quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:28 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Ach ze suggereren nu dat hij naar Peru gelokt is .
Op 19 mei stond er al in Joran's Facebook dat hij van plan was om naar Peru te gaan .
Ook als je de beelden bekijkt van dat Hotel zie je die kastjes hangen .
Zelfs op de website van het hotel staat dat er 24 uur per dag camera toezicht is .
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:36 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Nee, want dan hadden ze wel een camera in zijn kamer gehangen .
dat bedoel ik maar ,als je het doet ,doe het dan goedquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:36 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Nee, want dan hadden ze wel een camera in zijn kamer gehangen .
Klopt maar , ik denk dat die Miranda nog naar Peru moest komen en dat ze plannen aan het maken waren om verder naar het zuiden te trekken .quote:
Terwijl hij 14 mei al in Peru was???????quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:28 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Ach ze suggereren nu dat hij naar Peru gelokt is .
Op 19 mei stond er al in Joran's Facebook dat hij van plan was om naar Peru te gaan .
Ook als je de beelden bekijkt van dat Hotel zie je die kastjes hangen .
Zelfs op de website van het hotel staat dat er 24 uur per dag camera toezicht is .
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:38 schreef danilel het volgende:
[..]
Ook even speculeren.........
Ook al staat het in zijn facebook, dan nog kan hij erheen zijn gelokt (weet J. veel dat het een val zou zijn).
Op de site van TAC miraflores;
Die cams staan niet per 24 uur, dat is het internet en is de beveiliging, er staat dat er camera toezicht is (maar niet 24 uur per dag) (even beter lezen).
Ook ik vind dat de zaak stinkt, er zijn zo weinig door de autoriteiten bevestigde documenten naar buiten gebracht.
Het merendeel is "gelekt" wie zegt dat dit allemaal juist is (of gewoon verzonnen).
Ik trek dus nog geen conclusies, ik wacht af op wat officieel naar buiten komt (dus geen "gelekte documenten").
Dit gaat denk ik nog een heel verhaal worden.....
Als hij hier echt verantwoordelijk voor is, dan okeej, flink straffen, eerst maar eens zien hoe de zaak echt in elkaar zit......
Dat is al tientallen keren uitgelegdquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:47 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Al in een vroeg stadium werd er door iemand gezegd dat de beelden in de gang met een handcamera waren gemaakt. Er zat (volgens kenners) beweging in de beelden. Op 1 van die beelden kijkt Joran ook vreemd naar de camera(man) als hij de kamer uitkomt.
Fujimori ( een Jap ) is daar 10 jaar president geweestquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:47 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Terwijl hij 14 mei al in Peru was???????
Al in een vroeg stadium werd er door iemand gezegd dat de beelden in de gang met een handcamera waren gemaakt. Er zat (volgens kenners) beweging in de beelden. Op 1 van die beelden kijkt Joran ook vreemd naar de camera(man) als hij de kamer uitkomt.
De rol van de FBI. Er kan best een accoordje gesloten zijn met Peru. En onschuldig meisje? Als je Ricardo Flores even natrekt is hij een hoge pief geweest onder de fujimora (of hoe dat heet) en was daar iets als hoofd security. Is 2x presidentskandidaat geweest. Daar hoor je niets over. Hij wordt steevast als zakenman en ex autocoureur neergezet. Misschien heeft hij zelf wel zijn dochter (verslaafde gokster) ingezet.
Of snel met hem trouwen en hem vervolgens goed verzekeren.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:34 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ha, ha inderdaad.
Vrouwen die denken hem te kunnen helpen en te 'genezen' op de een of andere manier.
Nee, ik ook niet. Maar hier in huis is ook iemand heilig van complot overtuigd.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:33 schreef MargrietV het volgende:
Geloof niets van die zgn. FBI complot theorie.
Hoe weet de telegraaf dat? Hebben zij een nog niet gelekt dossier ingezien?quote:In het politiedossier lijkt een van zijn medepokerspelers, Elton Garcia, over alle papieren te beschikken van een Amerikaanse federaal agent
Ik denk dat het gewoon een wereld is dat wanneer je er eenmaal inzit, alle ''deuren'' voor je opengaan. En dat dan die types wel op je afkomen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:12 schreef ValseNoot het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Maar hier in huis is ook iemand heilig van complot overtuigd.
