Ik vind Brazilie toch wel goede spelers hebbenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:28 schreef wdn het volgende:
Van Gijp en Derksen zijn Wilfred aan het fucken met het "nederland wordt kampioen"
Dit kunnen ze niet menen
walgelijkquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:31 schreef Nuchterheid het volgende:
Waar komt dat optimisme aangaande het Nederlands elftal ineens vandaan?
ja dat is mij ook niet geheel duidelijkquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:31 schreef Nuchterheid het volgende:
Ze kunnen zo doorlopen naar de finale, ze komen alleen Brazilië tegen en de rest moet een makkie wezenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:31 schreef Nuchterheid het volgende:
geniaalquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:31 schreef Nuchterheid het volgende:
Ik krijg er een beetje een ongemakkelijk gevoel bij, dit positieve gedoe...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:33 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk dat Johan een zonnesteek heeft opgelopen.![]()
Hij is onrealistisch positief. Maar misschien dekt hij zichzelf in.. als hij alle ploegen nu als kansloos weg zet kan hij des te harder kraken als het misgaat.
Geen idee maar Gijp en Derksen begonnen er tegelijkertijd over. Ze vielen elkaar meteen bij toen er 1 mee kwam.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:31 schreef Nuchterheid het volgende:
Jawel, vanmiddag ook al een uur lang hetzelfde.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:34 schreef AFCA_DD het volgende:
dit is gewoon afgesproken werk, niet geheel serieus
Ik mag hopen van niet nee.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:34 schreef AFCA_DD het volgende:
ahahhahahahahahaah, ja man.quote:
tuurlijk nietquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:34 schreef AFCA_DD het volgende:
Ze hebben wel gelijk..quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:35 schreef Stingofthescorpion het volgende:
Derksen en Gijp beginnen irritant te worden..
Als een leraar die een moeilijke vraag aan een leerling stelt en begint met "Nou.. deze vraag is echt een makkie.. geef het antwoord maar:"quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:34 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Ik krijg er een beetje een ongemakkelijk gevoel bij, dit positieve gedoe...
Wat deed ie eigenlijk?quote:
Zijn ervaring vandaag zal ons imago als arrogante Nederlanders geen goed doen nee.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Die belg denkt echt "waar de fuck ben ik beland"
Dat had Gijp vanmiddag al bijna, daarom zit ie nu naast Derksen denk ikquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:40 schreef Yonjuuni het volgende:
Johan krijgt me straks een klap voor zijn muil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |