Dat had Gijp vanmiddag al bijna, daarom zit ie nu naast Derksen denk ikquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:40 schreef Yonjuuni het volgende:
Johan krijgt me straks een klap voor zijn muil.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
ahahhahahahahahaah, ja man.
Moest van de sponsor zeker?²
Ik vind hem een nare man.quote:
mijn tv loopt achter wilde het net typenquote:
Absoluut. En wat is gevaarlijker? Een van Persie die niet in vorm is of een killer als Inzaghi bijvoorbeeld of Fabiano. Ik vind dat veel linker.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:41 schreef wdn het volgende:
Wat wel leuk is dat dit Nederlands team wel degelijk de potentie heeft om dit te winnen. We lijken een team te hebben en er zijn geen gekke dingen gebeurd. En wij hebben inderdaad een aantal briljante spelers in het elftal. Tot zover ben ik het eens met Gijp.
Maar Brazilie, Spanje en Duitsland zet je niet zomaar even opzij. Sorry maar daar slaan ze de plank mis.
Slowakije ---> Brazilie ---> Ghana / USA / Uruguay / Zuid-Korea ---> Finale.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:41 schreef wdn het volgende:
Wat wel leuk is dat dit Nederlands team wel degelijk de potentie heeft om dit te winnen. We lijken een team te hebben en er zijn geen gekke dingen gebeurd. En wij hebben inderdaad een aantal briljante spelers in het elftal. Tot zover ben ik het eens met Gijp.
Maar Brazilie, Spanje en Duitsland zet je niet zomaar even opzij. Sorry maar daar slaan ze de plank mis.
inzaghi hoef je niet bang voor te zijn.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:44 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Absoluut. En wat is gevaarlijker? Een van Persie die niet in vorm is of een killer als Inzaghi bijvoorbeeld of Fabiano. Ik vind dat veel linker.
Dat bedoel ik. We hebben zeer goede spelers maar BRA/POR/DUI hebben er minimaal 1 die in zijn eentje een wedstrijd kunnen winnen voor hun land. Waarbij de rest in staat is een wedstrijd te controleren en uit te spelen. Nee, levensgevaarlijk.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:44 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Absoluut. En wat is gevaarlijker? Een van Persie die niet in vorm is of een killer als Inzaghi bijvoorbeeld of Fabiano. Ik vind dat veel linker.
Hij maakt grappen, en countert alle flauwe opmerkingen 10x zo hard terug. Misschien neem jij hem wel te serieus?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:46 schreef DeWaasheid het volgende:
Hehe die belg blijft echt een gigantische debiel.... beetje vent had meer tegengas gegeven en humor is kennelijk hem nog steeds onbekend.
Gelukkig niet. Ik denk toch dat Brazilië onklopbaar is.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:45 schreef daandaandaandaan het volgende:
[..]
inzaghi hoef je niet bang voor te zijn.
Als Italië door was ook niet.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:45 schreef daandaandaandaan het volgende:
[..]
inzaghi hoef je niet bang voor te zijn.
We hebben het wel eens lastiger gehad dat kloptquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Slowakije ---> Brazilie ---> Ghana / USA / Uruguay / Zuid-Korea ---> Finale.
Het kan echt niet makkelijker, de weg naar de finale. Met de spelers die we hebben en het spel van andere grote landen zie ik een grote kans om te winnen.
Belgen zijn veel subtieler.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:46 schreef DeWaasheid het volgende:
Hehe die belg blijft echt een gigantische debiel.... beetje vent had meer tegengas gegeven en humor is kennelijk hem nog steeds onbekend.
Ja alleen met onze aanval zouden we dit met een paar acties moeten winnenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:49 schreef wdn het volgende:
[..]
We hebben het wel eens lastiger gehad dat klopt
Maar toch... Slowakije sla ik hoger aan dan Gijp/Derksen.
vanmiddag met die tv was echt erg ze hadden gewoon in elke kamer een tv staanquote:
Duitsland WK 2002 had het pas makkelijkquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:49 schreef wdn het volgende:
[..]
Maandagquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja alleen met onze aanval zouden we dit met een paar acties moeten winnen
Ok enkelvoud dan maarquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:52 schreef sjorsvdg het volgende:
[..]
Op één na zijn het Nederlanders hoor.
Ik weet niet welke zender jij op hebt maar ik heb een hele andere.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij maakt grappen, en countert alle flauwe opmerkingen 10x zo hard terug. Misschien neem jij hem wel te serieus?
Slowakije, 15 duels - 26 goals voor - 15 goals tegen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:49 schreef wdn het volgende:
[..]
Prachtige grap in je signatuur.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:55 schreef wolferl het volgende:
[..]
Slowakije, 15 duels - 26 goals voor - 15 goals tegen.
Nederland, 11 duels - 22 goals voor - 3 goals tegen.
Offensief vind ik Slowakije niet bepaald imponeren.
Ondeling resultaat NED- Slowakije : 2x gewonnen, 4x gelijk, 6x verlorenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:55 schreef wolferl het volgende:
[..]
Slowakije, 15 duels - 26 goals voor - 15 goals tegen.
Nederland, 11 duels - 22 goals voor - 3 goals tegen.
Offensief vind ik Slowakije niet bepaald imponeren.
Subtieler, man op zulke DOMME opmerkingen die zijn gemaakt dat NL wel kampioen zal worden heb je zulke makkelijke intikkers.quote:
Dat was tegen Tsjecho-Slowakijequote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:58 schreef wdn het volgende:
[..]
Ondeling resultaat NED- Slowakije : 2x gewonnen, 4x gelijk, 6x verloren
Stastieken uit het verleden zijn onzinnig.![]()
Oh De totaalstand van alle groepswedstrijden. we spelen tegen de slechtste van de teams die zich hebben geplaatst.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:59 schreef wolferl het volgende:
Ik heb ook een vraag ingestuurd.
Als Dhr. P.Nus
Hier wacht ik nog op.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik extraheer elke keer weer vers zweet van het lachen als Derksen de volgende zinnen in zijn mond neemt:
".....ja, want wij hadden Bos laatst hier."
"Hij (van Marwijk) doet louter logische dingen."²
Haha, dan hou ik het nog netjes met Beau ter Ham uit Sliedrechtquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:59 schreef wolferl het volgende:
Als Dhr. P.Nus
Ja en? Die goals van jou zijn ook van een jaar terugquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:02 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dat was tegen Tsjecho-Slowakije![]()
Dik 24 jaar geleden.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:03 schreef Topgozert het volgende:
[..]
Haha, dan hou ik het nog netjes met Beau ter Ham uit Sliedrecht
Hun mogen er niet eens over dromen en Nederland vanzelfsprekend wel.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:58 schreef Aloulou het volgende:
Je ziet die belg wazig uit zijn ogen kijken dat die kaaskoppen echt zo lyrisch zijn en denken die wereldbeker even binnen te halen
Als je dat hardop uitspreekt lijk het ergens op. Ben je daar nooit mee gepest?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:59 schreef wolferl het volgende:
Als Dhr. P.Nus
Hij zei daarnet: "Die duif vliegt naar België. Die heeft geen verstand van voetbal." Onze lompe humor kan niet iedereen waarderen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:54 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Ik weet niet welke zender jij op hebt maar ik heb een hele andere.
Die gast zit alleen maar dom te kijken ala 'wat lullen ze nou' en af en toe durft ie wat te zeggen.
Op grappen heb ik hem niet kunnen betrappen....
Die ploeg van een jaar geleden (deels ook dit WK) speelde gewoon in de basis gisterquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:03 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja en? Die goals van jou zijn ook van een jaar terug
Resultaten uit het verleden ...
Ja, doe dan Koos Busters of Fokje Modder.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als je dat hardop uitspreekt lijk het ergens op. Ben je daar nooit mee gepest?²
Jaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij gaat niet eens in op al die onzin. Belgen lachen gewoon om ons.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:58 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Subtieler, man op zulke DOMME opmerkingen die zijn gemaakt dat NL wel kampioen zal worden heb je zulke makkelijke intikkers.
Laten we wel wezen, bijna alle landen vallen tegen, dat klopt, maar daar valt Nederland OOK onder.
En als je gaat beginnen dat Nederland op papier Slowakije overklast, dan gaat Nederland kansloos ten onder tegen Spanje.
Echt elke debiel kan die discussie winnen, hij kennelijk niet.
Ja dat maakt hem subtiel, nee in mijn inzien maakt hem dat precies wat ik eerder stelde.
Iedere pot is een nieuwequote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:05 schreef wolferl het volgende:
[..]
Die ploeg van een jaar geleden (deels ook dit WK) speelde gewoon in de basis gister![]()
Die spelers van 24 jaar geleden mogen binnenkort een 65+ pas aanvragen.
Als Nederland 'gewoon' zijn wedstrijd speelt, heeft het niets te vrezen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:06 schreef wdn het volgende:
[..]
Iedere pot is een nieuwe
Ik geef het verder op hoor :=
Ook mooi daarnet. Op Eurosport werd Nederland gewoon overgeslagen bij de kanshebbers. Favorieten waren Brazilië, Duitsland, Argentinië, Spanje en outsiders De Zuid-Amerikanen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:06 schreef macca728 het volgende:
zeiden we dit niet ook tegen Rusland ?
Italie,Frankrijk, hoeveel zou het worden tegen Rusland
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen met die diknekken. Des te harder komt de klap aan als Nederland er weer eens uit wordt geknikkerd door "een scheidsrechtersbeslissing" of "het uitvallen van sneijder/van bommel". Alleen Portugal zie ik al winnen van Nederland door dat zuigerige spel en achterin alles dicht houdenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:06 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Hij gaat niet eens in op al die onzin. Belgen lachen gewoon om ons.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:09 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen met die diknekken. Des te harder komt de klap aan als Nederland er weer eens uit wordt geknikkerd door "een scheidsrechtersbeslissing" of "het uitvallen van sneijder/van bommel". Alleen Portugal zie ik al winnen van Nederland door dat zuigerige spel en achterin alles dicht houden
Heerlijk toch.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:07 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Ook mooi daarnet. Op Eurosport werd Nederland gewoon overgeslagen bij de kanshebbers. Favorieten waren Brazilië, Duitsland, Argentinië, Spanje en outsiders De Zuid-Amerikanen.
Ach, de Belgen moeten zwijgen. Na 2002 aan geen enkel toernooi meer meegedaan.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:09 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen met die diknekken. Des te harder komt de klap aan als Nederland er weer eens uit wordt geknikkerd door "een scheidsrechtersbeslissing" of "het uitvallen van sneijder/van bommel". Alleen Portugal zie ik al winnen van Nederland door dat zuigerige spel en achterin alles dicht houden
Was je achteraf voor niets opgewonden.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:13 schreef Silv het volgende:
Damn ik dacht dat dat een kerel was.
Ze valt wel op vrouwen, dus wat dat betreft.quote:
Had mn jongeheer al uit de box gehaald.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Was je achteraf voor niets opgewonden.²
Geen Belg zal ontkennen dat Nederland een beter voetballand is. Maar dat eeuwige gelul over "we worden wereldkampioen" is gewoon ontzettend Nederlands. Het is niet eens arrogantie, het is een dom feel good carnavalgevoel. Daar is niks mis mee, het is zelfs leuk maar het slaat alleen nergens op.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:11 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ach, de Belgen moeten zwijgen. Na 2002 aan geen enkel toernooi meer meegedaan.
Hahahaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Was je achteraf voor niets opgewonden.²
Als er zoveel valt te lachen, dan mag je die mensen ermee confronteren om het effect minimaal te verdubbelen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:06 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Hij gaat niet eens in op al die onzin. Belgen lachen gewoon om ons.
Rene en Carl zitten aan een jupquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:14 schreef sjorsvdg het volgende:
Ze drinken geen bier meer. Hoe komt dat?
Nu woon ik als Nederlander al negen jaar in Belgenland en geloof me, niets is vervelender dan mensen die iets niet meteen zeggen wat ze denken. Belgen zijn dat soort personen. Gewoon doorvragen als ze niet direct reageren.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:16 schreef DeWaasheid het volgende:
Achteraf zal die vent zeker uitgebreid verslag doen over hoe stom Nederlanders denken (EN TERECHT) maar zeg dat dan meteen....
Ik ben die Belg niet. Iedereen reageert anders. Als ik op een verjaardag mensen dom hoor praten heb ik ook vaak geen behoefte om mee te doen met de discussie.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:16 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Als er zoveel valt te lachen, dan mag je die mensen ermee confronteren om het effect minimaal te verdubbelen.
Als ik hier iets ontzettend doms zou posten ben je er ook als de kippen bij, dus bespaar me die lulkoek.
Achteraf zal die vent zeker uitgebreid verslag doen over hoe stom Nederlanders denken (EN TERECHT) maar zeg dat dan meteen....
Zo zou het eigenlijk altijd moeten zijnquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:18 schreef sjorsvdg het volgende:
Wat maakt het uit! Het is toch fantastisch om eens in de twee jaar in die positieve feeststemming te zetten. EK's en WK's zijn het enige moment dat bijna elke Nederlander iets overeenkomstig heeft en dat we in NL eens niet zeiken over alles. We hopen allemaal op de titel en anders hebben we toch een paar leuke weken gehad. In België hebben ze niets om blij mee te zijn nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |