1 2 3 4 5 6 7 | 16.00 – 19.00 uur De 538 Middagshow 17.00 – 18.00 uur Ontvangst voor VI Oranje 18.00 – 19.00 uur Live VI Oranje 19:00 – 20.30 uur BBQ 20.30 – 22.30 uur Wedstrijd kijken 22.30 – 23.30 uur Live VI Oranje met entertainment |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | 10 juni: Jan Smit 11 juni: Jon Allen 12 juni: Alain Clark 13 juni: Vanessa Amorosi 14 juni: Di-rect 15 juni: Stevie-Ann 16 juni: Go Back To The Zoo 17 juni: A Silent Express |
Jawel, maar je moet m ook wel kunnen brengenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij heeft een subtielere humor voor dat publiek. Die grap over het scheren van zijn vrouw snapte niemand geloof ik.
amb! het moet 21 zijnquote:
Ah, je bent dus toch zo'n kinderachtig ventje dat er niet mee kan omgaan dat niet iedereen meegaat met jouw gehype.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:26 schreef Topgozert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je haar niet lekker vindt ben je gewoon gay.
Ja, want kleine vrouwen kunnen niet lekker zijn. "Shakira, gadverdamme"quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:46 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Ah, je bent dus toch zo'n kinderachtig ventje dat er niet mee kan omgaan dat niet iedereen meegaat met jouw gehype.
Een onduidelijke foto van haar - waarin alleen extra wordt benadrukt hoe klein ze is - is totaal geen aanleiding om mijn mening te herzien.
Het kan in bepaalde gevallen wel, maar daar is in haar opzicht geen sprake van imo, zoals ik al aangaf. Wat dan een onduidelijk foto toevoegt, waarin je slechts ziet dat ze naast het al eerder geconstateerde middelmatig hoofd ook nog klein is, is mij dan ook een raadsel.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:14 schreef Topgozert het volgende:
[..]
Ja, want kleine vrouwen kunnen niet lekker zijn. "Shakira, gadverdamme"
Hoe las Wilfred dit voor dan?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:15 schreef Scarface2004 het volgende:
Dat Derk Johansen moment was zo mooi
[ afbeelding ]
Is toch lekker man, laat gaan johquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:29 schreef Falco het volgende:
Ik vind het gemak waarmee Nederland naar de finale wordt gepraat verontrustend, maar goed, dat terzijde.
hij las het geheel terzijde voorquote:
een sterspeler als Terry moet zo iets niet doen vond hij, alsof je daar bij stilstaat op dat moment (het zag er wel raar uit maar ja) en net als dat Derksen vindt dat sterspelers beschermt dienen te worden door de scheidsrechter, vond ik ook zo raarquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Beter geeft Van der Gijp wel objectief commentaar. Want de laatste dagen vind ik hem niet echt grappig meer met zijn nonsens over Terry en misplaatste Spanje verheerlijking (overigens weet ik toch wel dat hij gaat zeggen "Ach zulke wedstrijden heb je. Het kan gebeuren...)
Iets over de TT.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:27 schreef Kwaliteit het volgende:
wat stond er nou in die balk ???
Ik vind Brazilie toch wel goede spelers hebbenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:28 schreef wdn het volgende:
Van Gijp en Derksen zijn Wilfred aan het fucken met het "nederland wordt kampioen"
Dit kunnen ze niet menen
walgelijkquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:31 schreef Nuchterheid het volgende:
Waar komt dat optimisme aangaande het Nederlands elftal ineens vandaan?
ja dat is mij ook niet geheel duidelijkquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:31 schreef Nuchterheid het volgende:
Ze kunnen zo doorlopen naar de finale, ze komen alleen Brazilië tegen en de rest moet een makkie wezenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:31 schreef Nuchterheid het volgende:
geniaalquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:31 schreef Nuchterheid het volgende:
Ik krijg er een beetje een ongemakkelijk gevoel bij, dit positieve gedoe...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:33 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk dat Johan een zonnesteek heeft opgelopen.![]()
Hij is onrealistisch positief. Maar misschien dekt hij zichzelf in.. als hij alle ploegen nu als kansloos weg zet kan hij des te harder kraken als het misgaat.
Geen idee maar Gijp en Derksen begonnen er tegelijkertijd over. Ze vielen elkaar meteen bij toen er 1 mee kwam.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:31 schreef Nuchterheid het volgende:
Jawel, vanmiddag ook al een uur lang hetzelfde.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:34 schreef AFCA_DD het volgende:
dit is gewoon afgesproken werk, niet geheel serieus
Ik mag hopen van niet nee.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:34 schreef AFCA_DD het volgende:
ahahhahahahahahaah, ja man.quote:
tuurlijk nietquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:34 schreef AFCA_DD het volgende:
Ze hebben wel gelijk..quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:35 schreef Stingofthescorpion het volgende:
Derksen en Gijp beginnen irritant te worden..
Als een leraar die een moeilijke vraag aan een leerling stelt en begint met "Nou.. deze vraag is echt een makkie.. geef het antwoord maar:"quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:34 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Ik krijg er een beetje een ongemakkelijk gevoel bij, dit positieve gedoe...
Wat deed ie eigenlijk?quote:
Zijn ervaring vandaag zal ons imago als arrogante Nederlanders geen goed doen nee.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Die belg denkt echt "waar de fuck ben ik beland"
Dat had Gijp vanmiddag al bijna, daarom zit ie nu naast Derksen denk ikquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:40 schreef Yonjuuni het volgende:
Johan krijgt me straks een klap voor zijn muil.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
ahahhahahahahahaah, ja man.
Moest van de sponsor zeker?²
Ik vind hem een nare man.quote:
mijn tv loopt achter wilde het net typenquote:
Absoluut. En wat is gevaarlijker? Een van Persie die niet in vorm is of een killer als Inzaghi bijvoorbeeld of Fabiano. Ik vind dat veel linker.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:41 schreef wdn het volgende:
Wat wel leuk is dat dit Nederlands team wel degelijk de potentie heeft om dit te winnen. We lijken een team te hebben en er zijn geen gekke dingen gebeurd. En wij hebben inderdaad een aantal briljante spelers in het elftal. Tot zover ben ik het eens met Gijp.
Maar Brazilie, Spanje en Duitsland zet je niet zomaar even opzij. Sorry maar daar slaan ze de plank mis.
Slowakije ---> Brazilie ---> Ghana / USA / Uruguay / Zuid-Korea ---> Finale.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:41 schreef wdn het volgende:
Wat wel leuk is dat dit Nederlands team wel degelijk de potentie heeft om dit te winnen. We lijken een team te hebben en er zijn geen gekke dingen gebeurd. En wij hebben inderdaad een aantal briljante spelers in het elftal. Tot zover ben ik het eens met Gijp.
Maar Brazilie, Spanje en Duitsland zet je niet zomaar even opzij. Sorry maar daar slaan ze de plank mis.
inzaghi hoef je niet bang voor te zijn.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:44 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Absoluut. En wat is gevaarlijker? Een van Persie die niet in vorm is of een killer als Inzaghi bijvoorbeeld of Fabiano. Ik vind dat veel linker.
Dat bedoel ik. We hebben zeer goede spelers maar BRA/POR/DUI hebben er minimaal 1 die in zijn eentje een wedstrijd kunnen winnen voor hun land. Waarbij de rest in staat is een wedstrijd te controleren en uit te spelen. Nee, levensgevaarlijk.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:44 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Absoluut. En wat is gevaarlijker? Een van Persie die niet in vorm is of een killer als Inzaghi bijvoorbeeld of Fabiano. Ik vind dat veel linker.
Hij maakt grappen, en countert alle flauwe opmerkingen 10x zo hard terug. Misschien neem jij hem wel te serieus?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:46 schreef DeWaasheid het volgende:
Hehe die belg blijft echt een gigantische debiel.... beetje vent had meer tegengas gegeven en humor is kennelijk hem nog steeds onbekend.
Gelukkig niet. Ik denk toch dat Brazilië onklopbaar is.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:45 schreef daandaandaandaan het volgende:
[..]
inzaghi hoef je niet bang voor te zijn.
Als Italië door was ook niet.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:45 schreef daandaandaandaan het volgende:
[..]
inzaghi hoef je niet bang voor te zijn.
We hebben het wel eens lastiger gehad dat kloptquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Slowakije ---> Brazilie ---> Ghana / USA / Uruguay / Zuid-Korea ---> Finale.
Het kan echt niet makkelijker, de weg naar de finale. Met de spelers die we hebben en het spel van andere grote landen zie ik een grote kans om te winnen.
Belgen zijn veel subtieler.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:46 schreef DeWaasheid het volgende:
Hehe die belg blijft echt een gigantische debiel.... beetje vent had meer tegengas gegeven en humor is kennelijk hem nog steeds onbekend.
Ja alleen met onze aanval zouden we dit met een paar acties moeten winnenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:49 schreef wdn het volgende:
[..]
We hebben het wel eens lastiger gehad dat klopt
Maar toch... Slowakije sla ik hoger aan dan Gijp/Derksen.
vanmiddag met die tv was echt erg ze hadden gewoon in elke kamer een tv staanquote:
Duitsland WK 2002 had het pas makkelijkquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:49 schreef wdn het volgende:
[..]
Maandagquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja alleen met onze aanval zouden we dit met een paar acties moeten winnen
Ok enkelvoud dan maarquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:52 schreef sjorsvdg het volgende:
[..]
Op één na zijn het Nederlanders hoor.
Ik weet niet welke zender jij op hebt maar ik heb een hele andere.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij maakt grappen, en countert alle flauwe opmerkingen 10x zo hard terug. Misschien neem jij hem wel te serieus?
Slowakije, 15 duels - 26 goals voor - 15 goals tegen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:49 schreef wdn het volgende:
[..]
Prachtige grap in je signatuur.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:55 schreef wolferl het volgende:
[..]
Slowakije, 15 duels - 26 goals voor - 15 goals tegen.
Nederland, 11 duels - 22 goals voor - 3 goals tegen.
Offensief vind ik Slowakije niet bepaald imponeren.
Ondeling resultaat NED- Slowakije : 2x gewonnen, 4x gelijk, 6x verlorenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:55 schreef wolferl het volgende:
[..]
Slowakije, 15 duels - 26 goals voor - 15 goals tegen.
Nederland, 11 duels - 22 goals voor - 3 goals tegen.
Offensief vind ik Slowakije niet bepaald imponeren.
Subtieler, man op zulke DOMME opmerkingen die zijn gemaakt dat NL wel kampioen zal worden heb je zulke makkelijke intikkers.quote:
Dat was tegen Tsjecho-Slowakijequote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:58 schreef wdn het volgende:
[..]
Ondeling resultaat NED- Slowakije : 2x gewonnen, 4x gelijk, 6x verloren
Stastieken uit het verleden zijn onzinnig.![]()
Oh De totaalstand van alle groepswedstrijden. we spelen tegen de slechtste van de teams die zich hebben geplaatst.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:59 schreef wolferl het volgende:
Ik heb ook een vraag ingestuurd.
Als Dhr. P.Nus
Hier wacht ik nog op.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik extraheer elke keer weer vers zweet van het lachen als Derksen de volgende zinnen in zijn mond neemt:
".....ja, want wij hadden Bos laatst hier."
"Hij (van Marwijk) doet louter logische dingen."²
Haha, dan hou ik het nog netjes met Beau ter Ham uit Sliedrechtquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:59 schreef wolferl het volgende:
Als Dhr. P.Nus
Ja en? Die goals van jou zijn ook van een jaar terugquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:02 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dat was tegen Tsjecho-Slowakije![]()
Dik 24 jaar geleden.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:03 schreef Topgozert het volgende:
[..]
Haha, dan hou ik het nog netjes met Beau ter Ham uit Sliedrecht
Hun mogen er niet eens over dromen en Nederland vanzelfsprekend wel.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:58 schreef Aloulou het volgende:
Je ziet die belg wazig uit zijn ogen kijken dat die kaaskoppen echt zo lyrisch zijn en denken die wereldbeker even binnen te halen
Als je dat hardop uitspreekt lijk het ergens op. Ben je daar nooit mee gepest?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:59 schreef wolferl het volgende:
Als Dhr. P.Nus
Hij zei daarnet: "Die duif vliegt naar België. Die heeft geen verstand van voetbal." Onze lompe humor kan niet iedereen waarderen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:54 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Ik weet niet welke zender jij op hebt maar ik heb een hele andere.
Die gast zit alleen maar dom te kijken ala 'wat lullen ze nou' en af en toe durft ie wat te zeggen.
Op grappen heb ik hem niet kunnen betrappen....
Die ploeg van een jaar geleden (deels ook dit WK) speelde gewoon in de basis gisterquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:03 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja en? Die goals van jou zijn ook van een jaar terug
Resultaten uit het verleden ...
Ja, doe dan Koos Busters of Fokje Modder.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als je dat hardop uitspreekt lijk het ergens op. Ben je daar nooit mee gepest?²
Jaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij gaat niet eens in op al die onzin. Belgen lachen gewoon om ons.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:58 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Subtieler, man op zulke DOMME opmerkingen die zijn gemaakt dat NL wel kampioen zal worden heb je zulke makkelijke intikkers.
Laten we wel wezen, bijna alle landen vallen tegen, dat klopt, maar daar valt Nederland OOK onder.
En als je gaat beginnen dat Nederland op papier Slowakije overklast, dan gaat Nederland kansloos ten onder tegen Spanje.
Echt elke debiel kan die discussie winnen, hij kennelijk niet.
Ja dat maakt hem subtiel, nee in mijn inzien maakt hem dat precies wat ik eerder stelde.
Iedere pot is een nieuwequote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:05 schreef wolferl het volgende:
[..]
Die ploeg van een jaar geleden (deels ook dit WK) speelde gewoon in de basis gister![]()
Die spelers van 24 jaar geleden mogen binnenkort een 65+ pas aanvragen.
Als Nederland 'gewoon' zijn wedstrijd speelt, heeft het niets te vrezen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:06 schreef wdn het volgende:
[..]
Iedere pot is een nieuwe
Ik geef het verder op hoor :=
Ook mooi daarnet. Op Eurosport werd Nederland gewoon overgeslagen bij de kanshebbers. Favorieten waren Brazilië, Duitsland, Argentinië, Spanje en outsiders De Zuid-Amerikanen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:06 schreef macca728 het volgende:
zeiden we dit niet ook tegen Rusland ?
Italie,Frankrijk, hoeveel zou het worden tegen Rusland
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen met die diknekken. Des te harder komt de klap aan als Nederland er weer eens uit wordt geknikkerd door "een scheidsrechtersbeslissing" of "het uitvallen van sneijder/van bommel". Alleen Portugal zie ik al winnen van Nederland door dat zuigerige spel en achterin alles dicht houdenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:06 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Hij gaat niet eens in op al die onzin. Belgen lachen gewoon om ons.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:09 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen met die diknekken. Des te harder komt de klap aan als Nederland er weer eens uit wordt geknikkerd door "een scheidsrechtersbeslissing" of "het uitvallen van sneijder/van bommel". Alleen Portugal zie ik al winnen van Nederland door dat zuigerige spel en achterin alles dicht houden
Heerlijk toch.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:07 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Ook mooi daarnet. Op Eurosport werd Nederland gewoon overgeslagen bij de kanshebbers. Favorieten waren Brazilië, Duitsland, Argentinië, Spanje en outsiders De Zuid-Amerikanen.
Ach, de Belgen moeten zwijgen. Na 2002 aan geen enkel toernooi meer meegedaan.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:09 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen met die diknekken. Des te harder komt de klap aan als Nederland er weer eens uit wordt geknikkerd door "een scheidsrechtersbeslissing" of "het uitvallen van sneijder/van bommel". Alleen Portugal zie ik al winnen van Nederland door dat zuigerige spel en achterin alles dicht houden
Was je achteraf voor niets opgewonden.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:13 schreef Silv het volgende:
Damn ik dacht dat dat een kerel was.
Ze valt wel op vrouwen, dus wat dat betreft.quote:
Had mn jongeheer al uit de box gehaald.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Was je achteraf voor niets opgewonden.²
Geen Belg zal ontkennen dat Nederland een beter voetballand is. Maar dat eeuwige gelul over "we worden wereldkampioen" is gewoon ontzettend Nederlands. Het is niet eens arrogantie, het is een dom feel good carnavalgevoel. Daar is niks mis mee, het is zelfs leuk maar het slaat alleen nergens op.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:11 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ach, de Belgen moeten zwijgen. Na 2002 aan geen enkel toernooi meer meegedaan.
Hahahaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Was je achteraf voor niets opgewonden.²
Als er zoveel valt te lachen, dan mag je die mensen ermee confronteren om het effect minimaal te verdubbelen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:06 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Hij gaat niet eens in op al die onzin. Belgen lachen gewoon om ons.
Rene en Carl zitten aan een jupquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:14 schreef sjorsvdg het volgende:
Ze drinken geen bier meer. Hoe komt dat?
Nu woon ik als Nederlander al negen jaar in Belgenland en geloof me, niets is vervelender dan mensen die iets niet meteen zeggen wat ze denken. Belgen zijn dat soort personen. Gewoon doorvragen als ze niet direct reageren.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:16 schreef DeWaasheid het volgende:
Achteraf zal die vent zeker uitgebreid verslag doen over hoe stom Nederlanders denken (EN TERECHT) maar zeg dat dan meteen....
Ik ben die Belg niet. Iedereen reageert anders. Als ik op een verjaardag mensen dom hoor praten heb ik ook vaak geen behoefte om mee te doen met de discussie.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:16 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Als er zoveel valt te lachen, dan mag je die mensen ermee confronteren om het effect minimaal te verdubbelen.
Als ik hier iets ontzettend doms zou posten ben je er ook als de kippen bij, dus bespaar me die lulkoek.
Achteraf zal die vent zeker uitgebreid verslag doen over hoe stom Nederlanders denken (EN TERECHT) maar zeg dat dan meteen....
Zo zou het eigenlijk altijd moeten zijnquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:18 schreef sjorsvdg het volgende:
Wat maakt het uit! Het is toch fantastisch om eens in de twee jaar in die positieve feeststemming te zetten. EK's en WK's zijn het enige moment dat bijna elke Nederlander iets overeenkomstig heeft en dat we in NL eens niet zeiken over alles. We hopen allemaal op de titel en anders hebben we toch een paar leuke weken gehad. In België hebben ze niets om blij mee te zijn nu.
Dat was voor de vorige reclamebreak idd, daarna stond er een pintje naast.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:19 schreef sjorsvdg het volgende:
[..]
Oké! Ik dacht alleen glazen water te zien.
Wij hebben ook gewoon een goed elftal dat niet onderdoet voor menig top-land. Geen reden om onszelf altijd maar weg te cijferen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:15 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Geen Belg zal ontkennen dat Nederland een beter voetballand is. Maar dat eeuwige gelul over "we worden wereldkampioen" is gewoon ontzettend Nederlands. Het is niet eens arrogantie, het is een dom feel good carnavalgevoel. Daar is niks mis mee, het is zelfs leuk maar het slaat alleen nergens op.
Idd, na 2002 op geen enkel toernooi aanwezig geweest. Zoals ik eerder al zei, de Belgen moeten zwijgen en niet zo'n beetje ook.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:18 schreef sjorsvdg het volgende:
Wat maakt het uit! Het is toch fantastisch om eens in de twee jaar in die positieve feeststemming te zetten. EK's en WK's zijn het enige moment dat bijna elke Nederlander iets overeenkomstig heeft en dat we in NL eens niet zeiken over alles. We hopen allemaal op de titel en anders hebben we toch een paar leuke weken gehad. In België hebben ze niets om blij mee te zijn nu.
Het is ook leuk. Ben het volledig met je eens. Het is alleen jammer dat er zo weinig deskundigen zijn voor de echte liefhebbers. VI Oranje is leuk maar het blijft oppervlakkig. Jack van Gelder weet niets van voetbal. Ik kan Sporza meer waarderen. Meer achtergrondinformatie, goede entourage, fatsoenlijke gesprekken. Geen ouwe jongens krentenbrood noch melige cafepraat.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:18 schreef sjorsvdg het volgende:
René heeft er aardig wat op ook.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:19 schreef sjorsvdg het volgende:
[..]
Oké! Ik dacht alleen glazen water te zien.
Op papier. Wij hoeven ons ook niet weg te cijferen. Maar we zijn geen toernooiploeg net als Spanje. Dat zal ook nooit veranderen, want dat zit in de cultuur. We kunnen best een keer WK worden, maar de kans is groter dan Duitsland, Italië of Brazilië wint.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:20 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Wij hebben ook gewoon een goed elftal dat niet onderdoet voor menig top-land. Geen reden om onszelf altijd maar weg te cijferen.
En Belgen hebben daarin niks te zeggen. Hun beste speler is een wissel-speler bij Arsenal
ze zitten in een flowquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:22 schreef Armageddon het volgende:
Ik zei het voor de WK al, als we wereldkampioen willen worden dan moet het dit WK.
En bij VI zijn ze in één keer wel heel erg enthousiast allemaal zeg, hebben ze wat gesnoven ofzo?
Opzich ben ik het daar mee eens, maar geluk afdwingen behoort ook tot het worden van een Kampioen. En helaas was dat geluk in 1998 niet aan onze zijde. ( situatie met Van Hooijdonck, waar Nederland een strafschop had moeten krijgen en waarschijnlijk naar de finale geweest zou zijn. Ik kan er nog boos om worden.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Als dit Nederlands elftal wereldkampioen wordt is het een belediging voor het team van '98.²
Alleen Gio en van der Wiel spelen in de eredivisie toch? Van de basisspelers dan!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
En al die Nederlandse spelers in eigen competitie dan? Als die beredenering logisch is heeft Nederland al helemaal geen kans.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:24 schreef Aloulou het volgende:
Nederland heeft nog NOOIT een WK gewonnen en elk WK hetzelfde liedje, hele land in rep en roer want voordat het nog maar begonnen is is elke Nederlander er van overtuigd dat ze die beker meenemen. Haha hoe bedoel je een plaat voor je kop. En ELK WK hetzelfde liedje, net niet, strafschoppen eruit, zuig kwartfinale met veel kaarten en net niet gehaald, rode kaart en/of verkeerde wissel. Ligt aan iedereen behalve henzelf, de scheidsrechter, bal, veld, verkeerde hotel waar ze in verbleven etc.
Nu zit die snor lyrisch te zijn dat Nederland het wel ff gaat klaren terwijl de Brazilianen, Italianen, Duitsers en Argentijnen zich rot lachen en gewoon de geschiedenis erbij pakken en constateren dat Nederland nog NOOIT een beker heeft gepakt ondanks de leuke spelers en het goede elftal. Beetje bescheidenheid is gepaster ipv voordat het fluitsignaal te horen is al verklaren dat je gewoon kampioen bent, alleen de anderen weten het nog niet.
geweldig die kop van hemquote:
Dat maakt jou iemand die niet assertief is, oftewel een slappe lul.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:18 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Ik ben die Belg niet. Iedereen reageert anders. Als ik op een verjaardag mensen dom hoor praten heb ik ook vaak geen behoefte om mee te doen met de discussie.
Voorzichtigheid is gepast ja.quote:
Allemaal onzin. Zet 11 sterspelers in een team en je wint hooguit een keertje. Real Madrid in de CL de laatste jaren? Helemaal niks.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
En al die Nederlandse spelers in eigen competitie dan? Als die beredenering logisch is heeft Nederland al helemaal geen kans.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:28 schreef Jivis het volgende:
Ik vind die Brian niet echt een helder licht.
Maarja, het is ook een neger natuurlijk.
Stekelenburg.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:27 schreef StinsonB het volgende:
[..]
Alleen Gio en van der Wiel spelen in de eredivisie toch? Van de basisspelers dan!
Vergeet niet dat we nu spelers hebben die in de absolute top spelen en daar ook bepalend zijn (Robben, Sneijder en Van Bommel). Dat hadden we in 1998 toch wel iets minder toch?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Als dit Nederlands elftal wereldkampioen wordt is het een belediging voor het team van '98.²
Wow!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Excusez-moi? Bergkamp en Kluivert waren opzeker wereldtop. Net zoals Batistuta dat was.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Vergeet niet dat we nu spelers hebben die in de absolute top spelen en daar ook bepalend zijn (Robben, Sneijder en Van Bommel). Dat hadden we in 1998 toch wel iets minder toch?
Tuurlijk, Bergkamp, Kluivert e.d. waren top, misschien wereldtop, maar nog niet een van de besten ter wereld.
Ajax '95 zat er in.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Vergeet niet dat we nu spelers hebben die in de absolute top spelen en daar ook bepalend zijn (Robben, Sneijder en Van Bommel). Dat hadden we in 1998 toch wel iets minder toch?
Tuurlijk, Bergkamp, Kluivert e.d. waren top, misschien wereldtop, maar nog niet een van de besten ter wereld.
Misschien is hij wel een slappe lul inderdaad of hij voelt zich niet thuis in deze setting. Hij zegt nu iets nuttigs. Je moet alleen focussen op Slowakije en dat is inderdaad het enige wat telt. De rest ie niet interessant op dit moment.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:27 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Dat maakt jou iemand die niet assertief is, oftewel een slappe lul.
Daarom respecteer ik die vent niet, dat is ook wat ik nu zeg. Dat kan je weerleggen maar feitelijk geef je me gewoon gelijk.
tis mij ook nog nooit opgevallen (zitten we hier net over te pratenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:29 schreef cobain1994 het volgende:
Wat is er aan de hand met de boer z'n ogen? Geen iris? ..Creepy...
Toen hadden we juist meer toppers. Seedorf bij Real Madrid, Davids bij Juventus. Zenden en Overmars bij Barcelona.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:29 schreef Zwansen het volgende:
Tsja, zo is De Boer eenmaal. Triest, maar waar.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Frank de Boer liegt hier keihard. Ik wist me nog goed een interview van hem te herinneren in '98 dat hij juist zei met niets genoegen te nemen behalve met het wereldkampioenschap.²
Moest het even kwijt... sorry.. Ik ga weer verder slapen..quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:31 schreef frensje het volgende:
[..]
tis mij ook nog nooit opgevallen (zitten we hier net over te praten)
Ik geef hem he-le-maal gelijk, dat heb ik al eerder laten weten. Maar ik zou dat zeker zeggen, ik zou ze zeker vertellen dat Nederland ook geen ruk heeft laten zien en zeker niet van iedereen zal winnen, inclu Slowakije.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:30 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Misschien is hij wel een slappe lul inderdaad of hij voelt zich niet thuis in deze setting. Hij zegt nu iets nuttigs. Je moet alleen focussen op Slowakije en dat is inderdaad het enige wat telt. De rest ie niet interessant op dit moment.
Eens. Zoveel minder kwaliteit ja. Toen scheelde het een haar. Nu is die haar nog niet zichtbaar. Eerst die Slowaken opzij zetten en dan de ergste vuurdoop voor de finale.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Toen hadden we juist meer toppers. Seedorf bij Real Madrid, Davids bij Juventus. Zenden en Overmars bij Barcelona.
Nederland speelde toen ook écht beter: Kluivert was een topper. 1 van de laatste in zijn soort: een voetballende spits. Bergkamp, wat moet ik daar over zeggen....
Frank de Boer....Heitinga wil graag in die rol spelen, lukt hem nooit van zijn leven.²
is goed hoor slaap zequote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:32 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Moest het even kwijt... sorry.. Ik ga weer verder slapen..
Kluivert speelde bij Milan en had echt een matig seizoen toen. Bergkamp misschien idd wel, maar welke spelers toen nog meer dan?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:30 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Excusez-moi? Bergkamp en Kluivert waren opzeker wereldtop. Net zoals Batistuta dat was.
Huntelaar als ZZ-topquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:35 schreef DrDentz het volgende:
Het lijkt me eigenlijk wel gaaf als ze in de finale spelen en het op ZZ-top lijkt
Allemaal leuk en aardig. Maar hoe speelden ze dat toernooi? Heel goed. Je hebt geen garanties als je een goed seizoen gedraaid hebt. Klose schoot er 5 in in 2002, en in 2006 ook. Nu ook gelijk weer raak. Hij heeft een slecht seizoen gehad. Het is typisch Nederlands om te kijken naar het seizoen, de clubs. Anderen zijn meesters om er te staan op een toernooi. Wat er voor en na het toernooi gebeurt doet er niet toe.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:35 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Kluivert speelde bij Milan en had echt een matig seizoen toen. Bergkamp misschien idd wel, maar welke spelers toen nog meer dan?
Cocu was een held, maar behoorde niet zoals een Sneijder tot de absolute wereldtop. Idem voor Overmars bijvoorbeeld.
Ze speelden idd fantastisch.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:37 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig. Maar hoe speelden ze dat toernooi? Heel goed. Je hebt geen garanties als je een goed seizoen gedraaid hebt. Klose schoot er 5 in in 2002, en in 2006 ook. Nu ook gelijk weer raak. Hij heeft een slecht seizoen gehad. Het is typisch Nederlands om te kijken naar het seizoen, de clubs. Anderen zijn meesters om er te staan op een toernooi. Wat er voor en na het toernooi gebeurt doet er niet toe.
De roemenen van '98quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:37 schreef Aloulou het volgende:
Echte mannen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een WK was dat
Precies.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:37 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig. Maar hoe speelden ze dat toernooi? Heel goed. Je hebt geen garanties als je een goed seizoen gedraaid hebt. Klose schoot er 5 in in 2002, en in 2006 ook. Nu ook gelijk weer raak. Hij heeft een slecht seizoen gehad. Het is typisch Nederlands om te kijken naar het seizoen, de clubs. Anderen zijn meesters om er te staan op een toernooi. Wat er voor en na het toernooi gebeurt doet er niet toe.
Volgens mij was dit '94. In de USA.quote:
Nee, 98.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Volgens mij was dit '94. In de USA.²
Nee, toen hadden ze Hagi, Popescu en nog zo eentje. Dan Petrescu?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat Hagi met zo'n coupe rondliep, daar is hij te groot voorquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Damn.. Die wil je niet tegenover je hebben in een Peruaanse celquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:40 schreef wolferl het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn pas mannen met baarden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |