quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:57 schreef thespindoctor het volgende:
[..]
Dat is al tientallen keren uitgelegd
quote:JORAN PRAAT, MAAR NIET MET RECHTER
door John van den Heuvel en Bert Huisjes
LIMA (Peru), dinsdag
Joran van der Sloot heeft geweigerd elke vraag te beantwoorden van de Peruaanse onderzoeksrechter Carlos Morales.
Hij werd gisteren aan de rechter voorgeleid in de zwaar bewaakte Castro Castro-gevangenis in Lima. Dat gebeurde in bijzijn van zijn advocaat Máximo Altez.
Het interview van Joran, dat vandaag in deze krant verschijnt, leidde gisteren in de Amerikaanse media tot een stortvloed aan publicaties. De meeste grote nieuwszenders openden met de verklaring dat Joran zegt te zijn misleid en zijn verklaringen intrekt.
Hij zou een bekentenis hebben afgelegd, met de belofte dat hij dan snel zou worden uitgeleverd.
Ondertussen rijzen er vragen over de rol van de Amerikaanse FBI. Er is een groeiend aantal aanwijzingen dat de federale politie rond de dood van Stephany Flores een undercoveroperatie tegen Joran uitvoerde. In het hotel waar het meisje werd gevonden, blijken bijvoorbeeld in het geheel geen bewakingscamera’s te hangen die gericht waren op kamer 309.
De camera’s hebben er niet standaard gehangen en zijn in elk geval verwijderd, zo bleek gisteren bij een bezoek aan het Hotel Tac in Lima.
De Chinese familie, die het hotel runt, heeft een spreekverbod.
In het hotel verbleef tegelijk met Joran een pokerspeler, mogelijk een Amerikaanse agent, die hem overhaalde naar Lima te komen. Hij was het ook die het hotel indirect erop attendeerde dat Joran weg was en de kamer diende te worden geopend. Het vermoeden is dat de Peruaanse politie van de FBI ook de observatiebeelden ontving. Joran verklaarde tegenover De Telegraaf dat deze man, Elton Garcia alles voor hem „had geregeld en betaald”.
Want dat sprak ook zo tegen: Joran verklaarde immers meteen dat Garcia een vriend van hem was. Of in ieder geval al paar keer eerder had ontmoet etc. (maar goed, hoe betrouwbaar is dat) Garcia zei later van niet, maar was tevens zo dom om Jorans Peruaanse telefoonnummer niet te wissenuit zijn telefoonlijstquote:
In het hotel waar het meisje werd gevonden, blijken bijvoorbeeld in het geheel geen bewakingscamera’s te hangen die gericht waren op kamer 309.quote:
Op zich is het wel vreemd dat dan alleen dáár een kastje hangt en niet ook een die links de gang in filmt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:05 schreef zoefbust het volgende:
[..]
In het hotel waar het meisje werd gevonden, blijken bijvoorbeeld in het geheel geen bewakingscamera’s te hangen die gericht waren op kamer 309.
Die v.d. Heuvels is daar vast niet geweest
Hier is een foto van de gang .
Linksboven zie je dat kastje waar dat cameraatje inzit .
Zo heel shabby ziet dat hotel er niet uit
[ afbeelding ]
Was dat niet de datum van de afpersing op Aruba met Beth Holloway?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:15 schreef sesame het volgende:
[..]
Hoe weet de telegraaf dat? Hebben zij een nog niet gelekt dossier ingezien?
Ik weet nog niet wat ik er van moet vinden maar het is wel een goed verhaal. Het gaat precies in op die dingetjes die al raar waren. Zoals hoezo zou de FBI Joran ineens kwijt en de rare rol van Elton Garcia. Haha en hoezo vertrok Peter op 10 mei naar een ver buitenland om twee weken een documentaire op te nemen waar hij nog niets over kon zeggen. Heerlijke speculaas! Dat in elk geval zeker.![]()
Die camera's zullen wel zo hangen dat ze de gangen waar de kamerdeuren op uitkomen kunnen overzien .quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:10 schreef Felixa het volgende:
[..]
Op zich is het wel vreem dat dan alleen dáár een kastje hangt en niet ook een die links de gang in filmt.
Hmmm interessant. Wanneer is deze foto gemaakt?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:05 schreef zoefbust het volgende:
[..]
In het hotel waar het meisje werd gevonden, blijken bijvoorbeeld in het geheel geen bewakingscamera’s te hangen die gericht waren op kamer 309.
[ afbeelding ]
Euh, voorlopig zit hij vast en de kans dat hij dat niet overleeft is best groot. Dus......kassa!!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:50 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Ja, je zou toch elke avond bang zijn dat je vermoord word in je slaap:P
Als dit hier op de voorgrond ook een camera is, dan zie je daar ook een stekker aanzitten waarmee je die uit kunt schakelen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:05 schreef zoefbust het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat ding op de voorgrond is een Lampquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:19 schreef Gia het volgende:
[..]
Als dit hier op de voorgrond ook een camera is, dan zie je daar ook een stekker aanzitten waarmee je die uit kunt schakelen.
Dat er bij het kastje achteraan geen camera hangt, kan komen omdat die geconfisqueerd is voor onderzoek?
Yup!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:10 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Was dat niet de datum van de afpersing op Aruba met Beth Holloway?
Ik heb het over een totaal ander principe........quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:34 schreef zoefbust het volgende:
[..]
je leest hier blijkbaar niet goed
dit schreef the thespindoctor net ook al
Dat is al tientallen keren uitgelegd
In het begin zijn er beelden van de bewakingscamera vertoond op een schermpje bij de receptie aan journalisten die dat met een camera filmden.
je moet dan wel alles postenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:10 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Was dat niet de datum van de afpersing op Aruba met Beth Holloway?
Jij ben er vast wel geweest.......quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:05 schreef zoefbust het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja is erg ver gezochtquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:48 schreef danilel het volgende:
[..]
Ik heb het over een totaal ander principe........
(zelf zie ik ook duidelijk dat de 4-cam-beelden met een andere cam zijn opgenomen, zo ver ben ik al lang)
Jij leest blijkbaar mijn stelling niet goed...
Wat ik bedoel is dat die 4-cam-beelden misschien niet van het hotel zijn maar van de FBI, tis maar conspirancy.......
Deze tekst kun je ook zo verklaren;quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:22 schreef zoefbust het volgende:
Dit zegt hij zelf tegen die vd Heuvel :
Dat ik hier zit, is mijn eigen schuld.
Mijn advocaat heeft me gezegd dat ik hier minstens twee jaar moet blijven.
Euh en waar op de wereld kun je niet of nauwelijks kranten lezen of tv kijken tegenwoordig? Voegt voor mij dus niet echt iets toe ...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:48 schreef zoefbust het volgende:
[..]
je moet dan wel alles posten
dit schrijft hij in zijn dagboek op 7 mei
Dit is voorlopig mijn laatste dagboek. Aanstaande zondag zenden we de laatste aflevering van mijn programma van dit seizoen uit en dan vertrek ik voor een reportage twee weken naar een ver buitenland. Er is daar sprake van een aanzienlijk tijdverschil met Nederland en bovendien kan ik daar niet of nauwelijks kranten lezen of tv kijken, dus dan heb ik ook niet zo heel veel te melden, aangezien ik over de reden van mijn reis nog niet veel kan loslaten. En na die buitenlandse reportage ga ik ook nog op vakantie en dus heb ik besloten mijn dagboekje na vandaag een poosje dicht te slaan.
Kan Pee wel zelf schrijven wie zegt dat hij de waarheid schrijft......quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:48 schreef zoefbust het volgende:
[..]
je moet dan wel alles posten
dit schrijft hij in zijn dagboek op 7 mei
Dit is voorlopig mijn laatste dagboek. Aanstaande zondag zenden we de laatste aflevering van mijn programma van dit seizoen uit en dan vertrek ik voor een reportage twee weken naar een ver buitenland. Er is daar sprake van een aanzienlijk tijdverschil met Nederland en bovendien kan ik daar niet of nauwelijks kranten lezen of tv kijken, dus dan heb ik ook niet zo heel veel te melden, aangezien ik over de reden van mijn reis nog niet veel kan loslaten. En na die buitenlandse reportage ga ik ook nog op vakantie en dus heb ik besloten mijn dagboekje na vandaag een poosje dicht te slaan.
Die gasten moet je met een korreltje zout nemen zowel die de Vries als die vd Heuvel .quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:58 schreef danilel het volgende:
[..]
Kan Pee wel zelf schrijven wie zegt dat hij de waarheid schrijft......
He, zijn we het eindelijk ergens over eensquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:06 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Die gasten moet je met een korreltje zout nemen zowel die de Vries als die vd Heuvel .
Ze schrijven maar wat en ze roepen maar wat en ze doen aan stemmingmakerij.
Door de Vries zitten er ook wel een paar onschuldig in de Bak .
De enige die wel te vertrouwen is is Steve Brown ,die heeft die zogenaamde misdaad verslaggevertjes wel door .
quote:In het hotel waar het meisje werd gevonden, blijken bijvoorbeeld in het geheel geen bewakingscamera’s te hangen die gericht waren op kamer 309.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |