him took his stuff and left the hotel room and the hotel staff (and Joran is not denying it) said Joran told them not to disturb the girl. They found blood splatter on the clothes he took with him to Chile. (Doesn't that tell you something?) Why did he suddenly have a need to pay someone #### to drive him out of the country, more than several hundred of miles away AND dyed his hair orange? Does that sound like a "set-up" or being framed"? Or was he drugged when someone dyed his hair and he woke up and just happened not to look at the mirror at all?????
dee ABC 12:11 AM

http://abcnews.go.com/GMA(...)on/story?id=10968585
pi_83142941
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 14:27 schreef MargrietV het volgende:
Dit commentaar las ik bij ABC en er zit echt wel wat in lol!

All conspiracy theories aside (and we Americans LOVE conspiracy theories) - Joran was in the hotel room for about 3 1/2 hours or so. He changed his shirt when he didn't have to. The shirt he left behind was the one that was used to smother Stephany. In the video, we saw him took his stuff and left the hotel room and the hotel staff (and Joran is not denying it) said Joran told them not to disturb the girl. They found blood splatter on the clothes he took with him to Chile. (Doesn't that tell you something?) Why did he suddenly have a need to pay someone #### to drive him out of the country, more than several hundred of miles away AND dyed his hair orange? Does that sound like a "set-up" or being framed"? Or was he drugged when someone dyed his hair and he woke up and just happened not to look at the mirror at all?????
dee ABC 12:11 AM
Dat oranje haar dat had natuurlijk alles te maken met het WK .

Hij is er ingeluisd, let maar op (anders is het maar een saai verhaal).
pi_83143274
Guard: Inmates want to kill van der Sloot

http://www.msnbc.msn.com/id/8004316/ns/video
pi_83143304
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 14:31 schreef missziggy het volgende:

[..]

Dat oranje haar dat had natuurlijk alles te maken met het WK .

Hij is er ingeluisd, let maar op (anders is het maar een saai verhaal).
Hij is er niet ingeluisd, hij heeft zichzelf erin geluisd. Misschien moet hij zijn moeder om een luizenkammetje vragen.
pi_83143434
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 14:40 schreef MargrietV het volgende:

[..]

Hij is er niet ingeluisd, hij heeft zichzelf erin geluisd. Misschien moet hij zijn moeder om een luizenkammetje vragen.
Tuurlijk, maar het zou leuker zijn als het wel zo was .
pi_83145316
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 10:28 schreef Stali het volgende:

[..]

Dat vind ik ook nogal vergezocht en dat zal ook zeker niet het geval zijn... Maar dat beweer/speculeer ik dan ook helemaal nergens

[ Bericht 10% gewijzigd door djenneke op 22-06-2010 15:34:46 ]
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  dinsdag 22 juni 2010 @ 15:48:12 #288
274271 Aquars
Beta Aquarii
pi_83146636
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 11:59 schreef MidnightB00m het volgende:
Waarom hebben de eigenaars van het hotel trouwens een spreekverbod?
Dat vraag ik me ook af, is daar meer info over?
Ik vind dit vreemd, zoveel info dat naar buiten is gekomen en dan een spreekverbod?
pi_83147238
Kan het wel enigszins begrijpen, dit spreekverbod.
Aangezien Hotel TAC de plaats is waar het misdrijf heeft plaatsgevonden, er wellicht nog onderzoeken plaatsvinden etc.
En nét als wij, zullen er journalisten zijn die vragen willen stellen over de (missende?)
camerabeelden, en andere zaken die de politie nog voor zichzelf wil houden.
Als dat dan het belang van het onderzoek schaadt, tja dan volgt er een spreekverbod.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 16:10:30 #290
274271 Aquars
Beta Aquarii
pi_83147847
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 15:59 schreef ThomasD het volgende:
Aangezien Hotel TAC de plaats is waar het misdrijf heeft plaatsgevonden, er wellicht nog onderzoeken plaatsvinden etc.
En nét als wij, zullen er journalisten zijn die vragen willen stellen over de (missende?)
Als dat dan het belang van het onderzoek schaadt, tja dan volgt er een spreekverbod.
Als er weinig informatie naar buiten was gekomen kan ik daar nog wel inkomen. Echter door het meeste bewijsmateriaal te tonen aan de media (van zijn onder het bloed besmeurd shirt/foto's van plaats delict incl lijk/camerabeelden van net na de moord en ga zo maar door) vind ik het vreemd. Alsof al bovengenoemd materiaal niet het onderzoek kan schaden.
Wellicht zijn daar nog andere dingen gebeurd waar niet over gesproken mag worden ofzo.
pi_83147924
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 15:59 schreef ThomasD het volgende:
Hmmm hadden klasgenoten van NH ook geen spreekverbod? En alles 'lekt' toch al uit
pi_83148133
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 16:10 schreef Aquars het volgende:

[..]

Als er weinig informatie naar buiten was gekomen kan ik daar nog wel inkomen. Echter door het meeste bewijsmateriaal te tonen aan de media (van zijn onder het bloed besmeurd shirt/foto's van plaats delict incl lijk/camerabeelden van net na de moord en ga zo maar door) vind ik het vreemd. Alsof al bovengenoemd materiaal niet het onderzoek kan schaden.
Wellicht zijn daar nog andere dingen gebeurd waar niet over gesproken mag worden ofzo.
En dat laatste denk ik dus...
De 'troefkaart' nog even bewaard.
pi_83148704
Het bekende bebloede bloesje inmiddels

Ik vroeg me eigenlijk af hoe er eigenlijk zoveel bloed bij de nek/kraag komt. Al het bloed zit bijna daar. Hoe past dit in de verklaring?
pi_83149101
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 16:25 schreef MidnightB00m het volgende:
[ afbeelding ] Het bekende bebloede bloesje inmiddels

Ik vroeg me eigenlijk af hoe er eigenlijk zoveel bloed bij de nek/kraag komt. Al het bloed zit bijna daar. Hoe past dit in de verklaring?
Hij had haar eerst met zijn elleboog een bloedneus geslagen dus er zat al aardig wat bloed op haar gezicht.
Nadat hij haar had gewurgd heeft hij haar met zijn overhemd laten stikken - en dat overhemd dus op haar bloedende gezicht gedrukt.
En hij heeft ook geprobeerd met o.a. zijn overhemd na de moord bloed op te vegen, dus daar kan het ook van zijn.
pi_83149218
quote:

Heftige bloedneus, bloed loopt in keelholte, Joran stopt overhemd in mond om haar te smoren en dan heb je een overhemd met zoveel bloed.
pi_83149866
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 16:31 schreef MargrietV het volgende:

[..]

Heftige bloedneus, bloed loopt in keelholte, Joran stopt overhemd in mond om haar te smoren en dan heb je een overhemd met zoveel bloed.
Oké. Maar ik vind het wel vreemd dat het dan alleen in de nek/hals zoveel bloed zit. Zou het dan niet meer verspreid over het bloesje moeten zijn ofzo? Voor de rest zijn het alleen een paar vegen/spetters (lijkt het mij).
Ik had bijvoorbeeld laats mijn vinger gesneden tijdens het koken. Toen liep ik wat te ijsberen door de keuken en door het huis, omdat ik kleinzerig ben Vervolgens vinger onder de kraan gehouden en ik draaide me om in mijn slaapkamer pleister te pakken. En tot mijn schrik overal op de wanden van de keuken bloedspetters, op de ene muur (waar ik dus met mijn rug tegenoverstond) tot bijna het plafond; op de meeste onlogische plaatsen in de keuken waren kleine bloedspetters.

Moeten we echt nog twee jaar lang wachten
  dinsdag 22 juni 2010 @ 16:49:50 #297
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_83150588
De theorie over de opzet van de FBI kan misschien wat vergezocht zijn, maar van de andere kant zie ik die Amerikanen overal voor aan.
  † In Memoriam † dinsdag 22 juni 2010 @ 16:52:10 #298
135305 beequeen
Lost.
pi_83150745
quote:

Linksonder zit ook veel bloed. Hij heeft haar met zijn linker elleboog een dreun gegeven, dat zou het bloed daar kunnen verklaren.
Voor de rest sluit ik me aan bij de andere verklaringen boven mijn post.

Daarbij;: Het is haar bloed en zijn blouse. Nuff said.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  dinsdag 22 juni 2010 @ 17:01:22 #299
247008 ValseNoot
zingen kan je leren
pi_83151334
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 16:15 schreef ThomasD het volgende:

[..]

En dat laatste denk ik dus...
De 'troefkaart' nog even bewaard.
Ja, ik denk ook dat er nog wel een troefkaart uitgespeeld gaat worden.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 17:09:29 #300
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_83151707
Als het bloed onder op z'n shirt had gezeten had iedereen gevraagd waarom het allemaal onder zit

Nou gewoon, omdat ie die plek gebruikt heeft. Je kunt wel overal wat achter zoeken zeg
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')