Het komt ook, omdat Joran altijd omringd is door dubieuze figuren. In Aruba tijdens de Holloway-vermissing: hij bleek heel veel vrienden te hebben waar wel wat vragen bij te stellen waren. In Arnhem kwam hij ook onmiddellijk in contact met Patrick, dat was ook een vreemde jongen. Raar verhaal ook dat hij in Chili uit is geweest met de een of andere mysterieuze vent, waar hij ook gelogeerd heeft.
Ik bedoel maar, met hoeveel van dit soort vreemde mensen komen jullie nou in je leven in contact?
Dit is wat ik op de website van het hotel zie staan;quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:50 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Dit staat er
Services: 24-Hour Security. Airport Transportation. Car Rental. City Transportation. Concierge. 24-Hour Room Service. Valet Parking. Wake Up Service.
Die camera's gaan lopen waneer er beweging is ,dus die staan gewoon altijd aan .
Bovendien, hoe weet jij hoe de camera's werken?quote:Nuestros Servicios:
80 Habitaciones
Seguridad Permanente
Caja de Seguridad en Administración
Conserjería
Internet las 24 Horas del Día
Sistema Contra Incendios
Servicio de Taxi
Recepción y Envío de Fax
Información Turística
Playa De Estacionamiento
Aceptamos Tarjetas de Crédito
Llamadas Locales, Nacionales e Internacionales
Cámaras de Seguridad (beveiligings camera's, wat dus niet wil zeggen dat dit 24 uur aanstaat)
Vigilancia las 24 Horas ( 24 uurs toezicht)
Pronto Servicio de Restaurante
Tja maar stel dat hij echt in de val is gelokt, dan is dit (Peru-verhaal toch nog mooier voor de Amerikanen?)quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:19 schreef zoefbust het volgende:
Als de FBI hem naar Peru had gelokt met als doel hem te arresteren hadden ze hem bij aankomst al kunnen oppakken .Peru heeft wel een Wots verdrag met de VS .
Ze konden hem al direct oppakken, omdat hij de familie Holloway had opgelicht voor 25.000 $.
Sesame, ik voel precies het zelfdequote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:15 schreef sesame het volgende:
[..]
Hoe weet de telegraaf dat? Hebben zij een nog niet gelekt dossier ingezien?
Ik weet nog niet wat ik er van moet vinden maar het is wel een goed verhaal. Het gaat precies in op die dingetjes die al raar waren. Zoals hoezo zou de FBI Joran ineens kwijt en de rare rol van Elton Garcia. Haha en hoezo vertrok Peter op 10 mei naar een ver buitenland om twee weken een documentaire op te nemen waar hij nog niets over kon zeggen. Heerlijke speculaas! Dat in elk geval zeker.![]()
Hoe weet je zeker dat dit bij de receptie te zien is en dat daar iemand zit om dit te overzien?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:26 schreef zoefbust het volgende:
Er zit in dat hotel iemand achter de receptie en die kan alle gangen overzien en
en schakelen van de ene naar de andere beeld er zal wel een soort hard disk meelopen die alles opneemt . Je ziet ook staan bij die beelden camera nr. 15 etc .(rechtsboven)
[ afbeelding ]
je leest hier blijkbaar niet goedquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:30 schreef danilel het volgende:
[..]
Hoe weet je zeker dat dit bij de receptie te zien is en dat daar iemand zit om dit te overzien?
Kan net zo goed een beeld zijn van elders (zoals misschien in een kamer die door de FBI gehuurd is)
(ik wil alleen maar zeggen dat zolang er geen feiten zijn je alles kan aannemen wat in de publliciteit komt)
Ja, je zou toch elke avond bang zijn dat je vermoord word in je slaap:Pquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:08 schreef Gia het volgende:
[..]
Of snel met hem trouwen en hem vervolgens goed verzekeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |