quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:09 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen met die diknekken. Des te harder komt de klap aan als Nederland er weer eens uit wordt geknikkerd door "een scheidsrechtersbeslissing" of "het uitvallen van sneijder/van bommel". Alleen Portugal zie ik al winnen van Nederland door dat zuigerige spel en achterin alles dicht houden
Heerlijk toch.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:07 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Ook mooi daarnet. Op Eurosport werd Nederland gewoon overgeslagen bij de kanshebbers. Favorieten waren Brazilië, Duitsland, Argentinië, Spanje en outsiders De Zuid-Amerikanen.
Ach, de Belgen moeten zwijgen. Na 2002 aan geen enkel toernooi meer meegedaan.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:09 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen met die diknekken. Des te harder komt de klap aan als Nederland er weer eens uit wordt geknikkerd door "een scheidsrechtersbeslissing" of "het uitvallen van sneijder/van bommel". Alleen Portugal zie ik al winnen van Nederland door dat zuigerige spel en achterin alles dicht houden
Was je achteraf voor niets opgewonden.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:13 schreef Silv het volgende:
Damn ik dacht dat dat een kerel was.
Ze valt wel op vrouwen, dus wat dat betreft.quote:
Had mn jongeheer al uit de box gehaald.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Was je achteraf voor niets opgewonden.²
Geen Belg zal ontkennen dat Nederland een beter voetballand is. Maar dat eeuwige gelul over "we worden wereldkampioen" is gewoon ontzettend Nederlands. Het is niet eens arrogantie, het is een dom feel good carnavalgevoel. Daar is niks mis mee, het is zelfs leuk maar het slaat alleen nergens op.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:11 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ach, de Belgen moeten zwijgen. Na 2002 aan geen enkel toernooi meer meegedaan.
Hahahaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Was je achteraf voor niets opgewonden.²
Als er zoveel valt te lachen, dan mag je die mensen ermee confronteren om het effect minimaal te verdubbelen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:06 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Hij gaat niet eens in op al die onzin. Belgen lachen gewoon om ons.
Rene en Carl zitten aan een jupquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:14 schreef sjorsvdg het volgende:
Ze drinken geen bier meer. Hoe komt dat?
Nu woon ik als Nederlander al negen jaar in Belgenland en geloof me, niets is vervelender dan mensen die iets niet meteen zeggen wat ze denken. Belgen zijn dat soort personen. Gewoon doorvragen als ze niet direct reageren.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:16 schreef DeWaasheid het volgende:
Achteraf zal die vent zeker uitgebreid verslag doen over hoe stom Nederlanders denken (EN TERECHT) maar zeg dat dan meteen....
Ik ben die Belg niet. Iedereen reageert anders. Als ik op een verjaardag mensen dom hoor praten heb ik ook vaak geen behoefte om mee te doen met de discussie.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:16 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Als er zoveel valt te lachen, dan mag je die mensen ermee confronteren om het effect minimaal te verdubbelen.
Als ik hier iets ontzettend doms zou posten ben je er ook als de kippen bij, dus bespaar me die lulkoek.
Achteraf zal die vent zeker uitgebreid verslag doen over hoe stom Nederlanders denken (EN TERECHT) maar zeg dat dan meteen....
Zo zou het eigenlijk altijd moeten zijnquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:18 schreef sjorsvdg het volgende:
Wat maakt het uit! Het is toch fantastisch om eens in de twee jaar in die positieve feeststemming te zetten. EK's en WK's zijn het enige moment dat bijna elke Nederlander iets overeenkomstig heeft en dat we in NL eens niet zeiken over alles. We hopen allemaal op de titel en anders hebben we toch een paar leuke weken gehad. In België hebben ze niets om blij mee te zijn nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |