Voorzichtigheid is gepast ja.quote:
Allemaal onzin. Zet 11 sterspelers in een team en je wint hooguit een keertje. Real Madrid in de CL de laatste jaren? Helemaal niks.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
En al die Nederlandse spelers in eigen competitie dan? Als die beredenering logisch is heeft Nederland al helemaal geen kans.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:28 schreef Jivis het volgende:
Ik vind die Brian niet echt een helder licht.
Maarja, het is ook een neger natuurlijk.
Stekelenburg.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:27 schreef StinsonB het volgende:
[..]
Alleen Gio en van der Wiel spelen in de eredivisie toch? Van de basisspelers dan!
Vergeet niet dat we nu spelers hebben die in de absolute top spelen en daar ook bepalend zijn (Robben, Sneijder en Van Bommel). Dat hadden we in 1998 toch wel iets minder toch?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Als dit Nederlands elftal wereldkampioen wordt is het een belediging voor het team van '98.²
Wow!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Excusez-moi? Bergkamp en Kluivert waren opzeker wereldtop. Net zoals Batistuta dat was.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Vergeet niet dat we nu spelers hebben die in de absolute top spelen en daar ook bepalend zijn (Robben, Sneijder en Van Bommel). Dat hadden we in 1998 toch wel iets minder toch?
Tuurlijk, Bergkamp, Kluivert e.d. waren top, misschien wereldtop, maar nog niet een van de besten ter wereld.
Ajax '95 zat er in.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Vergeet niet dat we nu spelers hebben die in de absolute top spelen en daar ook bepalend zijn (Robben, Sneijder en Van Bommel). Dat hadden we in 1998 toch wel iets minder toch?
Tuurlijk, Bergkamp, Kluivert e.d. waren top, misschien wereldtop, maar nog niet een van de besten ter wereld.
Misschien is hij wel een slappe lul inderdaad of hij voelt zich niet thuis in deze setting. Hij zegt nu iets nuttigs. Je moet alleen focussen op Slowakije en dat is inderdaad het enige wat telt. De rest ie niet interessant op dit moment.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:27 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Dat maakt jou iemand die niet assertief is, oftewel een slappe lul.
Daarom respecteer ik die vent niet, dat is ook wat ik nu zeg. Dat kan je weerleggen maar feitelijk geef je me gewoon gelijk.
tis mij ook nog nooit opgevallen (zitten we hier net over te pratenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:29 schreef cobain1994 het volgende:
Wat is er aan de hand met de boer z'n ogen? Geen iris? ..Creepy...
Toen hadden we juist meer toppers. Seedorf bij Real Madrid, Davids bij Juventus. Zenden en Overmars bij Barcelona.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:29 schreef Zwansen het volgende:
Tsja, zo is De Boer eenmaal. Triest, maar waar.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Frank de Boer liegt hier keihard. Ik wist me nog goed een interview van hem te herinneren in '98 dat hij juist zei met niets genoegen te nemen behalve met het wereldkampioenschap.²
Moest het even kwijt... sorry.. Ik ga weer verder slapen..quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:31 schreef frensje het volgende:
[..]
tis mij ook nog nooit opgevallen (zitten we hier net over te praten)
Ik geef hem he-le-maal gelijk, dat heb ik al eerder laten weten. Maar ik zou dat zeker zeggen, ik zou ze zeker vertellen dat Nederland ook geen ruk heeft laten zien en zeker niet van iedereen zal winnen, inclu Slowakije.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:30 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Misschien is hij wel een slappe lul inderdaad of hij voelt zich niet thuis in deze setting. Hij zegt nu iets nuttigs. Je moet alleen focussen op Slowakije en dat is inderdaad het enige wat telt. De rest ie niet interessant op dit moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |