quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:59 schreef wolferl het volgende:
Ik heb ook een vraag ingestuurd.
Als Dhr. P.Nus
Hier wacht ik nog op.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik extraheer elke keer weer vers zweet van het lachen als Derksen de volgende zinnen in zijn mond neemt:
".....ja, want wij hadden Bos laatst hier."
"Hij (van Marwijk) doet louter logische dingen."²
Haha, dan hou ik het nog netjes met Beau ter Ham uit Sliedrechtquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:59 schreef wolferl het volgende:
Als Dhr. P.Nus
Ja en? Die goals van jou zijn ook van een jaar terugquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:02 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dat was tegen Tsjecho-Slowakije![]()
Dik 24 jaar geleden.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:03 schreef Topgozert het volgende:
[..]
Haha, dan hou ik het nog netjes met Beau ter Ham uit Sliedrecht
Hun mogen er niet eens over dromen en Nederland vanzelfsprekend wel.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:58 schreef Aloulou het volgende:
Je ziet die belg wazig uit zijn ogen kijken dat die kaaskoppen echt zo lyrisch zijn en denken die wereldbeker even binnen te halen
Als je dat hardop uitspreekt lijk het ergens op. Ben je daar nooit mee gepest?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:59 schreef wolferl het volgende:
Als Dhr. P.Nus
Hij zei daarnet: "Die duif vliegt naar België. Die heeft geen verstand van voetbal." Onze lompe humor kan niet iedereen waarderen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:54 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Ik weet niet welke zender jij op hebt maar ik heb een hele andere.
Die gast zit alleen maar dom te kijken ala 'wat lullen ze nou' en af en toe durft ie wat te zeggen.
Op grappen heb ik hem niet kunnen betrappen....
Die ploeg van een jaar geleden (deels ook dit WK) speelde gewoon in de basis gisterquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:03 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja en? Die goals van jou zijn ook van een jaar terug
Resultaten uit het verleden ...
Ja, doe dan Koos Busters of Fokje Modder.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als je dat hardop uitspreekt lijk het ergens op. Ben je daar nooit mee gepest?²
Jaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij gaat niet eens in op al die onzin. Belgen lachen gewoon om ons.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:58 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Subtieler, man op zulke DOMME opmerkingen die zijn gemaakt dat NL wel kampioen zal worden heb je zulke makkelijke intikkers.
Laten we wel wezen, bijna alle landen vallen tegen, dat klopt, maar daar valt Nederland OOK onder.
En als je gaat beginnen dat Nederland op papier Slowakije overklast, dan gaat Nederland kansloos ten onder tegen Spanje.
Echt elke debiel kan die discussie winnen, hij kennelijk niet.
Ja dat maakt hem subtiel, nee in mijn inzien maakt hem dat precies wat ik eerder stelde.
Iedere pot is een nieuwequote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:05 schreef wolferl het volgende:
[..]
Die ploeg van een jaar geleden (deels ook dit WK) speelde gewoon in de basis gister![]()
Die spelers van 24 jaar geleden mogen binnenkort een 65+ pas aanvragen.
Als Nederland 'gewoon' zijn wedstrijd speelt, heeft het niets te vrezen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:06 schreef wdn het volgende:
[..]
Iedere pot is een nieuwe
Ik geef het verder op hoor :=
Ook mooi daarnet. Op Eurosport werd Nederland gewoon overgeslagen bij de kanshebbers. Favorieten waren Brazilië, Duitsland, Argentinië, Spanje en outsiders De Zuid-Amerikanen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:06 schreef macca728 het volgende:
zeiden we dit niet ook tegen Rusland ?
Italie,Frankrijk, hoeveel zou het worden tegen Rusland
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen met die diknekken. Des te harder komt de klap aan als Nederland er weer eens uit wordt geknikkerd door "een scheidsrechtersbeslissing" of "het uitvallen van sneijder/van bommel". Alleen Portugal zie ik al winnen van Nederland door dat zuigerige spel en achterin alles dicht houdenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:06 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Hij gaat niet eens in op al die onzin. Belgen lachen gewoon om ons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |