Ze speelden idd fantastisch.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:37 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig. Maar hoe speelden ze dat toernooi? Heel goed. Je hebt geen garanties als je een goed seizoen gedraaid hebt. Klose schoot er 5 in in 2002, en in 2006 ook. Nu ook gelijk weer raak. Hij heeft een slecht seizoen gehad. Het is typisch Nederlands om te kijken naar het seizoen, de clubs. Anderen zijn meesters om er te staan op een toernooi. Wat er voor en na het toernooi gebeurt doet er niet toe.
De roemenen van '98quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:37 schreef Aloulou het volgende:
Echte mannen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een WK was dat
Precies.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:37 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig. Maar hoe speelden ze dat toernooi? Heel goed. Je hebt geen garanties als je een goed seizoen gedraaid hebt. Klose schoot er 5 in in 2002, en in 2006 ook. Nu ook gelijk weer raak. Hij heeft een slecht seizoen gehad. Het is typisch Nederlands om te kijken naar het seizoen, de clubs. Anderen zijn meesters om er te staan op een toernooi. Wat er voor en na het toernooi gebeurt doet er niet toe.
Volgens mij was dit '94. In de USA.quote:
Nee, 98.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Volgens mij was dit '94. In de USA.²
Nee, toen hadden ze Hagi, Popescu en nog zo eentje. Dan Petrescu?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat Hagi met zo'n coupe rondliep, daar is hij te groot voorquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Damn.. Die wil je niet tegenover je hebben in een Peruaanse celquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:40 schreef wolferl het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn pas mannen met baarden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |