Eens. Zoveel minder kwaliteit ja. Toen scheelde het een haar. Nu is die haar nog niet zichtbaar. Eerst die Slowaken opzij zetten en dan de ergste vuurdoop voor de finale.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Toen hadden we juist meer toppers. Seedorf bij Real Madrid, Davids bij Juventus. Zenden en Overmars bij Barcelona.
Nederland speelde toen ook écht beter: Kluivert was een topper. 1 van de laatste in zijn soort: een voetballende spits. Bergkamp, wat moet ik daar over zeggen....
Frank de Boer....Heitinga wil graag in die rol spelen, lukt hem nooit van zijn leven.²
is goed hoor slaap zequote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:32 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Moest het even kwijt... sorry.. Ik ga weer verder slapen..
Kluivert speelde bij Milan en had echt een matig seizoen toen. Bergkamp misschien idd wel, maar welke spelers toen nog meer dan?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:30 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Excusez-moi? Bergkamp en Kluivert waren opzeker wereldtop. Net zoals Batistuta dat was.
Huntelaar als ZZ-topquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:35 schreef DrDentz het volgende:
Het lijkt me eigenlijk wel gaaf als ze in de finale spelen en het op ZZ-top lijkt
Allemaal leuk en aardig. Maar hoe speelden ze dat toernooi? Heel goed. Je hebt geen garanties als je een goed seizoen gedraaid hebt. Klose schoot er 5 in in 2002, en in 2006 ook. Nu ook gelijk weer raak. Hij heeft een slecht seizoen gehad. Het is typisch Nederlands om te kijken naar het seizoen, de clubs. Anderen zijn meesters om er te staan op een toernooi. Wat er voor en na het toernooi gebeurt doet er niet toe.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:35 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Kluivert speelde bij Milan en had echt een matig seizoen toen. Bergkamp misschien idd wel, maar welke spelers toen nog meer dan?
Cocu was een held, maar behoorde niet zoals een Sneijder tot de absolute wereldtop. Idem voor Overmars bijvoorbeeld.
Ze speelden idd fantastisch.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:37 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig. Maar hoe speelden ze dat toernooi? Heel goed. Je hebt geen garanties als je een goed seizoen gedraaid hebt. Klose schoot er 5 in in 2002, en in 2006 ook. Nu ook gelijk weer raak. Hij heeft een slecht seizoen gehad. Het is typisch Nederlands om te kijken naar het seizoen, de clubs. Anderen zijn meesters om er te staan op een toernooi. Wat er voor en na het toernooi gebeurt doet er niet toe.
De roemenen van '98quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:37 schreef Aloulou het volgende:
Echte mannen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een WK was dat
Precies.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:37 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig. Maar hoe speelden ze dat toernooi? Heel goed. Je hebt geen garanties als je een goed seizoen gedraaid hebt. Klose schoot er 5 in in 2002, en in 2006 ook. Nu ook gelijk weer raak. Hij heeft een slecht seizoen gehad. Het is typisch Nederlands om te kijken naar het seizoen, de clubs. Anderen zijn meesters om er te staan op een toernooi. Wat er voor en na het toernooi gebeurt doet er niet toe.
Volgens mij was dit '94. In de USA.quote:
Nee, 98.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Volgens mij was dit '94. In de USA.²
Nee, toen hadden ze Hagi, Popescu en nog zo eentje. Dan Petrescu?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat Hagi met zo'n coupe rondliep, daar is hij te groot voorquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Damn.. Die wil je niet tegenover je hebben in een Peruaanse celquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:40 schreef wolferl het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn pas mannen met baarden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |