een gegeven paard mag je niet in de bek kijken hèquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:52 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Is geen achievement helaasWel een eer op zich
truste danquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:53 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
En ik ook, morgen weer veel te vroeg op
Kloptquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:53 schreef sproetjes het volgende:
[..]
een gegeven paard mag je niet in de bek kijken hè
Is 2 uur vroeg... 7:30 moet ik naast mijn bed staan...quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:55 schreef sproetjes het volgende:
[..]
truste danook aan de rest., ik moet ook vroeg op... Om 2 uur te werken en daarna de halve dag bij een collega in de tuin bivakeren om bij te bruinen
Ah okequote:Op woensdag 23 juni 2010 23:57 schreef sproetjes het volgende:
Nee niet pas om 2 uur
ik moet dezelfde tijd op en van 9 tot 11 werken
Kicky toch.quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:15 schreef friekin_ het volgende:
Die TT.. smerig stelletje nachtbrakers.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:22 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
hoi
ik woon mn leven lang al in limburg, ik wil er ook bij
quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:30 schreef friekin_ het volgende:
Waarom heb ik gvd geen alcohol in huis
tuurlijk johquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Vanaf het volgende topic sta je in de lijst.
Wel regelmatig ff langs komen wippen he.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat je dat allemaal al opgezopen hebt?
Limburgers drinken niet alleen snel......quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:35 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
tuurlijk joh![]()
ik heb al eens stiekem gelurkt, viel me al op dat de limburgtopics zo'n beetje het hardst gaan
quote:
Slaap zacht. Geef die schat naast je maar een knuffel van mequote:Op donderdag 24 juni 2010 00:39 schreef Tassiepassie het volgende:
tvp vanuit bed! slaap lekker lieve mensjes xxx
quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:39 schreef Tassiepassie het volgende:
Slaap lekker!quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:39 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik blijf met bewondering kijkenquote:Op donderdag 24 juni 2010 01:11 schreef Mini_rulez het volgende:
Nee, jij wel?
Ik denk niet dat ik dat nog een keer aankan.
Heb ik al achter de kiezenquote:
ik probeer op de lijn te letten, dus boterhammetjes en fruit vandaag, ook lekkerquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:47 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Heb ik al achter de kiezenen 2 stukken vla
1x aardbeien pudding![]()
1x abrikozen kruimel![]()
Wat lief! Ik ga ook weer zwemmen. Vanavond voetbalquote:Op donderdag 24 juni 2010 07:36 schreef Tassiepassie het volgende:
ff naar de markt met opa en oma![]()
Vriendlief heeft me verrast...door om 6 uur op te staan zoals normaal voor zijn werk en vervolgens tijdens het ontbijt te zeggen dat hij vrij heeft vandaag![]()
Vanmiddag dus zwemmen
yeahhh lekker! Vanmiddag na t zwemmen wil ik ook portugal tegen brazilie kijken....denk dat dat wel een leuk potje voetbal wordtquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:24 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Wat lief! Ik ga ook weer zwemmen. Vanavond voetbal!!!!!
dat is morgenquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:26 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
yeahhh lekker! Vanmiddag na t zwemmen wil ik ook portugal tegen brazilie kijken....denk dat dat wel een leuk potje voetbal wordt
Vanavond met een hele bende oranje kijken natuurlijk maar niet teveel drank want morgen vrijwilligen
Helemaal mee eens, zoals vandaag is er maar 1xquote:
sorryquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:30 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Jij post altijd zo droog
@ Tassie: zuipen hoort erbij. Heulmaal als ze weer zo saai spelen
quote:
Leukquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Ik mag mijn nieuwe auto ophalen
![]()
.
quote:
Gefeli. Ik eis pics van jou in auto.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Ik mag mijn nieuwe auto ophalen
![]()
.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegen een 107 ga ik het ook nog wel redden
Zelfs ik red dat, in mijn Kaquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
zelfs ik red dat op mijn pinarelloquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
als jij dat net was op het tempelplein , dan kun je echt niet rijdenquote:
Nee. Mijn auto staat al een tijd stil. Plus, ik heb een special editionquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:27 schreef postmortum het volgende:
[..]
als jij dat net was op het tempelplein , dan kun je echt niet rijdenOp de parkeerplaats vol achteruit steken zonder te kijken en dan nog verkeerd voorsorteren als je rechtsaf wil voor het stoplicht naar linksaf gaan staan
Zoiets?quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:28 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee. Mijn auto staat al een tijd stil. Plus, ik heb een special edition
quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:48 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb de oude ka. Met sound pakket en chromen opsmuk
quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:48 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb de oude ka. Met sound pakket en chromen opsmuk
Ik was ook nooit Fiat fan, totdat ik dit model zag, toen ik erin reed was ik meteen verkochtquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben geen fiat-fan, maar die ziet er wel goed uit.
Nee, ik heb een zilveren, helemaal. Met chromen uitlaat en allemaal quasi hippe details aan de binnenkantquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:56 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt dit er meer op? Dus met de bumpers in een ander kleurtje?
Bretagnequote:Op donderdag 24 juni 2010 15:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Waar zal ik deze zomer eens naartoe gaan. Ik heb nog niet echt een vakantie geboekt.
Naar Stockholm en omstreken wil ik wel nog graag naartoe. Ik overweeg ook om naar Riga te gaan.quote:
Zweden heeft ook lekker weer. Niet te warm.. 24 graden en wat wind. Prachtig land ook.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Naar Stockholm en omstreken wil ik wel nog graag naartoe. Ik overweeg ook om naar Riga te gaan.
Volgend jaar hoop ik toch weer een roadtrip te gaan maken met een deel vrienden.
Daar heb ik al 4 jaar een opleiding gedaan. Veel verder dan de kroegen op de Markt ben ik niet gekomen.quote:
Terecht. Klotestadquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar heb ik al 4 jaar een opleiding gedaan. Veel verder dan de kroegen op de Markt ben ik niet gekomen.
Ik heb nog plaats voor een chica, die mag dan sowieso wel met me mee.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:28 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Zweden heeft ook lekker weer. Niet te warm.. 24 graden en wat wind. Prachtig land ook.
Neem je je chica niet mee?
quote:
Misschien ook wel gezelliger, mannen onderling. Met vrouwen is het toch vaak gezeikquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb nog plaats voor een chica, die mag dan sowieso wel met me mee.
Normaal gezien gingen we altijd met jongens onderling, maar volgend jaar gaat een select gezelschap aan vriendinnen mee.
Vriendinnen die meegaan op vakantie, tja das het begin van het einde he... Riga is leuk voor een dagje of 4 goed feesten en leuke dingen doen daar!quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb nog plaats voor een chica, die mag dan sowieso wel met me mee.
Normaal gezien gingen we altijd met jongens onderling, maar volgend jaar gaat een select gezelschap aan vriendinnen mee.
Ik vond het wel gelijk, Zweden/Noorwegen. Noorwegen is een stuk duurder vond ik, maar mooier landschap. Ja, ik ben zo'n cultuurkutquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:32 schreef solaire het volgende:
[..]
Vriendinnen die meegaan op vakantie, tja das het begin van het einde he... Riga is leuk voor een dagje of 4 goed feesten en leuke dingen doen daar!
zweden vond ik nogal teleurstellend dan vond ik noorwegen mooier en tevens de mensen aardiger
In onze groep is het praktisch niet meer tegen te houdenquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:32 schreef solaire het volgende:
[..]
Vriendinnen die meegaan op vakantie, tja das het begin van het einde he...
Daar moet je af en toe wel iets meer rekening mee houden inderdaad.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:32 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Misschien ook wel gezelliger, mannen onderling. Met vrouwen is het toch vaak gezeik
noorwegen is inderdaad vies duur jaquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:33 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik vond het wel gelijk, Zweden/Noorwegen. Noorwegen is een stuk duurder vond ik, maar mooier landschap. Ja, ik ben zo'n cultuurkut
Zit je in zo'n vriendengroep waar iedereen al in gesettled is? Mijn ergste nachtmerriequote:Op donderdag 24 juni 2010 15:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In onze groep is het praktisch niet meer tegen te houden. Gelukkig kan ik over het algemeen wel met iedereen goed opschieten.
[..]
Daar moet je af en toe wel iets meer rekening mee houden inderdaad.
bij ons heeft ook pakweg iedereen een vriendin, en die mogen elkaar onderling voor geen meterquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:36 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Zit je in zo'n vriendengroep waar iedereen al in gesettled is? Mijn ergste nachtmerrie
Hel.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:37 schreef solaire het volgende:
[..]
bij ons heeft ook pakweg iedereen een vriendin, en die mogen elkaar onderling voor geen meter
Veel van mijn vrienden die hebben al enige jaren een vaste relatie dus die nachtmerrie heb ik ook wel af en toe gehad. Uiteindelijk valt het allemaal wel mee, de meeste vriendinnen zijn wel relaxt en hebben ook nog een eigen leven.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:36 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Zit je in zo'n vriendengroep waar iedereen al in gesettled is? Mijn ergste nachtmerrie
Die relatiedrang heb ik ook helemaal niet. Ik denk dat ik ook teveel mis zie gaan om me heen. Ik denk dat "de ware" sowieso niet bestaat.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Veel van mijn vrienden die hebben al enige jaren een vaste relatie dus die nachtmerrie heb ik ook wel af en toe gehad. Uiteindelijk valt het allemaal wel mee, de meeste vriendinnen zijn wel relaxt en hebben ook nog een eigen leven.
Ik heb nooit echt die relatiedrang gehad, pas al ikde ware
tegenkom misschien
neuh met vriendinnen erbij omgaan is bijna onbegonnen zaak, daarvoor zit er teveel verschil in intelligentie en persoonlijkheid.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:38 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hel.
Altijd heibel om niets, die vrouwen. En de mannen staan er zo bij zo van "ja euh"
Geloof ik ook niet in. Geloof wel dat er mensen zijn waar je gewoon bijzonder tot aangetrokken wordt om een of andere, vaak niet echt verklaarbare, reden.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:43 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Die relatiedrang heb ik ook helemaal niet. Ik denk dat ik ook teveel mis zie gaan om me heen. Ik denk dat "de ware" sowieso niet bestaat.
De klik. Zeg maar. Dat je bepaalde overeenkomsten hebt, of gewoon nooit uitgepraat raakt.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geloof ik ook niet in. Geloof wel dat er mensen zijn waar je gewoon bijzonder tot aangetrokken wordt om een of andere, vaak niet echt verklaarbare, reden.
Precies.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:48 schreef friekin_ het volgende:
[..]
De klik. Zeg maar. Dat je bepaalde overeenkomsten hebt, of gewoon nooit uitgepraat raakt.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ontwikkelde muzieksmaak is wel een pluspunt.
dat is bijna net zo slecht als:quote:
RUSKOquote:
Ik ook. Op bevrijdingsdag, toen had Weert "Weert Zingt" oftwel: karaoke.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Foute muziek op zijn tijd is heerlijk. Laatst had ik de Zangeres zonder Naam met Mexico in mijn kop.
Ik heb een hekel aan karaoke, maar zodra ik meedoe dan is dit toch wel een van mijn favorieten.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ook. Op bevrijdingsdag, toen had Weert "Weert Zingt" oftwel: karaoke.
DOE DE CARLTON!quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan karaoke, maar zodra ik meedoe dan is dit toch wel een van mijn favorieten.
Ik heb PS3 Singstarquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan karaoke, maar zodra ik meedoe dan is dit toch wel een van mijn favorieten.
Pics!, van jou en niet van de tas hequote:Op donderdag 24 juni 2010 16:59 schreef Tassiepassie het volgende:
Haha had de wedstrijden van vandaag en morgen omgedraaid maar lekkere match nu
Ben al bijna neger door mijn middagje in het water en zonnen!
Heb vanmorgen een nieuwe handtas van knuffelbeer gehad
italie op een 0-1 achterstand....quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:01 schreef solaire het volgende:
wat staat het?
wtf hebben vrouwen met negersquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:02 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
italie op een 0-1 achterstand....
ik ben toch ook tasquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:00 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Pics!, van jou en niet van de tas he
een vriendin belde gisteren tijdens de rust en begon te zeggen dat de ghanezen zo lekker warenquote:
ze beuken er uit frustratie ook flink op los....maar erg vermakelijke wedstrijdquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:05 schreef solaire het volgende:
[..]
hmmmm vrouwen....
0-1 nice nice nice!
Lijkt me duidelijk:quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:07 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk:
1. groot
2. meestal wat breder
3. donkere huidskleur is mooi
4. relaxte persoonlijkheid
5. soepele heupen.
maar maar opa! ik wil nog een boterbabbelaar!quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:12 schreef huize het volgende:
Zo, opa is thuis en gaat op de bank hangen!
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:12 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is. smakeloos het spijt me je hebt gelijk maar ik kan er ook niks aan doen
Auwe sabbelaar!quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:13 schreef sproetjes het volgende:
[..]
maar maar opa! ik wil nog een boterbabbelaar!
ja dat moet ik je toegeven en ze kleden zich ook vaak lekker vrolijkquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:16 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Negers ftw. Ze lopen ook altijd zo swingend
En ze kunnen goed dansenquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:18 schreef solaire het volgende:
[..]
ja dat moet ik je toegeven en ze kleden zich ook vaak lekker vrolijk
Je zei opstijvenquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:19 schreef sproetjes het volgende:
zo dat was weer lekker eten![]()
en morgen, of straks nog (kan ie vanacht opstijven in de koelkast), even een bosvruchten kwarktaart maken
tja kan gebeurenquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:36 schreef Joysa het volgende:
En dan ontploft er opeens een auto voor je deur, schrok me rot.
[ afbeelding ]
Hehe ja, sensatie in de saaie straatquote:
Zo hoort datquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hehe ja, sensatie in de saaie straat![]()
Brandweer was er wel binnen 5 min
Hahaquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:45 schreef Gezicht het volgende:
Wij hebben vorige zomer een keer zeker een kwartier op de brandweer gewacht toen in een steegje bij ons naast wat coniferen in de fik waren gezet door van die ruige boys. En ik maar heen en weer rennen met een emmer water op m'n blote voeten.
Ik ben van de partij. (Ritmo pesten dan.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:50 schreef postmortum het volgende:
Dancefestival gepland in mijn achtertuin ., kom ff ritmo pesten
Niemand tipsquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:46 schreef the_legend_killer het volgende:
Morgen begrafenis en dan is deze rare week eindelijk voorbij.
Ik wil een vakantie boeken voor in de zomer. .. ik twijfel alleen nog tussen Ierland en Schotland.
Heul moeilijke keuze als je het mij vraagt. Zelf ben ik er nooit geweest (quote:
En dan moet ik nog kiezen welke plek.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:09 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Heul moeilijke keuze als je het mij vraagt. Zelf ben ik er nooit geweest () maar van wat ik hoor/zie zijn zowel Schotland als Ierland heel mooi.
Ben ooit in ierland geweest met wijlen mn vader om te vissen. 2 weken niks anders gevangen dan guiness. Mooi land maarja schotland lijkt me ook machtig....ligt eraan wat je wilt en beide bieden vrijwel hetzelfde ...quote:
Ik wil een beetje reizen en beide landen lijken me mooiquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:44 schreef huize het volgende:
[..]
Ben ooit in ierland geweest met wijlen mn vader om te vissen. 2 weken niks anders gevangen dan guiness. Mooi land maarja schotland lijkt me ook machtig....ligt eraan wat je wilt en beide bieden vrijwel hetzelfde ...
Ja lijklt me ook machtig mooi !quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:48 schreef huize het volgende:
Ierland heeft natuurlijk wel weer een roemruchter (recent) verleden ten opzichte van Schotland. Wij zijn toendertijd bij de rivier de Shannon geweest in een guesthouse. Zo vanuit de kamer naar een piertje waar een otter echt een gigazalmforel aan het eten was.
Goeie herinneringen
Ja lekkerquote:
Leprechauns lijkt me makkelijkerquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En dan ga ik op hem jagen
Nadat ik foto's heb gemaakt!quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En dan ga ik op hem jagen
quote:
Ik weet niet hoe je Nessie gaat vervoeren naar jou toe. Ik stel voor hem eerst te temmen en dan met hem inclusief mij als camera man de wereld rond te reizen. En als je dan nog geen vriendschapsband met hem hebt. En geen toekomst ziet in ons eigen Nessie's water circus wat pas op mensen van over de wereld zou trekken. Dan kun je hem bbq'e maar ik hoop dat je eerst even rustig naar mijn voorstel luistert. We kunnen hier rijk mee worden!quote:
quote:
dat verklaard waarom ik net opeens overal om me heen vuvuzela's hoorde, gevolgd door een keiharde knal, die weer gevolgd werd door doodse stilte...quote:
Ja... Nog ff doorposten dusquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:20 schreef .ZilveR. het volgende:
Topic allweer bijna dicht!![]()
Smakelijke TT trouwens
Toen ik de eerste keer gauw erlangs keek was het in mijn hoofd "waar Ivo soms plassend zit" geworden..quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:20 schreef .ZilveR. het volgende:
Topic allweer bijna dicht!![]()
Smakelijke TT trouwens
Heb ik ookquote:
Kom maarquote:
quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:52 schreef MPG het volgende:
[ afbeelding ]
En ja, friekin_, jouw geëiste foto komt er nog aan.
Die heb je in Nuth ook, en waarschijnlijk nog veel meerquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:57 schreef nattermann het volgende:
[..]
![]()
Woon jij toevallig in Blerick? Dat achterommetje ziet er nogal bekend uit
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:57 schreef nattermann het volgende:
[..]
![]()
Woon jij toevallig in Blerick? Dat achterommetje ziet er nogal bekend uit
Klopt, maar wist toevallig dat hij ergens in de regio Venlo woont aangezien 'ie ook in de Venlo-reeks postquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:00 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Die heb je in Nuth ook, en waarschijnlijk nog veel meer
Dan houdt het opquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, ik woon (al jaaaaren) niet (meer) in Blerick.
VET.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:52 schreef MPG het volgende:
[ afbeelding ]
En ja, friekin_, jouw geëiste foto komt er nog aan.
Italiaanse vlag op ut dak ? Dan denken ze dat je een guido/mooiboi bent!quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:02 schreef friekin_ het volgende:
[..]
VET.
Nu nog een sideskirt, en een wing achterop. En vergeet de Italiaanse vlag op het dak niet.
Daar scoor je natte gleuven mee, jij onwetende.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:05 schreef Argo het volgende:
[..]
Italiaanse vlag op ut dak ? Dan denken ze dat je een guido/mooiboi bent!
Het is geen Italiaanquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:02 schreef friekin_ het volgende:
[..]
VET.
Nu nog een sideskirt, en een wing achterop. En vergeet de Italiaanse vlag op het dak niet.
naar de hei, maar zelfs daar hoor je de vuvuzela's toeterenquote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:29 schreef friekin_ het volgende:
Mocht Tas nog online komen: Hij is echt cute.
ahhhh dat is top! Ik heb honger naar details maar val zowat om van de slaap en lig al in bedjequote:Op donderdag 24 juni 2010 23:29 schreef friekin_ het volgende:
Mocht Tas nog online komen: Hij is echt cute.
Friekje is mijn ex, maak er maar Friekinnetje vanquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:50 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ahhhh dat is top! Ik heb honger naar details maar val zowat om van de slaap en lig al in bedje
Ik bel je morgen gewoon
Was me weer een knullige wedstrijd zeg pfff zeker na die van vanmiddag :|
maar punten zijn binnen (is ook alles mee gezegd...)
Mochten ze maandag zo voetballen dan zie ik t somber in met slowakije na die ciao italia boost...
Nu gaat Tassie slapen xxx
Iedereen een zwoele hete nacht gewenst en tot morgen schatjes xxx
Friekje is lief!
quote:
Snap er nog geen kut van. Delen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.
Iets uit een PM van tijden terug dat me ineens helder is
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:09 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik ga ook slaapie doen, weer vroeg op morgen
Precies!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:07 schreef the_legend_killer het volgende:
Gewonnen en dat is het belangrijkste
Omdat het hier al aardig laat is voor mensen die weer moeten gaan werken.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:41 schreef Mini_rulez het volgende:
Waarom gaat iedereen net naar bed als ik thuiskom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |