abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83134471
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 10:28 schreef zoefbust het volgende:

[..]

Ach ze suggereren nu dat hij naar Peru gelokt is .
Op 19 mei stond er al in Joran's Facebook dat hij van plan was om naar Peru te gaan .
Ook als je de beelden bekijkt van dat Hotel zie je die kastjes hangen .
Zelfs op de website van het hotel staat dat er 24 uur per dag camera toezicht is .

Ook even speculeren.........
Ook al staat het in zijn facebook, dan nog kan hij erheen zijn gelokt (weet J. veel dat het een val zou zijn).

Op de site van TAC miraflores;

Die cams staan niet per 24 uur, dat is het internet en is de beveiliging, er staat dat er camera toezicht is (maar niet 24 uur per dag) (even beter lezen).

Ook ik vind dat de zaak stinkt, er zijn zo weinig door de autoriteiten bevestigde documenten naar buiten gebracht.
Het merendeel is "gelekt" wie zegt dat dit allemaal juist is (of gewoon verzonnen).
Ik trek dus nog geen conclusies, ik wacht af op wat officieel naar buiten komt (dus geen "gelekte documenten").
Dit gaat denk ik nog een heel verhaal worden.....

Als hij hier echt verantwoordelijk voor is, dan okeej, flink straffen, eerst maar eens zien hoe de zaak echt in elkaar zit......
pi_83134499
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 10:36 schreef zoefbust het volgende:

[..]

Nee, want dan hadden ze wel een camera in zijn kamer gehangen .

Weer een speculatie.....
Dan zou misschien de echte waarheid naar boven komen.
pi_83134640
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 10:36 schreef zoefbust het volgende:

[..]

Nee, want dan hadden ze wel een camera in zijn kamer gehangen .
dat bedoel ik maar ,als je het doet ,doe het dan goed

hetzelfde geld voor de vlucht ,hij had 30 uur voorsprong

als het inderdaad zo gegaan zou zijn via de FBI
hadden ze iets moeten prepareren in zijn bagage of dergelijks

het gaat op een 007 aktie lijken
het kan in ieder geval nog gekker worden.

ps, ga er even voor een paar uurtjes tussen uit (tot laters )
pi_83134669
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 10:37 schreef Felixa het volgende:

[..]

Joran was vanaf 14 mei al in Peru.
Klopt maar , ik denk dat die Miranda nog naar Peru moest komen en dat ze plannen aan het maken waren om verder naar het zuiden te trekken .
  dinsdag 22 juni 2010 @ 10:47:34 #230
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_83134767
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 10:28 schreef zoefbust het volgende:

[..]

Ach ze suggereren nu dat hij naar Peru gelokt is .
Op 19 mei stond er al in Joran's Facebook dat hij van plan was om naar Peru te gaan .
Ook als je de beelden bekijkt van dat Hotel zie je die kastjes hangen .
Zelfs op de website van het hotel staat dat er 24 uur per dag camera toezicht is .
Terwijl hij 14 mei al in Peru was???????

Al in een vroeg stadium werd er door iemand gezegd dat de beelden in de gang met een handcamera waren gemaakt. Er zat (volgens kenners) beweging in de beelden. Op 1 van die beelden kijkt Joran ook vreemd naar de camera(man) als hij de kamer uitkomt.

De rol van de FBI. Er kan best een accoordje gesloten zijn met Peru. En onschuldig meisje? Als je Ricardo Flores even natrekt is hij een hoge pief geweest onder de fujimora (of hoe dat heet) en was daar iets als hoofd security. Is 2x presidentskandidaat geweest. Daar hoor je niets over. Hij wordt steevast als zakenman en ex autocoureur neergezet. Misschien heeft hij zelf wel zijn dochter (verslaafde gokster) ingezet.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_83134838
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 10:38 schreef danilel het volgende:

[..]

Ook even speculeren.........
Ook al staat het in zijn facebook, dan nog kan hij erheen zijn gelokt (weet J. veel dat het een val zou zijn).

Op de site van TAC miraflores;

Die cams staan niet per 24 uur, dat is het internet en is de beveiliging, er staat dat er camera toezicht is (maar niet 24 uur per dag) (even beter lezen).

Ook ik vind dat de zaak stinkt, er zijn zo weinig door de autoriteiten bevestigde documenten naar buiten gebracht.
Het merendeel is "gelekt" wie zegt dat dit allemaal juist is (of gewoon verzonnen).
Ik trek dus nog geen conclusies, ik wacht af op wat officieel naar buiten komt (dus geen "gelekte documenten").
Dit gaat denk ik nog een heel verhaal worden.....

Als hij hier echt verantwoordelijk voor is, dan okeej, flink straffen, eerst maar eens zien hoe de zaak echt in elkaar zit......

Dit staat er
Services: 24-Hour Security. Airport Transportation. Car Rental. City Transportation. Concierge. 24-Hour Room Service. Valet Parking. Wake Up Service.

Die camera's gaan lopen waneer er beweging is ,dus die staan gewoon altijd aan .
pi_83135048
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 10:47 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Al in een vroeg stadium werd er door iemand gezegd dat de beelden in de gang met een handcamera waren gemaakt. Er zat (volgens kenners) beweging in de beelden. Op 1 van die beelden kijkt Joran ook vreemd naar de camera(man) als hij de kamer uitkomt.
Dat is al tientallen keren uitgelegd

In het begin zijn er beelden van de bewakingscamera vertoond op een schermpje bij de receptie aan journalisten die dat met een camera filmden.
In public relations, spin is form of propaganda, achieved through providing an interpretation of an event or campaign to persuade public opinion in favor or against a certain organization or public figure.
pi_83135061
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 10:47 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Terwijl hij 14 mei al in Peru was???????

De rol van de FBI. Er kan best een accoordje gesloten zijn met Peru. En onschuldig meisje? Als je Ricardo Flores even natrekt is hij een hoge pief geweest onder de fujimora (of hoe dat heet) en was daar iets als hoofd security. Is 2x presidentskandidaat geweest. Daar hoor je niets over. Hij wordt steevast als zakenman en ex autocoureur neergezet. Misschien heeft hij zelf wel zijn dochter (verslaafde gokster) ingezet.
Fujimori ( een Jap ) is daar 10 jaar president geweest
pi_83135177
http://url4.eu/4qz66

interview met JvdH
  dinsdag 22 juni 2010 @ 11:08:53 #235
3542 Gia
User under construction
pi_83135447
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 08:34 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ha, ha inderdaad.

Vrouwen die denken hem te kunnen helpen en te 'genezen' op de een of andere manier.
Of snel met hem trouwen en hem vervolgens goed verzekeren.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 11:11:59 #236
276761 Vaith
Moet nog een paradox oplossen
pi_83135549
Moet je eens voorstellen wanneer onze Joran.v.d.Sloot uit gevang komt.

50 jaar... ? Ongelooflijk toch

Dit zijn de laatste momenten dat hij nog van zijn media aandacht kan genieten, straks is het feestje voorbij en dan mag hij met zijn huurmoordenaartje spelletjes ''ik-zie-ik-zie-wat-jij-niet-ziet'' spelen
Nog steeds op zoek naar een oplosbare paradox. Mijn paradox is als volgt; ''als ik deze paradox oplos heb ik mijn paradox opgelost'' dus als de paradox van mijn paradox is opgelost heb ik mijn doelstelling behaald.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 11:12:21 #237
247008 ValseNoot
zingen kan je leren
pi_83135564
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 10:33 schreef MargrietV het volgende:
Geloof niets van die zgn. FBI complot theorie.
Nee, ik ook niet. Maar hier in huis is ook iemand heilig van complot overtuigd.
Het komt ook, omdat Joran altijd omringd is door dubieuze figuren. In Aruba tijdens de Holloway-vermissing: hij bleek heel veel vrienden te hebben waar wel wat vragen bij te stellen waren. In Arnhem kwam hij ook onmiddellijk in contact met Patrick, dat was ook een vreemde jongen. Raar verhaal ook dat hij in Chili uit is geweest met de een of andere mysterieuze vent, waar hij ook gelogeerd heeft.
Ik bedoel maar, met hoeveel van dit soort vreemde mensen komen jullie nou in je leven in contact?
pi_83135654
quote:
In het politiedossier lijkt een van zijn medepokerspelers, Elton Garcia, over alle papieren te beschikken van een Amerikaanse federaal agent
Hoe weet de telegraaf dat? Hebben zij een nog niet gelekt dossier ingezien?

Ik weet nog niet wat ik er van moet vinden maar het is wel een goed verhaal. Het gaat precies in op die dingetjes die al raar waren. Zoals hoezo zou de FBI Joran ineens kwijt en de rare rol van Elton Garcia. Haha en hoezo vertrok Peter op 10 mei naar een ver buitenland om twee weken een documentaire op te nemen waar hij nog niets over kon zeggen. Heerlijke speculaas! Dat in elk geval zeker.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 11:15:11 #239
16715 Mylene
*schatje*
pi_83135660
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 10:37 schreef Felixa het volgende:

[..]

Bedankt voor het overtypen!
c/p
  dinsdag 22 juni 2010 @ 11:15:29 #240
276761 Vaith
Moet nog een paradox oplossen
pi_83135673
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 11:12 schreef ValseNoot het volgende:

[..]

Nee, ik ook niet. Maar hier in huis is ook iemand heilig van complot overtuigd.
Het komt ook, omdat Joran altijd omringd is door dubieuze figuren. In Aruba tijdens de Holloway-vermissing: hij bleek heel veel vrienden te hebben waar wel wat vragen bij te stellen waren. In Arnhem kwam hij ook onmiddellijk in contact met Patrick, dat was ook een vreemde jongen. Raar verhaal ook dat hij in Chili uit is geweest met de een of andere mysterieuze vent, waar hij ook gelogeerd heeft.
Ik bedoel maar, met hoeveel van dit soort vreemde mensen komen jullie nou in je leven in contact?
Ik denk dat het gewoon een wereld is dat wanneer je er eenmaal inzit, alle ''deuren'' voor je opengaan. En dat dan die types wel op je afkomen.
Nog steeds op zoek naar een oplosbare paradox. Mijn paradox is als volgt; ''als ik deze paradox oplos heb ik mijn paradox opgelost'' dus als de paradox van mijn paradox is opgelost heb ik mijn doelstelling behaald.
pi_83135814
Als de FBI hem naar Peru had gelokt met als doel hem te arresteren hadden ze hem bij aankomst al kunnen oppakken .Peru heeft wel een Wots verdrag met de VS .
Ze konden hem al direct oppakken, omdat hij de familie Holloway had opgelicht voor 25.000 $.
pi_83135861
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 10:50 schreef zoefbust het volgende:

[..]

Dit staat er
Services: 24-Hour Security. Airport Transportation. Car Rental. City Transportation. Concierge. 24-Hour Room Service. Valet Parking. Wake Up Service.

Die camera's gaan lopen waneer er beweging is ,dus die staan gewoon altijd aan .
Dit is wat ik op de website van het hotel zie staan;
quote:
Nuestros Servicios:
80 Habitaciones
Seguridad Permanente
Caja de Seguridad en Administración
Conserjería
Internet las 24 Horas del Día
Sistema Contra Incendios
Servicio de Taxi
Recepción y Envío de Fax
Información Turística
Playa De Estacionamiento
Aceptamos Tarjetas de Crédito
Llamadas Locales, Nacionales e Internacionales
Cámaras de Seguridad (beveiligings camera's, wat dus niet wil zeggen dat dit 24 uur aanstaat)
Vigilancia las 24 Horas ( 24 uurs toezicht)
Pronto Servicio de Restaurante
Bovendien, hoe weet jij hoe de camera's werken?
Heb jij ze zelf geplaatst en geprogrammeerd?
Weet jij welk type cams dit zijn?
pi_83135994
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 11:19 schreef zoefbust het volgende:
Als de FBI hem naar Peru had gelokt met als doel hem te arresteren hadden ze hem bij aankomst al kunnen oppakken .Peru heeft wel een Wots verdrag met de VS .
Ze konden hem al direct oppakken, omdat hij de familie Holloway had opgelicht voor 25.000 $.
Tja maar stel dat hij echt in de val is gelokt, dan is dit (Peru-verhaal toch nog mooier voor de Amerikanen?)

(conspiracy conspiracy.........)

nogmaals ik weet niet wat er echt gebeurd is.......
  dinsdag 22 juni 2010 @ 11:25:03 #244
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_83136004
WTF huwelijksaanzoeken
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_83136053
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 11:15 schreef sesame het volgende:

[..]

Hoe weet de telegraaf dat? Hebben zij een nog niet gelekt dossier ingezien?

Ik weet nog niet wat ik er van moet vinden maar het is wel een goed verhaal. Het gaat precies in op die dingetjes die al raar waren. Zoals hoezo zou de FBI Joran ineens kwijt en de rare rol van Elton Garcia. Haha en hoezo vertrok Peter op 10 mei naar een ver buitenland om twee weken een documentaire op te nemen waar hij nog niets over kon zeggen. Heerlijke speculaas! Dat in elk geval zeker.
Sesame, ik voel precies het zelfde
pi_83136064
Er zit in dat hotel iemand achter de receptie en die kan alle gangen overzien en
en schakelen van de ene naar de andere beeld er zal wel een soort hard disk meelopen die alles opneemt . Je ziet ook staan bij die beelden camera nr. 15 etc .(rechtsboven)

pi_83136178
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 11:26 schreef zoefbust het volgende:
Er zit in dat hotel iemand achter de receptie en die kan alle gangen overzien en
en schakelen van de ene naar de andere beeld er zal wel een soort hard disk meelopen die alles opneemt . Je ziet ook staan bij die beelden camera nr. 15 etc .(rechtsboven)

[ afbeelding ]
Hoe weet je zeker dat dit bij de receptie te zien is en dat daar iemand zit om dit te overzien?

Kan net zo goed een beeld zijn van elders (zoals misschien in een kamer die door de FBI gehuurd is)

(ik wil alleen maar zeggen dat zolang er geen feiten zijn je alles kan aannemen wat in de publliciteit komt)
pi_83136344
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 11:30 schreef danilel het volgende:

[..]

Hoe weet je zeker dat dit bij de receptie te zien is en dat daar iemand zit om dit te overzien?

Kan net zo goed een beeld zijn van elders (zoals misschien in een kamer die door de FBI gehuurd is)

(ik wil alleen maar zeggen dat zolang er geen feiten zijn je alles kan aannemen wat in de publliciteit komt)
je leest hier blijkbaar niet goed

dit schreef the thespindoctor net ook al

Dat is al tientallen keren uitgelegd

In het begin zijn er beelden van de bewakingscamera vertoond op een schermpje bij de receptie aan journalisten die dat met een camera filmden.
pi_83136795
Waarom kijk ik niet raar op over de berichtgeving omtrent FBI en Garcia? Er zit daar sowieso iets niet goed of is niet duidelijk naar buiten gebracht.

Zegt nog niks over de schuld/onschuld van Joran trouwens.
pi_83136889
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 11:08 schreef Gia het volgende:

[..]

Of snel met hem trouwen en hem vervolgens goed verzekeren.
Ja, je zou toch elke avond bang zijn dat je vermoord word in je slaap:P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')