Dat had Gijp vanmiddag al bijna, daarom zit ie nu naast Derksen denk ikquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:40 schreef Yonjuuni het volgende:
Johan krijgt me straks een klap voor zijn muil.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
ahahhahahahahahaah, ja man.
Moest van de sponsor zeker?²
Ik vind hem een nare man.quote:
mijn tv loopt achter wilde het net typenquote:
Absoluut. En wat is gevaarlijker? Een van Persie die niet in vorm is of een killer als Inzaghi bijvoorbeeld of Fabiano. Ik vind dat veel linker.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:41 schreef wdn het volgende:
Wat wel leuk is dat dit Nederlands team wel degelijk de potentie heeft om dit te winnen. We lijken een team te hebben en er zijn geen gekke dingen gebeurd. En wij hebben inderdaad een aantal briljante spelers in het elftal. Tot zover ben ik het eens met Gijp.
Maar Brazilie, Spanje en Duitsland zet je niet zomaar even opzij. Sorry maar daar slaan ze de plank mis.
Slowakije ---> Brazilie ---> Ghana / USA / Uruguay / Zuid-Korea ---> Finale.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:41 schreef wdn het volgende:
Wat wel leuk is dat dit Nederlands team wel degelijk de potentie heeft om dit te winnen. We lijken een team te hebben en er zijn geen gekke dingen gebeurd. En wij hebben inderdaad een aantal briljante spelers in het elftal. Tot zover ben ik het eens met Gijp.
Maar Brazilie, Spanje en Duitsland zet je niet zomaar even opzij. Sorry maar daar slaan ze de plank mis.
inzaghi hoef je niet bang voor te zijn.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:44 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Absoluut. En wat is gevaarlijker? Een van Persie die niet in vorm is of een killer als Inzaghi bijvoorbeeld of Fabiano. Ik vind dat veel linker.
Dat bedoel ik. We hebben zeer goede spelers maar BRA/POR/DUI hebben er minimaal 1 die in zijn eentje een wedstrijd kunnen winnen voor hun land. Waarbij de rest in staat is een wedstrijd te controleren en uit te spelen. Nee, levensgevaarlijk.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:44 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Absoluut. En wat is gevaarlijker? Een van Persie die niet in vorm is of een killer als Inzaghi bijvoorbeeld of Fabiano. Ik vind dat veel linker.
Hij maakt grappen, en countert alle flauwe opmerkingen 10x zo hard terug. Misschien neem jij hem wel te serieus?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:46 schreef DeWaasheid het volgende:
Hehe die belg blijft echt een gigantische debiel.... beetje vent had meer tegengas gegeven en humor is kennelijk hem nog steeds onbekend.
Gelukkig niet. Ik denk toch dat Brazilië onklopbaar is.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:45 schreef daandaandaandaan het volgende:
[..]
inzaghi hoef je niet bang voor te zijn.
Als Italië door was ook niet.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:45 schreef daandaandaandaan het volgende:
[..]
inzaghi hoef je niet bang voor te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |