We hebben het wel eens lastiger gehad dat kloptquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Slowakije ---> Brazilie ---> Ghana / USA / Uruguay / Zuid-Korea ---> Finale.
Het kan echt niet makkelijker, de weg naar de finale. Met de spelers die we hebben en het spel van andere grote landen zie ik een grote kans om te winnen.
Belgen zijn veel subtieler.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:46 schreef DeWaasheid het volgende:
Hehe die belg blijft echt een gigantische debiel.... beetje vent had meer tegengas gegeven en humor is kennelijk hem nog steeds onbekend.
Ja alleen met onze aanval zouden we dit met een paar acties moeten winnenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:49 schreef wdn het volgende:
[..]
We hebben het wel eens lastiger gehad dat klopt
Maar toch... Slowakije sla ik hoger aan dan Gijp/Derksen.
vanmiddag met die tv was echt erg ze hadden gewoon in elke kamer een tv staanquote:
Duitsland WK 2002 had het pas makkelijkquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:49 schreef wdn het volgende:
[..]
Maandagquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja alleen met onze aanval zouden we dit met een paar acties moeten winnen
Ok enkelvoud dan maarquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:52 schreef sjorsvdg het volgende:
[..]
Op één na zijn het Nederlanders hoor.
Ik weet niet welke zender jij op hebt maar ik heb een hele andere.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij maakt grappen, en countert alle flauwe opmerkingen 10x zo hard terug. Misschien neem jij hem wel te serieus?
Slowakije, 15 duels - 26 goals voor - 15 goals tegen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:49 schreef wdn het volgende:
[..]
Prachtige grap in je signatuur.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:55 schreef wolferl het volgende:
[..]
Slowakije, 15 duels - 26 goals voor - 15 goals tegen.
Nederland, 11 duels - 22 goals voor - 3 goals tegen.
Offensief vind ik Slowakije niet bepaald imponeren.
Ondeling resultaat NED- Slowakije : 2x gewonnen, 4x gelijk, 6x verlorenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:55 schreef wolferl het volgende:
[..]
Slowakije, 15 duels - 26 goals voor - 15 goals tegen.
Nederland, 11 duels - 22 goals voor - 3 goals tegen.
Offensief vind ik Slowakije niet bepaald imponeren.
Subtieler, man op zulke DOMME opmerkingen die zijn gemaakt dat NL wel kampioen zal worden heb je zulke makkelijke intikkers.quote:
Dat was tegen Tsjecho-Slowakijequote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:58 schreef wdn het volgende:
[..]
Ondeling resultaat NED- Slowakije : 2x gewonnen, 4x gelijk, 6x verloren
Stastieken uit het verleden zijn onzinnig.![]()
Oh De totaalstand van alle groepswedstrijden. we spelen tegen de slechtste van de teams die zich hebben geplaatst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |